แท็ก

audi a8 test drive

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 test drive

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ทำไม Toyota มักสอบตกการทดสอบหักเลี้ยวหลบกะทันหัน (Moose test) และมันน่าเชื่อถือหรือไม่?

การทดสอบ moose test คืออะไรการทดสอบการหักเลี้ยวหลบอย่างรวดเร็วหรือ moose test ถือกำเนิดขึ้นครั้งแรกในประเทศสวีเดน

Audi TT RS 40 years of Quattro ฉลอง 40 ปีระบบขับเคลื่อนสี่ล้อของอาวดี้ จำกัด 40 คันเท่านั้น

Audi (อาวดี้) เฉลิมฉลอง 40 ปีเทคโนโลยี Quattro ขับเคลื่อน 4 ล้อ ด้วยการแต่งโมเดลโรดสเตอร์รุ่นดังอย่าง

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

ดูเพิ่มเติม

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

เปิดบ้าน Mitsubishi ดู Dendo Drive House เทคโนโลยีดี ๆ ที่คนไทยไม่ได้ใช้

มิตซูบิชิ เอาท์แลนเดอร์ พีเอชอีวี) รถเอสยูวีแบบปลั้กอินไฮบริดคันแรกของโลก ที่จะมาพร้อมกับระบบ Dendo Drive

แบงค์บอกต่อ ซินเจียยู่อี่ซินนี้ฮวดใช้ ซื้อรถแถมทองรับเทศกาลตรุษจีนกับ MG และ BMW

ราชพฤกษ์12 - 13 ก.พ.นี้ ที่เอ็มจีราชพฤกษ์ โชคชั้นที่ 1 เพียงลงทะเบียนรับทันทีส้มมงคล โชคชั้นที่ 2 ทำการ Test

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Owner Review:ก่อนที่เป็นเจ้าของรถ MG HS X 2020 ควรเตรียมใจรับกับเรื่องอะไรบ้าง

Drive หลังเวลาผ่านไป 1-2 เดือน จากการที่ได้ไปดูของจริงบ้าง ได้ลองขับบ้าง ตามโอกาสอันสมควร จนในที่สุดก็มาสนใจจริงจังกับเจ้า

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Test Drive : Honda City Hatchback ได้ลองแล้วจะเลิกเสียดาย Honda Jazz ตอบทุกข้อสงสัยที่นี่

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Subaru Ultimate Test Drive งานนี้ไม่ขายของ แต่ลองขับแล้วเพ้อ เหมือนโดนป้ายยาซะเอง

แต่ลูกค้าทุกคนออกปากชมรถด้วยตัวเองอย่างไม่มีใครอวย นี่มันอุปทานหมู่รึเปล่า ไปดูงานนี้ว่าขับกันยังไงSubaru Ultimate Test

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 test drive

audi a8 test drive-audi a8 test drive-2019 Audi A8 First Drive!! Resetting The Standard

audi a8 test drive-audi a8 test drive-Wow! HOT New! Audi A8 2018 review

audi a8 test drive-2006 Audi A8

audi a8 test drive-Audi A8 2021 Review Specification & Presentation Review

audi a8 test drive-Audi a8 features and review

audi a8 test drive-2018 All-new Audi A8 - Presentation

audi a8 test drive-AUDI A8 D4 TEST DRIVE

audi a8 test drive-The New Audi A8 2020 Test Drive I تجربة قيادة أودي A8 2020 الجديدة

audi a8 test drive-audi a8 test drive-y2mate com 2019 audi a8 1st look around big sur california eTCx1d33Mrk 1080p

audi a8 test drive-NEW 2018 Audi A8 - Development Test Driving

รีวิว Q&A audi a8 test drive

If you have to buy a 2-3 year-old pre-owned car from these brands, which brand would you buy, Audi, BMW, or Mercedes?

I’ve actually owned many different models of those brands. My first car was a 1988 BMW 750i with a 12 cylinder engine in it. When I had my limo business I had a fleet of S Class and E Class Mercedeses, 5 Series and 7 series BMWs, X5 BMW’s and GL Mercedeses, and of course a few Audi A8’s and Q7’s. I hate Audis. All of them are garbage. Brand new Audis spent more time at dealerships than on the road. They could not keep up with our demands. And we were pushing these cars to the limit. Imagine several drivers drive the crap out of these cars almost 24 hours a day driving executives from Airports to Hotels and from Conventions to Road Shows. We got to a point where we completely stopped buying Audis. We would refuse to even take new Audis as a demo car. (Dealers used to give us a new model completely free for a couple of months to test it out in our business, with hopes that we will like them and buy a fleet of 20 or 30 of them. - Demo Cars) So, I would say get a Mercedes, then a BMW. Avoid cheaper models. Do not buy the bear bone model with the smallest engine. If buying a Mercedes, avoid anything below E Class. As for BMW’s, any model is good. except those X2’s and older X1’s. Here is my own way of thinking about cars. There are 3 types of cars in the World. #1 - S Class Mercedes - if you are a luxury slow cruiser type of a person #2 - M5 BMW - if you are a driver. #3 - everything else. Whether you buy an Audi A8, Lexus of any kind, or a Honda Accord, it’s the same shit.

If someone crashes a car at a dealership, considering they have not purchased that car and have no insurance on it, would they or the dealership have to pay for it? If they must pay for it, are they basically buying the car?

In the great state of California, the DRIVER is liable unless the DRIVER can demonstrate that they did not know how to correctly operate the vehicle that they were test driving. If the salesperson is injured you get the additional liability of their workmen's compensation claim. Most of the litigation is the haggling over how much money the salesperson would have made while they were recovering from their injury. The insurance company only pays dealer invoice, they do not pay for lost profit. That requires a different lawsuit to recover the lost profit. Usually it is not worth the cost of litigation to recover the lost profit. Had a customer bottom out at Audi A8 on a test drive and trigger all the airbags due to speeding. His insurance paid the claim without question. And yes, he bought another different A8. Years ago, had a customer lost control of a 911 on a test drive. The was totaled because the customer spun the rear around and it caught the drainage ditch along the highway. The impact snapped the right rear tire right off and did extensive damage to the undercarriage and transmission. The insurance company totaled the car. The customer bought the car at the insurance auction and brought the car to us to fix it.

Can two startups working on same the idea succeed?

Answear is quite obvious. Just look at the market. Good example is messaging: Slack - worth over $3B WhatsApp - acquired for $19B Skype - years on the market Viber Snapchat Line Lync Signal I'd say all of those are great successes to some point. It's the matter of market maturity. The more mature market the more players that have some angle valued by their customers. Look at the automotive. I've driven lots of cars. Until you test them extremely it's not obvious which one is best. First you have different segments, for different purposes. You wouldn't transport tank with a Smart, Audi A8 is a pain in the ass in city centres, having a mini is great but would you like to take it for off-road? And this is just with segments. In luxury cars there's place for Mercedes S-class, Audi A8, BMW 7-series, Lexus LS and there's no way to tell which one's best. It's details that make customer's decision. It's long term communication strategy that makes you think BMW is about joy of driving, Audi is for performance, Mercedes for comfort. My wife chose her car because colorus of interior were pretty amazing. If there's a market for some product sooner or later it will develop it's segments and then brands that some love, others hate. Same with cars, same with electronics, same with every single market I know. You'd say there's only one facebook, but what is LinkedIn, AngelList, Instagram and other social networks doing? Would you say failing?

What are some examples of German over-engineering of automobiles?

I drove an Audi A8 (D2-series) for a long while. I nicknamed it the ‘cruise-missile’, because it could cruise comfortably at any speed you liked. An example: once, we came back from holiday. Passing Paris on our way to the Netherlands, I suggested a stop. We kind of concluded that we should drive on. Next time a stop came up, was when we were 20 kilometers from our house ! This is an Audi A8 D2 (in the same color I drove it): Some examples of over-engineering: Aluminium space frame, making sure that it wouldn’t weigh more than a regular Volkswagen Golf. But with quite a different powertrain… All the different colors you ask? Different alloys of aluminum, absorbing energy from a collision. It was the safest car of its time. Battery in the trunk for better weight distribution. Btw: the battery could probably start a diesel truck, I have never changed the battery in over 12 years… If the workshop had to change the distribution belt, they could easily remove the front bumper, open the hinged radiator, aircon cooler and oil cooler and work standing upright in the engine bay. No need to bend over… Here you see it opened up But the best example of over engineering were the spare tools. There were only four tools. When I asked why such an expensive car came with such a measly set of tools, the measured answer was: these four tools are enough to disassemble almost the complete car… So, all bolts were equal sized. Clever thinking… It wasn't unlike this set, although this is advertised as being from an R8 (mind you, a supercar) When I finally sold the car, it had served me 330.000 kilometers (205.000 miles). The car came up for its yearly roadworthiness test and the only comment I got was “you should wash it more often, it is dirty”

Which one is a better luxury sedan, the Mercedes-Benz S class or the Audi A8?

The Audi A8 is an overall better car. There will always be Audi haters. Each car makes a statement. Mercedes is more bragerish luxury car and the overal brand resembles antiquated luxury. Their cars drive a bit more stiff than Audi. The interior design in the S class looks more plain and boring. Both cars are quiet. The S is quieter but not enough for me to give it an overall edge. If you plan to get one you should test drive them both. Of the people I know who own Audis I usually see them more exited and happier than Mercedes owners. Winner in safety and most other categories the Audi A8

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก