แท็ก

audi a8 fuel pump

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 fuel pump

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

บอกลาสิงห์ควันดำได้ Toyota และ Hino ญี่ปุ่นเตรียมใช้รถบรรทุกพลังงานไฟฟ้าไฮโดรเจน

พลังงานไฮโดรเจนนั้นได้ชื่อว่าเป็นพลังงานแห่งอนาคตที่ดูมีความเป็นไปได้สูง และแน่นอนว่าบริษัทที่เป็นหัวหอกก็คงหนีไม่พ้นบริษัทที่กำลังวางแผนพัฒนารถยนต์ซึ่งใช้ Hydrogen Fuel

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

ดูเพิ่มเติม

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Shell กางแผนฟื้นตัว เพิ่มปั๊มรับมือ EV และใช้น้ำมัน B7 เป็นเกรดพรีเมี่ยม

ตอนนี้เริ่มติดตั้งกับพาร์ทเนอร์ไปบ้างแล้วบางแห่งD = Digitalisationการนำเทคโนโลยีดิจิทัลและอีคอมเมิร์ซใหม่ๆ เช่น การชำระเงินแบบไร้สัมผัส Pay at Pump

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 fuel pump

audi a8 fuel pump-audi a8 fuel pump-#RR# Audi A8 D2 БЕНЗОНАСОС АУДИ / How to use fuel pump correctly

audi a8 fuel pump-DTC Audi P1433 Short Explanation

audi a8 fuel pump-Removing the Booster and Pedal Box from my Audi A6 2.7T donor car: Time-Lapse. Ep17

audi a8 fuel pump-Fuse box location and diagrams: Audi A4 / S4 (B8/8K; 2008-2016)

audi a8 fuel pump-Dabi News - Audi just created diesel fuel from air and water

audi a8 fuel pump-removing fuel pump on Audi Q7,Touareg

audi a8 fuel pump-audi a8 fuel pump-#RR# Audi A8 D2 3.7 - Видео ремонт компрессора центрального замка / Repair of the central lock

audi a8 fuel pump-Car is not starting? How to do car immobilizer. Bypass Alarm with Key!

audi a8 fuel pump-audi a8 fuel pump-Things Ive Done To My Car Using Carista! - Audi A3/S3

audi a8 fuel pump-2015 Audi Q7 TDI 3.0 Diesel Serpentine Belt, Pulleys and Tensioner Replacement.

รีวิวโพสต์ audi a8 fuel pump

2013-15 Audi A8/S8 recalled because the supply line for the high pressure fuel pump may become porous over time, resulting in a fuel leak.

This is why we are not afraid to get dirty...2000 Audi A8 Fuel Pump R&R our cost: 2 hours and $170. Not $170#DIY #ThxEurocarGarage#OntheRoadAgain — at GLK Enterprises, LLC

Audi a8 filter -6 line and a Bosch 044 fuel pump on a modified factory corridor fuel tray http://instagr.am/p/R5lDQEAmPP/

Audi A8 2001 (Ossining) $1500: Black Audi A8 2001,4 door sedan AWD V8, automatic 130k ,Needs fuel pump Fair c... http://bit.ly/1ShDOL3

1997 Audi A8 Quattro all wheel drive (Bentonville) $3590: Replaced fuel pump front brakes and turned rotors. Sun... http://bit.ly/Hewht7

New post: Audi A8 Fuel Pump install - Part 1 http://bit.ly/HnGftP

Driver Fuel Pump Only Thru VIN 110000 Fits 03-05 AUDI A8 9051640

#thedoctor getting ready for surgery - assessing the high pressure fuel pump for wear on an Audi A8. http://fb.me/25jkTWaZq

For Sale: Audi A8 Quattro/s8 Bosch Electric Fuel Pump 04-7 89 http://bit.ly/alMjyp

Fuel Pump and Strainer Set Delphi FE0734 fits 12-17 Audi A8 Quattro 3.0L-V6

รีวิว Q&A audi a8 fuel pump

Is Benz C Class affordable in terms of maintenence and running costs? What is the equivalent in an Audi and a BMW?

I disagree with anyone who thinks they are money pits. A c class is the equivalent to a a4 or 3 series bmw. Kinda bottom of the barrel sedan. I dont think air ride is available on either model. All 3 cars are comparable in their own way. All are sports compacts. Styling is definitely to taste. Repair cost range similar. Nothing more than your typical toyota. Its when you jump to 5 series 7 series the audi a6 and audi a8 the electronics and technology overlap and is a nightmare to troubleshoot. If you are handy most non electrical repairs can be done rather easily and parts are affordable when NOT purchased from a dealer or autozone. They really make audis with thr mechanic in mind. Fuel pump(s) in trunk, covered vital parts for prolonged life. On most audis the entire front end is removed for engine access, theoretically it makes any other repairs at that point super accessible. Timing belts/chains are common at 100k. I would say drive one. And audi is awd standard i cant say that about the c class or any mercedes as standard or even optional on most. Lack of Awd can be a deal breaker for most enviroments.

Does the alternator belt run the cooling system?

Question: “Does the alternator belt run the cooling system?” OK, I will take this to mean: “Is the same drive belt from an engine crankshaft pulley used to drive both the alternator and the fan and water pump?” The answer is yes, in most installations where the water pump is belt driven. Some modern engines (for example the BMW E38 7-Series, some Dodge Durangos, VW-Audi Group turbo engines, and the Audi A8 with the W-!2 engine) use an auxiliary electric motor driven water pump. Electric water pumps are also used in hot rods. But belt drive from the crankshaft pulley, using the same, usually serpentine, belt that drives the alternator is the usual power source for the fan and water pump on most car engines. For example here are four different belt drive layouts for a BMW I-6, an Infiniti G37 V-6, and a GMC 5.3 V-8. All of these engines use the same belt to drive both the fan/water pump and the alternator. You will note that the accessory that is always driven separately with its own belts (usually two of them) is the air conditioner compressor. This is because that the AC compressor, unlike the water pump or even a hydraulic pump, has a very high starting load which puts a greater stress on its drive belts. But, as I noted, some cars do use auxiliary electrically driven water pumps. And after market electrically driven water pumps are available and are often used in hot rod installations to reduce accessory drag on the engine. Electrically driven water pumps will likely become common on modern cars, both to enhance fuel efficiency and for packaging reasons.

What are the pros and cons of an Audi car?

Pros: Audis are a status symbol to certain groups of people, so if that’s something you need, an Audi could fill that hole. Audis are by far the least ugly of the current German cars (not that hard to do right now in my opinion). Audis perform well and look great when new. Yes, the 0–60 times are good, the handling is nice, and the interiors look nice. Cons: Audis are a symbol of poor financial decision making (see below). Audis depreciate very, very quickly. A new Audi will lose at least 50% of its value in the first five years. That $50,000 new car is really costing you $75,000 if you hold onto it for five years, yikes. Audis are not durable, nor are they reliable. The durability comes into play when the interior peels and falls apart on you, the fluid filled bushings blow out, and the interior leather wears. There are cars that are worse than an Audi, but the buyer of an Audi doesn’t expect their car to wear like a Chevy Malibu. Reliability is pretty self explanatory. These cars are absolute nightmares over 70,000 miles (if you get there) with the exception of European made diesels with manual transmissions. While there are plenty of fanboys out there who say “you have to keep up with maintenance”, this doesn’t cover much of what actually goes wrong with these cars. One example is the mechanical fuel pump driven by the camshaft on some Audi engines. A friend of the family who is a VW tech recommends pulling the fuel pump and replacing the cam follower at every oil change, otherwise you’re risking serious damage to that particular engine. A high school friend had that exact damage happen to his Q5 under warranty and Audi wouldn’t perform the repairs. There’s no factory recommended replacement interval with this part, so “keeping up” means obsessively reading Audi forums and making a long list of what you need to do to keep the car from crapping out on you. There are also the notorious early GDI engines that clog themselves with carbon because there’s no gas sprayed over the intake valves. So you have to strip down the engine to expose all of the intake valves, then rotate the engine and blast each pair of intake valves with ground walnut shells when they are shut. This is something that has to be done every 60,000-ish miles and really screws up performance as the engine chokes for air. The same friend with the Q5 is now looking to trade it because the crank vs. camshaft sensors indicate that his timing chain is nearing failure. Timing chains are used instead of timing belts because of very, very long service life, but his car has about 60,000 miles on it now; a timing belt would’ve lasted longer! A neighbor I know bought a used A8 and the automatic transmission failed very early (before 50K). The dealership put in a new one and it locked up on the highway as he was driving it home from said dealership. If you have to have an Audi, just lease it! You’ll look cool without losing so much money, and when someone like me makes fun of you for your terrible decision making, you can put me in my place by telling me that you leased it.

For those who daily drive a V8 car, how often do you have to fill up on gas and how much do you usually pay at the pump?

Personally don’t own a v8 and never have owned (yet…sigh) so I will compare to my dads old Audi A8 4.2 and my friends Mustang GT (2011 Coyote) with some goodies. All compared in NYC driving. comparing to my 2011 Mazda cx9 (3.7 v6) and my dads new Lexus gs350, we all get about the same gas mileage….14–16 mpg. I fill up once a week and lucky if I get 250 miles of range. I use 93 octane so my full tank bill is around $50-$55 (gas is roughly $3/gal) A lot of v8 engines have cylinder deactivation and start stop feature in order to save gas. In more rural areas or those who do more highway driving get better fuel economy.

Is it more economical to drive a Tesla than a regular luxury car?

The biggest cost in operating a car is depreciation, not fuel. The Tesla is, of course, far more economical than a gasoline car even when gasoline costs a dollar a gallon. Gasoline would have to get to 50 cents a gallon to be competitive with the cost per mile you pay driving a Tesla. But let’s go back to the depreciation issue. There's an article here that can help: 10 Cars That Depreciate Like a Stock Market Crash Many luxury cars become junk in just a very few years. Here are the ten mentioned in the article, many of which overlap the price ranges of the Tesla Roadster, Model S, and Model X: BMW 7-series (shown above) Bentley Arnage Range Rover Cadillac Escalade Aston Martin DB7 Mercedes-Benz S-Class Maserati Coupe Audi A8 Jaguar S-Type Volkswagen Phaeton In example after example, these powerful gas guzzlers go from six-figure initial prices to four-figure listings on eBay, in just a few years. Another article shows a more typical depreciation of about 80 percent of the original value in about ten years: The Most Depreciated Cars Of The Past Ten Years So is that because they are luxury cars, or is it because they are gasoline luxury cars? Or is it because they aren’t Teslas? Consider what makes a standard luxury car depreciate. The engine wears out, even with close attention to maintenance. Sliding pieces of metal explosively past one another with oil lubricant is just not something you can do forever. In an electric car, the friction of pistons in cylinders is replaced by electromagnetic force on the one moving part, the rotor. It’s really hard to wear out an electromagnetic field. That’s why electric motors last far longer than even the best gasoline engines. Then there's the corrosion of all that steel in the body. In Teslas, the body parts are made from woven carbon fiber composite in the Roadster, and aluminum and titanium in the Model S and Model X. My Roadster is four years old, and people tell me it looks like I bought it yesterday. This is a Tesla thing and not an EV thing in general, since Tesla has opted for more expensive materials that are lighter, stronger, and do not rust. What about the battery losing capacity, though? This is the one point of weakness in the depreciation of any all-electric car like the Tesla. Time will tell how much battery capacity is lost in the various Tesla models and then how much it costs to replace the battery, given the plummeting costs of lithium-ion batteries and Tesla’s Gigafactory. My own experience is that after four years and 30,000 miles, I have lost about 12 percent of my original range of 245 miles. At this rate, it could be a decade before I have less range than a brand new Nissan Leaf, and a decade from now I suspect batteries are going to be a few thousand dollars, a little like replacing an engine block. There simply is less to depreciate in an electric car. The Tesla does not have a transmission, pollution controls, an exhaust system, a fuel pump, an oil pump, drive belts, hydraulic systems, a gas tank… (which is why a Model S has room to seat five adults comfortably with huge cargo space in the trunk in back and the trunk in front). Fewer things to break or wear out. Unlike conventional luxury cars, Tesla keeps improving its cars after they are sold. Model S drivers keep getting updates that bring them closer and closer to having a self-driving car. I have the option of upgrading my Roadster driving range to 400 miles with a new battery design. Tesla is unique in this respect: their cars keep getting better after you buy one! It's a thin market and a little too soon to tell how the value of a Tesla will hold up after a few years, but I see the range of about $67,000 to $75,000 for a Model S that is three years old. That’s not much depreciation. For my Roadster, I am almost certain I can get more money than what I paid for it. Ironically, that would make the Roadster the least expensive car I’ve ever owned, even though it had the highest sticker price!

หน้าหลัก