แท็ก

audi a8 fan stays on

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 fan stays on

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

ดูเพิ่มเติม

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Audi ยกทัพตระกูลแรง RS บุกไทย 3 รุ่นรวด ทั้ง TT RS, RS Q8 และ RS4 Avant

(RS) พร้อมกันถึง 3 รุ่นในประเทศไทย ประกอบด้วย Audi TT RS (อาวดี้ ทีที อาร์เอส) Audi RS Q8 (อาวดี้ อาร์เอส

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Hyundai x BTS เปิดตัวซิงเกิ้ล IONIQ: I’m on it โปรโมทรถยนต์ไฟฟ้า

Hyundai x BTS เปิดตัวซิงเกิ้ล IONIQ: I’m on it โปรโมทรถยนต์ไฟฟ้ารถยนต์ไฟฟ้านั้น เกิดขึ้นมาได้สักพักแล้ว

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 fan stays on

audi a8 fan stays on-audi a8 fan stays on-Removing the Intercoolers: Audi 2.7 Bi-Turbo. Ep11.

audi a8 fan stays on-audi a8 fan stays on-DTC Volkswagen P2425 Short Explanation

audi a8 fan stays on-DTC Audi P1432 Short Explanation

audi a8 fan stays on-Fuse box location and diagrams: Audi Q5 (8R; 2009-2017)

audi a8 fan stays on-audi a8 fan stays on-2015 Audi Q7 TDI Diesel Coolant Leak Fix, Parts List and Tools. VW

audi a8 fan stays on-DTC Acura P0735 Short Explanation

audi a8 fan stays on-Audi Quattro vs BMW xDrive in Snow ❄️ 😛

audi a8 fan stays on-AUDI fans drift

audi a8 fan stays on-새차만들기 #1~10편 4K영상으로 넋놓고 보시기 편하게 쭉 붙였습니다. BMW520D F10

audi a8 fan stays on-Fuse box location and diagrams: Audi A1 (8X; 2010-2018)

รีวิว Q&A audi a8 fan stays on

How do they get such good mileage on the Top Gear challenges?

Maybe if you'd read the articles you'd linked... The A8 challenge was a deliberate economy run, testing Audi's "preposterous" claim that their otherwise over-the-top, very powerful V10 turbodiesel engine could also return 40mpg (Imperial, or in other words 7.1L/100km) on a cruise... a figure that wouldn't be at all out of the ordinary for a more everyday car, but astonishing for a large luxury car with 400+ horsepower. Given the similarly impressive size of the fuel tank, Clarkson figured that it might therefore be possible - if they were telling the truth - to just-about make it from London to Edinburgh and back on a single tankful, a journey that you would otherwise take a train or even plane for, or if you were mad enough to drive it, would certainly require you to refuel once in Scotland if not twice along the way. However, he was somewhat skeptical given that manufacturers typically overstate their vehicles' economy, based on notoriously lenient government test regiemes, and fully expected to run out somewhere on the return leg. Along the way he drove in as hypermiling a fashion as he was able (quite an achievement for the man, as much as the machine), keeping to the most efficient roads as much as possible (starting on the M1 then diverting to the parallel and slightly shorter but narrower and more congested A1 only when the former finished), moderating his speed (certainly no more than 60mph and probably averaging 50 at best, when he would probably otherwise have cruised somewhere between 65 and 85mph depending on the traffic) and taking advantage of the engine's considerable low-speed torque and the automatic gearbox's extreme overdrive to cruise at generally no more than 1200rpm, making best use of the hills along the way (allowing the car to pick up speed downhill so it could make it as far as possible up the next without needing to change down a gear or apply more throttle), and not running any more than the most essential electrical items (no heater/fan, minimal lights, no demister or AC)... plus the radio, as that drew only a bare few watts from the alternator. By the time he got to Edinburgh he was surprised to find there was "just under" half a tank left, and so was encouraged to resume the trip the next day - after staying the night in the Scottish capital, given that the outbound trip had taken so long (probably the better part of 8 hours) - even though he had then re-run the maths and worked out that Audi's official estimate would actually leave him stranded outside the M25. Most of the return leg passed off uneventfully and was edited out, only picking up as he was on the final approach to London, where the range meter and fuel gauge both went to zero and started sounding dire warnings with 30-40 miles left to run. Luckily, using "the fuel from the filler neck and remaining in the lines once the tank ran dry", he just about managed to pull back in to the fuel station where he started the run, with the engine by now coughing and stuttering noticeably as a final "pull over!" warning. The eventual overall economy was something like 41 or 42mpg (Imp), showing that you CAN achieve the quoted figures... IF you drive both slowly and exceptionally carefully on a long distance cruise. And that a well engineered TDi can indeed be both powerful and economic (...which is why Audi now run a souped-up version of the exact same engine in their Le Mans 24h cars). Even so, I'm still somewhat impressed myself, seeing as the best I ever managed to drag out of my second and least economic car - with a low tuned 1.6 litre petrol engine and long-ratio manual gearbox - was 46mpg whilst adopting similar tactics on a long cross country run... and am having difficulty getting a much more modestly sized TDi in a car probably half the size to exceed 45mpg in everyday use. Still, unless you had three or more people in the car, needed it once you got to Scotland, or had to get there at a weird time / straight away due to a sudden emergency, it wouldn't make that much economic sense to do the trip by road, as 20 gallons works out to somewhere close to £110, and you can easily find return plane tickets for far less (and even train tickets if you book well in advance). The Jaguar story is much the same, although that was in a smaller, lighter, sportier car with a smaller and less powerful engine (only just on a par with the base-model petrol option, a little longer on torque but a little shorter on horses), decidedly going more for economy than a blend of POWERRRR and efficiency in one package (...even the fuel tank is evidently much smaller, probably more like 15-ish imperial gallons to the Audi's 20, i.e. ~68 litres vs a whopping 90L official). In any case, those figures are small cheese. In my previous TDi car (which was eventually murdered by a dodgy replacement turbo), I could get 70-80MPG out of it just by keeping my speed down, and nudge 90 when really hypermiling fit to burst (with the instantaneous economy often going over 100). Regularly managed 55mpg in daily use with it, and my dad typically saw high 60s in a slightly smaller but still vaguely sporty car with a yet-smaller diesel in it. And there's a good raft of economy vehicles, including some surprisingly large ones, that now claim a zero-annual-tax qualification, meaning an average of less than 100g of CO2 emitted per kilometre... which works out to about 68mpg for petrol or 74mpg for diesel (given the fuels' different energy and carbon densities). If only we could get you guys interested in them, y'know?

Which is better, Asphalt 8 or 9?

[Update (2021–03–19): This answer is pretty old now, and it is very likely that this is quite outdated. A9 has gone through some more significant updates. Some events have been good. Some have been s***. But, it's a lot different from when I first wrote this answer. So, other than my point about time investment, which is still applicable, take the rest of my answer with a grain of salt. Thanks for reading.] I would like to say, neither (personal opinion). But, that was mainly because I didn’t have the time to play those 2 games for many, many hours, on a daily basis. When Asphalt 9 had not been released, I was not fond of Asphalt 8 that much. It felt like, it was not very rewarding for the amount of time invested on it. I used to play 2–3 hours daily, at that time. I kind of started playing it at the wrong time, when college end semester exams were a few weeks away. But, it was really fun in the beginning. I remember how much I used to enjoy the game until an update came with the “Mercedes SLK special edition” car. That changed a lot of things, at least from my perspective. It changed from “a variety of cars which were competitive at a particular car rank” to “one car is the king, and it stays the king in particular rank ranges, even after so many updates”. The Audi R8 e-Tron special edition is such a good example for this. That car is so good, but, it ruined the fun of Multiplayer experience. If you didn't have those set of “Kings"(cars), you were sure to not come 1st in 98% of the races (random figure I pulled out of my head. Don't take this number too seriously. xD) Then, after a long wait, I got a chance to play Asphalt 9. And…..I was ….totally……disappointed. It's graphics are, without doubt, amazing. But, the gameplay wasn't thrilling enough for me. -Nitros in the air….not a fan of it. -360 knockdowns….looked fun in the beginning, but became more of an annoyance later on. -Nitro speed. This was the most upsetting. I remember how thrilled I was when I used the perfect nitro in Asphalt 8, and tried to play with the Lykan Hypersport (the fastest car I had in that game). It was so awesome. But, in Asphalt 9, it's not the same feeling. Cars with Nitro on don't feel the same. They don't feel fast. They didn't for me, at least. Yeah. Yeah. I know. I know. its not always about the speed. And, tbh, I agree with that. They included things like the speed slowing down while taking turns, which, I think, wasn't there in A8. I appreciate that they tried to make the game feel as real as possible. But, it is a Game. It’s okay if some concepts still remain fictional. According to me, they should have removed the knockdowns concept from MP, and only kept it in career. The air nitro speed boost was a good idea. But, reducing speed on turns is not (sounds stupid) I know. I've lost interest in these 2 games. And, I am most probably heavily biased against them. Idr having felt as much rage for any other game that I played as I did when I played A8 and A9. That, and combined with how very little rewards you get, even if you are a average or above average player, really ruined it for me. There were so many moments when I felt like throwing my phone at the wall, after playing these 2 games. I ended up mostly throwing them at the bed/sofa. xD (phew!!!) I think I now hate these 2 games with a passion. I'm sorry if you are a fan of these games, and if my answers hurt you in any way. Believe me, I didn't mean to offend any one of you. These are just my personal views on it. I won't deny it. I am a noob. An average player at best. But, I think I deserve more rewards than what I was offered, for playing the number of hours that I did at that time, despite having college, despite having exams. Sorry for the loong answer. This answer is probably gonna be irrelevant by the time I post it. In my opinion, Asphalt 8 was better, but only slightly. You are probably better off not playing either, if you don't have the time to play these games for many many hours per day. Thank you for reading. Have a nice day.

Have you ever lost respect for a celebrity because of one thing they said?

Virat Kohli Captain Indian cricket team Lost respect of him… He is considered to be the next sachin tendulkar and god to many aspiring youngsters. 0:00 -0:30 In a interview a indian fan had commented that virat is an overated cricketer and he does not like indian cricketers and prefers english and australian cricketers. Virat responded that the fan should not live in india and should stay out of india because he does not like indian cricketers. Just because of someone not loving indian cricket do they should get out of the country? Does virat has the authority? Can virat kohli decide who can live in india and who shouldn’t? Virat Kohli lives in india but drinks water imported from france which costs 600rs for an litre. Virat Kohli lives in india but drives only foreign cars Virat Kohli lives in india but gets married in italy. Virat Kohli’s car collection: Take a look at his Audi R8, A8 , Q7 and others Price of luxury mineral water used by Virat Kohli will make you stunned - East Coast Daily Eng | DailyHunt

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก