แท็ก

audi a8 known issues

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 known issues

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

ดูเพิ่มเติม

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 known issues

audi a8 known issues-audi a8 known issues-DTC Audi P12A1 Short Explanation

audi a8 known issues-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (D4/4H; 2011-2017)

audi a8 known issues-DTC Audi P1750 Short Explanation

audi a8 known issues-audi a8 known issues-DTC Audi P0268 Short Explanation

audi a8 known issues-2018 Audi A8 Features and Benefits

audi a8 known issues-Audi A8 (D3) 2003 - Faulty MMI display

audi a8 known issues-Bilstein | Einbauvideo B4 Luftfedermodul Audi A8 (E4) VA by GÖHRUM

audi a8 known issues-audi a8 valve cover gasket

audi a8 known issues-audi a8 known issues-Bilstein | Einbauvideo B4 Luftfedermodul Audi A8 (E4) HA by GÖHRUM

audi a8 known issues-What breaks, falls apart and wears out in the Audi Multitronic CVT (01J)? Subtitles.

รีวิว Q&A audi a8 known issues

What do you think of the 2005-2008 Audi A6 as a used car?

Hopefuly this will help. I use to own an Audi A6 from 2005 and I have bought it around the same mileage as the one you're aiming for. It also happens that I'm a avid Audi fan, even bought myself VAG cables to play with the car's codes etc. I recommend 3.0TDi Quattro. 2.7 would be a non rational choice and 2.0 would be too lazy. Quattro is worth every penny. The car itself I absolutely loved, kept it for 4 years and at the same time it had me pull my hair out.. Prepare mentally for the following changes in the first 6 mo: - at about 160k kilometers, the EGR flapses fail. Known issue for the 3.0 tdi on a6 a8 q7 and vw tuareg. $350 - problematic electromagnetic brake. The usual "handbrake". - tires are more expensive and since its an used car, you'll want yo change - one more thing at the engine that keeps the distribution chain tight I also had changed minor things through the years but very frequently. With all this headacke would I buy an A6 again? Yes! If you have any specific question, I'll answer here! Cheers!

If a soldier became rich overnight would he be allowed to leave the army or allowed to stay in it?

In the British Army, soldiers can buy themselves out (unless they are on operations) which can be sorted very quickly, and the price doesn’t go up the richer you are. I would not expect the military to have an issue with a lotto winner in the ranks. In a related story, I was once a member of a reserve unit where the recruitment area was The City of London. The UK equivalent of having an army reserve unit at the top of Wall Street. Consequently the unit had bankers, lawyers and accountants as privates and NCOs. The unit also had a certain lineage so various members of the aristocracy were also NCOs - so Private Sir John Smith or Cpl Lord of Smithfield John Smith could be seen occasionally. But it was the banker, lawyers and accountants that mostly had the wealth, corporals driving Aston Martins, Troopers with Audi A8s and lots of “I can’t come in for training as I stuck in NY/HK/Paris”. NCOs earning 1/2m a year and another 1/2m in bonus weren’t unusual. Sure many earned a lot less, but a few earned a lot more. No real need for lottery tickets. For many years the Duke of Westminster was a TA officer. His worth was £10 billion or so at his recent and too-early death. Occasionally he would use his money to buy extra equipment for his unit. He could easily have bought the national lottery. Back in the 70s, a non Guards Officer - Royal Signals as I recall - was sent to a Guards Battalion. The Guards Officers are known to spend more than their salary in Mess bills - that is to say drink and food. When the Bleep turned up at the Guards they asked him how much he usually paid in his old mess bill - say a few hundred pounds (in 2019 money) and that’s what they charged him every month - rather than the thousands he should have paid.

What makes German cars so unreliable?

It’s an interesting question, and not wholly without merit. While it’s hard to generalize about an entire nation’s automotive output, certainly German engineering culture/habits create cars of a certain type. I’ve owned pretty much every German manufacturer over the past 30 years, and currently own Audi, Mercedes, Porsche (just sold a VW last week actually). I’ve owned numerous of all of them. I personally don’t care for BMW anymore, but that’s more personal taste in design, materials and cost. But I have nothing against them either. Cars, ALL cars, are a compromise between performance, cost, reliability, etc. There is no “the best car”, but almost infinite interpretations of what a car should/could be. They are after all, engineered consumer products like phones, sofabeds, and televisions. During my long history with German cars I’ve observed an ever increasing trend toward complexity, avant-garde mechanical designs, odd risk taking (BMW SMG anyone?), a lack of respect for cost of manufacture, and a total lack of respect of the cost to the consumer with most companies other than VW (and their various low end brands like VW, Skoda, Seat, etc). The obsession with mechanical brilliance, and trendy designs, leads to crazy product choices that have led to serious reliability issues over the years. Daimler Benz, while getting their asses kicked in the US by Lexus during the 90s (because of cost for comparable perceived quality), made disastrous design choices with the W140 series full size cars. The cars featured so many ridiculous features no one cared about, that it caused the entire model run to nearly destroy Mercedes reputation in many aspects, as well as suffer financial loss. BMW made odd materials decisions with their cylinder heads over the years, causing catastrophic engine failures. They were in fact a company known for their engines (at least so their marketing department tried to remind everyone). I gave up on BMW after a while. The first iDrive was so awful, that BMW actually started to allow people to return their cars for a refund. Audi sometimes tries too hard. I’ve had several of them, and they always had something that should have been basic, but was a disaster because of unnecessary complexity. A8 brakes that needed replacement every 6 months. Suspension components that failed every 12. Auto rotating AC vents that destroyed themselves and cost $7k to replace. My R8 was a piece of junk of epic proportions as well. AC failed, clutches melted, electronics died, door panels fit poorly, upholstery frayed. Pathetic for a car that cost $185K VW has had its share of problems as well, but for other reasons. They build cheap, volume cars, and therefore, they sacrifice complexity for cost reduction, but sometimes, they go too cheap, which causes lots of problems. I’ve owned numerous VWs, and they consume parts like crazy. Suspension parts, engine parts, etc, fail fairly consistently. After all that, and to the great Frank Kemper’s point, usually, if you follow the maintenance procedures, the cars may last indefinitely if you’re lucky. I did in fact have a Mercedes S class (diesel) that went for 223K miles mostly reliably, although the body did rust heavily. In my semi humble view, the German manufacturers aren’t always the best at integrating their ideas into a cohesive product. There’s always one bizarre subsystem or component that is out of kilter. And complexity is the killer of reliability, which the luxury German companies tend to be obsessed with more often than not. Of course, none of this has ever stopped me from buying their stuff…….

Will Chinese unreliable electronics, installed into Aston Martins put the last nail in the marks coffin?

I’ve owned two Aston Martins and have also owned other exotica (as well as regular daily driver cars - Audi, BMW, Mercedes, Volkswagen, Nissan etc) so have some ability to compare (more on this later). For starters, the idea that components from China should contribute to a reduction in reliability is ludicrous. Quality control at professional manufacturing sites in China are as good as, if not more rigorous, than their Western counterparts (or what’s left of them). Not withstanding a focus on reliability purely from a brand preservation perspective, the markets that these cars sell into require a minimum level of regulatory compliance which effect the electronic components under the hood. However (going slightly off topic now), there is a broader conversation to be had about the criticism that sometimes gets leveled at Aston Martin for being less reliable than other exotic cars. This is simply untrue. My two Astons never had a single issue, ever. Many of my friends also owned (and currently own) Astons and have never reported a major failure. Of course there is the occasional electronic gremlin, tyre pressure sensors are known to malfunction on occasion and sometimes dashboard lights will activate, but I don’t know anybody that’s reported a major failure. Astons are in fact bullet proof. The engineering is phenomenal (particularly post Gaydon era) , the drive train, engine and everything that holds it together is designed to withstand tolerances way, way beyond what the average driver puts these cars through - the One-77 hyper car uses an engine based on the entry level DB9 for instance. By comparison, my Audi A8 had catastrophic transmission failure which required me to hand the car back to Audi for a complete car replacement, Porsche 911 flat-6 engines are known for bore-scoring, recently Porsche were in the media for their engines catching fire, Ferrari F430s are known for manifolds that break up and destroy the engine, Lamborghini have clutches made from butter and so on. So will Chinese components lessen AM reliability? Not on your Nelly.

What happened to cars with four-wheel steering like the Mitsubishi Eclipse?

It was a promising technology that caught on particularly well with Japanese automakers, but was implemented far too quickly. Essentially, it was a prototype technology - and that wound up being a huge problem. The systems were complex, relatively unreliable, and didn’t have tight enough control over how aggressively the rear wheels steered. That last issue was arguably the biggest problem - having relatively simple control over what the rear wheels were doing made steering feel very, very strange. As a result, consumers pretty much uniformly didn’t like it - even though it was a genuine performance improvement. Here are a couple well-known examples of other cars with four-wheel (or all-wheel) steering - just in case you recognize any of them: Mitsubishi 3000 GT: Honda Prelude: Nissan 300ZX and Skyline GT-R: In particular, people who own the Skyline GT-R and 300ZX will often do a “HICAS delete” - which is slang for removing the steering rack and electronics that control the rear wheels. There are even Youtube videos dedicated to it: As electronic controls have improved in recent years, automakers have started adding it back into luxury cars - just with a lot more subtlety than before. Just to give a feeling for how common this is, four-wheel steering is either standard or optional on the Infiniti G35, Acura RLX, Porsche 911, Lexus GS, Audi A8, BMW 5/6/7 series, and Lamborghini Urus. That is not an exhaustive list by any means - almost every luxury car brand has at least one model available with it as an option.

Tags

หน้าหลัก