แท็ก

audi a8 open roof

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 open roof

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

ดูเพิ่มเติม

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 open roof

audi a8 open roof-audi a8 open roof-Most Expensive Luxury Cars 2020 | top 10 most expensive cars | ferrari 335 s spider scaglietti

audi a8 open roof-Top 10 Luxury Cars You Can Buy - Part 2

audi a8 open roof-BMW 4 SERIES 2021 REVIEW

audi a8 open roof-AUTO- Rear Sunroof Leak Repair 2010 Audi Q7

audi a8 open roof-The most famous cars in world

audi a8 open roof-Top 5 Most Luxurious Cars In The World

audi a8 open roof-2009 Volkswagen Eos Lux | Salsa Red | 9V008404 | Seattle | Renton

audi a8 open roof-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (D4/4H; 2011-2017)

audi a8 open roof-audi a8 open roof-Antenna removal VW Golf mk6

audi a8 open roof-audi a8 open roof-Top 10 Luxurious Cars in the World (2020)

รีวิวโพสต์ audi a8 open roof

Incredibly happy with my new car, Audi A8 drives like a dream! :) Sure, it's a bit big, but at least my ego fits.. with the sun roof open ;)

I ordered a lyft and got a guy driving an Audi A8 and he’s been so cool and playing rap music really loud with the sun roof open and yeah dudes gonna get a nice tip

รีวิว Q&A audi a8 open roof

Why is the Tesla S model so expensive, and has very minimal comfort amenities?

Auto parking, summon (drive yourself into my garage, open the garage door yourself, drive yourself out and close the door behind you), drive yourself. Fantastic stereo, free streaming spotify and tune in, dab radio, fm/am radio. Warm back seats, leather interior, sun roof, free electricity charging. I just don’t think you are missing any amenities. Sure it does not have a champagne fridge in the back, but if you want to, you can easily put that in, and a coffee maker. The Tesla model S is similarly priced as Audi A6/A8, BMW 500 series and frankly is not missing anything except for the poison that comes from the exhaust.

Is there anything I can do to reduce the road noise in my VW Jetta Sportwagen? It is extremely loud. New tires are helping but it's still bad.

I suggest sitting in the car with windows up, and having someone blast a narrow stream of high-pressure water at each area of the car while you take note inside of the loudest noise penetration, then insulate THAT area. You have three challenges: stop making sound, block sound getting in, absorb sound you cant stop or can’t block. And it’s not just the sound you hear, it’s the sound you feel, as well, that is objectionable … all these things do one or more of these three: 1 - seal air gap openings with extra weatherstripping between opening body panels, nice, big, soft supplemental [ self-adhesive automotive weatherstripping ], such that all exposed seams are sealed … for example. making three separate seals for door panels ( VW already has two in many places ) with new additional seals where the outer edge of the door has a gap at the surface to the fender, this reduces wind noise and isolates the interior from the external noise, even noise from your own car. 2 - disassemble all interior panels, including and especially the roof liner, and fill the space with non-VOC volatile organic compound [ automotive sound deadening materials ], use the existing materials as examples of what to add, you will find loads of different materials already mounted behind everything, foam blocks, fiber pads, but still plenty of space left to fill. 3 - cover all hard interior surfaces with soft material such as [ self-adhesive padded vinyl ], [ Ultrasuede ], and [ EVA foam “foamtech” “foamiran” ] or equivalent in various thicknesses ( and coat it with [ Turtle Wax Inside Protectant with Scotchguard ] to male it appear more durable ). 4 - spray the underside of the car with [ rubberized undercoating ], again and again and again ( I added almost 50 pounds of spray undercoating to a VW Type 2 camper van over a period of sequential spray coating sessions, letting it set between sprays so nothing dripped, even in the thick places ). 5 - apply [ exhaust system heat and sound deadening wrap ] ( it will reduce under-hood and under-body temperatures, too ). 6 - Turn up the radio — I installed a [ Nakamichi ADS 2002 portable sound system ] ( ooo, that dates me ) that, even in a convertible ( Fiat Spyder ), overwhelmed any road noise — I could not even hear the complaints of people I passed by as they yelled from sidewalks and from other cars ( ! ) ... you could wear [ noise-cancelling headphones ], get a DMV permit based on a medical prescription first. 7 - apply [ security laminate film ] to your stationary windows, even custom forming with [ soft formable Lexan / Plexiglass ] on the interior surface ( incredible custom challenge, but can be done ), even consider modifying opening window system to allow extra thickness of additional interior lamination ( Mercedes has models with “twindow” ). 8 - remove all flooring and undercoat the inside of your car with non-VOC volatile organic compound non-out-gassing [ low VOC undercoating ], and [ sound-deadening pads ], consider [ cork sheets ], cork is lightweight, is many times more sound absorbent that other materials, and is also anti-microbial, apply [ low VOC rubberized carpet backing spray ] to the backs of your carpets, then replace your carpets, then cover your carpets with more carpet, then cover that with thick rubber mats under your feet ( NOT MacNeil WeatherTech echoey hard-plastic “liners” ) — and make extra sure that you lock down the driver’s carpet and mats so that nothing slides to push on the accelerator pedal. 9 - seal the engine compartment hood with [ self-adhesive automotive weatherstripping ] so that no sound escapes up and back from there, add [ thick underhood sound deadening pads ] inside of the hood, and fill the frame of the hood with [ flexible sound deadening acoustic foam-in-place spray ], and or cut up foam panels and push it into channel opening to fill all space in the hood structure. 10 - open the wheel wells inside the fenders and fill the space behind the shrouds with [ sound deadening foam and blocks ], then spray [ rubberized undercoating ] on both sides of the shrouds and replace them, then seal all overlaps and layers and seams and gaps with rubberized undercoating, building up sequential coats to bridge all gaps. 11 - get the [ smallest diameter and widest wheels for VW Sportwagen ] that will fit over your brakes ( as small as 15″ for some models of brakes, but as wide as 7″, 7.5″ or 8″ — the offset must match the original design of ET 45 to ET 54 or the car will handle poorly and unsafely and stress the tires and suspension ), then mount the [ tallest aspect ratio tires that will fit inside your fenders and carry the weight of the car ] ( I select tires with a 44 psi or more load rating, and weight capacity that can EACH tire carry at least 1/2 the weight of the entire car, you have to read the sidewall of each tire ), selecting tires for their quietness rating ( I prefer wet traction reviews ), then tune the tire pressures front and rear for safety and four-wheel drift with smooth and predictable breakaway, slightly favoring under-steer ( start with the manufacturer recommendations, 35 psi all around, then test, always keeping the rear equal or higher than the front, I have found that for 60 to 80 series tires, ~44 psi in the rear and ~36 psi in the front works for me, and for 50 to shorter aspect ratio tires I’ve found ~40 psi in the rear and ~32 psi in the front works for me, but it all depends on the tires and the sidewalls and the width of the wheels and so much more ). 12 - fill gaps between non-opening panels, such as seams between bumper and fender, between lamps and body, and so on, using [ tubes of Silicone / RTV ] which are available in many colors to match almost any car’s paint, and it fills and wipes smooth and is workable before drying to remove any overage, search under the car, too, with well-supported jacks, or with time on a lift if you can find a public garage. 13 - cover every non-glass surface and crevice with [ Sorbothane ], inside and out, for shock absorption, vibration isolation, and vibration damping ( I sit on a 1/8″ thick Sorbothane mat covered with a terry-towel under my butt ). Many of the above tasks may put your car out of usefulness for a full day or even longer while you disassemble, apply the remedy, and reassemble — it’s a lot of work, but not effective without a lot of work. All solutions above are Google-searchable by their descriptions for specific details and suppliers — search terms in bold with brackets [ ]. __________ Note: we have 1998 to 2006 VW B5/5.5 Passat sedans ( similar to the Audi A4 ) with 80 to 60 aspect ratio tires on rims as small as 14″, … and we have 2011 to 2018 MK6/A6 Golf / Jetta Sportwagens ( or Estate or Variant, similar to the Audi A3 ) with 45 aspect ratio tires on rims as large as 17″ ( though folks squeeze 20″ rims under there ! ) … … and the Passats are just mounted more isolating, smooth, and quiet, … where the Golfs / Jettas are smaller, tighter, mounted and suspended more directly, and transmit more [ NVH noise, vibration, and harshness ] to the interior, ... so, consider alternative vehicles, even from VW / Audi if NVH has crossed a critical intolerable threshold for you, ... go for a [ VA Phaeton ] ( common basis with the Audi A8, and Bentley Continental GT and Flying Spur ) ! .

What is the most relaxing car you have ever driven?

By far, it was a 1973 ZF Ford Fairlane It had been sitting in a paddock near Kalgoorlie for years, the tyres were perished and the paint work and vinyl roof were shot, but after the carburetor was primed with petrol, it fired up straight away. I paid $200 for it, plus a new set of tyres. A total bomb, but such a comfortable car to drive. I used to regularly drive 300-500 miles to work as a farm hand during university breaks, plus 250 miles to get from the city back to my home town on long weekends. In the Fairlane on those long country roads I could just recline back the drivers seat, have one elbow on the door frame and two fingers on the steering wheel and crrrruuuuiiiiiissssseee. It had a 302 cubic inch V8 engine with a top speed of 105 MPH, but, it would sit comfortably on 100 MPH all day. (not that I ever went that fast, since the open road speed limit was 70 MPH... ahem...). The engine was amazingly reliable, probably due to being so detuned. As was the suspension, which would soak up even the deepest pot hole and corrugations without even a twitch to the steering, yet still provided enough road feel to travel at highway speeds on unsealed roads and drift through bends with confidence, albeit with due respect given to the vehicles weight and long wheel base. I have driven late model Cadilacs, Lincolns and Chryslers in the US, and not found them very relaxing at all. The suspension is just too soft and the steering lacks any feel which makes the car feel unpredictable under hard breaking or direction changes. Now I have an Audi A8. A very fine car, vastly superior to the Fairlane in every way. Yet, even with the suspension on the 'comfort' setting, it just doesn't feel as relaxing as the Fairlane.

Tags

หน้าหลัก