แท็ก

audi a8 ncap rating

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 ncap rating

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Global NCAP ชี้ชัด รถที่ขายในประเทศยากจน ยังปลอดภัยไม่เพียงพอ

ที่อ็อปชั่นหลายอย่างยังไม่มีให้ในประเทศไทยเพื่อรถที่ปลอดภัยมากขึ้น (และไม่ใช่แค่ในยุโรป)แต่ Global NCAP

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

ดูเพิ่มเติม

ค่า Octane คืออะไร? ทำไม Mazda 2 Skyactiv ถึงเติม 91 ไม่ได้? (แต่เติม E20 ได้)

ที่มาของค่า Octane Rating จะต้องเข้าใจการทำงานของเครื่องยนต์สันดาปภายในเสียก่อนชายผู้นี้ไม่ใช่ผู้วิเศษ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

พลานุภาพ แคล้วคลาด 2020 Isuzu D-Max ทดสอบความปลอดภัย Euro NCAP ได้ 5 ดาว

2020 Isuzu D-Max อ็อปชั่นสเปคยุโรป ทดสอบการชน Euro NCAP ได้ 5 ดาว ด้วยระบบความปลอดภัยอัดแน่นระดับรถหรูไทยยังอายความแตกต่างระหว่างสเปคในแต่ละภูมิภาค2020

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Honda Accord คว้ารางวัลความปลอดภัย ASEAN NCAP Grand Prix Awards 2020 และ Toyota กวาดรางวัลไปมากที่สุด

New Car Assessment Programme for Southeast Asian Countries (ASEAN NCAP) หรือศูนย์ความปลอดภัยบนถนน จัดงาน

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 ncap rating

audi a8 ncap rating-audi a8 ncap rating-Audi A7 2018 CRASH TEST EURO NCAP

audi a8 ncap rating-audi a8 ncap rating-Audi 100 VS Автобус

audi a8 ncap rating-Saab 900 crash test

audi a8 ncap rating-audi a8 ncap rating-2018 AUDI A8 SMART FEATURES AND CRASH TEST - THROTTLE

audi a8 ncap rating-2018 Jeep Grand Cherokee vs 2018 Audi Q7 - Crash Test - AUTO ID

audi a8 ncap rating-Audi A8 ADAC Training day Clip 5

audi a8 ncap rating-Chevrolet Kalos (Aveo) | 4K POV Test Drive #258 Joe Black

audi a8 ncap rating-2017 NEW Volkswagen Arteon - The Best from NCAP Crash Test in 2017

audi a8 ncap rating-Crash & Safety Tests of Audi Q7 2019

audi a8 ncap rating-Car Accidents Audi RS3 364 KMH Watch The Power Of Engine

รีวิวโพสต์ audi a8 ncap rating

So that's why there's no NCAP rating for Audi A8's. #wettendas #PrayForSamuel #fail #faceplant

รีวิว Q&A audi a8 ncap rating

Do they have to do crash tests on the very expensive and one of a kind cars, like Koenigsegg Regera, Bugatti Chiron?

Specifically Koenigsegg Regera, they already did. Read more here: Koenigsegg Regera crash test sees £1.4 million supercar put through its paces For supercars in general, the governmental safety standards require manufacturers to demonstrate that their cars offer at least some degree of crash safety, and car companies will often subject prototypes and development cars to tests that assess how well they’ll perform in collisions and how much protection they offer in the event of a rollover, etc. All new cars must include things like front crumple zones, which deform upon impact to absorb the energy from a collision and better protect occupants, while virtually all cars – supercars included – will also come complete with stability control, airbags and anti-lock brakes. What car manufacturers aren’t required to do is undergo independent testing from the likes of Euro NCAP in Europe or the NHTSA in the US, both of which carry out much more extensive and thorough tests than those legally required and which offer safety ratings out of five for each car. As a result, it’s rare to see a Euro NCAP or NHTSA-tested supercar, and currently on the Euro NCAP site there are no ratings for any supercar currently on sale. The reason is that due to the fact that organisations like this are independent, they buy new cars straight off the dealership lot in order to test them rather than have them willingly provided by the manufacturers, who are under no legal obligation to provide their cars for tests. Resultantly, it’s not feasible for the likes of Euro NCAP to test every single car that’s on the market and it rarely tests every single car offered by each manufacturer either. Instead, independent crash testers will pick a couple of cars from each manufacturer that are representative of each and also representative of the most popular models. Euro NCAP’s website states: “To provide the broadest range of consumer information, each year a selection is made of the most popular and interesting models.” As an example, Euro NCAP currently has information on the majority of Audi cars on sale, apart from the A5, A7 and A8, while the R8 supercar hasn’t been crash tested by the organisation either. With all that in mind then, is your average supercar likely to be more or less safe in the event of an accident than your average hatchback? Unfortunately again, it’s less clear cut than a simple yes or no answer. For a start, much of it depends on the skill and attentiveness of the driver. A good driver who drives responsibly and who can read the road will have a greater chance of avoiding accidents altogether, regardless of whether they’re driving a Fiat or a Ferrari. Many would claim that supercars have a higher dynamic safety factor thanks to their nimbleness and stronger brakes, which would afford drivers a much better chance of staying out of trouble too, but for the sake of argument let’s assume that any collision is unavoidable and happens at a moderate speed, say 50mph. The inclusion of crumple zones will go a long way to protecting occupants, while the fact that many supercars are made of advanced composite materials like carbon fibre specifically designed to resist impacts and absorb energy should make them suitably safe in the event of an accident. Many supercars are also now built with monocoque survival cell construction, where the driver and passengers sit inside an isolated tub made of high-strength metal or carbon fibre. The idea is that in the event of an impact, the parts around the car shred away, deform or break off, absorbing energy and deflecting it away from the core survival cell. While passenger cars all feature crumple zones as well, most are still made of traditional materials like steel and aluminium and lack the monocoque construction of more exclusive, much more expensive performance cars. That’s not to say that they’re less safe, as many come packed with technology like autonomous emergency braking, blind spot detection and driver drowsiness alert systems, most of which aren’t available on supercars and which can go a long way towards preventing accidents. As well as that, the inclusion of these technologies all contribute towards high scores in both Euro NCAP and NHTSA tests; without them, many cars won’t be able to score the full five-star rating. Like any car, though, it’s impossible to judge one based on the merits or drawbacks of another. Some supercars may be more safe than others and more safe than certain more everyday vehicles, though on the flipside the same is likely to be true for different models. The lack of independent testing makes it much harder to differentiate between which supercars are safer than the rest, though in fairness it’s unlikely that any such car would achieve a five-star Euro NCAP rating anyway on account of their sheer power and low-slung design, which poses increased risks regardless of how advanced its materials are. Source: Do you have to crash test supercars, and how safe are they? - Car Keys

Is Tesla's safety record amazing? Is it true that no one has been killed or seriously injured in a Tesla? How remarkable is that, given the number of Teslas out there? How do they stack up against other safe, expensive cars?

First of all, the crash tests are not as amazing as the Internet Myth Machine would like you to think. Yes, it did very well in the American NHTSA test, but in the European NCAP test the result was pretty middle-of-the-road: Official Tesla Model S 2014 safety rating results Yes, it scored 5 out of 5 stars, but the results were hardly stellar - 18 cars received higher ratings in 2014. And yet, it does appear that it is an amazingly safe car. People have been known to walk away unharmed from some pretty ugly crashes, like this one where a mother and child got caught by a landslide in Norway (that huge tree landed on top of the car!): (Bil truffet av ras på Osterøy ) Sure, there have been a few fatalities behind the wheel of Model Ss (the statement that there hadn't been was true when Elon made it, however), but those deaths have been the results of very violent crashes, some of which may very well have been suicides, e.g driving off a cliff. No car is going to save you in a situation like that. The first fatality in a "normal" crash happened quite recently (22 Dec 2015), when a man in Canada took a dump truck with a snow plow in the side: (Man, 67, dies after car collides with dump truck in Winnipeg ) This also looks like a really ugly crash, and I don't think there are many sedans that could have saved the driver in this situation. A tall SUV may have fared better, but it's hard to tell. Considering that there are now nearly 100.000 Model Ss on the road, and they've driven well over 1.000.000.000 miles (that milestone was crossed in August of 2015), I think that's a pretty good record. Statistically, big luxury sedans are safe cars to be in for crashes. A big car means there's lots of metal to crumple before meat and bones become part of the equation. A sedan has a lower center of gravity than an SUV, and so is less likely to roll over. If the Model S stands out against BMW 7-series, Mercedes S-class, Audi A8s etc. is hard to tell. They're all relatively rare cars with excellent safety equipment, and there are very few fatalities in all of them. Of course, if the car is very likely to crash, it doesn't really help you if you're unlikely to get killed or injured in the crash. It's going to happen sooner or later. In my experience, the Model S is not likely to get you into trouble. Last year I took my Model S to a skid pad, and made an effort to get into trouble. The car wouldn't let me. It stops really well, and is stable and easily controllable even during emergency braking. Even stomping on the accelerator in the middle of a hard, evasive maneuver on a slippery surface was completely devoid of drama. The only way to get the car to spin out was to disable traction control. Even then it was quite anticlimactic. At least the kids in the back seat had fun. So I feel very safe indeed in my Model S. There's no car I'd rather put myself and my family in. I'd feel the same in a lot of similar cars.

หน้าหลัก