แท็ก

audi a8 ride quality

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 ride quality

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

ดูเพิ่มเติม

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

ชมคันจริง 2021 Audi RS 6 Avant ปลุกความแรง 600 แรงม้าด้วยราคา 9,890,000 บาท

ปัจจุบัน Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เล็งเห็นว่ารถในตะกูล Avant เป็นรถที่ตอบโจทย์ลูกค้าทั้งด้านสมรรถนะ, เทคโนโลยี

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

งานรถยนต์ไฟฟ้าเข้าฟรี มีทุกรุ่นให้ลองขับ ระดับราคา 10,000,000 กว่าบาทก็มาด้วย

มีการจัดแสดงรถยนต์ในกิจกรรม EV Asia 2020 โชว์รถต้นแบบ และโชว์รถพร้อมขายจริง นอกจากนี้ยังมีกิจกรรม EV Drive & Ride

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 ride quality

audi a8 ride quality-audi a8 ride quality-2021 Audi e-tron / e-tron Sportback Review - Car and Driver more detail in description

audi a8 ride quality-2018 NEW Audi A8 L - First Deutch Trailer

audi a8 ride quality-NEW 2018 Audi A8 L - Luxury Limousine Specs Details Trailer

audi a8 ride quality-Audi A8 D4 2011 | POV Test Drive #494 Joe Black

audi a8 ride quality-THE NEW 2021 AUDI RS 7 SPORTBACK

audi a8 ride quality-Wow Amazing !!! 2017 Audi A8 L Interior

audi a8 ride quality-The new Audi A8 moves upmarket and gains artificial intelligence

audi a8 ride quality-audi a8 ride quality-What is J-SEGMENT? What does J-SEGMENT mean? J-SEGMENT meaning, definition & explanation

audi a8 ride quality-Gebrauchtwagen zu neuen Autos machen - Autowartung/BMW 520D F10

audi a8 ride quality-audi a8 ride quality-Audi Genuine Parts - Dust and Pollen Filters

รีวิวโพสต์ audi a8 ride quality

If you notice clunking over bumps and a decrease in ride quality, you'll want to replace the control arms on your Audi A8 with the pieces found in this @ZF_Group Lemforder kit.https://hubs.ly/H09tqxj0

The new @Audi A8 in its long wheelbase form offers a fantastic rear seat experience, is loaded to the gills with features and tech and is up there with the best in terms of ride quality and comfort, writes @dhruv992.@AUTOTODAYMAG

@AudiIN #IconicAudi The Audi A8 on the road, looks as if it floats above it. Ride quality at its best.

I'm in the wrong seat in this thumbnail! #Audi A8 L is, quite obviously, all about the rear seat - back & foot massage, internet ready screens so you can even stream Netflix, fantastic audio setup, great ride quality, acres of space@AudiIN #AudiA8

New Audi A8? Ride quality amazes me - in a GOOD way. Even though, on 54-inch wheels, it's still not perfect, it's sure impressive...

รีวิว Q&A audi a8 ride quality

Which car do you think is the best luxury sedan now, the Benz s-class, Audi A8 or BMW 7 series? Why?

S-Class, and it’s still not close. The S-Class outshines particularly in two areas: Interior design / quality, and semi-autonomous capability. I’ve waxed loquacious elsewhere on Quora as to why the interior is so special. The tl;dr: Nearly everything is leather, wood, or metal. Not much is molded plastic. And all of the details are thoughtful, from the clever “organic” speaker grilles to the placement of the color-switchable LED strips. The overall S-Class experience is very competitive with Bentley and Aston Martin. It’s a $100k car that feels like a $250k car. Mercedes has also done the best job of integrating the info & entertainment screens into the cabin. This is true from a human-factors and usability perspective as well as an aesthetic one. I also like the way the S-Class drives: It does the best job of blending cosseting comfort with athletic performance. It’s not exactly a sports car, but I think most people would be surprised at how well it stays composed when you really drive it to its limits. There is a deep reserve of capability in every mechanical system. The A8 is the #2 player here, with relatively reserved and handsome design inside and out, and decent materials quality. The real disqualifier is the engine: The only one Audi is offering in the U.S. is their 3.0L turbocharged V-6. Um. No. For $90k-120k out the door, I want it to sound better and go faster. The A7 also has ride quality that is harsher than the Mercedes, a victim of large wheels and short tire sidewalls. There is not really a payoff in athleticism, either, as this Audi continues their tradition of nose-heavy weight distribution and understeer. The 7-Series BMW is just … ugly. Too much silly chrome detailing. Too many fussy creases. And the interior is just a riot of clashing lines, with materials no better than the 5-Series. Or, for that matter, a highly-optioned 3-series. It’s a $90k car that feels like a $65k car. The BMW’s ride/handling balance is nothing special, and it’s no longer the athletic, high-feedback driver’s car that the 7-series of the 1980s and 1990s were. It *is* fast in a straight line, even with the base engine. And you can option it up to a silly-fast V-12. But I can’t quite see why you’d buy a BMW 7-series over the other two. Special mention: The Jaguar XJ Portfolio. You didn’t ask, but I love this fat bastard. It’s admittedly a generation behind the other three cars, which you particularly notice in the infotainment screens. But it’s got the 2nd-most-sumptuous interior after the Mercedes. Its exterior, designed under the supervision of the legendary Ian Callum, is considerably more attractive than the Audi or BMW. It actually does drive like a sports sedan, with real feedback through the steering, and a lively chassis that responds to weight transfer. The short-wheelbase version is $75k base, a very meaningful amount cheaper than the S-Class’s $99k entry sticker. $96k puts you in the 470-horse supercharged V-8, which has a rowdiness to it that the other three lack at that level of horsepower. Thanks for the A2A.

Do you prefer the Mercedes S-class, BMW 7 series, Audi A8, or Jaguar XJ?

The Volvo is off-the-hook amazing in being driven-limo. To drive XJR, then S8, then 7 or S depending on what you like in ride quality. Stately Stature and Status, S hands down.

Which car company out of Audi, BMW and Mercedes is considered the best in the premium segment?

The above mentioned are the 3 German automotive giants with a large loyal consumer base (for each of them alike). The battle royale. The BMW 320d Touring, The Audi A4 Estate and The Mercedes Benz c220d Wagon on a road test. It is true that these three German giants compete in the same market space and that all of these are equally popular (Audi lacks the same Brand prestige but is no less of a popular brand) The very best of Luxury sedans from the German giants. From left to right, The Audi A8, BMW 7-Series & The Mercedes Benz S-Class. The most liked ? Eh… Each of these brands have there own core ethos when it comes to their cars and these ethos are the reason the consumers buy these manufacturer’s cars. Let's talk Mercedes Benz. These are the cars that come with a more egalitarian design and chauffeur driven sedans. This brand is all about tech like SONAR and Auto Park Assist (You get the idea). The main offerings are geared towards comfort and ride quality over everything else. These cars are usually brought for being driven around in style. Their superior Brand prestige (Bagde/Snob Value) doesn't hurt in making this decision either. The 2017 Mercedes Benz E-class (w213), a semi autonomous German sedan. I know, it looks very similar to the S-class (and not to mention, the C-class) BMWs however are a different breed. Their main emphasis is on the driver dynamics. Everything else takes a back seat for this Manufacturer from Bavaria. You would know what I'm on about if you had driven a BMW 320d/328i and a Mercedes Benz C220CDi/C200 back to back. These cars are sportier than the other two brands. These cars are more fun to drive than be driven around in. This would be the driving enthusiast’s choice. The 2017 BMW 5-Series (G30) taking a completely new form (after the 7-series). The Audi, as a brand, is a more premium spin off from their Parent Company, The VW. This would be evident once you step out of a VW Passat (or even the Skoda Superb for that matter) and into an Audi. The interiors & the switchgear feel identical. This is one of the reason why this brand enjoys a lower snob value when compared to the German Independents. Their understated design language is another factor. These are the cars you buy if you are looking for a chauffeur driven and least exciting vehicles on a (relatively lower) budget. The 2017 Audi A4 with the design refresh. (Notice the Skoda Superb’s Taillights ?) These are the unique ethos each brand stands for. However, all of the above brands are equally popular (in a country like India)

Is Hyundai cheating the Indian customers with Creta?

Drive it and you will get your answer. feels very upmarket Looks expensive Offers way many features Smooth ride and handling Power packed Ensured safety features Auto transmission option Awesome after sales service Doesn't compromise quality unlike the Tata and Mahindra. If these don't fascinate you, go for Audi A8

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

for me personally i wouldnt TOUCH an Audi. i love how Mercedes cars ride, and love how BMWs handle, so for me it would be the Jaguar, purely because its the best blend of both the handling AND ride quality.

Tags

หน้าหลัก