แท็ก

audi a8 long 2020

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 long 2020

พาชมคันจริง 2020 Audi A4 Avant ไมเนอร์เชนจ์ ราคา 3.399 ล้านบาท เจาะสเปคเปลี่ยนเยอะทั้งคัน

อาวดี้แบรนด์พรีเมี่ยมจากเยอรมัน นำเข้ารถ Audi A4 Avant โฉมไมเนอร์เชนจ์ใหม่มาขายแล้ว มีชื่อสร้อยรุ่นย่อยว่าเป็น

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

พรีเมียม และเทคโนโลยีที่ทันสมัย 2020 Audi A6 Avant ก็เป็นหนึ่งในรถยนต์ที่ Audi มาพร้อมมาตรฐานความเป็นรถหรู

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

2020 Audi A4 Sedan ความคุ้มค่าราคา 2.499 ล้านบาท กับค่าตัวที่หายไป 2 แสนบาท

Audi A4 (อาวดี้ เอ4) ดูเหมือนจะเป็นรถยนต์นั่งขนาดเล็กที่ค่าย Audi Thailand นั้นไม่ค่อยได้ให้ความสำคัญในการทำตลาดอย่างต่อเนื่องในช่วงที่ผ่านมา

ดูเพิ่มเติม

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A5 Coupé 2020 (อาวดี้ A5 คูเป้) เป็นรถยนต์สไตล์สปอร์ตคูเป้หรูที่โดดเด่นของค่าย Audi ที่มีการพัฒนาปรับปรุงอย่างต่อเนื่องให้เข้ากับความทันสมัยของยุคปัจจุบัน

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

TT ก่อนตัดสินใจเป็นรถสปอร์ตคู่ใจข้อดี Audi TT1.Audi TT สมรรถนะดีเยี่ยม2020 Audi TT ติดตั้งเครื่องยนต์เบนซิน

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2020 Audi TT RS 400 แรงม้า เตรียมเปิดตัวในไทยพรุ่งนี้

อาวดี้ (Audi) แบรนด์รถยนต์หรูจากประเทศเยอรมนี รายใหม่ล่าสุดในประเทศไทย เตรียมสร้างปรากฎการณ์ใหม่ด้วยการนำเข้ารถหรูตระกูลแรงของค่ายอย่างอาร์เอส

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

2020 Audi A4 Avant เครื่องยนต์ไมล์ดไฮบริด 249 แรงม้า เปิดตัวในไทยแล้ว ทำราคาสวย 3.399 ล้านบาท

Audi Thailand (อาวดี้ ไทยแลนด์) เปิดตัวรถยนต์วากอนรุ่นใหม่ล่าสุดอย่าง 2020 Audi A4 Avant 45 TFSI quattro

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Audi Q2 2020 เป็นหนึ่งในรถ SUV ครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก และด้วยความที่เล็กกะทัดรัด ดีไซน์ดูดี บวกกับชื่อแบรนด์ที่การันตีความหรู

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

2020 Audi A4 Avant เตรียมเปิดตัวในไทย 18 สิงหาคมนี้

2020 Audi A4 Avant (2020 อาวดี้ เอ4 อวานต์) ประกาศพร้อมเปิดตัวในประเทศไทยในวันที่ 18 สิงหาคมที่จะถึงนี้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Spyshot BMW 3-Series Long Wheelbase ในมาเลเซีย เสียดายไม่มาไทย หรือเปล่า?

พ่วงด้วยเทอร์โบชาร์จเจอร์แบบ 2 สเตจ Twinpower Turbo สร้างพละกำลังสูงสุด 255 แรงม้า แรงบิดสูงสุด 400 นิวตันเมตรBMW 3-Series Long

2021 BMW 3-Series Long Wheelbase ฐานล้อยาว ไม่น่ามาไทย แต่ทำไมควรมา?

เราอยากให้ใจเย็นเอาไว้ก่อน เพราะเมื่อเราพิจารณาในทุกประเด็นแล้ว เราอาจจะได้คำตอบมากขึ้นว่า BMW 3-Series Long

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

2022 Suzuki Jimny Long เวอร์ชั่น 5 ประตู ยาวขึ้นเท่าไหร่? ขุมพลังแรงแค่ไหน?

รายงานข่าวส่งตรงจากประเทศญี่ปุ่นระบุว่า 2022 Suzuki Jimny Long (2022 ซูซูกิ จิมนี่ ลอง) เตรียมเปิดตัวออกทำตลาดภายในปี

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 long 2020

audi a8 long 2020-audi a8 long 2020-The Audi A8 L - It's all you. Audi is more.

audi a8 long 2020-Audi A8 Long #Kyiv #Taxi #Driver

audi a8 long 2020-Audi A8 2021 Review Specification & Presentation Review

audi a8 long 2020-AUDI A8 L (2020) - Feels Like Home ? (Maybe Better !)

audi a8 long 2020-2006 Audi A8

audi a8 long 2020-2021 Audi A8 L Luxury Sedan: The Flagship goes even Higher Tech

audi a8 long 2020-2020 Audi S8 - Progresiva de Lujo y Dinamic Atletismo !

audi a8 long 2020-audi a8 long 2020-AUDI S8 2021 | PRUEBA a FONDO | ¿MEJOR que un BMW M760Li o un MERCEDES Clase S?

audi a8 long 2020-2018 New Audi A8 & A8 L in details with Martin Haven

audi a8 long 2020-audi a8 long 2020-PRIOR-DESIGN - AUDI A8 oder BMW 7er ?

รีวิวโพสต์ audi a8 long 2020

20.05.2020 Kılıçdaroğlu'na Audi A8 Long marka zırhlı makam aracı alınmıştı.Kılıçdaroğlu'nun Audi A8L makam aracı olmasına rağmen 8 Mart 2021 tarihinde TBMM’den lüks bir makam aracı daha talep etti.CHP’li Sarıyer Belediyesinin lüks araç sevdası tesadüf değil! #OğlumA8Eskidi

Review: 2020 Audi A8 L India review, test driveYes, two-and-a-half years is a long time, especially given a car’s typical life cycle, which tends to be about eight years, give or take, including the facelift. Even if this latest D5-generation Audi A8 sticks around for a de…

2020 Model Audi A8 Long 5.0TDIFiyatı: 2.000.000.-TLBu otomobil "Cumhuriyet HALK Partisi" Genel Başkanının yeni makam aracı. Kazasız günlerde kullansın.

Роскосмос в 2020 году запустит в Космос 98 млн руб из бюджета на аренду пятнадцати Audi A8 Long.

ALL NEW 2020 Audi A8 review - Interior, design and technologyALL NEW 2020 Audi A8 review - Interior, design and technologyThe Audi A8 comes in standard and long wheelbase versions, the latter known as the Audi A8L. With an all-new replacement – the fou… https://youtu.be/eWvxG_XIEVA

The forth-gen 2020 Audi A8 comes to India in long-wheelbase L format like its predecessor and will be offered with just one petrol engine for a price of Rs. 1.56 crores (ex-showroom)#A8L #flagship #luxury #carnews #launched #carblogindia

It took Audi some time to finally bring the next-gen A8 to India but it is finally arriving in February 2020 and we will only get the long wheelbase version with a sole petrol engine. #A8 #flagship #luxury #carnews #automotive #carblogindia

The forth-gen 2020 Audi A8 will come in India in long-wheelbase L format like its predecessor and is expected to be priced around Rs 1.5 crores when its launched on February 3.#A8L #Indialaunch #upcomingcars #carnews #automotive #carblogindia

รีวิว Q&A audi a8 long 2020

What is the problem with Audi India?

There has been a lot of work going around inside Audi India, particularly in 2020. As most of us are aware of the launches that took place from the brand this year, ranging from the RS Q8 to the recently introduced Q2. All of this is done in order to counter the drop in demand that the German automaker has experienced in the last couple of years in India. Audi have been struggling off late to mount a challenge to the other brands coming under the “German big three”, which includes BMW and Mercedes-Benz. The automaker was in fact leading the two in terms of sales for three consecutive years, ranging from 2012 to 2015. All of a sudden the other two caught up and Audi today have fallen a bit backward in terms of strategic planning and mobility for the future. The formative years and the rise of the brand in India. Audi came to the Indian market in the 2007 model year. In fact, it was the last of the German trio to enter the Indian market, with Mercedes-Benz and BMW coming here precisely in 1994 and 2006 respectively. In an attempt to spark brand recognition and make some sort of connection with cricket-crazy India, Audi hyped up the iconic Audi 100 that Ravi Shastri had won for taking the ‘Champion of Champions’ title at the 1985 World Championship of Cricket held in Australia. Audi launched the A4 back then which remained to be its bestselling model in India for more than a decade. While the initial start was quite good, Audi came in to its zone by 2012-13. The data below signifies the cars sold by the German big three in two different time periods: Number of vehicles sold in the 2007-08 financial year (in units), Audi - 451 units. BMW - 2162 units. Mercedes-Benz - 2895 units. Number of vehicles sold in the 2012-13 financial year (in units), Audi - 9350 units. BMW - 8471 units. Mercedes-Benz - 7015 units. From the above data, we can notice the rapid strides that Audi India have taken which has reaped rewards within five years of its entry to the market. It can be credited to the automaker occupying most of the sweet spots available in the luxury market back then. Cars such as the A6, Q5 and Q7 turned out to be great success stories and the A8 was not that far behind. Their focus and strategy was almost spot on and Audi India had quite a few launches planned thereafter. One of their points in their upcoming gameplan was to give more priority to SUV bodystyles, followed by sedan and hatchback ones. This led to the launch of the much-awaited SUV, the Q3 Sport in mid-2013. The Q3 Sport was an affordable Audi which costed at around Rs.27 lakh. While rivals such as BMW and Mercedes-Benz were busy bringing in expensive, high-end hatchbacks in the form of the 1-series and A-Class respectively, Audi promoted the Q3 Sport as a very clever and affordable product instead of bringing the A3 Sportback during the day. Thus, the Q3 Sport virtually had no rivals from the other two brands for almost two years and the early mover advantage worked quite well for Audi. Back then, it looked very much like Audi had found out the winning formula and were spinning rings around the competition. The Q3 Sport was followed by regular updates for their existing models along with attractive discounts and financing schemes offered on them. Also notice the ‘top-down’ product strategy that was in place back then, which established Audi as quite an aspirational brand in India. The sharp decline and learning it the hard way. Audi came into 2015 as the leading brand of the German trio in terms of sales numbers. But what transpired thereafter turned out to be a major turning point in their India operations. Firstly, Audi barely bought forward a new model launch, with most of them being updates of existing models. Even though they were updates, the cars launched back then featured only cosmetic changes and their interiors remained more or less the same. The Q7 and A4 got a mid-cycle facelift which was a good move given the intense competition that existed. Other than that, Audi were relatively quiet and dropped down a bit in terms of their standard. There was also a lot of uncertainty going inside the Volkswagen Group when it came to their India operations. Audi back then were leading the brand surge from the group but the lack of intent from their top bosses in Germany made sure that the other two can catch up. It was not long before Mercedes-Benz got the better of Audi with their large model line-up, only bettered by Maruti Suzuki. Mercedes-Benz dispatched Audi as the best luxury car maker in India, a title which it holds on to even today. Now coming to Audi, their other models like the Q3 Sport and A6 started to feel its age and that was not a good sign. Audi realised it and planned to launch their updates as soon as possible, but the damage had already been done. One of the most important launches for them was for the next generation Q5 in 2017, which did quite good compared to the BMW X3 and the Mercedes-Benz GLC. But Audi had to rub its success to its other marquee products, which it failed to effectively do so. The Volkswagen Group were embroiled in the dieselgate controversy in 2015, which took the steam out of their brand reputation. In order to counter that, brands coming under the group such as Audi were temporarily selling their cars only in petrol, with question marks being applied over the purity of their diesel motors. Although this was a minor factor affecting the operations of Audi India, it was one nevertheless. This was a spanner in the works of Audi India along with the other brands coming under the Volkswagen Group who operated here. Audi were also replaced by Skoda last year as the brand heading the India operations of the Group, much to the dismay of their executives here. All of that reached its peak in 2019, with Audi falling far behind BMW and Mercedes-Benz in terms of sales. Number of vehicles sold in the 2018-19 financial year (in units), Audi - 4,594 units. BMW - 9,641 units. Mercedes-Benz - 13,786 units. Looking at the above data, you can notice that Audi India have lost more than half of their market share in a span of only 6 years. This kind of signifies the unforgiving nature of the Indian luxury car market and how the competition has matured over time. As always, this is not quite the end and there is always light at the end of the tunnel for any brand having their struggles, in particular Audi India. What next for Audi India and how can they counter the drop in demand? Before answering this question, it is clear that the future of Audi in India is very much secure. The brand will not look to exit our market anytime soon and it has certainly done a fair bit in bringing out a few product launches in 2020. Starting from the RS Q8 before the nationwide lockdown, Audi have launched three more products with the recent one being the Q2. If reports are to be believed, Audi are not done yet for 2020 and are planning another upcoming launch. It will be the updated S5 Sportback which was launched internationally last year. Looking at the recent launches, we can assume that Audi India are serious on taking back its crown from Mercedes-Benz as the best luxury carmaker here. There is also a lot of development going on, primarily for providing help to its sister brands such as Skoda and Volkswagen. But the main problem that Audi face is to convince the target audience, mostly the neo-rich that the brand is still worthy enough. It remains to be seen what sort of an approach will the automaker take in order to get back its charm in the market. Coming to another part of the question, how can they counter the drop in demand? In my opinion it will be wise to move outside the luxury car space in order to find new buyers, maybe by developing a new product inside out, particularly for a market such as ours. This could form a sweet spot in the market which in turn can be capitalized on the basis of being the pioneer of the space. Picture Credits: Autocar India and Indian Express. Thank you.

What is the best Audi car?

Audi a8 because: The Audi A8 is a four-door, full-size, luxury sedan manufactured and marketed by the German automaker Audi since 1994. ... Produced exclusively at Audi's Neckarsulm plant, the S8 is fitted standard with Audi's quattro all-wheel drive system, and is available in short- and long-wheelbase form, the latter coming in 2020.

How often do you think about buying a new car?

Nowadays, pretty often. I own a 4,0 2013 Audi A8L and a 2014 C43 AMG Mercedes. Mercedes only has 37,000 miles on its odometer because I bought for my wife to use and she is neither a car lover nor she needs it for daily use. At least it’s something that I can drive if I’m in the mood to feel 20 years old again. But my Audi, that’s a whole other story. I’ve driven a lot since I bought it: 68,000 miles on the odometer. It’s a very comfortable car for my big family and I really like the dynamics, size and whole feeling of driving it. Still, it’s evident that it’s getting old. Only my extensive care and knowledge of cars kept it from major problems. I know how those A8 longs can sometimes be problematic on the matter of engine that literally “devours” oil and multiple suspension issues. I realize that soon I won’t be able to just put off the problems that may arise. If anything happens to the engine or transmission - it will render the car undriveable, hence one either sells it 80% cheaper than the market price or invests 50% of this very price into repair job. I’m certainly getting something new in 2020. The list is: BMW X7, Range Rover Vogue, Mercedes GLS or Porsche Cayenne. Leaning mostly towards either Vogue or X7.

As an auto mechanic, which automobile brand is the most difficult to do repairs on?

Audi A8 is the hardest automobile brand to repair Audi A8 Audi's flagship sedan, the A8, is known as one of most luxurious cars in the world. The Audi A8 is a four-door, full-size, luxury sedan manufactured and marketed by the German automaker Audi since 1994. Produced exclusively at Audi Neckarsulm plant, the S8 is fitted standard with Audi's quattro all-wheel drive system, and is available in short- and long-wheelbase form, the latter coming in 2020. Why is is hard to repair ? While Audi offers a lot of high-quality construction and design, it isn't one of the most user-friendly brands when it comes to vehicle maintenance and the common costs required to keep an Audi running. In fact, the brand is consistently ranked near the top of automakers in terms of the most expensive cars to maintain. Join Car Lovers and be a Car Lovers!!! Please follow me!

How does the cannonball run work? How do they not get pulled over for speeding?

The actual cannonball was ended in 1979 which was followed by the US Express. The cannonball itself simply got too big, too much publicity, too much of a party first and driving second. US Express didn’t last too long either after the public found out about it. Since then, all of the people running ‘cannonball’ were doing it alone which is actually much safer. One of the problem with organized runs is sure, the police might not get the first driver but by the time the third driver goes, there will be stops and people going to jail. And they did get pulled over - often. The whole thing started way back in ’71 by race car driver Brock Yates/Dan Gurney and continued [usually in November or April] in ‘72, ’75 and finally ’79 as a way of first expressing disdain against too many rules in the nanny state and then as a protest against the 55 MPH speed limit. A way to prove that people can drive fast and still safe. All kinds of vehicles were used from vans with huge gas tanks in the back, motor-homes to of course the fast cars with extra fuel. Even after the real cannonball ended, the US Express tried without all of the publicity and lasted from 80–83 but ended with the same reason - too many people knew about it. But there has been quite a few successful solo ‘cannonball’ without anyone getting pulled over. In 2006 Alex Roy and Dave Haher set the record of 31 hours in a BMW M5, 2013 the record was broken again by Ed Bolian and Dave Black of 28 hours in a Mercedes CL55. That was broken again by Arne Toman and Doub Tabbutt in 27 hours in a Mercedes E63. Word is that record has been broken again by unknown people in a Audi A8 with a time of 26 hours with an average moving speed of 106 MPH including gas stops. None of the solo records have had a single stop due to being pulled over. Alex Roy didn’t announce their results until a year afterwards while the others [with the exception of the 2020 record holder] have announced their records shortly after the runs but would again release the GPS data a year later. In the last record, they did pass over the data to a select group of people but not to the public. What do the BMW M5, Mercedes AMG CL55/E63, and the Audi A8 all have in common? They are kind of boring looking cars that can go really, really fast. There is some controversy over the last record set in April 2020 since the country was kind of shut down due to the virus. Also, all of these records had spotters, good radar detectors, laser jammers [legal in most states], even spotters in the form of airplanes looking ahead for issues. In the 2019 record, they used a Escort 360c and a Uniden R7 radar detectors, along with Waze/highway radar [android app] and a ALP laser jammer. I would imagine that the 2020 record used the same. Also keep in mind that there have been zero accidents by all of the record holders. If you use enough counter measures, know what you are doing, are a good driver, keep all of the rules of driving nice while still being safe, it is surprisingly easy to drive fast on the highway without getting pulled over. Of course not admitting that I have ever driven above the speed limit on the highway…

Tags

หน้าหลัก