แท็ก

audi a8 germany price

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 germany price

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Porsche ยอมแบกต้นทุนสูงกว่าเพื่อผลิตในเยอรมนีดีกว่าประทับตรา “Made in China”

คันจากยอดขายทั้งหมด 272,162 คันในปี 2020 ที่ผ่านมาบริษัทรถยนต์รายอื่นอย่าง Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์), Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

ดูเพิ่มเติม

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 germany price

audi a8 germany price-audi a8 germany price-Audi A8 D4 2011 | POV Test Drive #494 Joe Black

audi a8 germany price-2019 Audi A8

audi a8 germany price-2022 Audi A9 Prologue (etron) Luxury Coupé & Avant | FIRST LOOK!

audi a8 germany price-Hot News !!! NEW 2018 Audi A8 Traffic Jam Pilot The Most Technological Sedan spec & price

audi a8 germany price-HOT!!!! NEW 2019 AUDI A8

audi a8 germany price-audi a8 germany price-Audi A8 4.2 quattro 310KM RATUJE TIRa

audi a8 germany price-Mercedes S-Class v BMW 7 Series v Audi A8 review - which is best?

audi a8 germany price-audi a8 germany price-WOWW 2019 New Audi A7 Many New Technologies

audi a8 germany price-2019 Audi A8 starts at $84,795 with a turbocharged V6

audi a8 germany price-Concepts of new German cars Audi A9

รีวิวโพสต์ audi a8 germany price

Orders for new of Audi A8 will begin to be taken on October 5 with the price in Germany from 90...

Audi A8 in a magnificent grey spec..Price - $85,200 - Rs. 1.56 CrPower - 335 hp (250kW) Torque - 500 Nm (368 lb-ft).(Via - @audi_online ).#audi #audia8 #a8 #germany #germancars #germancar #carstagram…

Just uploaded Audi A8 & S8 Price List (Germany, 2014) via @Scribd

Car For Sale Vehicle Information:Price: 220,000Model: 2013Origin: GermanyVehicle Type: Audi A8 Quattro... http://fb.me/RR2QIwqf

รีวิว Q&A audi a8 germany price

For the price of a Mercedes or BMW or other high end luxury car brand, why aren't they rivaling Lexus for quality and reliability?

This question appears to be from North America ; Each car has assets and liability; Mercedes, BMW, Audi are by German standard built around the same components. Only the Engines are built by each manufacturer. Mercedes does manufacture their own transmissions but they are sharing the technology with ZF Transmissions known as the best in the world. BMW, Audi, Volks Porshe are all using the ZF transmissions from Germany. All the Germans cars electrical systems are built on the Bosch electrical & electronics, one of the best in the world, Toyotas are buit on the Denzo Japanese elctrical & Electronics. Some garage say the Denzo are better than the Bosch, as their scanners are not always up-dated and have difficulty working on the different German Bosch Technology. Bosch are different and evrywhere in the world they have the scanners to wotk on the Bosch and Denzo. Only the USA & Canada have difficulty with the Bosch. The German ZF Friedrichshafen will supply the transmission, Toyo­ta has had one in its Lexus LS and IS F sedans for a few years. But now, transmission giant ZF is bringing eight speeds to the masses with promises of improved fuel economy. It’s known by the folks in its hometown of Friedrichshafen, Germany, as the “8HP kit,” and this transmission offers myriad options for automakers. It is already in the BMW 760Li and 5-series GT . The new Rolls-Royce Ghost , Bentley Mulsanne, and Audi A8 will all be equipped with the 8HP when they roll out of factories each year. Besides the Engines from each manufacturer Transmissions are ZF in all German or Lexus Cars, so they ate the same reliability. Denzo Electrical is the difference; Left with suspension and design the Lexus are a more silent car than the others a big quality. Toyota did own Denzo for years, but there was a spinn-off and Denzo is independant. With the same components Lexus are not rated world wide better than the Benz. as the technology is more advanced in the German Cars. for better or worse. 1-ZF’s 8-Speed Automatic Transmission 2-http://www.autonews.com/article/20080512/ANE03/801270088/audi-bmw-seek-to-match-lexus-with-8-speed-transmissions 3-ZF’s 8-Speed Automatic Transmission in our ISF - ClubLexus - Lexus Forum Discussion

Why are cars in Europe so small compared to cars in the US?

Big cars (based on a large wheelframe) are usually premium luxury cars like BMW 7 series or Audi A8. Because of the high taxes, these cars are usually owned by companies but seldomly by private persons. So driving a „big“ cars means driving an expensive car. It’s just a price tag thing. Although Germany is one of the wealthiest countries in the world, it would charge you approx. the earnings of three years from let’s say someone who works as an Public School teacher to pay such a car, not to mention in France.

Are German automobiles so much better than U.S. cars that they are really worth the premium?

The middle of the lineup of most German cars really don’t have that much of a cost premium over many American cars these days. They’re all pretty expensive, and only the higher end of the 3 German luxury manufacturers (BMW, MB, Audi) are really much more expensive. Porsche is a totally different story, and VW competes directly with the American companies and other volume manufacturers almost model for model (well almost). Its important to note, that German luxury cars sold in the US tend to have higher trim levels, or at least historically had been, than are sold in most other markets in the world. The US up until recently was the worlds largest single car market, only recently surpassed by China in terms of total units sold per year. But the US is still the richest market (some of the models sold in China are $7K US or so). So many manufacturers sell more highly trimmed versions of the same car in the US: The extra leather or wood might only cost them $400 in production costs, but they charge $4000 more for the car. Us Americans will overpay for just about anything. Now, on to the actual question. Are they better, no, not in the least…. because there’s 100 different ways to measure “better”. Are they more complicated? Absolutely. Overengineered? Most definitely. Filled with impractical gadgets and features? OMG are they (my Mercedes E550 Cabriolet has a neck heater…. you read that right, a NECK HEATER, for warming your neck when the top is down on cool days). I’ve owned every single German brand at one point or another (have Audi, MB and Porsche as of this writing), and they love their goofy gadgets. At the high end, the Germans are pretty obsessive. MB S Class, Audi A8, BMW 7, are all a breed apart, mostly because the designers, product planners and engineers don’t really care what the car costs to make or sell. But just about everything else in their product lines competes with Ford, Toyota/Lexus, Jeep, Nissan/Infiniti, Honda/Acura, etc. People cross shop all the time. Heck, the last new SUV we got we cross shopped almost every brand that had a full size SUV that had a nice interior. While SRP (suggested retail price) were about the same for things like the Jaguar F-Pace, Mercedes GL, and Jeep Grand Cherokee, the lease rates were HALF for the Jeep, so Grand Cherokee it was (nicest SUV I’ve ever owned, and we owned 15 or so) And the final, mostly amusing question: Whats an American car anyway? BMW, VW, and Mercedes all build cars in the US, lots of cars in fact. With parts made in the US, by US suppliers. Here’s some non obvious data: BMW makes more cars in South Carolina than in any other single plant they own (more than 400,000 per year). They export about 70% of those cars OUT of the US. Mercedes makes about 300,000 in Alabama and exports most of them. The rough data interestingly is that German “brands” sold about 1.5 million cars in the US in 2018, but only about 35% were actually IMPORTED from Germany. VW ONLY makes their Atlas in the US, and the Passat made in the US is exported to many markets around the world. And unless you really study or pay attention to the markets, these oddball factoids aren’t obvious. So hopefully this shed some light on your question. I think its fair to say that unless you want a giant S Class or Audi A8, the rest of the German cars are about the same as all the rest.

Volkswagen (company): Is the Volkswagon Phaeton offered in the United States?

As Bill McDonald explained, Phaeton sales figures fell far short of expectations in the U.S. - but not only there. Initially, VW planned to sell 20.000 units per year, but they missed this goal by 70%. In Germany the Phaeton competes with Audi A8, BMW 7'Series and Mercedes S-Class. From January to October 2011, about 2,000 Phaetons got their german license plates, Each of the three competitors reached figures bigger than 4,000. In my eyes there are three main reasons why VW still makes the Phaeton: 1. The car sells surprisingly good in China. In 2011 VW skipped the famous gas guzzler W12 engine for that car - but it is still available in China. 2. It shares the platform and main components with various Bentley Continental models, which also sell surprisingly good (at far higher prices). 3. The Phaeton was the favourite project of Ferdinand Piech, who was CEO of Volkswagen back then. Today Piech is Chairman of the Board of VW Group. They would not dare to kill Piechs favourite car. Back to the question: VW stopped Phaeton sales in the U.S. in 2006. German car magazine Auto Motor Sport reported in 2011, that the chinese demand for the Phaeton lead to a surprisingly high production number of 7,000 units per year. They also wrote that VW CEO Martin Winterkorn is considering selling the Phaeton in the U.S. again. I did not find any newer sources saying that these considerations lead to a positive decision.

Which sedan should I buy, Mercedes S-Class or Audi A8? I have bought S-Class if it were last year but this year's Audi distracts my mind.

There are not to many Audi A8 around versus the S class Mercedes. Mercedes S class is the expensive line and they really have improved the design since 2015. I personally owned a S class in 2012 and traded it for a E 63 AMG M157 5.5-liter V-8, which makes 518 hp and 516 lb-ft of torque in the E ….made in Germany, It had the DTC 7 speed transmission. The S class is not really a city car so if you drive extensively on highway it is the best of the best…in that class and size. Note: I would not buy a S series if you live where snow is present many weeks per year as the snow creates some issues to avoid in that series. Audi A8 :This is a new model in 2019 and new models are famous to default in the first years. I would not spend that money until they correct the first group of issues; Wait until 2020 models if you consider a Audi A 8. Mercedes is a very solid car that has a reputation to respect as that they do constantly. Audi A8 Reviews | Audi A8 Price , Photos, and Specs | Car and Driver 2-2018 Mercedes-AMG S-Class 4MATIC Sedan

หน้าหลัก