แท็ก

audi a8 300 km h

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 300 km h

2022 Hyundai H-1 โมเดลเชนจ์ คาดขายไทยปีหน้า รวมภาพเรนเดอร์อัพเดตใหม่ล่าสุดที่นี่

All-New 2022 Hyundai H-1( ฮุนได เอช-1) รถเอ็มพีวีขนาดใหญ่ในรุ่นปัจจุบันขายมาแล้ว 13 ปี ถูกปรับโฉมเล็กน้อยมาหลายครั้ง

New Hyundai H-1 และ Grand Starex ปรับโฉมใหม่แต่ราคาเดิม

New Hyundai H-1( ฮุนได เอช-1) และ Grand Starex (แกรนด์ สตาร์เร็กซ์) รุ่นปรับโฉม MY2020 ได้รับการปรับโฉม

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

ชมความล่ำบึ๊ก! Wey Tank 300 Cybertank รถเอสยูวีที่เกิดมาฆ่าพีพีวี

Wey Tank 300 Cybertank (เวย์ แทงก์ 300 ไซเบอร์แทงก์) รถเอสยูวีต้นแบบรุ่นใหม่ปรากฎตัวครั้งแรกที่งานเซี่ยงไฮ้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

พาชม 2022 Haval Tank 300 รถอเนกประสงค์ที่ขอท้าชน Toyota Fortuner

2022 Haval Tank 300 (2022 ฮาวาล แทงก์ 300) คือรถอเนกประสงค์ที่สร้างบนแชสซีส์แลดเดอร์เฟรม มาพร้อมความบึกบึนที่พร้อมเบ่งกล้ามท้าแข่งรถพีพีวีในบ้านเราGreat

เก็บเงินรอ 2022 Haval Tank 300 ไอ้รถถังที่จะทำให้คุณเมิน Toyota Fortuner

2022 Haval Tank 300 (2022 ฮาวาล แทงก์ 300) คือรถอเนกประสงค์ขนาดกลางสายพันธุ์บึกบึนที่ว่ากันว่าจะเข้ามาทำตลาดเมืองไทยภายในปีหน้าGreat

ดูเพิ่มเติม

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

BMW จะใช้พลังงานไฟฟ้าจากน้ำ ในการผลิต BMW iX และ i4 ใหม่ เพื่อโลกอนาคต

eDrive เจเนอเรชั่นที่ 5 ให้กำลังมอเตอร์ขับเคลื่อนสูงสุดที่ 370 kW / 500 แรงม้า สามารถทำความเร็วจาก 0-100 km

ก่อนจะเร่งความเร็ว ทราบหรือยังว่าเพิ่มความเร็วแค่ 20km/h เพิ่มโอกาสเสียชีวิตมากหลายเท่าตัว?

อันเป็นหนึ่งในรถที่ปลอดภัยที่สุดที่พวกเขาทดสอบในปี 2010 และเป็นรถที่มีความแพร่หลาย ใช้กันทั่วไป โดยทดสอบการชนที่ความเร็ว 64km/h

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

Owner Review : All New 2020 Nissan Kicks — น้อง นิสสัน คิกส์ กิ้กใหม่คุณพ่อบ้าน

คือบุคลิกของรถมันจะแปรเปลี่ยนไปตาม Mode การขับที่เลือก- ตอนขับคนเดียวด้วยโหมด D เปรียบเสมือนราชสีห์ลำพองขน ด้วยอัตราเร่งจาก 0-100 km

Ferrari F8 Tributo ราคา 8.29ล้านบาท 2019-2020 new Ferrari F8 Tributo

90° twin turbo Overall displacement3902 ccอัตราการสิ้นเปลืองน้ำมัน การปล่อยก๊าซ CO2 - Low490 g/km

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Great Wall ระงับการผลิตเอสยูวี Tank 300 ในจีนด้วยเหตุผลที่ต้องอึ้ง!

Great Wall Motor หรือ GWM (เกรท วอลล์ มอเตอร์) ประกาศหยุดสายการผลิตรถเอสยูวี Wey Tank 300 (เวย์ แทงก์

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

5 จุดเด่นใน The new Hyundai H-1

1 ซึ่ง Hyundai H-1 ก็ทำการตลาดในไทยมาเป็น 10 ปีแล้ว ดังนั้นจึงมั่นใจในแบรนด์นี้ได้ และรุ่นใหม่ล่าสุดของซีรีย์นี้ก็คือ

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Pros and Cons: New 2019 Hyundai H-1 เพิ่มออพชั่น คงราคา น่าใช้งานขึ้น

รถตู้ที่เรียกตัวเองว่าเอ็มพีวีอย่างฮุนได เอช-1 (Hyundai H-1) นั้น ทำตลาดในประเทศไทยนับตั้งแต่การเข้ามาของบริษัทตัวแทนจำหน่าย

Review: The New Hyundai H-1 ตัวเต็งรถอเนกประสงค์สำหรับครอบครัว

Hyundai (ฮุนได) ค่ายแดนกิมจิส่ง 2020 New Hyundai H-1 (เดอะนิว ฮุนได เอชวัน) รถกลุ่ม MPV ในรุ่นปี 2020

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

GWM เตรียมส่ง H6 Hybrid, Good Cat, Black Cat, POER EV และ Concept H ลุยมอเตอร์โชว์

สเปคจะใช้เครื่องยนต์เบนซิน 1.5 ลิตรเทอร์โบ กำลัง 150 แรงม้า ผสานกับมอเตอร์ไฟฟ้าแล้วจะมีกำลังรวมได้ถึง 220-300

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 300 km h

audi a8 300 km h-audi a8 300 km h-2006 Audi A8

audi a8 300 km h-378 KMH Audi RS6 - Fastest Audi Ever (1057HP)

audi a8 300 km h-Top Speed 2016 Audi S8 Plus Acceleration 0-307 km h

audi a8 300 km h-Audi Q3 II | 4K POV Test Drive #353 Joe Black

audi a8 300 km h-2020 Audi S8 571 HP vs 2016 Audi S8 plus 605 HP Acceleration 0 - 200 km/h

audi a8 300 km h-2020 Alpine A110 acceleration 0 to 258 km/h

audi a8 300 km h-audi a8 300 km h-Audi Racing 300+ km/h

audi a8 300 km h-2020 Mercedes S65 AMG 630 HP vs Audi S8 Plus 605 HP Acceleration DragRace0 -200km/h 100-200km/h

audi a8 300 km h-AVENTADOR S 0-320 KM/H

audi a8 300 km h-audi a8 300 km h-Audi A8 Night | POV Test Drive #495 Joe Black

รีวิวโพสต์ audi a8 300 km h

Audi A8 W12 L:Año: 2004 - 2010.Peso: 1995 Kg.Potencia máx: 450 CV a 6.200 rpm.Par máx: 540 Nm a 4.700 rpm.Velocidad máx: 251 Km/h y 300 Km/h (sin limitador).Transmisión: Integrale permanente.Consumo: 13.8 L/100 Km y 20.5 L/100 Km (modo sport).#Coches #Audi #motor

MTM Audi A8 4.2 TDI Nardo diesel world record 300,00 km/h http://fb.me/4fYF91EAH

MTM Audi A8 Nardo Edition, 4,2 TDI V8 mit mehr als 410 PS und 930 Nm - 300,0 km/h RekordfahrzeugMTM Audi A8... http://fb.me/2KWhwRpY3

Una Kawasaki quiere pasar a un Audi A8 a 300 Km/h vía @YouTube

. - 15.03.2021. -Kako je ko umro- Italijan: Kupio Ferari, gas, 300 km/h...- Nemac: Kupio BMW, gas, kiša i prevrnuo se...- Srbin: Kupio Audi A8, pa od gladi...

Audi A8 4.2 V8 Sound,Cruise,300 km/h,2013

Audi A8 Long 6.0 W12 Quattro. Speed 300 km/h

#automobili MTM Audi A8 TDI “Nardo Edition”- 300 km/h via @cafemontenegro

I liked a @YouTube video from @bramko Audi A8 4.2 V8 300 km/h max speed crank power

kawasaki 300 km/h and small surprise audi a8 RS much more faster przez @YouTube

รีวิว Q&A audi a8 300 km h

What is the top speed you have achieved on Autobahn?

According to the speedo, 281 km/h in an Audi V8 (long version, the A8 predecessor). Since I passed a flat-out driven Mercedes 500 SL (R129), which was limited to 250, I guess the actual speed was about 255. This deserves an extra note, though, since the car officially had 250 hp and a top speed of 230. It was a factory loaner from Audi to my employer, they tried to lure Mercedes SEL buyers to the long version of the V8. The acceleration wasn't much, the 3,6-liter V8 combined with a four-speed automatic transmission certainly didn't torture the tyres, but once rolling, the thing kept going faster and faster. I'm sure the engine produced something in the range of 280 to 300 hp.

What is the highest speed you have ever driven in a car?

Driving from Sydney to Perth via the Eyre Highway . It is 1,000 miles long, has the longest stretches of straight road in the world, and there is 300 miles between service stations. The traffic is regular, but one can often go for 30 minutes or more without seeing another vehicle. We also get plenty of these: Road trains are common on the Eyre Highway. I was driving a Audi A8, a 4.2L V8 with a speedo that looks like this: 300km/h is 186 mph for my American friends. So, coming up behind a road train, my common practice was to shift to sports mode and pass the truck quickly and safely. From an initial speed of 110 km/h the Audi would hit 160 (100 mph) about half way along the truck, and this is generally where I would stay until after overtaking, when I would drop back to normal highway speed. However, if the road was particularly straight, and particularly clear, well, sometimes that foot would just stay planted. The speedo would then be around 200 by the time I was passing the front of the truck. Now Audis, especially the A8, are a great high-speed cruising car. Built and designed for the unlimited speed Autobahns in Germany. 200km/h feels like about half that speed in, say, a Toyota. However, it is not a purpose-built supercar by any means, and just doesn’t have the aerodynamics for really high speeds. At 240 plus, the front end becomes light, and I really need to stay centred on the road, because I do not want to start drifting down the cambre and have to correct for that. 260 feels scary, and is also about where the transmission finally changes into top gear. As the needle pushes 280 it still feels like the engine has more to give, though speed is building slowly at that stage. But there is almost no feeling in the steering, and the car feels quite unstable. Also at that speed, it’s amazing how quickly the previously dead straight road to the horizon runs out of straightness. There is no way I would even consider taking the mildest of curves at that speed. So that was it, a bit over 280 km/h, or 175 mph. Why? Because it was absolutely exhilarating.

Why do German cars have electronic speed limiters?

The reason is fairly similar to the question why there used to be a voluntary 100-hp limit for motorcycles in Germany (BMW didn’t make anything with more than 70 hp at the time). In the 70s, motorcycle engines became increasingly powerful, in fact too powerful for the frames they were installed in. Kawasaki’s Z900 had a reputation for being a handful to drive, so did their 500 H1 and 750 H2 two-stroke triples. Then came the first Honda GL 1000 Gold Wing, which was intended to be a touring motorcycle, but with 82 hp was marketed as something sporty. Due to the weight and the rather unsporty suspension, the GL 1000 was plagued by weaving, even reinforced by handlebar-attached aftermarket fairings. A number of accidents followed, after which the legislative started making noises about putting a stop to this development. Honda had the 105-hp six-cylinder CBX ready, Kawasaki countered with the 120-hp, six-cylinder Z1300, Yamaha had stopped themselves at 95 hp for the XS 1100. The importers got together and decided to limit the engines to 100 hp to keep the government from doing something likely to be stupid, which remained until 1999. When national road homologation was replaced by an EU-wide one, the voluntary 100-hp limit in Germany disappeared. It was not illegal to own, say, an unrestricted Yamaha V-max with 145 hp, self-import or buying a “grey” import was always possible, but road registration was made difficult, and the whole thing not encouraged. After this lengthy introduction, back to the topic at hand. A bit over 30 years ago the top speed region above 240 km/h, until then the domain of high-end sports cars from Ferrari, Lamborghini or Porsche, came in reach of somewhat normal cars. BMW’s first E28-based M5 was, if I remember right, the first German four-door saloon with a topspeed above 250 km/h (251, but above is above), not using aftermarket performance enhancements. In 1986 the E32 7-series entered the market, with the 735i reaching a topspeed of 235 km/h, and one year later followed the 300-hp 750i, featuring Germany’s first post-war V12 engine, and the first production saloon limited to 250 km/h. This more or less set off a performance race, yet the manufacturers sat together like the motorcycle importers 10 years earlier and decided to keep their production cars limited to 250 km/h before politicians interfered with stupid ideas. As we all know, the M5 and 750i pretty much started a performance race, with Mercedes going after the M5’s straight-six 286 hp (E28) or 315 hp (E34) engine by stuffing the four-valve, five-litre V8 into the 500 E (later E 500), and installing a six-litre, 408-hp V12 in the W140 600 SE/SEL. Today the top-end saloons of BMW 5 and 7 series, Audi A6 and A8, Mercedes E- and S-class all have above 500 hp, but the 250-km/h-limit remains. As for the government doing stupid things, that is a very real threat. Around 25 years ago some newspapers wrote articles about a certain feature in electronic engine management systems, wide-open-throttle enrichment. This reduced the effectiveness of catalytic converters from around 98% to 50%. What with politicians not being the most knowledgeable people, they started making demands into open microphones about (I remember this one so well because it made me laugh a lot while being scarily idiotic) “removing the catalytic converter switches”. As a result, manufactures disabled the feature, again to prevent harebrained regulations. This is why the Mercedes V12 dropped from 408 to 394 hp, and the 5-litre V8 from 326 to 320 hp.

How much does aerodynamics play a role in the cornering speeds of F1 and IndyCar cars?

not sure how it looks like in indy car but in f1 aerodynamic play bigest role aerodynamics work stronger the faster car go it push car harder and harder to the road in f1 car in good weather so dry let say 35 degreees only tires give from this what im remember 1,5–1,7 G force traction but aerodynamics give at 300 km/h fast corner 5–6 g laterral so 6–1,7 G =around 4 G from just aerodynamic down force at high velocity in other words if you drive road car with no down force so typical road car like some audi a8 let say if you go on corner at border tire grip with velocity 150 km/h f1 car slightly thanks vbetter tire grip and most beacuse of down force take over you at this corner like you be stand in place more less;) . anyway yea aerodynamic in f1 play bigest role the faster car go in specified part of track on corner the biger role play aerodynamic and when car breaking from long straight down force help decceleration in much shoretr time and distance than whithout down force ., the slower car go the less benefits go form aerodynamic down force at specified velocity depend on f1 car spefcifieed setup for specified track down force and tire grip have the same impact in traction so 1:1 so tire 1,7 G let say and down force also give some 1,7 G at some middle velocity so whole g at those velocity at which f1 loose grip be 3,4 G :x .now best setup is active aerodynamic like in pagani huyara forr egzample but such setup is probably banned in f1 regulation such type fo aerodynamic can change in real time its angle spoiler and give bigger and bigger benefits from down force at low speed corner and overall on corner and change angle when car go out of corner what decrease resisit which engine power must defeat on straight and in consequenzy car be much faster at straight and time on lap go down :x more less for egzample f1 with 750 hp with no down force and no uplifts so in balans aerodynamic be capable of go like 450 km.h or something at straight and with down force setup at max so strongest setup which give biges force push car to the ground f1 probably not exceed 250 km/h maybe close to 300 km/h and up to those velocity it will have much worse acceleration at straight due to thsi resisit beside some lower velocity where driver cant use full power from engine ;) but active aero is banned probably :x so no matter .

Should Germany put speed limits on their autobahns?

Yes. The autobahn is, by international comparison, not a very good highway system as it is, and allowing people to drive as fast as they like on much of it is simply silly. Germany has to understand that the times are over when cars had top speeds of 120 km/h, as was the case in the 1930s, 40s, and 50s, when it was first built, and that 300+ km/h will never be a reasonable speed on those roads, especially these days, with the right lane being taken up back to back by trucks moving at 50 mph. Personally, I avoid the Autobahn when I visit Germany, because the place is simply madness. A speed limit would do so much to make the driving calmer and safer, because the issue is the speed difference between right lane (trucks, 80 km/h) and the left lane (the sky is the limit). If you have ever rented a mid sized car and driven it from Munich to Salzburg, you’ll know what I mean. Here you are, trying to get your little BMW 318 from 80 km/h up to 200 km/h every time you pass a truck (which is like, every ten seconds), because some fat Audi A8 or Porsche Cayman with Swiss or Austrian plates is flying at you from behind with all they’ve got. Ridiculous. It could be so nice if it were like in the UK, where everyone is moving at 110 km/h, including the trucks. It just flows.

Tags

หน้าหลัก