แท็ก

audi a8 biggest engine

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 biggest engine

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

ดูเพิ่มเติม

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Audi TT RS 40 years of Quattro ฉลอง 40 ปีระบบขับเคลื่อนสี่ล้อของอาวดี้ จำกัด 40 คันเท่านั้น

Audi (อาวดี้) เฉลิมฉลอง 40 ปีเทคโนโลยี Quattro ขับเคลื่อน 4 ล้อ ด้วยการแต่งโมเดลโรดสเตอร์รุ่นดังอย่าง

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 biggest engine

audi a8 biggest engine-audi a8 biggest engine-Mercedes-Benz Guard

audi a8 biggest engine-🔥Вы еще не обожаете Jaguar XF? Тогда смотрите это видео! Рекомендуем!

audi a8 biggest engine-audi a8 biggest engine-2020 Alpine A110 acceleration 0 to 258 km/h

audi a8 biggest engine-Stock Audi 4.2 RS4 single turbo 750awhp!

audi a8 biggest engine-BRUTAL SOUND BATTLE - AUDI VS BMW - WHO IS BETTER

audi a8 biggest engine-ROYAL MOTORS LAMBORGHINI

audi a8 biggest engine-*2020 BMW 750i xDrive*- full review, luxury design and interior equipment

audi a8 biggest engine-2020 BMW X6 REVIEW: 335-horsepower turbocharged six-cylinder engine

audi a8 biggest engine-VW PASSAT B8 2.0 BiTDI VS AUDI A5 3.0 TDI

audi a8 biggest engine-audi a8 biggest engine-中古車を新しい自動車のように作る-自動車整備 / BMW 520D F10

รีวิว Q&A audi a8 biggest engine

Is it more economical to drive a Tesla than a regular luxury car?

The biggest cost in operating a car is depreciation, not fuel. The Tesla is, of course, far more economical than a gasoline car even when gasoline costs a dollar a gallon. Gasoline would have to get to 50 cents a gallon to be competitive with the cost per mile you pay driving a Tesla. But let’s go back to the depreciation issue. There's an article here that can help: 10 Cars That Depreciate Like a Stock Market Crash Many luxury cars become junk in just a very few years. Here are the ten mentioned in the article, many of which overlap the price ranges of the Tesla Roadster, Model S, and Model X: BMW 7-series (shown above) Bentley Arnage Range Rover Cadillac Escalade Aston Martin DB7 Mercedes-Benz S-Class Maserati Coupe Audi A8 Jaguar S-Type Volkswagen Phaeton In example after example, these powerful gas guzzlers go from six-figure initial prices to four-figure listings on eBay, in just a few years. Another article shows a more typical depreciation of about 80 percent of the original value in about ten years: The Most Depreciated Cars Of The Past Ten Years So is that because they are luxury cars, or is it because they are gasoline luxury cars? Or is it because they aren’t Teslas? Consider what makes a standard luxury car depreciate. The engine wears out, even with close attention to maintenance. Sliding pieces of metal explosively past one another with oil lubricant is just not something you can do forever. In an electric car, the friction of pistons in cylinders is replaced by electromagnetic force on the one moving part, the rotor. It’s really hard to wear out an electromagnetic field. That’s why electric motors last far longer than even the best gasoline engines. Then there's the corrosion of all that steel in the body. In Teslas, the body parts are made from woven carbon fiber composite in the Roadster, and aluminum and titanium in the Model S and Model X. My Roadster is four years old, and people tell me it looks like I bought it yesterday. This is a Tesla thing and not an EV thing in general, since Tesla has opted for more expensive materials that are lighter, stronger, and do not rust. What about the battery losing capacity, though? This is the one point of weakness in the depreciation of any all-electric car like the Tesla. Time will tell how much battery capacity is lost in the various Tesla models and then how much it costs to replace the battery, given the plummeting costs of lithium-ion batteries and Tesla’s Gigafactory. My own experience is that after four years and 30,000 miles, I have lost about 12 percent of my original range of 245 miles. At this rate, it could be a decade before I have less range than a brand new Nissan Leaf, and a decade from now I suspect batteries are going to be a few thousand dollars, a little like replacing an engine block. There simply is less to depreciate in an electric car. The Tesla does not have a transmission, pollution controls, an exhaust system, a fuel pump, an oil pump, drive belts, hydraulic systems, a gas tank… (which is why a Model S has room to seat five adults comfortably with huge cargo space in the trunk in back and the trunk in front). Fewer things to break or wear out. Unlike conventional luxury cars, Tesla keeps improving its cars after they are sold. Model S drivers keep getting updates that bring them closer and closer to having a self-driving car. I have the option of upgrading my Roadster driving range to 400 miles with a new battery design. Tesla is unique in this respect: their cars keep getting better after you buy one! It's a thin market and a little too soon to tell how the value of a Tesla will hold up after a few years, but I see the range of about $67,000 to $75,000 for a Model S that is three years old. That’s not much depreciation. For my Roadster, I am almost certain I can get more money than what I paid for it. Ironically, that would make the Roadster the least expensive car I’ve ever owned, even though it had the highest sticker price!

What car innovations has Audi pioneered that it doesn't always get credit for?

Audi probably delivered the biggest leap in technology when they launched the Audi 100 C3 is 1982 This car featured a number of firsts: First mass production sedan with a drag coefficient of 0.26 First mass production sedan with a fully zinc coated unibody and zinc coated body panels. First mass production sedan available with permanent all wheel drive First mass production sedan available with a Turbodiesel engine with direct fuel injection. In 1989, Audi set a world record for low fuel consumption with that car (although slightly modified). They travelled 3,000 miles over public roads in Europe and reached an average mileage of 133.64 mpg(!) The car was extremely light. In basic configuration it weighted just over a ton - a 4.8 meter sedan with four doors and everything. Three other Audi achievements should not be forgotten either: The 1994 Audi A8 was the first luxury sedan with a body structure entirely made of Aluminium. And the 1999 Audi A2 TDI 3L was the first four door compact van with a fuel consumption of less than 3 liter per 100 km (78 mpg) Ah, and Audi saved VW. Volkswagen was completely trapped in their outdated 1930’s technology with rear mounted, air cooled boxer engines, when they found out that the freshly acquired Audi NSU Company had a full lineup of modern front wheel driven cars with water cooled inline 4 engines. The first VW Passat was an Audi 80 with a hatchback.

Should Elon Musk be worried about lucid Motors, led by ex-Tesla engineer Peter Rawlinson, where their electric car has over 1000 horsepower?

Short answer: No. Despite mainstream media constantly hyping “Tesla Killers” there really isn’t any such thing. As several EV CEO’s have stated, their competition isn’t other EV’s, its ICE vehicles. “Xpeng Inc. Vice Chairman Brian Gu meanwhile described Tesla as a partner, with both EV manufacturers trying to make sure more consumers are attracted by smart, environmentally friendly cars. EVs are “less than 5% of the market” so together “we are accelerating that change and conversion,” he said in an interview with Bloomberg TV.” Tesla’s plan for $25,000 car doesn’t worry its biggest Chinese rivals “Speaking at the World Economic Forum in Davos on Thursday, Diess said he welcomed the challenge. “I think it’s great to have good competition. We think that Tesla plays a very important role in the transition because they are paving the way,” he said. “They showed that electric cars are working, that a fully electric car is the right solution. So, we appreciate that,” he added.” Tesla is paving the way and we appreciate that, VW CEO says Lucid’s CEO explicitly says that Tesla is not the competition. “TDB: One last question. You’re frequently billed as a “Tesla fighter.” Are they your primary competitor? Rawlinson: No, I think (it’s) Mercedes-Benz. We’re going after the luxury market (with Air) and it is dominated by the S-Class Mercedes, and the BMW 7 Series and Audi A8. Those are our competitors. I’m not competing with Tesla right now (though) every road test will compare us to Tesla and, of course, the Porsche Taycan. But hear it from me, we’re going after the big guns.” Q&A: Lucid CEO Peter Rawlinson

Do you want to buy a Porsche car owned by Amitabh Bachchan valued at about 15-20 lakhs?

Amitabh Bachchan’s Porsche Cayman S is for sale: ONLY 3,700 km done & cheaper than a Jeep Compass Amitabh Bachchan is undoubtedly only of the biggest stars in Bollywood and his car collection can surely make you envy. While the majority ofcars in the Bachchan garage comprises of luxury SUVs like the Land Rover Range Rover Autobiography, Lexus LX 570, to Land Cruiser to a few luxury sedans including a few Mercedes-Benz S-Class and Audi A8 L. The Bachchan family also own performance cars like Bentley Continental GT and a Porsche Cayman S. After selling the Rolls Royce Ghost, Amitabh Bachchan bought the Mercedes-Benz V-Class recently. Now his Porsche Cayman S is up for sale. This is the 2006 Porsche Cayman S and the details have been posted by Exotic Cars In. As per the details, this car has covered a total of only 3,700 km, which is almost new-like. Even though it is 14 years old, the engine seems to be in a showroom-condition so the reliability and longevity should not be a problem. While Amitabh Bachchan and his son Abhishek have been spotted using this Porsche Cayman S in the past, the vehicle has spent most of its time in the garage. It has a white exterior and the pictures show that the vehicle is in a pristine condition without any dents or scratches. The cabin gets black leather upholstery and looks clean. The seller has also mentioned that the vehicle has a VIP number – 11. Many of the cars that belong to the Bachchans have the very same “11” number on the registration plate. Also read: Mahindra XUV300 is now Rs. 1 lakh cheaper The price of the car has not been mentioned by the seller but you can contact on the mentioned phone numbers for more details and price. Since this car belongs to a famous personality, you may have to shell out a little extra to have it in your garage. The exact variant of this Porsche Cayman S is not known but it seems like the base version of the vehicle. It comes powered by a 3.4-litre H-6 engine that generates a maximum power of 295 PS of maximum power and 340 Nm of peak torque. The power goes to the rear wheels through an automatic transmission with Overdrive. The car is located in Mumbai, Maharashtra and is registered in the same place. Last year Amitabh Bachchan sold his ageing Rolls Royce Ghost that he received as a gift. Post that, he has bought the new Mercedes-Benz V-Class and also the Mercedes-Benz S-Class. It seems like the movie actor is working to update his garage and replace the ageing vehicles that are not used much. For more information and details, please contact the seller directly by clicking here .

Can I swap an Audi A8 powertrain (i.e. engine and transmission) with that of a Lexus LS400?

A8 not r8. You want to put an a8 powertrain into a lexus LS400 I assume so that you can have AWD. It can be done, You are going to need to make all new sub frames. Being that the Lexus is steel verus the Audi A8's all aluminum construction this is possible but a lot of work. The biggest problem packaging wise, is that the Audi Engine sits very far forward, in front of the front axle, but since you are building custom sub frames you should be able to accomidate the packaging. Things like custom lenghth drive shafts are the easy part. Remember since a8's are all aluminum they total out easily and you can find them for cheap so they make a good source for powertrain. You will need Rosstek software to manage the electronics after peforming the swap. Stick with the D2 A8, anything later and they are air ride suspension equipped and that will make swapping uprights, halfshafts and suspension/steering components far more difficult. Everything from the A8 will need to be swapped to make this work, the car will basically be an a8 with a custom chassis within a lexus- all drivetrain suspsension electronics will be a8.

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก