แท็ก

audi a8 4 2 quattro

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 4 2 quattro

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ที่ใช้เครื่องยนต์เบนซิน 5 สูบ 2.5 ลิตร เทอร์โบชาร์จ ให้กำลังสูงสุด 400 แรงม้า ทำงานผสานกับเกียร์อัตโนมัติ 7 สปีด2.

New 2020 Audi A5 เปิดตัวในไทย 4 รุ่นย่อย เคาะราคาเริ่มต้น 2.699 ล้านบาท ถูกลง 6-7 แสนบาท

A5 Audi A5 Coupe 40 TFSI 2.699 ล้านบาท Audi A5 Coupe 45 TFSI quattro S line Black Edition

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

Audi A6 Avant1.เครื่องยนต์ Mild Hybrid2020 Audi A6 Avant ใช้เครื่องยนต์เบนซิน 4 สูบ TFSI เทอร์โบชาร์จ

ชมคันจริง 2021 Audi RS 6 Avant ปลุกความแรง 600 แรงม้าด้วยราคา 9,890,000 บาท

ปัจจุบัน Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เล็งเห็นว่ารถในตะกูล Avant เป็นรถที่ตอบโจทย์ลูกค้าทั้งด้านสมรรถนะ, เทคโนโลยี

พาชมคันจริง 2020 Audi A4 Avant ไมเนอร์เชนจ์ ราคา 3.399 ล้านบาท เจาะสเปคเปลี่ยนเยอะทั้งคัน

45 TFSI quattro S line Black Edition โดยมีการเปลี่ยนแปลงใหม่หลายจุด ตั้งแต่ตัวถังภายนอก อุปกรณ์ภายใน

Audi ยกทัพตระกูลแรง RS บุกไทย 3 รุ่นรวด ทั้ง TT RS, RS Q8 และ RS4 Avant

(RS) พร้อมกันถึง 3 รุ่นในประเทศไทย ประกอบด้วย Audi TT RS (อาวดี้ ทีที อาร์เอส) Audi RS Q8 (อาวดี้ อาร์เอส

Audi TT RS 40 years of Quattro ฉลอง 40 ปีระบบขับเคลื่อนสี่ล้อของอาวดี้ จำกัด 40 คันเท่านั้น

Audi (อาวดี้) เฉลิมฉลอง 40 ปีเทคโนโลยี Quattro ขับเคลื่อน 4 ล้อ ด้วยการแต่งโมเดลโรดสเตอร์รุ่นดังอย่าง

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ดูเพิ่มเติม

2020 Audi A4 Avant เตรียมเปิดตัวในไทย 18 สิงหาคมนี้

2020 Audi A4 Avant (2020 อาวดี้ เอ4 อวานต์) ประกาศพร้อมเปิดตัวในประเทศไทยในวันที่ 18 สิงหาคมที่จะถึงนี้

2020 Audi A4 Avant เครื่องยนต์ไมล์ดไฮบริด 249 แรงม้า เปิดตัวในไทยแล้ว ทำราคาสวย 3.399 ล้านบาท

Audi Thailand (อาวดี้ ไทยแลนด์) เปิดตัวรถยนต์วากอนรุ่นใหม่ล่าสุดอย่าง 2020 Audi A4 Avant 45 TFSI quattro

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi e-tron Sportback 55 quattro S Line ราคา 5.299 ล้านบาท ขับเคลื่อนด้วยขุมพลังมอเตอร์ไฟฟ้า 2 ตัว ที่ให้กำลังสูงสุดถึง

2019 Mazda MX 5 RF และ 2019 Audi TT Roadster คันไหนจะได้เป็นโรดสเตอร์ที่เหมาะสำหรับคุณ

และต้องการฟิลลิ่งการขับขี่ที่ ต่างไปจากรถใช้งานในชีวิตประจำวันทั่วไป วันนี้เราได้นำรถสปอร์ดโรดสเตอร์ 2

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

รุ่นนอกจากนี้ อาวดี้ ประเทศไทย ได้เปิดตัวรถยนต์อเนกประสงค์รุ่นใหม่อีก 2 รุ่น คือ Audi Q3 Sportback 40

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Q5 35 TDI quattro ราคาอยู่ที่ 3,399,000 บาท เครื่องยนต์ดีเซล และ Audi Q5 45 TFSI quattro S line เครื่องยนต์เบนซิน

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

6.799 ล้านบาทในรุ่น Audi A8 L 55 TFSI quattro Premium และ 7.999 ล้านบาทในรุ่น Audi A8 L 55 TFSI quattro

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

3,299,000 บาท มาพร้อมเครื่องยนต์ 4 สูบ เทอร์โบชาร์จ 230 แรงม้า แรงบิด 370 นิวตันเมตร20200 อาวดี้ ทีที

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

ที่ช่วยเสิรมความโดดเด่น ทำให้ Audi A5 Coupé ดูสวยสะดุดตา2.Audi A5 - เทคโนโลยีภายในโดดเด่น Audi

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

2021 Audi RS 5 Coupe ราคาไทยอย่างเป็นทางการ 5.99 ล้านบาท แพงไปเหรอ ดูออพชั่นซะก่อน

2021 Audi RS 5 Coupe (อาวดี้ อาร์เอส 5 คูเป้) รถคูเป้ 2 ประตูขนาดกลาง พื้นฐานเดิมจาก Audi A5 (อาวดี้

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 4 2 quattro

audi a8 4 2 quattro-audi a8 4 2 quattro-Audi Quattro vs BMW xDrive in Snow ❄️ 😛

audi a8 4 2 quattro-2010 Audi A8 4.2 Quattro sedan

audi a8 4 2 quattro-audi a8 4 2 quattro-Audi A8 4.2 TDI vs Land Rover Defender - Tug of War 💪

audi a8 4 2 quattro-2018 NEW Audi A8 L - The Best Drifting Ever on the Snow ! AMAZING

audi a8 4 2 quattro-A8 D2 18" 4,2 QUATTRO ON SNOW

audi a8 4 2 quattro-Audi A8 Quattro

audi a8 4 2 quattro-Audi A8 Night | POV Test Drive #495 Joe Black

audi a8 4 2 quattro-Audi A8 D4 2011 | POV Test Drive #494 Joe Black

audi a8 4 2 quattro-audi a8 4 2 quattro-Audi A8 4.2 quattro 310KM RATUJE TIRa

audi a8 4 2 quattro-Audi V8 4 2 quattro

รีวิว Q&A audi a8 4 2 quattro

What is a car that starts with a?

Car company: 1.Audi 2.Acura 3. Alfa romeo 4.Arash 5.Aston Martin 6.Aixam 7.AMC 8.AMG 9. Abarth 10.Ascari 11.Alumi Craft 12. Alpina 13 AC 14. Ariel Actual car models: 1.Lamborghini Aventador. Lp700, and lp750 2. Cadillac-Allante 3. Saturn Aura 4.Oldsmobile Aurora 5.Vauxhall Astra, Opel Astra, Holden Astra 6. Audi A2 7.Audi A3 8.Audi A4 9.Audi A5 10.Audi A6 11.Audi A7 12.Audi A8 13.Dodge Avenger 14.Ariel Atom 15.Honda Accord 16.Toyota Avalon 17.Nissan Altima 18.Toyota Atlas 19.Pontiac Aztek 20. Maserati A6gcs/53 Pininfarina Berlinetta 21.Koenigsegg Agera 22.Alpine A110 1600s 23.Alpine Gta Le Mans 24. Cadillac Ats 25. Cadillac Ats-v 26. Ferrari AF Corse 458 Italia GTE 27 Mercedes Benz A45 AMG 28 Mercedes Benz A45 29. Kia Amanti 30. Nissan Armada 31. Suzuki Aerio 32. Toyota Altezza 33.Volkswagen A3 Quattro 34. Ford Aerostar 35. Ford Model A 36. Pontiac Astre 37. Dodge Aries 38.Subaru Alcyone 39. Volvo Amazon

What are the top reasons for not buying Audi cars?

Here is a list of the last 10 cars i have owned and I have owned and driven many more trust me. BMW m5 e39 2003 Mercedes e55 2003 BMW 730d 2007 S320 cdi 2007 Ls460 2007 Audi a8 4.0 tdi 2003 (I still own) Audi a8 4.2 tdi 2005 Audi a8 w12 2006 Audi a8 4.2 tdi 2014 (lease) Volkswagen touareg v10 2005 (I still own) As you can see from my list I have owned many audis since switching over to the audi a8. Here are the reasons for sticking to the audi a8 in my case: The audi interior was amazing The torque from the diesel OMG you need to feel it to believe it Audis and vw (same brand trust me) are well build and more solid than Mercedes and BMW so please keep your beemers and mercs parked up Quattro is legendary the best in class My a8 twin turbo with 550+ ftlb of torque can give me 39mpg on a run The transporter 3 audi a8 pushed me to make the decision. To answer your questions what are the reasons not to buy an audi, IN my opinion there are NONE. Maybe if I had to say at gun point they are expensive to put right especially in electronics but they haven't put me off Mo

Are Audi cars reliable?

I’ll preface by mentioning that I’ve driven nearly 2 million kilometers in a variety of American, Japanese, British, French, German and Swedish cars. My father was a mechanic. My brother was service manager for both Toyota and VW dealerships. I’ve had VW cars and vans and still own the last VW truck sold in North America (bought new in Oct. ‘92), we’ve had 2 A6 wagons, 1 A6 twin-turbo sedan with 6-speed manual, I’m driving an A4 Quattro Avant now, and I’ve also owned Mercedes S-Class, and I have a ’93 300SEC Cabrio (the last year that they were hand-built by Karmann, with global production less than 1,000 units). If you are talking about Audis built in the last 20 years, the answer is YES they are reliable — provided that you perform the maintenance needed. If you have a turbo engine, such as the 1.8t or 2.0t (or TDI) then you must spend the $$$ for the approved oil. If you think you are saving $$$ by using normal oil, you will find that the oil is cooked as it goes through the glowing-hot turbo and turns into goo, and you will discover VW/Audi’s infamous “sludge problem”. The sludge problem is not a vehicle problem. It is an owner problem. Putting in cheap oil will not save money. Our 1998 A6 wagon (that was the old style, the sedans changed in ‘98, but wagons weren’t updated till ‘99) was purchased with > 200,000 MILES on it. My 2000 A6 2.7t had 170,000 miles on it. My wife’s second A6 wagon, a 2001, came from Utah with 168,000 miles on it. And the 2006 A4 was bought in Vancouver BC with 117,000 kms (due for a timing belt) and rattling like a diesel because it had no oil-pressure due to sludge, because the idiot dealer that bought it at the auction did a quick $29 oil-change on it. (the 2.0t takes oil that is normally CAD$17/litre but it comes on sale at Canadian Tire a few times a year for half that price). The cars are supremely reliable and parts are dirt-cheap online. But they CAN be expensive to fix if something breaks, and they are heavy so things will wear faster than a Japanese tin-can, so I’ll provide some advice for those looking at buying a European car in general, and Audi specifically: SERVICE: Take the car to the dealer while it is under warranty. But once the warranty is over, stay away from the dealer. They are too expensive. Find “the local guy” for your make of car (there’s at least one, in nearly every place) where people lineup to get their car serviced. THIS APPLIES TO EVERY BRAND OF CAR! (not including exotics) AVOID: the 1990s to mid 2000s V6 engines due to the high cost of timing belt replacements. Avoid the V8 due to the high cost of everything!! The 4-cyl. turbo engines, and the later V6 with the timing chain are your preferred engine. (and any version of the TDI diesel is great too, but I’m in Canada, where those are rare). GET THE QUATTRO! That means that you get a “Real transmission” too. There are Front-wheel-drive A4 models with a CVT transmission. Most have no problem, but some fail, and they aren’t something you can fix in your back yard and will be expensive. Personally, I would avoid the CVT. (I’d go for a manual, but my wife wants an A/T even though she’s owned 5-speed cars too). Plus, you’ll get more $$$ at re-sale if the car has AWD. At least anywhere that gets snow, or has dirt roads. IF you buy a high-mileage car with Auto trans, go get the tranny fluid changed, just as a preventive maintenance thing. If you’re getting the engine oil changed, then the tranny fluid change is probably well under $100 and its cheap insurance. (I’ve done this with VW, Audi, Ford, Volvo, etc. cars. I’ve never had an A/T fail. I’m not sure it helps, but it makes me feel better knowing that my car’s transmission with 200,000 miles on it has new fluid) CHECK the FRONT SUSPENSION on A4, A6, A8 if over 150,000 miles. These are heavy cars. Like the BMW 5-series, Mercedes E-Class and S-class, the front suspension will wear faster than that of a Civic or Mazda 3 or even Golf, Jetta, A3, Beetle, etc. and the A4 and larger has (had) a “virtual link” front suspension with 4 control arms on each side, each with an inboard bushing and out-board ball-joint (yes, 8 ball-joints in the front, versus a typical American or Japanese car with 2). However, due to their popularity, there are many suppliers offering replacement parts. You don’t change the ball-joint and bushing, you just swap out the entire arm. Miele “10-piece kits” with 8 control arms and 2 tie-rods (the steering linkage) can be found online under US$500. Labour is a couple hours per side. So budget $1000 to replace the front suspension/steering components when you’re getting closer to 200,000 miles (320,000 kms). And that service requires a wheel alignment too. BTW: This is what a 2001 A6 Quattro Avant with 185,000 miles look like after spending $1k to replace the front suspension, plus $700 for an Eibach Sport Suspension kit (springs and shocks) and $520 for 17″ S6 wheels with Falken Ziex tires. My wife’s 2nd A6 in Regina Saskatchewan on our annual cross-Canada (Vancouver to Ontario) road-trip, which we completed in 2 days (cruise control @ 140 kmph across the prairies). Yes, I was stopped by the RCMP, but only once, and the constable spent over 10 minutes asking questions about the car before letting us go without a ticket :) CHECK THE MAINTENANCE SCHEDULE BEFORE BUYING. The used car lots around here have lots of Audis with around 115,000 to 120,000 kms. That’s when they are due for a timing belt ($1,500 for 4-cyl, but $3,500 for older V6), DSG fluid change, differential fluid change, radiator flush, brake-fluid flush …. around CAD$3,500 in service for the 4-cyl turbo engines! The owner sees that quotation from the service department, and says “how much is it worth as a trade-in?”. The cars get traded, and rather than do the expensive maintenance, the dealer sends them to the auction, and they land in a used-car dealership. But THE CAR NEEDING MAINTENANCE COULD BE THE BEST DEAL. If you do one thing: get the dealer to have the timing belt changed at a VW or Audi dealership, and include the receipt for the work (for warranty purposes) before you buy. Example: in 2016 I found a mint 1-owner 2006 (first year of new body, so looks “newer”) A4 2.0t Quattro Avant that’s NOT Silver on Black with all the power-memory-seats, front/rear heated seats, automatic lights and wipers, etc., but 117,000 kms. I got the VIN and checked Audi, and they had no record of the timing belt being changed (VW/Audi are on one database, so I can get a VIN for a car in Florida and check the service records for free at any Audi dealership in Canada for example … they will also print out wiring diagrams and stuff for you for free too, so you don’t need to buy manuals … important if you are importing US cars and need to modify lights to DRL). Similar cars were around $14k at other dealers. This dealer had dropped their asking price down to $12k. I bought the car for $10,500 with taxes IN, and the timing belt replaced by the VW dealer a few blocks away (the Passat and GTI had the same 2.0t engine). If I back out the taxes (12%) and $1,500 timing belt change (with new oil and filter) then the car cost me $7,875 … and now its good for another 117,000 kms. I did have to deal with the sludge. Online, VW owners in the US are spending US$1200 to have the dealer clean out the engine and install a new oil pickup. My German mechanic, Verner, (he was a BMW mechanic in Germany before immigrating to Canada) removed the oil-pan and cleaned everything out, cleaned the original oil pickup, re-installed with sealant to prevent leaks, filled it with the best synthetic oil, plus the optional Audi hi-volume oil filter for under CAD$650 including taxes. That fall, we drove the car to San Francisco, and then down the coast to San Luis Obispo just for a fun road-trip. It now has > 150,000 kms and has only had oil-changes and new tires. SUMMARY: Buying a 5 to 10 year old Audi, I get a car with 100,000 kms on it for 20% of the cost of a new one (an A4 Allroad with options like our A4 is CAD$55,000) including an investment in maintenance. Brakes are cheaper than Japanese cars and last longer. The exhaust systems will last 500,000 miles. You have to replace tires, wipers, and batteries regardless of the car, and the costs are pretty much the same. I would drive from Vancouver to Key West in this car with no hesitation (and I’ve driven that in the past, via Cape Breton Island going south, and via San Diego coming home). And I know that if I get in an accident, my chances of survival are much higher than in a common American or Japanese car. Meanwhile, I get to enjoy a superbly comfortable car with good handling, a good audio system, AWD for those rare days when we have snow, fantastic climate control, the insanely fast window defrosting typical of German (and also Volvo) cars for less than my friends buying a new Altima or Camry or Accord. Oil changes definitely cost more, but that applies to ALL turbo engines, including the new Hondas, etc. YES Audis are reliable. And they last a long time. If you don’t screw up on the maintenance.

Where can I repair my Audi car in Dubai?

For Audi Repair in Dubai, now NO-NEED to go anywhere. You can get the service at your place. Yes, that’s true. You know for Audi cars there is one the most trusted service center. It is always the first choice of people in Dubai. Thousands of people from all around the UAE call them to repair their car. The Best Quality of this service center are:- 1- Less Price 2- Excellent Fast Service 3- Experienced Qualified Technicians 4- Available Any Time 5- Pick up and deliver at the customer location 6- No hidden charges 7- Easily Book and Pay Online 8- And Many more Check your vehicle in the list:- AUDI 100 Repair AUDI 100 AVANT Repair AUDI 200 Repair AUDI 200 AVANT Repair AUDI 80 Repair AUDI 90 Repair AUDI A1 Repair AUDI A2 Repair AUDI A3 Repair AUDI A3 CABRIOLET Repair AUDI A4 Repair AUDI A4 ALLROAD Repair AUDI A4 AVANT Repair AUDI A4 CABRIOLET Repair AUDI A5 Repair AUDI A6 Repair AUDI A6 ALLROAD Repair AUDI A6 AVANT Repair AUDI A6 SALOON Repair AUDI A7 Repair AUDI A8 Repair AUDI ALLROAD Repair AUDI AVANT Repair AUDI CABRIOLET Repair AUDI CONVERTIBLE Repair AUDI COUPE Repair AUDI Q2 Repair AUDI Q3 Repair AUDI Q5 Repair AUDI Q7 Repair AUDI Q8 Repair AUDI QUATTRO Repair AUDI R8 Repair AUDI RS Q3 Repair AUDI RS3 Repair AUDI RS4 Repair AUDI RS4 AVANT Repair AUDI RS4 CABRIOLET Repair AUDI RS4 SALOON Repair AUDI RS5 Repair AUDI RS6 Repair AUDI RS6 AVANT Repair AUDI RS7 Repair AUDI S3 Repair AUDI S4 Repair AUDI S4 AVANT Repair AUDI S4 CABRIOLET Repair AUDI S5 Repair AUDI S6 Repair AUDI S6 AVANT Repair AUDI S6 SALOON Repair AUDI S7 Repair AUDI S8 Repair AUDI SQ5 Repair AUDI SQ7 Repair AUDI TT Repair AUDI TT COUPE Repair AUDI TT ROADSTER Repair AUDI TTS Repair AUDI V8 Repair It operates all over the United Arab Emirates and provides services to all big cities like Abu Dhabi, Dubai, Ajman, Sharjah, Fujairah, Al Ain, and Ras Al Khaimah. It is expertise in repairing Hatchback, Sedan, MPV, SUV, Crossover, Coupe, Convertible and Sports. You can bring your car to take Audi repair Dubai service they are expert in repairing A/C problem, Heater Problem, Interior Problem, Exterior Problem, On Drive issue, OFF drive issue, Mechanical Fault issue, Technical Fault issue, Sound Issue, Paint issue, Repairing issue, Tyre problem, Battery problem, circuit problem, car startup problem, engine problem, wiring problem, gearbox problem, clutch problem, wiring problem, car seat problem and many more.

What are the unique features of Audi?

The present generation Audi Q7 is equipped with 4 wheel steering which its rivals (or any car) from bmw or merc or jlr does not have as of now. European luxury car makes are known to produce high performance counterparts of the conventional cars they produce. BMW has M sport (M3, M4, M5), merc has AMG (C63, E63), jaguar offers XFR-S (high performance XF), Volvo has polestar and so on. But Audi differs by a two stage increments on high performance trims. For instance S4 and RS4 are respectively medium and high performance derivatives of the A4 and so are S5 and RS5 to the A5. Almost all Audi's have an all wheel drive variant, the Quattro, be it the smallest A1 or the fastest R8, but BMW(1 series) or Mercedes (A class) cars do not. Also Audi's don't do rear wheel driven cars, they are either front or all wheel driven. Audi is one of the very few car makers to use a W12 engine. The Audi A8 uses a bespoke 6.3 l W12 (not shared with VW stablemates). The others to use a W12 engine are it's Volkswagen cousins from Bentley (continental GT, speed, flying spur) and from VW itself(phaeton), all are same 6l engine with different outputs.Incidentally VW also makes the only W16 car on planet the Bugatti Veyron.

Tags

หน้าหลัก