แท็ก

audi a8 hp and torque

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 hp and torque

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

2021 Audi RS 5 Coupe ราคาไทยอย่างเป็นทางการ 5.99 ล้านบาท แพงไปเหรอ ดูออพชั่นซะก่อน

2021 Audi RS 5 Coupe (อาวดี้ อาร์เอส 5 คูเป้) รถคูเป้ 2 ประตูขนาดกลาง พื้นฐานเดิมจาก Audi A5 (อาวดี้

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

ดูเพิ่มเติม

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

แรงม้า VS. แรงบิด แรงอะไรเป็นอะไร มาทำความเข้าใจกัน

และมีการเข้าใจกันไปว่า แรงม้ายิ่งสูง รถยิ่งเร็ว แรงม้า (HorsePower) คือ หน่วยใช้วัดกำลังของเครื่องยนต์ อาจจะเป็นแรงม้า(HP

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รีวิวโพสต์ audi a8 hp and torque

The Audi A8 L 60 TFSI e quattro will officially make its way stateside in 2020 with an electrified 3.0-liter turbocharged V6 engine that puts-out 443 hp and 516 lb-ft of torque. Additionally, the flagship is capable of driving up to 28.6 miles on a single charge. #Audi #A8

Audi A8 L launched in India right before #AutoExpo2020  54 exterior color options  3.0 L petrol engine, 340 HP and 500 Nm torque  0-100kmph in 5.7 seconds  Priced at INR 1.56 Crore onwards

@audiin With 500 hp and 463 ft lbs of torque, the Audi A8 L W12 hits 60 mph in 4.4 seconds. That's What makes me #LoveAudi 8-)

@TorreySmithWR audi A8 but you should really get a corvette ZR1 with 800+lbs of torque and 600+ HP. Only get the V10 Lambo motor A8 #BEAST

รีวิว Q&A audi a8 hp and torque

Car enthusiasts of Quora, what is the ultimate sleeper?

By sleeper, I think of something that is faster than it looks. That leaves out a lot of fast cars, since they look quick, or are well known to be fast. A Hyundai Veloster N is not that different to the casual eye than most Velosters. But with the performance pack it has 275 hp and excellent handling. The classic Mazdaspeed 3 with 280 lb ft of torque pulls very hard for what mostly looks like a small economy car. Audi makes some very subtle axes that are very fast. The Audi A8 just looks like a big luxury sedan but is very, very fast. Some go fast versions of vehicles not known as speed demons may also qualify- like the Ford Taurus SHO, or Jeep Trackhawk. But the ultimate sleeper will always be any ‘Clark Kent’ plain vanilla vehicle that you have heavily modified abd upgraded the engine, transmission, suspension, and brakes while leaving it looking stock on the outside. With or without a NOS injection system.

Why are old muscle cars more beautiful than modern ones?

That’s really a matter of personal taste. There are a few things that may be contributing to your opinion or your perception. As far as being designed and crafted with passion. There’s arguably MUCH more time and money spent on designing and optimizing modern vehicles. Back in the day, they didn’t have the emphasis put on vehicle fuel mileage and aerodynamics that we have now. They’d draw the vehicle up based primarily on the aesthetics they were looking for, and be done with it. Modern vehicles they spend hundreds of hours tweaking the body to be as aerodynamic as possible. That limits some of the things they can do. Additionally, vehicles didn’t used to have crumple zones like they do now. Modern vehicles are designed so that when they’re hit in common or dangerous places, they have joints that are designed to fold and crumple, and that transmits the crash energy into the body of the vehicle, rather than just causing as sudden of a change in velocity in the vehicle the opposite direction, or it stopping suddenly. So if a 70s muscle car hit a tree you were in trouble, because since it didn’t crumple it has to go from 70 to 0 mph in a fraction of a second, or instantly, and that caused people’s internal organs and heads to have to do the same, resulting in broken necks and death…Now a small part will crumple, then it’ll move again, then another crumple zone, and the engines and other powertrain is designed to be forced downward, rather into the cabin where it killed people. So that’s second. 3rd, is that along with that there is an advanced airbag and occupant protection system that has to have sensors, airbags, etc designed into the system, again limiting what they do. They even design the buttons on the radio or dash to snap and push into the dash when peoples arms or hands hit them in an accident to prevent cuts or broken bones as well. Things people don’t really consider. Lastly, in the past 10 years or so, manufacturers, starting with VW and Audi, have gone to a modular system that allows them to make most or ALL of their vehicle lineup based on one main body, and then add and change different panels to make the desired vehicle. So this means instead of building 12 different cars from the ground up, they perfect one, and then just make different fenders, or suspension pieces, like a Lego system, this greatly reduces the cost of making cars and the other manufacturers are reverse engineering this to drop their costs as well. You’re more limited when you’re trying to make everything be interchangeable. Also, because of fuel economy, the manufacture materials have changed. Muscle cars were all steel and cast iron with chrome, random pieces that were plastic, and then vinyl or leather interiors. Now, they’re all plastic, composites that are plastic/fiberglass blends, aluminum, eurethane, and barely any steel at all. Soon they’ll be mostly carbon fiber. This makes them easier to repair, lighter, and cheaper to make. There’s also a push to be sustainable, you can’t even really buy many cars with leather anymore, modern leatherettes are much easier to clean, more durable, and obviously don’t require killing cows. There’s 100 reasons why they don’t have this classic look, but much of the perception of why you like them is due to external factors such as positive memories of these vehicles, movies like Gone in 60 seconds, fast in the Furious, etc. I’m a Master Level German Auto Tech with a CNC machinist degree. I’ve worked in aerospace making titanium parts for the new Boeing 777, I’ve got a buddy who makes carbon fiber panels for SpaceX rockets. I’ve mig and tig welded, I can make things from carbon fiber, and I’ve designed products from the ground up in Cad/Cam packages and then machined and sold parts to people around the world. People like me wouldn’t describe the old vehicles as being designed and crafted with passion. The fitment of the panels, the technology, etc was not great. In fact, from the inception of the internal combustion engine all the way until the 1970s or so, very little changed with engine technology at all, using a distributor, points, a single coil, and not being particularly well built internally. Head designs, pistons, rods, cranks, and the valvetrain changed barely at all in 80 or so years. Then since the 80s things finally began to change, and in the past 20 years it’s changed 10x what we had in innovation in the prior 80 to 100 years. An engineer or industry insider would never describe the older cars as being particularly well built. No care was payed to trying to find bolts and materials that would not corrode for a very long time. The technology for some of it wasn’t there, but a great example is cylinder head bolts. The standard head bolts we had until the 80s varied up to 60 or 80 percent, and along with composite gaskets lead to headgasket failure and electrolysis. We then invented torque stretch bolts that you’d torque to 30 ft lbs in a pattern, then 60 ft lbs, then turn them 90 degrees , and then a final 90 degree turn. The bolt actually has elasticity like a spring, and pulls down more evenly on the headgasket. Coupled with a stainless steel head gasket, the bolts vary within only a couple percent. The result is headgaskets almost never fail unless the motor had a design flaw, or it’s severely overheated. Vehicles are MUCH better built now than 30 or more years ago. We coat bolts in zinc so we don’t get rust, and it doesn’t cause electrolysis between dissimilar metals, meaning even cars in the American rust belt where they salt roads is much better. Cars don’t rust holes in them anymore in 5 years. People don’t realize the technology we have had to design to get the vehicles we have today. For example, did you know that the way they calculate horsepower and torque changed in ‘72, resulting in lower numbers. They used to rate the car based on a bare engine with no accessories, and better exhaust headers. The result is that a modern engine rated as 300 hp, would have been rated as 375 or more HP in the late 60s, early 70s. And even until very recently they also did things like round, or altered the process to rate it higher. So when people say, “I miss the V8s, there’s no replacement for displacement!”, it’s a joke. VW and Audi have an engine in their GTI and A3 vehicles that is approaching 300 hp (292) out of a 4 cylinder turbocharged motor. That would have been 380 or so horsepower in the 60s due to being lightweight and efficient, and this gets 25 to 30 real world mpg among owners. Couple that with the fact that the electronics and airbags in modern cars has greatly increased their rate. The Audi A6 and A8, BMW 5 and 7 series, and other larger Cadillacs and luxury sedans weight 4000 to nearly 5000 lbs. A mid 80’s Chevy 1500 series truck was 4500 lbs. The weight of vehicles has increased to what trucks weighed in the 70s and 80s, and they’re getting MORE hp and twice the fuel mileage. Modern vehicles are AMAZING pieces of technology.

Do ultra-high end cars like the Mercedes Benz S-Class Maybach really live up to their descriptions?

Of course they do. Ultra high end luxury cars like the Merc S class Maybach, BMW 780ld security and Audi A8 are vehicles that come at a sweet sky touching price and they do live up to their expectations, probably the reason why these cars are the premier choices of some of the most powerful people on earth. Right from Russian mafias to national presidents use these luxury models to travel in style and throw light on the status they carry in the society. They don't just live upto their description in terms of performance but also in terms of style. Talking of the Merc S class Maybach Pullman, let me throw some light on some of its key features. Exterior Dimensions Length - 6,499 MM (255.86 Inches) Wheelbase - 4,418 MM (173.93 Inches) Height - 1,598 MM (62.91 Inches) Drivetrain Specifications Type- 5,980 cc V-12 Output - 523 HP Torque - 612 LB-FT @ 1900 RPM Interiors Exterior I cannot fail to mention that the interiors are designed using the best fabrics and materials from around the world and the companies give extensive customization to the customers of these ultra luxury machines, after all they are a fortune for these palaces on wheels. In case you still are not convinced if these cars fit in their description, please visit the following link. I am sure this video would convince you of what I am trying to say.

Which sedan should I buy, Mercedes S-Class or Audi A8? I have bought S-Class if it were last year but this year's Audi distracts my mind.

There are not to many Audi A8 around versus the S class Mercedes. Mercedes S class is the expensive line and they really have improved the design since 2015. I personally owned a S class in 2012 and traded it for a E 63 AMG M157 5.5-liter V-8, which makes 518 hp and 516 lb-ft of torque in the E ….made in Germany, It had the DTC 7 speed transmission. The S class is not really a city car so if you drive extensively on highway it is the best of the best…in that class and size. Note: I would not buy a S series if you live where snow is present many weeks per year as the snow creates some issues to avoid in that series. Audi A8 :This is a new model in 2019 and new models are famous to default in the first years. I would not spend that money until they correct the first group of issues; Wait until 2020 models if you consider a Audi A 8. Mercedes is a very solid car that has a reputation to respect as that they do constantly. Audi A8 Reviews | Audi A8 Price, Photos, and Specs | Car and Driver 2-2018 Mercedes-AMG S-Class 4MATIC Sedan

What is the difference between a Mercedes-Benz new 2018 S450 and an S450 4MATIC?

Pros for 2018 model Smooth, solid six. The new biturbocharged 3.0-liter V6 engine is down by 101 horsepower and 147 pound-feet of torque compared to the V8 in the S560 – so what? This is still an engine that pulls supply and easily from low speeds, doling out its ample 362 hp and 369 lb-ft with a deliberate manner perfectly suited to the luxury sedan’s mission. Yes, that’s plenty of power for S-Class motivation; the engine’s “hot-V” design and low-inertia turbos permit peak torque from a low, low 1,600 rpm. Simply put, this is a superb engine that will ably sate your need for speed. Cons No longer the tech leader. Top-tier luxury sedans constantly fight for supremacy in terms of technology. In the wake of driving the 2019 Audi A8 last week , it’s easy to start listing off the features not available on the S-Class: No rear-wheel steering, no active suspension. Lumpy stop-start. After driving several S-Class variants in one day, this V6 stands out for having the roughest, least-polished behavior when the stop-start system temporarily shuts it off at stoplights. The V6 also doesn’t have any fuel-saving coasting features, whereas the larger V8 can shut off four cylinder to save fuel when coasting or decelerating. Energizing Comfort is a gimmick. These are the pros and cons of the 2018 model. According to me, the difference between the two are cons I stated above and of course the price tag of both the cars. Overall both the cars are equally well designed. In the end, its all about how a person feels about it. Different people, different choices and opinions.

Tags

หน้าหลัก