แท็ก

is audi a8 a car

บทความที่เกี่ยวข้อง is audi a8 a car

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

สื่อญี่ปุ่นยังอยากได้ ไทยละจะขายไหม Subaru Levorg ชนะรางวัล Car of the Year Japan 2020-2021

Subaru ประกาศชัยชนะรางวัล Japan Car of The Year 2020-2021 ด้วยรถ Subaru Levorg (ซูบารุ เลอวอร์ค) ใหม่

2021 Lexus IS500 F Sport Performance เครื่อง V8 ยังไม่ตาย

Toyoda และ 2008 Lexus IS-Fเรามีความรู้สึกแปลกใจในความไม่แปลกใจอยู่ กล่าวคือ ตามที่เห็นในรูปด้านบน CEO

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รู้จักจุดเด่นจุดด้อย Mercedes-Benz A-Class ก่อนให้เป็นรถคู่ใจ

Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์) ด้วยอย่างแน่นอน และรถรุ่นที่น่าจับตามองอีกรุ่นก็คือ Mercedes-Benz A-Class

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

2021 Mercedes-Benz A-Class เปิดตัวรุ่นประกอบในไทยราคาลดลงกว่าล้านจะชนะ BMW 2 Series ได้หรือไม่?

Mercedes-Benz A-ClassMercedes-Benz A-Class ภายนอกMercedes-Benz A-Class รถยนต์ขนาดกะทัดรัด ได้เผยโฉมครั้งแรกในงาน

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

ดูเพิ่มเติม

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

เทียบรถหรูรุ่นเล็กหลัก 2 ล้านบาท เลือก Mercedes-Benz A-Class หรือ BMW 220i Gran Coupe?

2020 Mercedes-Benz A-Class (เมอร์เซเดส-เบนซ์ เอ-คลาส) และ 2020 BMW 220i Gran Coupe (บีเอ็มดับเบิลยู ซีรีส์

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมคันจริง Lexus IS, UX ใหม่ เพิ่มไฟฟ้าล้วน ปรับดีไซน์ล้ำ ทำให้สมราคาเริ่มต้น 2.69 ล้านรึเปล่า

และรถคอมแพ็คครอสโอเวอร์ไฟฟ้าล้วน UX300e ราคา 3.49 ล้านบาท ที่วันนี้มีรถจริงมาโชว์ 2 รุ่นคือ UX กับ IS

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

เปิดตัว 2021 Lexus UX300e เอสยูวีไฟฟ้ารุ่นแรกเคาะ 3.49 ล้านบาท พร้อม IS และ LS ใหม่

รถครอสโอเวอร์-เอสยูวีรุ่นเล็กขับเคลื่อนด้วยพลังงานไฟฟ้าเปิดตัวอย่างเป็นทางการในประเทศไทย พร้อมด้วย 2021 Lexus LS (เลกซัส แอลเอส) และ 2021 Lexus IS

รู้ข้อดีข้อเสีย Lexus IS ก่อนให้เป็นรถคู่ใจ

ไฟหน้าทำให้รถดูพรีเมียม2.วัสดุภายใน Lexus IS คุณภาพสูงห้องโดยสารของ Lexus IS ใช้วัสดุดี มีพื้นผิวสัมผัสที่นุ่มนวล

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

สมรรถนะเป็นอย่างไร2018 Audi e-tron GT Conceptเมื่อช่วงปลายปี 2018 ค่ายรถหรูอย่าง Audi ได้เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้า

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง is audi a8 a car

is audi a8 a car-is audi a8 a car-Audi A8 2021 Review Specification & Presentation Review

is audi a8 a car-Audi A8 2018

is audi a8 a car-2021 Audi A8 L Luxury Sedan: The Flagship goes even Higher Tech

is audi a8 a car-2018 NEW Audi A8 - 'Forget the Time' Commercial Tv

is audi a8 a car-The all-new Audi A8 2018 - Cars & Passion

is audi a8 a car-Audi A8 & Audi A8 L - Infotainment Interior Highlights

is audi a8 a car-is audi a8 a car-AUDI A8 L 2021 REVIEW - INTERIOR/EXTERIOR

is audi a8 a car-Audi A8 Night | POV Test Drive #495 Joe Black

is audi a8 a car-is audi a8 a car-Audi A8 L Security W12, 180 - degrees turn

is audi a8 a car-This New Audi A8 Sedan Has Level 3 Autonomous Technology

รีวิว Q&A is audi a8 a car

Which car is the best among the MB S series, BMW 7, Audi A8, and Lexus LS?

Hands-down it would be the Lexus LS. There will be some BMW and Mercedes and Audi fans that are going to poo poo what I just said. But when each of those cars is a rusting hulk in the junkyard, long forgotten by its owner, that Lexus (assuming it hasn’t been involved in a major collision), will still be driving like new. All of its accessories will still fully function. Everything will still work. It will still reliably start and drive better than most new cars. Some will make the argument that most people don’t keep cars for more than five or seven years, so the long-term durability of the Lexus doesn’t actually matter. But if you are the kind of person who trades their car in every 5 to 7 years, it behooves you to buy a car that will have a high resale value. The German cars will all be basket cases at that point and have very little residual value. The Lexus however will still command a pretty penny.

Does ABS & EBD in cars prevent drifting of car? I'm asking about super cars like Audi A8 which has large engines.?

All the supercars are installed with these basic as well as advanced features like traction control. ABS and EBD comes into action when you are breaking your car it ensures that your wheels keeps rolling and your car wont skid as it reduces the friction and control over steering is lost. In case of supercar they have very advance electronics which keeps the car stable. It is called traction control system it can control the car by both applying breaks as well as reducing power to wheels (Ignition delay, Late injection). The car will drift only when you switch off traction control system. Audi A8 is a luxury sedan It has ABS as well as stability control which senses when the vehicles handling limits have been exceeded and reduces engine power and/or applies select brakes to help prevent the driver from losing control of the vehicle.

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

Audi A8, Jaguar XJ, BMW 7 Series and Mercedes S-Class, in that order - though to be fair I’d probably buy something else entirely if I was daft enough to spend that amount on a car. I’m not claiming the A8 is particularly any better, just a matter of personal preference as none will be significantly better or worse than the others.

What is the best full-size luxury sedan car among the Cadillac CT6, Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series, Audi A8, or some other car? Why?

First of all, there's no list of meaningfully comparable cars that has Cadillac and Mercedes on it. I can explain! MSRP for a brand new CT6 is around $54,000. On the other hand, you ask to compare that with a Mercedes S Class, yet there's no one car called an S Class. MSRP for the S550 is $96k, the S550 4matic is $100k, the S600 will set you back $170k while the S65 will dent your account by atleast $224k. Clearly, we can not be comparing the CT6 with ANY S-class of your choice. Something about them is so different, going by the price alone. I won't get started on the BMW and the Audi, but personally I would go with 1) a Mercedes S Class (as the budget may allow) on any day, then 2) an Audi A8L, then 3) a choice BMW and 4) if things are really bad and I just have to go with anything on 4 wheels — I would call the Cadillac dealership.

Which car do you think is the best luxury sedan now, the Benz s-class, Audi A8 or BMW 7 series? Why?

S-Class, and it’s still not close. The S-Class outshines particularly in two areas: Interior design / quality, and semi-autonomous capability. I’ve waxed loquacious elsewhere on Quora as to why the interior is so special. The tl;dr: Nearly everything is leather, wood, or metal. Not much is molded plastic. And all of the details are thoughtful, from the clever “organic” speaker grilles to the placement of the color-switchable LED strips. The overall S-Class experience is very competitive with Bentley and Aston Martin. It’s a $100k car that feels like a $250k car. Mercedes has also done the best job of integrating the info & entertainment screens into the cabin. This is true from a human-factors and usability perspective as well as an aesthetic one. I also like the way the S-Class drives: It does the best job of blending cosseting comfort with athletic performance. It’s not exactly a sports car, but I think most people would be surprised at how well it stays composed when you really drive it to its limits. There is a deep reserve of capability in every mechanical system. The A8 is the #2 player here, with relatively reserved and handsome design inside and out, and decent materials quality. The real disqualifier is the engine: The only one Audi is offering in the U.S. is their 3.0L turbocharged V-6. Um. No. For $90k-120k out the door, I want it to sound better and go faster. The A7 also has ride quality that is harsher than the Mercedes, a victim of large wheels and short tire sidewalls. There is not really a payoff in athleticism, either, as this Audi continues their tradition of nose-heavy weight distribution and understeer. The 7-Series BMW is just … ugly. Too much silly chrome detailing. Too many fussy creases. And the interior is just a riot of clashing lines, with materials no better than the 5-Series. Or, for that matter, a highly-optioned 3-series. It’s a $90k car that feels like a $65k car. The BMW’s ride/handling balance is nothing special, and it’s no longer the athletic, high-feedback driver’s car that the 7-series of the 1980s and 1990s were. It *is* fast in a straight line, even with the base engine. And you can option it up to a silly-fast V-12. But I can’t quite see why you’d buy a BMW 7-series over the other two. Special mention: The Jaguar XJ Portfolio. You didn’t ask, but I love this fat bastard. It’s admittedly a generation behind the other three cars, which you particularly notice in the infotainment screens. But it’s got the 2nd-most-sumptuous interior after the Mercedes. Its exterior, designed under the supervision of the legendary Ian Callum, is considerably more attractive than the Audi or BMW. It actually does drive like a sports sedan, with real feedback through the steering, and a lively chassis that responds to weight transfer. The short-wheelbase version is $75k base, a very meaningful amount cheaper than the S-Class’s $99k entry sticker. $96k puts you in the 470-horse supercharged V-8, which has a rowdiness to it that the other three lack at that level of horsepower. Thanks for the A2A.

Tags

หน้าหลัก