แท็ก

audi a8 side view

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 side view

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

ดูเพิ่มเติม

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 side view

audi a8 side view-audi a8 side view-Audi a8 control arms bushings replacement

audi a8 side view-audi a8 side view-2020 Audi Q8 Review | This or 2020 Audi Q7?

audi a8 side view-Audi A6. The quarter panel replacement. Замена заднего крыла.

audi a8 side view-The Fix for Creaking Brakes

audi a8 side view-audi a8 side view-Audi A8 Review - Ethan The Car Kid, Ep. 9

audi a8 side view-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (2008-2009)

audi a8 side view-Audi A6 Air Suspension Valve Block lower raise problem fix

audi a8 side view-audi a8 valve cover gasket

audi a8 side view-Headliner and Carpet Removal: Audi 2.7 Bi-Turbo. Ep20.

audi a8 side view-Audi A7 Grand Tourer

รีวิวโพสต์ audi a8 side view

Check out New Wallpaper Today - Audi A8 L Black Side View Free Wallpaper HQ #side #blackamoor #catch #persuasion #wallpaper #free Visit our site!

2003-2007 Audi A8 Driver Left Side View Power Door Mirror OEM 85

Driver Side View Mirror Power With Puddle Lamp Fits 03-07 AUDI A8 3658888

Passenger Side View Mirror Power Model VIN D Fits 00-03 AUDI A8 509849

HKS Honda EP3 Civic Si Left Side View 2003 Civic Si Challenge HKS Honda: audi a8 d2ac cobranissan primera gt 194... http://bit.ly/xRzACc

Mirror (Side View, Outside) for a 2004 Audi A8 L 4.2 -

PASSENGER RIGHT SIDE VIEW MIRROR FITS 11-14 AUDI A8 1419503

2004 2005 2006 2007 AUDI A8 D3 - LEFT SIDE VIEW MIRROR ASSEMBLY W/ MEMORY

2011-2014 Audi A8 LH Driver Side View Mirror OEM LKQ

2018 Audi A8’s side revealed: The side view of the… #Cars #Autonews #NY

รีวิว Q&A audi a8 side view

Which type of parking brake do you prefer, mechanical or electric? Why?

I have tested both. I still prefer the mechanical one over the electric. Reason: apart from the hill-holder function, I see no benefit of the electric handbrake for the car driver. On the other side, the electric handbrake brings unnecessary complication into the car. I have seen many electric handbrake systems fail in a way that the car needed to be picked up on to a truck to get it to the repair shop. Recently, we had a visitor in our company driving an Audi A8. He mentioned, that the el. handbrake warning light was on in his car and phoned the next Audi dealer. The dealer said, the car may not be operated any more and needed to be collected by a truck for repair. Yet, I am aware that more and more new car models will appear on the market with el. handbrakes equipped. From car maker point of view, the el. version of the handbrake has many advantages regarding design flexibility of vehicle floor layout and design. Also lhd/rhd conversion is much easier to do.

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

My personal choice would be the BMW 7 series. Out of the four, S class and 7 series would stand out as the best( my opinion) I will choose 7 series because i prefer driving my own car and the BMW gives an excellent ride quality. It has a 6 cylinder engine with 2993cc.( top end model has 6592cc). It has 8 gear automatic transmission. It has 8 gear automatic transmission with dual cluth and sports mode. The BMW gesture control mode is first in the business. Standard features come aplenty on the new BMW 7-Series. On the base 740i trim alone, you get adaptive LED headlights, 19-inch wheels, parking sensors for the front and rear, automatic high beams, power-folding side mirrors, seats that are heated and power-adjustable 10 different ways, a rear-view mirror that automatically dims, and chic, well-stitched leather inside of the cabin. There is also the standard iDrive system for all of your infotainment needs and plenty of standard safety features, including blind-spot monitoring with rear cross-traffic control and lane departure warning. Adaptive Air Suspension is another feature we can use for off roading. It has got cool infotainment system Other good thing about the 7 series is the remote control parking. The interiors are refined and of top quality. Driving this car would be real fun with it's crazy pick up and punch. The 7 series gives us sportiveness with luxury. But the new grill is a big thumbs down. All the four are very good cars bit if you like to be chauffeured you have to choose the S class.

Which is the best car in Germany?

Oh boy. You asked for it, here it comes. Looong answer These Cars Are Utterly Superior. You may be saying to yourself - “Why buy an Audi when I can buy a BMW that drifts?” Or “Why buy an Audi when I can buy a Mercedes and look excessively rich?” I’ll tell you why, using my 2001 A8L as an example. Power An Audi is superior in the way of power, my 18 year old car comes equipped with a naturally aspirated 4.2L V8. It produced 310 horse power off the factory and I don’t doubt it still produces close to that today. 0–60 takes 6.5 seconds. In a full sized luxury sedan with extra foot room in the back, that’s pretty impressive. It can accomplish that run with the power, but also it’s build. Which brings us to Construction The entire frame on my Audi is aluminum, they even had a special name for it; “Audi Space Frame”. This obviously cuts a lot of weight from the build while significantly curbing corrosion. Regardless of the light metal though, the car feels extremely solid and robust. Nothing feels like it’s going to fall apart, the build quality is very, very high. Both inside and out. Inside you get high quality materials, and the wood varnish is gorgeous even today. The leather has faded slightly but is still soft and has a good broken in feel. Lastly, the metallic grey paint still shines like new. Nothing has broken, with the exception of the bumper…that will come in a later section. All this amazing assembly sure makes for a great Driving Experience To drive an Audi, especially an old one, is a rather humbling experience. It feels large and refined, like a good large luxury sedan should, but it stays tight in the corners and once you get on the gas, she wants to go. The braking is the same story, with good tires and ABS the stopping is quick and controllable. The throttle is in such a way that it’s position matches the power you get. At 20% throttle, you only get 20% power. Unlike newer cars I’ve drivin. In these cars when you put down the throttle even just a little, the engine roars to life and promises to take you up to highways speed with just a little input. The problem with these cars is after 60, they begin to taper off, and all that power you seemed to have under your foot just doesn’t seem to exist anymore, no matter how hard you press. Different story on the Audi. It carries through 60, through 100…and it just keeps going. If you want power, it will produce power. A little tidbit some people don’t know about these cars is if you really want to go balls to the wall you push extra hard on the pedal and you’ll feel a little click. This is the equivalent of “sports mode” on most vehicles, the transmission will downshift to the lowest gear possible and the engine will run at higher RPMs for a longer time. Audi calls it “Maximum Acceleration”, and it is a blast. The steering isn’t terribly sharp, it takes a bit to get her around but this is good doing 80 on a freeway. You can ease the wheel about and she’ll follow…through some pretty tight corners if you want her to. The gist here is you can drive it very smoothly but if you feel like being sporty it allows you to be that way. Of course no Audi would be complete without The All Wheel Drive I really feel likes this is Audi’s claim to fame. The Quattro AWD system has racing heratage, and it shows. This car becomes a snowplow in the winter. It can easily tackle icy hills, snowy highways, and unplowed roads and parking lots. Some of the things I’ve taken on in this car I wouldent beable to do in our Chevy with all wheel drive, or even a pickup with full time 4WD. That said. I’ve taken it too far, I’ve gotten stuck 3 times in this car. 2 times, it was an issue of ground clearance. Can’t drive through hard snow that exceeds your ground clearance by a few inches, just can’t. The third time was my fault, and I’m still kicking myself for being such an idiot. Long story short, I unintentionally drove her into a ditch. In the end though, Audi’s AWD is all it’s cracked up to be and more. So I guess finally we’ll discuss The Problems Since I’ve owned this car, I’ve done small maintenance to keep her in the best shape possible. So the thing with the bumper, it got into pretty rough shape after pulling the car from the ditch(snow packed behind it a ripped it off essentially)…oops. It is costly though, much more costly than your japenesse tuna can….but then again you aren’t driving around a tuna can. That is the thing to keep in mind with German cars, people complain about the cost to repair…it’s because you’re driving a machine that’s designed to operate at high speeds on the Autobahn while keeping its passengers as comfortable and safe as possible. And it just feels that way. The Gist Alright I’ll be the first to admit I’m biased towards Audi…a lot :D I’ve never owned a bimmer or merc, so I can’t say how they are to own, but I have driven them. If you want something really sporty, get a BMW, if you want something really comfortable, get a Benz. If you want the perfect mixture of both in a car that is really well built? Get an Audi. Thanks for reading!! *Apologies if there’s any spelling/grammar errors. Too tired to proofread tonight, just wanted to write about my car :) *Update- Wow!!! Past 11,000 views on this answer! I’m pretty happy because I’m a brand new writer on here :D Glad you guys are enjoying it! :) *Update#2 - Alright so overnight this answer managed to almost triple its views and quadruple its upvotes…thank you guys!!! With that there some more comments, and I’d like to address some of those :) More costs Someone asked how much it costs to repair and how much it cost me to buy. I bought the vehicle 2 years ago for $5000USD, after a quick trip on google that’s about £3824 pounds for you guys on the other side of the pond. You can get them for cheaper here though(U.S.), I’ve found them out of state. Repairs, eh. The bumper is eight hundred dollars to fix. I prefer not to spend that. The damage is hardly noticeable. I just had a shop redo the front CV axle - three hundred. So yeah lol, it’s expensive. Similar to the gas mileage, that’s just the truth of owning a big luxury car. The gas mileage This seems important to a lot of you…and I’m gonna honest, you can’t expect glorious gas mileage from an old V8. I knew this while buying the car, so it comes as no surprise to spend more than usual on gas. I’m grabbing this info from the onboard computer so I don’t know it’s accuracy but I average about 24mpg(on the highway with cruise) and about 15mpg in town. BMW/PORSCHE/MERCEDES Don’t get me wrong. These are fantastic cars! I feel like I’d be very happy driving any of them. In my opinion, European cars just feel more refined and sturdy. The Audi is my fit though…you know the feeling when you get into a car and you just know that’s the one? It’s a great feeling. In fairness I’ve only ever drivin the BMW 3 series and the Mercedes C-class. I imagine the higher trim levels come with more technology, and more power. Ive never drivin a Porsche….but I REALLY want too. I love the way they look. Revisiting Build Quality Many people are mentioning that Audi’s aren’t built like they were when mine was rolled out. Which makes total sense. I’ve never drivin a “New” Audi so I guess I don’t quite have an opinion :) They look gorgeous though. To the person with the Supercharged A6….damn. I’m jealous. That sounds like a sweet car! Some more pictures…because I love these cars that much A 2015 A6…nice Audi’s rendition of the A8 when they came out with ASF. I personally love the silver…I didn’t at first The badge on the bottom of my front door pillars…cool :D Thanks for reading the update! Glad I found some like minded car people on here! Cheers! *I upvoted your guys’ comments, 1 because you’re awesome, and 2 I want the question comments to see the new content :)

Why would anyone buy a new car when it immediately depreciates so much?

-Emotional : Feels great to have it in garage, show off etc. -Monetary: Not sure there is any benefit. Though you have warranty for 3 years, I would say chances are very low something would go wrong. -Technology: YES. YES. YES. If you are comparing brand new vs a 5 year old, I would say this could be a good reason. For example, I recently scraped my car right side AND also broke my mirror as I was pulling the car out of the garage. If I had a newer car that showed a 360 view I would not have done this. Also, not having full bluetooth control with phone is an issue. Lot of safety features are in the new cars only(I meant today): Lane departure, Braking for someone etc -Stress: While new cars offer less stress regarding repairs etc, you are more stressed that someone might scratch, have an accident(like pulling out of garage) etc. I bought a brand new car in 1990 and never bought another new one after that. I normally buy 5 year old luxury cars for a very reasonable price since most of these cars(Lexus LS460, Mercedes S, Audi A8s etc) would have been on a 3 years lease where the dealer already got lot of the money. Selling that car to me makes more money for him compared to the “residual value”.

What is the best Audi car?

The A6. I have driven a 2010 A3, 2011 A4, 2017 A4, 2010 A6, 2018 Q2, and was passenger in a 2008 A8 and 2015 Q7. The A4 and the A6 drive very similar. But the A4 is smaller, and I have a 4 year old daughter. My wife has a 2011 A4, and my daughter hits the back of the passenger seat with her feet as she likes the banging. She can't reach the back of the seat in the 2010 A6, which is my car. The A6 drives a little smoother than the A4, and it's a little more luxurious. But as a driver there's really not much difference. As a passenger in the back though you definitely feel more comfortable in the larger A6. For the A3, i had one before the A6, it's a nice hatchback but nothing special. I don't think it's better or worse than a Golf for example. My wife used to have a Mercedes B-class, and the A3 is nice than that, at least for me, it's a bit sportier. I drove the 2017 A4 as a loan car for a day. It's nice, but I don't like the new dashboard. The screen with the GPS and so on now sticks out, while in previous models it was integrated. Looked much better before. The same goes for the new A6, looks similar. I haven't driven that one but sat in it in the showroom. The driving is quite nice though, quieter than the previous A4. The 2018 Q2, also a loaner for one day, I did not like at all. To be fair it was the base model, but it didn't feel nice. Slow response from the engine, the view out the side and back isn't great, and the standard basic seats hurt your back after a while. Now being in the backseat of an A8 is very nice. Really comfortable. Its smooth, quiet, relaxing. But I guess that what it's for. And it was powerful too. As a passenger in the Q7 you feel like in a ship. That model at least was quite bouncy, swayed a lot. Quiet but not the best I ever felt in a car. My A6 is now 8 years old. My next car will very likely be a newer A6 again.

หน้าหลัก