แท็ก

audi a8 s line

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 s line

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

เพราะได้กำลังเพิ่มจาก 230 แรงม้าเป็น 245 แรงม้าโดยแค่ทำการปรับจูนโปรแกรมกล่องอีซียูใหม่ และใช้เกียร์ S

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

Audi Q7 ลดไปหลายแสนอาวดี้ คิว7 รุ่นย่อย 45 TDi Quattro S Line โฉมไมเนอร์เชนจ์ เปิดตัวเมื่อต้นปี 2020

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

30% (ดาวน์ 1,109,700 บาท) Audi TT Coupé 45 TFSI quattro S-line ราคา 3,399,000 บาท ผ่อนเดือนละ

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

A6 Avant 40 TFSI S line ราคา 3,399,000 บาทการออกแบบภายนอกดีไซน์การออกแบบของ Audi A6 Avant มีความหรูหรา

ดูเพิ่มเติม

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Q3 Sportback 40 TFSI quattro S line Black Edition (อาวดี้ คิว3 สปอร์ตแบ็ค) และ Audi Q3 40 TFSI quattro

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2019 Mazda MX 5 RF และ 2019 Audi TT Roadster คันไหนจะได้เป็นโรดสเตอร์ที่เหมาะสำหรับคุณ

ด้วยเหตุผลในเรื่องของราคาที่ไม่ต่างกันมากนัก โดย Mazda MX 5 ราคาจำหน่ายอยู่ที่ 2.9 ล้านบาท ในขณะที่ Audi

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Q5 35 TDI quattro ราคาอยู่ที่ 3,399,000 บาท เครื่องยนต์ดีเซล และ Audi Q5 45 TFSI quattro S line เครื่องยนต์เบนซิน

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

พาชมคันจริง 2020 Audi A4 Avant ไมเนอร์เชนจ์ ราคา 3.399 ล้านบาท เจาะสเปคเปลี่ยนเยอะทั้งคัน

45 TFSI quattro S line Black Edition โดยมีการเปลี่ยนแปลงใหม่หลายจุด ตั้งแต่ตัวถังภายนอก อุปกรณ์ภายใน

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

A4 (อาวดี้ เอ4) เป็นรถยนต์หรูจากค่ายรถหรูเยอรมัน เป็นรถซีดานในชื่อรุ่น A4 40 TFSI S line ที่ได้ปรับโฉมใหม่ไมเนอร์เชนจ์เมื่อปี

2020 Audi A4 Sedan ความคุ้มค่าราคา 2.499 ล้านบาท กับค่าตัวที่หายไป 2 แสนบาท

Audi A4 (อาวดี้ เอ4) ดูเหมือนจะเป็นรถยนต์นั่งขนาดเล็กที่ค่าย Audi Thailand นั้นไม่ค่อยได้ให้ความสำคัญในการทำตลาดอย่างต่อเนื่องในช่วงที่ผ่านมา

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

A6 40 TFSI S line ด้วยราคาเริ่มต้นที่ 3,399,000 บาท มาพร้อมเครื่องยนต์เบนซิน mild hybrid ที่ให้อัตราการสิ้นเปลืองที่

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Q3 35 TFSI รุ่นเริ่มต้นที่ 2.29 ล้านบาท และ Q3 35 TFSI S-line ราคา 2.499 ล้านบาท อีกรุ่นที่น่าสนใจเป็นสไตล์คูเป้

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

พรีเมียม และเทคโนโลยีที่ทันสมัย 2020 Audi A6 Avant ก็เป็นหนึ่งในรถยนต์ที่ Audi มาพร้อมมาตรฐานความเป็นรถหรู

2020 Audi A4 Avant เตรียมเปิดตัวในไทย 18 สิงหาคมนี้

2020 Audi A4 Avant (2020 อาวดี้ เอ4 อวานต์) ประกาศพร้อมเปิดตัวในประเทศไทยในวันที่ 18 สิงหาคมที่จะถึงนี้

ถ้าพี่มีเงิน 2.7 ล้าน แต่ไม่อยากซื้อ 2021 Subaru Outback จะซื้อคันไหนดีนะ

ระบบแจ้งเตือนเว้นระยะห่างจากคันหน้า ระบบควบคุมการทรงตัวและป้องกันการโคลงของตัวรถ และระบบช่วยจอดรถอัตโนมัติAudi

2020 Audi A4 Avant เครื่องยนต์ไมล์ดไฮบริด 249 แรงม้า เปิดตัวในไทยแล้ว ทำราคาสวย 3.399 ล้านบาท

Audi Thailand (อาวดี้ ไทยแลนด์) เปิดตัวรถยนต์วากอนรุ่นใหม่ล่าสุดอย่าง 2020 Audi A4 Avant 45 TFSI quattro

New 2020 Audi A5 เปิดตัวในไทย 4 รุ่นย่อย เคาะราคาเริ่มต้น 2.699 ล้านบาท ถูกลง 6-7 แสนบาท

New 2020 Audi A5 (2020 อาวดี้ เอ5) รุ่นปรับโฉม เปิดตัวในประเทศไทยอย่างรวดเร็ว ที่รูปโฉมคูเป้และสปอร์ตแบ็ค

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi e-tron Sportback 55 quattro S Line ราคา 5.299 ล้านบาท ขับเคลื่อนด้วยขุมพลังมอเตอร์ไฟฟ้า 2 ตัว ที่ให้กำลังสูงสุดถึง

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 s line

audi a8 s line-audi a8 s line-AUDI A8 L 2021 REVIEW - INTERIOR/EXTERIOR

audi a8 s line-Audi RS6 Performance Akrapovic Titanium Exhaust System | MrJWW

audi a8 s line-PRIOR-DESIGN - AUDI A8 oder BMW 7er ?

audi a8 s line-Why Quattro? That's why! 👏 You Must Watch This 👀 👌

audi a8 s line-Die erste Fahrt in Benni’s Audi R8 BiTurbo mit über 1000PS! - 100-200 in 4,0s | Philipp Kaess |

audi a8 s line-audi a8 s line-Audi A7 Sportback 50 TDI Quattro - Was verbraucht die Coupé-Limousine? | Test - Review - Verbrauch

audi a8 s line-audi a8 s line-Der Neue Audi A7 3.0TDI Vorstellung (HD) 🔥 | MP-Garage

audi a8 s line-Audi A8 quattro 3.0 TDI Clean Diesel TIPTRONIC

audi a8 s line-Audi A7 Assistenzsysteme (HD) 🔥 | MP-Garage

audi a8 s line-2020 Audi S8 - Progressive Luxus und Dynamische Sportlichkeit !

รีวิว Q&A audi a8 s line

Can two startups working on same the idea succeed?

Answear is quite obvious. Just look at the market. Good example is messaging: Slack - worth over $3B WhatsApp - acquired for $19B Skype - years on the market Viber Snapchat Line Lync Signal I'd say all of those are great successes to some point. It's the matter of market maturity. The more mature market the more players that have some angle valued by their customers. Look at the automotive. I've driven lots of cars. Until you test them extremely it's not obvious which one is best. First you have different segments, for different purposes. You wouldn't transport tank with a Smart, Audi A8 is a pain in the ass in city centres, having a mini is great but would you like to take it for off-road? And this is just with segments. In luxury cars there's place for Mercedes S-class, Audi A8, BMW 7-series, Lexus LS and there's no way to tell which one's best. It's details that make customer's decision. It's long term communication strategy that makes you think BMW is about joy of driving, Audi is for performance, Mercedes for comfort. My wife chose her car because colorus of interior were pretty amazing. If there's a market for some product sooner or later it will develop it's segments and then brands that some love, others hate. Same with cars, same with electronics, same with every single market I know. You'd say there's only one facebook, but what is LinkedIn, AngelList, Instagram and other social networks doing? Would you say failing?

Which sedan should I buy, Mercedes S-Class or Audi A8? I have bought S-Class if it were last year but this year's Audi distracts my mind.

There are not to many Audi A8 around versus the S class Mercedes. Mercedes S class is the expensive line and they really have improved the design since 2015. I personally owned a S class in 2012 and traded it for a E 63 AMG M157 5.5-liter V-8, which makes 518 hp and 516 lb-ft of torque in the E ….made in Germany, It had the DTC 7 speed transmission. The S class is not really a city car so if you drive extensively on highway it is the best of the best…in that class and size. Note: I would not buy a S series if you live where snow is present many weeks per year as the snow creates some issues to avoid in that series. Audi A8 :This is a new model in 2019 and new models are famous to default in the first years. I would not spend that money until they correct the first group of issues; Wait until 2020 models if you consider a Audi A 8. Mercedes is a very solid car that has a reputation to respect as that they do constantly. Audi A8 Reviews | Audi A8 Price, Photos, and Specs | Car and Driver 2-2018 Mercedes-AMG S-Class 4MATIC Sedan

Which German car brand is the best and the most reliable between Audi, Mercedes-Benz, BMW, and Volkswagen?

I have been lucky enough to own all the brands mentioned above and i think it all comes down to certain engines and models and I would like to mention that year is a big factor in reliability. I have owned many BMW's and i have found that the majority of them will come with small niggles which will always need putting right. I had a bmw x5 sd 3.0 2007 that would literally lose its mind in the winter and the dashboard would light up like a Christmas tree most days in winter but the odd day or two during the year. I would always have some sort of issue with the car and it is frustrating to when you see bmw owners are always praising their machines build quality. vw’s are generally not too bad in reliability but there are models out there that need huge amounts of money spending on them to put right and for example purposes the new golf r 2014+ has turbo issues. I mean a brand new car and the turbo goes after 25–30k miles is not good. But I personally had to change the turbo's on my vw touareg and i paid from out of pocket so.... reliability is not a strong point FOR some vw models but cars like the Jetta mk4 and mk5 ( uk bora/Jetta/golf) have been strong in terms of reliability Mercedes such as the w220 were absolute money pits they needed mega bucks throwing at them and I sold my w220 s55k after a short amount of time and bought an e55 w211 which was slightly better but lacked reliability in the electronics department. I have owned many Audis and for me the Audi a8 d3 2003+ model has to be the most reliable car I have owned, nothing spent on it but fuel and servicing costs over the years. I don't know if I have been lucky but other Audi a8's which I have owned have never really stretched my wallet. I know this particular car brand hasn't been mentioned but the Toyota/lexus range are best by a mile in terms of reliability so if you are looking to buy car only on how reliable it is then look not further because you wont find anything that comes close. bottom line is this mate every car has its strong and weak points and some car models are more reliable than others but sometimes I think it comes down to your luck, but with some research and the correct maintenance technique you should be fine. regards mo

Which car do you think is the best luxury sedan now, the Benz s-class, Audi A8 or BMW 7 series? Why?

S-Class, and it’s still not close. The S-Class outshines particularly in two areas: Interior design / quality, and semi-autonomous capability. I’ve waxed loquacious elsewhere on Quora as to why the interior is so special. The tl;dr: Nearly everything is leather, wood, or metal. Not much is molded plastic. And all of the details are thoughtful, from the clever “organic” speaker grilles to the placement of the color-switchable LED strips. The overall S-Class experience is very competitive with Bentley and Aston Martin. It’s a $100k car that feels like a $250k car. Mercedes has also done the best job of integrating the info & entertainment screens into the cabin. This is true from a human-factors and usability perspective as well as an aesthetic one. I also like the way the S-Class drives: It does the best job of blending cosseting comfort with athletic performance. It’s not exactly a sports car, but I think most people would be surprised at how well it stays composed when you really drive it to its limits. There is a deep reserve of capability in every mechanical system. The A8 is the #2 player here, with relatively reserved and handsome design inside and out, and decent materials quality. The real disqualifier is the engine: The only one Audi is offering in the U.S. is their 3.0L turbocharged V-6. Um. No. For $90k-120k out the door, I want it to sound better and go faster. The A7 also has ride quality that is harsher than the Mercedes, a victim of large wheels and short tire sidewalls. There is not really a payoff in athleticism, either, as this Audi continues their tradition of nose-heavy weight distribution and understeer. The 7-Series BMW is just … ugly. Too much silly chrome detailing. Too many fussy creases. And the interior is just a riot of clashing lines, with materials no better than the 5-Series. Or, for that matter, a highly-optioned 3-series. It’s a $90k car that feels like a $65k car. The BMW’s ride/handling balance is nothing special, and it’s no longer the athletic, high-feedback driver’s car that the 7-series of the 1980s and 1990s were. It *is* fast in a straight line, even with the base engine. And you can option it up to a silly-fast V-12. But I can’t quite see why you’d buy a BMW 7-series over the other two. Special mention: The Jaguar XJ Portfolio. You didn’t ask, but I love this fat bastard. It’s admittedly a generation behind the other three cars, which you particularly notice in the infotainment screens. But it’s got the 2nd-most-sumptuous interior after the Mercedes. Its exterior, designed under the supervision of the legendary Ian Callum, is considerably more attractive than the Audi or BMW. It actually does drive like a sports sedan, with real feedback through the steering, and a lively chassis that responds to weight transfer. The short-wheelbase version is $75k base, a very meaningful amount cheaper than the S-Class’s $99k entry sticker. $96k puts you in the 470-horse supercharged V-8, which has a rowdiness to it that the other three lack at that level of horsepower. Thanks for the A2A.

How long did it take you to get bored of your luxury car after purchasing it?

I own a used Volvo. So it's not exactly the most luxurious car, but it's upmarket. Plus it's a convertible, which counts towards luxury as well I guess. Let's term it “entry-level luxury” then (fwiw, the first owner replaced it with an Audi A8 S-Line, so it did fulfil the role in that case.) I've had it for just over two years, and so far, it's not started to bore me - quite the contrary, it's kept reminding me why it is a class over anything else I've driven. It's comfortable, it's quiet, it's surprisingly spacious… Would I buy it again? No… but. I wouldn't buy it again for a single reason - over the last two years, I found I was a bit too cheap, and although the car does fill all my expectations that I had when I bought it, if I were to choose now, I would definitely have to go for an automatic with a more powerful engine. It's not a sportscar, it's a cruiser/grand tourer. No point in shifting gears. And while the engine is more than adequate in 95% of cases, it can get a bit slow when under load, like a full car on a highway, or overtaking uphill. Fix those two things… and I'd be as happy as can be.

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก