แท็ก

audi a8 road test

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 road test

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

และได้รับการขยายแท่นชาร์จถึง 10,000 แห่งทำให้สนับสนุนการขายได้มากขึ้นTesla Model 3จากการรายงานของ Norwegian Road

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi ยกทัพตระกูลแรง RS บุกไทย 3 รุ่นรวด ทั้ง TT RS, RS Q8 และ RS4 Avant

(RS) พร้อมกันถึง 3 รุ่นในประเทศไทย ประกอบด้วย Audi TT RS (อาวดี้ ทีที อาร์เอส) Audi RS Q8 (อาวดี้ อาร์เอส

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Toyota เตรียมปล่อยชุดแต่ง GR เสริมความ off road ให้กับ Hilux ใหม่ในญี่ปุ่น

Toyota เตรียมปล่อยชุดแต่ง GR เสริมความ off road ให้กับ Hilux ใหม่ในญี่ปุ่นToyota Customizing & Development

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ทำไม Toyota มักสอบตกการทดสอบหักเลี้ยวหลบกะทันหัน (Moose test) และมันน่าเชื่อถือหรือไม่?

การทดสอบ moose test คืออะไรการทดสอบการหักเลี้ยวหลบอย่างรวดเร็วหรือ moose test ถือกำเนิดขึ้นครั้งแรกในประเทศสวีเดน

ดูเพิ่มเติม

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Subaru อเมริกาเตรียมเปิดตัวชุดแต่งใหม่ Wilderness ที่จะทำให้รถของคุณ มีความเป็น Off-Road มากขึ้น

ซูบารุ) เตรียมเปิดตัวแบรนด์ย่อยใหม่ Wilderness ที่จะแต่งรถของซูบารุที่มีอยุ่ในท้องตลาด ให้มีความเป็น Off-Road

Subaru Ultimate Test Drive งานนี้ไม่ขายของ แต่ลองขับแล้วเพ้อ เหมือนโดนป้ายยาซะเอง

แต่ลูกค้าทุกคนออกปากชมรถด้วยตัวเองอย่างไม่มีใครอวย นี่มันอุปทานหมู่รึเปล่า ไปดูงานนี้ว่าขับกันยังไงSubaru Ultimate Test

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 road test

audi a8 road test-audi a8 road test-Ауди С8. Видео презентация. Спортивность вкупе с потрясающими технологиями

audi a8 road test-Как пользоваться автоматической коробкой АКПП

audi a8 road test-2021 🔥 Mercedes S-Class vs BMW 7 Series vs Audi a8

audi a8 road test-AUDI A8 L 2021 REVIEW - INTERIOR/EXTERIOR

audi a8 road test-audi a8 road test-Audi Q3 II | 4K POV Test Drive #353 Joe Black

audi a8 road test-Камеры «стреляют» в спину, активная подвеска Audi A8, дизель Cadillac и другие «Новости недели» №30

audi a8 road test-All-new 2019 Audi A8 - Test Drive

audi a8 road test-audi a8 road test-AUDI A8 D4 TEST DRIVE

audi a8 road test-Audi Quattro vs BMW xDrive in Snow ❄️ 😛

audi a8 road test-Audi A8 III (D4)3.0 AT (290 л.c.) 2011г.

รีวิว Q&A audi a8 road test

Which car company out of Audi, BMW and Mercedes is considered the best in the premium segment?

The above mentioned are the 3 German automotive giants with a large loyal consumer base (for each of them alike). The battle royale. The BMW 320d Touring, The Audi A4 Estate and The Mercedes Benz c220d Wagon on a road test. It is true that these three German giants compete in the same market space and that all of these are equally popular (Audi lacks the same Brand prestige but is no less of a popular brand) The very best of Luxury sedans from the German giants. From left to right, The Audi A8, BMW 7-Series & The Mercedes Benz S-Class. The most liked ? Eh… Each of these brands have there own core ethos when it comes to their cars and these ethos are the reason the consumers buy these manufacturer’s cars. Let's talk Mercedes Benz. These are the cars that come with a more egalitarian design and chauffeur driven sedans. This brand is all about tech like SONAR and Auto Park Assist (You get the idea). The main offerings are geared towards comfort and ride quality over everything else. These cars are usually brought for being driven around in style. Their superior Brand prestige (Bagde/Snob Value) doesn't hurt in making this decision either. The 2017 Mercedes Benz E-class (w213), a semi autonomous German sedan. I know, it looks very similar to the S-class (and not to mention, the C-class) BMWs however are a different breed. Their main emphasis is on the driver dynamics. Everything else takes a back seat for this Manufacturer from Bavaria. You would know what I'm on about if you had driven a BMW 320d/328i and a Mercedes Benz C220CDi/C200 back to back. These cars are sportier than the other two brands. These cars are more fun to drive than be driven around in. This would be the driving enthusiast’s choice. The 2017 BMW 5-Series (G30) taking a completely new form (after the 7-series). The Audi, as a brand, is a more premium spin off from their Parent Company, The VW. This would be evident once you step out of a VW Passat (or even the Skoda Superb for that matter) and into an Audi. The interiors & the switchgear feel identical. This is one of the reason why this brand enjoys a lower snob value when compared to the German Independents. Their understated design language is another factor. These are the cars you buy if you are looking for a chauffeur driven and least exciting vehicles on a (relatively lower) budget. The 2017 Audi A4 with the design refresh. (Notice the Skoda Superb’s Taillights ?) These are the unique ethos each brand stands for. However, all of the above brands are equally popular (in a country like India)

If you have to buy a 2-3 year-old pre-owned car from these brands, which brand would you buy, Audi, BMW, or Mercedes?

I’ve actually owned many different models of those brands. My first car was a 1988 BMW 750i with a 12 cylinder engine in it. When I had my limo business I had a fleet of S Class and E Class Mercedeses, 5 Series and 7 series BMWs, X5 BMW’s and GL Mercedeses, and of course a few Audi A8’s and Q7’s. I hate Audis. All of them are garbage. Brand new Audis spent more time at dealerships than on the road. They could not keep up with our demands. And we were pushing these cars to the limit. Imagine several drivers drive the crap out of these cars almost 24 hours a day driving executives from Airports to Hotels and from Conventions to Road Shows. We got to a point where we completely stopped buying Audis. We would refuse to even take new Audis as a demo car. (Dealers used to give us a new model completely free for a couple of months to test it out in our business, with hopes that we will like them and buy a fleet of 20 or 30 of them. - Demo Cars) So, I would say get a Mercedes, then a BMW. Avoid cheaper models. Do not buy the bear bone model with the smallest engine. If buying a Mercedes, avoid anything below E Class. As for BMW’s, any model is good. except those X2’s and older X1’s. Here is my own way of thinking about cars. There are 3 types of cars in the World. #1 - S Class Mercedes - if you are a luxury slow cruiser type of a person #2 - M5 BMW - if you are a driver. #3 - everything else. Whether you buy an Audi A8, Lexus of any kind, or a Honda Accord, it’s the same shit.

Is Tesla's safety record amazing? Is it true that no one has been killed or seriously injured in a Tesla? How remarkable is that, given the number of Teslas out there? How do they stack up against other safe, expensive cars?

First of all, the crash tests are not as amazing as the Internet Myth Machine would like you to think. Yes, it did very well in the American NHTSA test, but in the European NCAP test the result was pretty middle-of-the-road: Official Tesla Model S 2014 safety rating results Yes, it scored 5 out of 5 stars, but the results were hardly stellar - 18 cars received higher ratings in 2014. And yet, it does appear that it is an amazingly safe car. People have been known to walk away unharmed from some pretty ugly crashes, like this one where a mother and child got caught by a landslide in Norway (that huge tree landed on top of the car!): (Bil truffet av ras på Osterøy ) Sure, there have been a few fatalities behind the wheel of Model Ss (the statement that there hadn't been was true when Elon made it, however), but those deaths have been the results of very violent crashes, some of which may very well have been suicides, e.g driving off a cliff. No car is going to save you in a situation like that. The first fatality in a "normal" crash happened quite recently (22 Dec 2015), when a man in Canada took a dump truck with a snow plow in the side: (Man, 67, dies after car collides with dump truck in Winnipeg ) This also looks like a really ugly crash, and I don't think there are many sedans that could have saved the driver in this situation. A tall SUV may have fared better, but it's hard to tell. Considering that there are now nearly 100.000 Model Ss on the road, and they've driven well over 1.000.000.000 miles (that milestone was crossed in August of 2015), I think that's a pretty good record. Statistically, big luxury sedans are safe cars to be in for crashes. A big car means there's lots of metal to crumple before meat and bones become part of the equation. A sedan has a lower center of gravity than an SUV, and so is less likely to roll over. If the Model S stands out against BMW 7-series, Mercedes S-class, Audi A8s etc. is hard to tell. They're all relatively rare cars with excellent safety equipment, and there are very few fatalities in all of them. Of course, if the car is very likely to crash, it doesn't really help you if you're unlikely to get killed or injured in the crash. It's going to happen sooner or later. In my experience, the Model S is not likely to get you into trouble. Last year I took my Model S to a skid pad, and made an effort to get into trouble. The car wouldn't let me. It stops really well, and is stable and easily controllable even during emergency braking. Even stomping on the accelerator in the middle of a hard, evasive maneuver on a slippery surface was completely devoid of drama. The only way to get the car to spin out was to disable traction control. Even then it was quite anticlimactic. At least the kids in the back seat had fun. So I feel very safe indeed in my Model S. There's no car I'd rather put myself and my family in. I'd feel the same in a lot of similar cars.

Should Elon Musk be worried about lucid Motors, led by ex-Tesla engineer Peter Rawlinson, where their electric car has over 1000 horsepower?

Short answer: No. Despite mainstream media constantly hyping “Tesla Killers” there really isn’t any such thing. As several EV CEO’s have stated, their competition isn’t other EV’s, its ICE vehicles. “Xpeng Inc. Vice Chairman Brian Gu meanwhile described Tesla as a partner, with both EV manufacturers trying to make sure more consumers are attracted by smart, environmentally friendly cars. EVs are “less than 5% of the market” so together “we are accelerating that change and conversion,” he said in an interview with Bloomberg TV.” Tesla’s plan for $25,000 car doesn’t worry its biggest Chinese rivals “Speaking at the World Economic Forum in Davos on Thursday, Diess said he welcomed the challenge. “I think it’s great to have good competition. We think that Tesla plays a very important role in the transition because they are paving the way,” he said. “They showed that electric cars are working, that a fully electric car is the right solution. So, we appreciate that,” he added.” Tesla is paving the way and we appreciate that, VW CEO says Lucid’s CEO explicitly says that Tesla is not the competition. “TDB: One last question. You’re frequently billed as a “Tesla fighter.” Are they your primary competitor? Rawlinson: No, I think (it’s) Mercedes-Benz. We’re going after the luxury market (with Air) and it is dominated by the S-Class Mercedes, and the BMW 7 Series and Audi A8. Those are our competitors. I’m not competing with Tesla right now (though) every road test will compare us to Tesla and, of course, the Porsche Taycan. But hear it from me, we’re going after the big guns.” Q&A: Lucid CEO Peter Rawlinson

Can two startups working on same the idea succeed?

Answear is quite obvious. Just look at the market. Good example is messaging: Slack - worth over $3B WhatsApp - acquired for $19B Skype - years on the market Viber Snapchat Line Lync Signal I'd say all of those are great successes to some point. It's the matter of market maturity. The more mature market the more players that have some angle valued by their customers. Look at the automotive. I've driven lots of cars. Until you test them extremely it's not obvious which one is best. First you have different segments, for different purposes. You wouldn't transport tank with a Smart, Audi A8 is a pain in the ass in city centres, having a mini is great but would you like to take it for off-road? And this is just with segments. In luxury cars there's place for Mercedes S-class, Audi A8, BMW 7-series, Lexus LS and there's no way to tell which one's best. It's details that make customer's decision. It's long term communication strategy that makes you think BMW is about joy of driving, Audi is for performance, Mercedes for comfort. My wife chose her car because colorus of interior were pretty amazing. If there's a market for some product sooner or later it will develop it's segments and then brands that some love, others hate. Same with cars, same with electronics, same with every single market I know. You'd say there's only one facebook, but what is LinkedIn, AngelList, Instagram and other social networks doing? Would you say failing?

Tags

หน้าหลัก