แท็ก

audi a8 open hood

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 open hood

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

ดูเพิ่มเติม

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 open hood

audi a8 open hood-audi a8 open hood-Audi A4 on Fire

audi a8 open hood-audi a8 open hood-Less two minutes to open and close Audi A5, 2011 with LISHI HU66 v 3

audi a8 open hood-Панель навігації Ауди А8 4E1 919 609 B

audi a8 open hood-2003 Audi A8 for sale at auction | bidding closes September 4, 2019

audi a8 open hood-Top 10 Luxury Cars You Can Buy - Part 2

audi a8 open hood-Infotainment How To - 2019 Audi Q7

audi a8 open hood-audi a8 open hood-07 Audi A4 2.0t radiator fan acting up, you won't believe how I fixed the problem

audi a8 open hood-Removing the Core Support: Audi 2.7 Bi-Turbo. Ep10.

audi a8 open hood-H-Town Towing Messed Up My Car Part 2

audi a8 open hood-Forcing car engine to get wet with spray

รีวิวโพสต์ audi a8 open hood

2010 Audi A8 W12 1/18 Oolong Grey: Doors Open Hood Opens Trunk Opens Wheels Steer Wheels Roll Made of High Q... http://amzn.to/HMsYM6

Life is, when three frens in an Audi A8 with half open hood through an Autumn forest and the yellow leaves... http://fb.me/1gCjU0Pnd

รีวิว Q&A audi a8 open hood

Is there anything I can do to reduce the road noise in my VW Jetta Sportwagen? It is extremely loud. New tires are helping but it's still bad.

I suggest sitting in the car with windows up, and having someone blast a narrow stream of high-pressure water at each area of the car while you take note inside of the loudest noise penetration, then insulate THAT area. You have three challenges: stop making sound, block sound getting in, absorb sound you cant stop or can’t block. And it’s not just the sound you hear, it’s the sound you feel, as well, that is objectionable … all these things do one or more of these three: 1 - seal air gap openings with extra weatherstripping between opening body panels, nice, big, soft supplemental [ self-adhesive automotive weatherstripping ], such that all exposed seams are sealed … for example. making three separate seals for door panels ( VW already has two in many places ) with new additional seals where the outer edge of the door has a gap at the surface to the fender, this reduces wind noise and isolates the interior from the external noise, even noise from your own car. 2 - disassemble all interior panels, including and especially the roof liner, and fill the space with non-VOC volatile organic compound [ automotive sound deadening materials ], use the existing materials as examples of what to add, you will find loads of different materials already mounted behind everything, foam blocks, fiber pads, but still plenty of space left to fill. 3 - cover all hard interior surfaces with soft material such as [ self-adhesive padded vinyl ], [ Ultrasuede ], and [ EVA foam “foamtech” “foamiran” ] or equivalent in various thicknesses ( and coat it with [ Turtle Wax Inside Protectant with Scotchguard ] to male it appear more durable ). 4 - spray the underside of the car with [ rubberized undercoating ], again and again and again ( I added almost 50 pounds of spray undercoating to a VW Type 2 camper van over a period of sequential spray coating sessions, letting it set between sprays so nothing dripped, even in the thick places ). 5 - apply [ exhaust system heat and sound deadening wrap ] ( it will reduce under-hood and under-body temperatures, too ). 6 - Turn up the radio — I installed a [ Nakamichi ADS 2002 portable sound system ] ( ooo, that dates me ) that, even in a convertible ( Fiat Spyder ), overwhelmed any road noise — I could not even hear the complaints of people I passed by as they yelled from sidewalks and from other cars ( ! ) ... you could wear [ noise-cancelling headphones ], get a DMV permit based on a medical prescription first. 7 - apply [ security laminate film ] to your stationary windows, even custom forming with [ soft formable Lexan / Plexiglass ] on the interior surface ( incredible custom challenge, but can be done ), even consider modifying opening window system to allow extra thickness of additional interior lamination ( Mercedes has models with “twindow” ). 8 - remove all flooring and undercoat the inside of your car with non-VOC volatile organic compound non-out-gassing [ low VOC undercoating ], and [ sound-deadening pads ], consider [ cork sheets ], cork is lightweight, is many times more sound absorbent that other materials, and is also anti-microbial, apply [ low VOC rubberized carpet backing spray ] to the backs of your carpets, then replace your carpets, then cover your carpets with more carpet, then cover that with thick rubber mats under your feet ( NOT MacNeil WeatherTech echoey hard-plastic “liners” ) — and make extra sure that you lock down the driver’s carpet and mats so that nothing slides to push on the accelerator pedal. 9 - seal the engine compartment hood with [ self-adhesive automotive weatherstripping ] so that no sound escapes up and back from there, add [ thick underhood sound deadening pads ] inside of the hood, and fill the frame of the hood with [ flexible sound deadening acoustic foam-in-place spray ], and or cut up foam panels and push it into channel opening to fill all space in the hood structure. 10 - open the wheel wells inside the fenders and fill the space behind the shrouds with [ sound deadening foam and blocks ], then spray [ rubberized undercoating ] on both sides of the shrouds and replace them, then seal all overlaps and layers and seams and gaps with rubberized undercoating, building up sequential coats to bridge all gaps. 11 - get the [ smallest diameter and widest wheels for VW Sportwagen ] that will fit over your brakes ( as small as 15″ for some models of brakes, but as wide as 7″, 7.5″ or 8″ — the offset must match the original design of ET 45 to ET 54 or the car will handle poorly and unsafely and stress the tires and suspension ), then mount the [ tallest aspect ratio tires that will fit inside your fenders and carry the weight of the car ] ( I select tires with a 44 psi or more load rating, and weight capacity that can EACH tire carry at least 1/2 the weight of the entire car, you have to read the sidewall of each tire ), selecting tires for their quietness rating ( I prefer wet traction reviews ), then tune the tire pressures front and rear for safety and four-wheel drift with smooth and predictable breakaway, slightly favoring under-steer ( start with the manufacturer recommendations, 35 psi all around, then test, always keeping the rear equal or higher than the front, I have found that for 60 to 80 series tires, ~44 psi in the rear and ~36 psi in the front works for me, and for 50 to shorter aspect ratio tires I’ve found ~40 psi in the rear and ~32 psi in the front works for me, but it all depends on the tires and the sidewalls and the width of the wheels and so much more ). 12 - fill gaps between non-opening panels, such as seams between bumper and fender, between lamps and body, and so on, using [ tubes of Silicone / RTV ] which are available in many colors to match almost any car’s paint, and it fills and wipes smooth and is workable before drying to remove any overage, search under the car, too, with well-supported jacks, or with time on a lift if you can find a public garage. 13 - cover every non-glass surface and crevice with [ Sorbothane ], inside and out, for shock absorption, vibration isolation, and vibration damping ( I sit on a 1/8″ thick Sorbothane mat covered with a terry-towel under my butt ). Many of the above tasks may put your car out of usefulness for a full day or even longer while you disassemble, apply the remedy, and reassemble — it’s a lot of work, but not effective without a lot of work. All solutions above are Google-searchable by their descriptions for specific details and suppliers — search terms in bold with brackets [ ]. __________ Note: we have 1998 to 2006 VW B5/5.5 Passat sedans ( similar to the Audi A4 ) with 80 to 60 aspect ratio tires on rims as small as 14″, … and we have 2011 to 2018 MK6/A6 Golf / Jetta Sportwagens ( or Estate or Variant, similar to the Audi A3 ) with 45 aspect ratio tires on rims as large as 17″ ( though folks squeeze 20″ rims under there ! ) … … and the Passats are just mounted more isolating, smooth, and quiet, … where the Golfs / Jettas are smaller, tighter, mounted and suspended more directly, and transmit more [ NVH noise, vibration, and harshness ] to the interior, ... so, consider alternative vehicles, even from VW / Audi if NVH has crossed a critical intolerable threshold for you, ... go for a [ VA Phaeton ] ( common basis with the Audi A8, and Bentley Continental GT and Flying Spur ) ! .

What engine do you enjoy the most from BMW, Audi, Mercedes, and Lexus that fits your personality?

Audi’s fine 4.2 litre V8. They put it in everything there for a while, from the A8 to the R8 and all the way down to the little S4 where its power, to quote another poster who drives an RS4, makes for a “weapon of a car”. It is not just a powerful, fun to drive, high revving engine, it is also beautiful to behold. As my flight instructor drilled into me, “It is not enough to be good, you have to look good as well”. It does both. Oh, and it sounds great too. So, I see here on Quora where Audi and BMW drivers are frequently perceived as jerks. Now you know why we may drive a little fast; with 340–450 hp in our little S4/RS4, it is just too easy. Athletic or effortless best describes them. PS. When a friend saw my S4 for the first time he said that he used to have a Passat and it was the same thing. I said that it was really not. He asked if mine had the 1.8 or the 2.0? I opened the hood and showed him that beautiful 40 valve, 4.2 litre V8 that fills every bit of the engine bay. All he said was, “Why did they do that”? I said, “Because the are Audi and they can”.

Do people in the UK like driving small cars, or do they wish they had larger cars like the US does?

Question: Do people in the UK like driving small cars, or do they wish they had larger cars like the US does? As other answer have said: the U.K. has a significant proportion of narrow roads compared to the U.S. of A.; parking spaces tend to be a lot smaller here and multi-storey car-parks can be a nightmare in a bigger car; Fuel (Gas) is more expensive here; Insurance on a big, powerful gas-guzzler can be ruinously expensive; many of our roads have many and tight corners; most people do not drive long distances regularly (to most people, 100 miles is a LONG way); and finally, we tend to admire efficiency more than “Big is better” (having a bonnet [hood] apparently long enough for use as an aircraft carrier is generally considered unnecessary). So regardless whether or not we like driving smaller vehicles, much of the time it is impractical to drive a large one. In terms of passenger space, luggage space, performance and handling, many “compact” and even “sub-compact” European cars can match or beat their (much larger but often simpler) American cousins and deliver vastly improved fuel economy (gas mileage). “Ain’t no substitute for cubic inches” is not always true: Take a (showroom model) Audi S3, BMW M140 or similar (0-60 mph < 5 seconds, top speed restricted to 155 mph) and pit it against any showroom model American car and I wouldn’t recommend betting against the European model, especially if the race was anything other than a straight line. Question: or do they wish they had larger cars like the US does? We can buy larger cars here. We do not have too many choices of what the Americans would call a “Full Size”, but on the roads you’ll regularly see: BMW 7-series “L”; Mercedes S-class “L”; Jaguar XJ “L”; Audi A8 LWB; Rolls Royce; Bentley; Range Rover; Jeep Grand Cherokee. You will also see some examples of ‘imports’ (not sold through a Dealership) from just about any manufacturer in the World. I usually own two cars: a larger one and a smaller one for ‘local’ journeys and ease of parking. The larger cars have included: Range Rover; Jaguar XJ; Jeep Grand Cherokee; Audi; BMW and Mercedes. Smaller cars have included: Suzuki Vitara; Small Mercedes; Small Peugeot; Small BMW. I currently own a Lexus RX for comfort on journeys taking more than an hour, and a Nissan Juke for ease of parking when making local trips. I have always rather liked the idea of owning a Bentley “sedan” but the sheer impracticality of trying to find somewhere big enough to park the thing has put me off…. Plus the outrageous cost of maintenance, servicing, insurance and “American style” fuel economy :-) One final comment: We rarely buy “trucks” (pickup trucks) in the U.K. because, again, they’re impractical. Some farmers use small pick-up as they’re useful for carrying animal feed etc. but, as a ‘personal vehicle’ they are almost unknown. It rains quite often so anything in an open back is going to get soaked, plus there is a fair chance that anything light enough to carry off is going to disappear at a set of traffic-lights or when the vehicle is parked. Driving a huge truck here doesn’t make the driver look “manly”, it generally make him look like a bit of a poseur.

How do you think automotive engineers and designers from the 80s would react to a 2017 7 Series/S Class/A8?

So what if, the designers and engineers of BMW, Mercedes-Benz, and Audi of the ‘80s were sent to time travel to the future. BMW 7 Series Overview S-Class Sedan | Mercedes-Benz Audi A8 L | Audi USA First look at the vehicles, designers and engineers will feel awe on how these cars was able to be built with thin lighting on the borders of its headlights and taillights, referring to the LED technology. Engineer 1: Just look at the headlights, how intricate it is. What kinds of bulbs do they use? It looks like Christmas lights. And Oh! look at the Audi lights it dances with the traffic. Engineer 2: Ah!…. they were using LED lights, why didn’t we think of that before? Engineer 1: Because Christmas lights during our time looks silly in a car, and LED is quite very expensive. They would wonder how people were able to mass produce the metallurgy of aluminum, and carbon fiber composite materials. That is suppose to be very expensive in the ‘80s. Wonder how the company was able to mass produce such perplex twists n’ turns and attention to detail. Engineers of each company will say: We are just happy they retained the design principles of our time. BMW Designer: See the kidney grills still looks gorgeous in the future. And dual headlights even look more awesome in the future Merc Designer: Ah! Hood ornaments never fades. But maybe we should stick to the circular headlights as the design of the future is too complicated to replicate. Let’s not make them boxy. Audi Designer: Audi improved a lot. When they pop the hood of the BMW open: Image source: 2017 BMW 7-Series Reviews and Rating | Motor Trend All of them exclaims: Holy Rabies! What kind of black magic is this? Where are these and that? One engineer finally found out and said: They hid everything under these coverings! Upon further scrutiny of the engine, one engineer said: So they have finally came in terms with Formula 1 technology. I thought it was very expensive to do. And they are now using computers. One skeptical engineer interrupted: What if the computer gets to be loaded with a computer virus? And are they watching TV while driving their cars? Another one said: What if the car experience some problem, who do we call? A computer geek, or a mechanic? And so finally, all these engineers and designers were suck into the portal again and they were sent back to their time. A Mercedes engineer cheered everyone with enthusiasm: Lets do what they did!! Audi Engineer: How did they do that again? BMW Engineer: Scheiße! Neimand schrieb Notizen! Verdammt…

Where is the steering fluid fill cap on a 2006 V8 diesel Audi A8?

Open hood. Look toward the front of the car on your RIGHT. It has a green cap. Make sure its filled with Pentosin, and only Pentosin, or life will become more expensive.

Tags

หน้าหลัก