แท็ก

audi a8 back seat

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 back seat

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

ดูเพิ่มเติม

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 back seat

audi a8 back seat-audi a8 back seat-01 Audi A8 L 2018 Rear Seat Remote für Ihren Fondbereich Guided Tour

audi a8 back seat-The New Audi A8 2020 Test Drive I تجربة قيادة أودي A8 2020 الجديدة

audi a8 back seat-2019 Audi A8: Flagship Floats on Active Suspension | LMT Cars

audi a8 back seat-2005 Audi A8 4.2 quattro | Brilliant Black | 5N008666 | Seattle | Bellevue

audi a8 back seat-Audi A8 TV Commercial

audi a8 back seat-Audi A8 Sedan Has Level 3

audi a8 back seat-audi a8 back seat-2014 Audi A8 Irish Launch: A Brief Overview

audi a8 back seat-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (D4/4H; 2011-2017)

audi a8 back seat-audi a8 back seat-Audi A8 2028

audi a8 back seat-2015 Audi A8 L W12 INTERIOR

รีวิวโพสต์ audi a8 back seat

THIS IS NOW OFF MY NECK. I CAN'T BELIEVE THIS. FELLA BANGS AMG MEDIKAL IN BACK SEAT OF HER AUDI A8 SHE GETS FROM THE PUFF PUFF MAN

The #Audi A8 wins for most comfortable back seat at the #ChicagoAutoShow. Amazing!

The Audi A8 L: If You Can Find a Better Back Seat, Sit In It http://bit.ly/9nyzxj

RT @elkmtnmotors: 2011 Audi A8 L - Rather than driving it, some want to live in the back seat | EgmCarTech | http://dld.bz/9eKH

"Audi A8 limousine, designed for back seat drivers." via @DRIVETRIBE #drivetribe #thecorneaimpression #review#Luxury #luxurylifestyle @Audi @AudiMiddleEast @AudiIN

When I'm at work cleaning a audi a8 and looks like some kid and a dog destroyed the back seat

Now let us all seat back & relax & watch Rolls Royce Phantom, BMW 7 Series, Audi A8 & S8, Bentley, Porsche & Lexus all sit up & copy their grand dad - The S Class & Maybach - for the next 10 years. And the winner for the most luxurious car brand goes to... Mercedes Benz, again.

The 2011 Audi A8 L...it's time you rode in the back seat...http://ow.ly/1zsuS

New article added: PHOTO GALLERY: Move Over Lexus. 2011 Audi A8 Now Has The Back Seat Of Dreams (http://bestcarever.com/?p=8122)

Chilling out in the back seat of the new Audi A8. I could get used to this! http://moby.to/cefj9k

รีวิว Q&A audi a8 back seat

Are luxury cars actually luxurious or are you just paying for the name?

You do pay for the name (depending on the brand) but they’re definitely luxurious — in the sense of being quiet, having surfaces that are nice to touch, having good design, having little features that aren’t essential but that make your life just a little bit easier. I have a luxury car in all but name, a 2015 Hyundai Genesis; I certainly didn’t pay for the Hyundai badge, but it has a lot of little things that, say, a base Sonata doesn’t: Seat belts that pull themselves out of the way when you take them off; a power rear sunshade; a great sound system; buttery-soft leather; laminated windows all around. As time goes on, more and more mid-level cars are getting some of these features, but luxury cars tend to improve too. Heated seats are common now and weren’t a few years back, so if you compare a 15-year-old BMW 5 series to a modern Honda Accord Touring, you might not be super impressed — but a modern 5-series will be nicer. If you really want a dramatic comparison, here’s a 2019 Mitsubishi Mirage: …it’s a lot better than, say, a car from 2000 that cost the same amount of money. But there are big swathes of hard plastic, scratchy cloth seats, inelegant air vents, a plastic steering wheel… it gets the job done, but not much more. Now here’s the new-generation Audi A8: …soft leather, suede door panel inserts and headliner, matte wood trim, beautiful design, maps in the instrument cluster, and so on. And this doesn’t even get into actual performance differences. My car is a few notches below this A8 in terms of interior quality, but it’s still very, very nice, and when you get used to the feel of all the materials and switchgear being just so, it’s jarring to give it up again. That’s the definition of luxury: Something nice, but unnecessary. The ‘Audi’ badge on the A8 undoubtedly costs you some money, but there are real and profound differences elsewhere as well.

What car (under $250k) should I buy and how much would a full-time driver cost? Key criteria: really comfortable back seat, with space to watch tv, make calls, do work, unique and super luxury without being totally ostentatious.

Buy something that will last, if you want to be smart. Japanese cars tend to do the best, but you claim you need something “super luxury” (not sure what that means) and unique. Without a clue as to what you’re really looking for (because a Toyota Avalon would last you a while and has plenty of rear legroom), a Lincoln MKS would keep you on the cheaper end and get you something nice. A Caddy XTS would do similarly. I think to really nail every point of what you’re looking for, keeping the car cost down to under $150K, you could consider the 2016 Audi A8 W12, whose rear seat is pictured below. As for the driver, I have a perfect driving record with 20 years on the road, and about 15 years of customer service experience working with some very high profile people. Offer me a decent salary, and we can talk.

As a police officer, what was your most memorable traffic stop?

As a police officer, what was your most memorable traffic stop? I was never a police officer, but I have a sort of relevant anecdote from my days back in the private Security business. One of the things I used to be asked to do was direct the traffic (I was trained for this and have a licence to do this from the Zurich cantonal police). Anyhow, once upon a time, I stationed on a street leading to a conference centre. There was some big economic thingy going on there. It may have been the Swiss Economic Forum - I forget. It was years ago. Anyhow - I was strictly instructed to not let any vehicle through to the centre and to redirect everyone (except for emergency services, obviously) to a parking place some distance away with a free shuttle service to the conference centre. So there I was, in the middle of my turning cars away, and after the third hour of being informed by frustrated drivers that my parents were camels or that I was an asshole, I started to get less than diplomatic. So when this big Audi A8 ignores my signals to piss off and drive up the hill but tries to drive past me, I stop it and ask the driver where he thinks he’s going. “Through here to the conference centre:” “The hell you are, I answered. Turn around and park at the top of the hill like everyone else, dammit.” I heard a cough from the back seat (it may have been a laugh) and Doris Leuthard leaned forward and said that she would really appreciate if I would let them through as she has to hold a speech there. Now Doris Leuthard is a member of the Swiss Federal Council and is the current President of he Swiss Confederation. Back then she was in charge of Swiss Economic affairs, but still - I know who she was. So I apologised and let the car through. Apparently she took it in very good humour and told the person in charge of security that I was absolutely not going to let them through, so I was doing a darned good job. Oh well, since then I had a chain of similar mishaps with VIPs, and I think my employers derived a certain amusement out of “Oh god - who did Dani not let in this time?” It is of course true that I have always reacted negatively to “Do you know who I am?” from VIPs. I usually said “Sure - you’re the guy trying to get through where everyone else had to turn back. Go on, make my day.”

Is Tesla's safety record amazing? Is it true that no one has been killed or seriously injured in a Tesla? How remarkable is that, given the number of Teslas out there? How do they stack up against other safe, expensive cars?

First of all, the crash tests are not as amazing as the Internet Myth Machine would like you to think. Yes, it did very well in the American NHTSA test, but in the European NCAP test the result was pretty middle-of-the-road: Official Tesla Model S 2014 safety rating results Yes, it scored 5 out of 5 stars, but the results were hardly stellar - 18 cars received higher ratings in 2014. And yet, it does appear that it is an amazingly safe car. People have been known to walk away unharmed from some pretty ugly crashes, like this one where a mother and child got caught by a landslide in Norway (that huge tree landed on top of the car!): (Bil truffet av ras på Osterøy ) Sure, there have been a few fatalities behind the wheel of Model Ss (the statement that there hadn't been was true when Elon made it, however), but those deaths have been the results of very violent crashes, some of which may very well have been suicides, e.g driving off a cliff. No car is going to save you in a situation like that. The first fatality in a "normal" crash happened quite recently (22 Dec 2015), when a man in Canada took a dump truck with a snow plow in the side: (Man, 67, dies after car collides with dump truck in Winnipeg ) This also looks like a really ugly crash, and I don't think there are many sedans that could have saved the driver in this situation. A tall SUV may have fared better, but it's hard to tell. Considering that there are now nearly 100.000 Model Ss on the road, and they've driven well over 1.000.000.000 miles (that milestone was crossed in August of 2015), I think that's a pretty good record. Statistically, big luxury sedans are safe cars to be in for crashes. A big car means there's lots of metal to crumple before meat and bones become part of the equation. A sedan has a lower center of gravity than an SUV, and so is less likely to roll over. If the Model S stands out against BMW 7-series, Mercedes S-class, Audi A8s etc. is hard to tell. They're all relatively rare cars with excellent safety equipment, and there are very few fatalities in all of them. Of course, if the car is very likely to crash, it doesn't really help you if you're unlikely to get killed or injured in the crash. It's going to happen sooner or later. In my experience, the Model S is not likely to get you into trouble. Last year I took my Model S to a skid pad, and made an effort to get into trouble. The car wouldn't let me. It stops really well, and is stable and easily controllable even during emergency braking. Even stomping on the accelerator in the middle of a hard, evasive maneuver on a slippery surface was completely devoid of drama. The only way to get the car to spin out was to disable traction control. Even then it was quite anticlimactic. At least the kids in the back seat had fun. So I feel very safe indeed in my Model S. There's no car I'd rather put myself and my family in. I'd feel the same in a lot of similar cars.

Why do famous people buy luxury cars and then pay people to drive them? Don’t they want to enjoy their purchase?

Some cars are made to be driven and others are made to be driven around in. Some of the latter examples: Mercedes Maybach S650 Rolls Royce Phantom (extended wheelbase, yes you can get star lights in the ceiling) Audi A8 (with the executive comfort package) Bentley Mulsanne BMW x760 Doug DeMuro on YouTube does some pretty good reviews on some of these cars and shows how much more luxurious the back seats are and that is what they are made for. And plenty of the ultra wealthy have multiple cars. The Aston Martin or Ferrari for the days they want to drive and the Rolls for the days they don’t. And nearly 1000 upvotes! Nice. I’ll throw in an SUV or two for that even though I am still of the mind that if it’s not a Jeep Wrangler it’s not an SUV (lol). So here is the Rolls Royce Cullinan… And the Range Rover SVAutobiography

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก