แท็ก

audi a8 system update

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 system update

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 น่าจับตามอง โดยในไทยเป็นรุ่นนำเข้า ชื่อรุ่นคือ Audi Q2 35 TFSI ราคาเริ่มต้นที่ 2.249 ล้านบาท

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

ดูเพิ่มเติม

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

ก้านที่ฉีกแนวไปจากภาพลักษณ์พวงมาลัย 3 ก้านแบบสปอร์ตที่ได้รับความนิยมในช่วงหลายปีที่ผ่านมา คอนโซลกลางยกสูงมีสวิทช์ควบคุม BMW Operating System

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

A4 ยังมาพร้อมระบบเสียง Audi Sound System ที่ทำให้สุนทรีย์ในทุกเส้นทางการออกแบบภายใน Audi A4ระบบความปลอดภัย

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Electronic Stability Control ปะทะ Traction Control System สองความแตกต่างแต่เหมือนกัน

เป็นระบบช่วยในการควบคุมการทรงตัวรถในขณะขับขี่ จะทำงานร่วมกับระบบป้องกันการลื่นไถล TCS (Traction Control System

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 system update

audi a8 system update-audi a8 system update-2019 Audi A8: Flagship Floats on Active Suspension | LMT Cars

audi a8 system update-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (D4/4H; 2011-2017)

audi a8 system update-Review about 4MATIC Vs xDrive Vs Quattro 4X4 System

audi a8 system update-Audi Q7 TDI 3.0 Diesel Coolant Leak. Found The Leak and The Parts. A6 A7 A8 Q5 VW Touareg.

audi a8 system update-Audi A8 D3 2003 Faulty MMI display User Manual Guide User Manual Guide

audi a8 system update-AUDI S8 2021 | PRUEBA a FONDO | ¿MEJOR que un BMW M760Li o un MERCEDES Clase S?

audi a8 system update-Crazy AUDI Crash Compilation - A4 A8 A6 Q7 100 80 A3 A5 RS PT1

audi a8 system update-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (2008-2009)

audi a8 system update-audi a8 system update-Audi A8 Night | POV Test Drive #495 Joe Black

audi a8 system update-audi a8 system update-Mercedes 4Matic vs. Audi Quattro - Winter Time ❄️😂

รีวิวโพสต์ audi a8 system update

Audi A8 spied: Audi's flagship model gets an update with greener engines and a new 'self-drive' system. http://bit.ly/NiSXs

Update: @momentumJaguar XJ review @CultureMap -pitting the @Bowers_Wilkins audio against #B&O system in Audi A8 -no.23

Audi A8 Quattro Sedan V8-4.2L (BFM) (2005) MMI(R) High System - Software Update Procedure http://bit.ly/1gtjHXk

รีวิว Q&A audi a8 system update

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

The S -Class of course. The epitome of luxury The interiors are just like the First Class cabin. This car gives you the best behind the wheel experience. The exterior looks are classy. The burmester sound experience is top notch The magic body control system The ‘Magic Body Control’ uses a stereo camera that scans the road ahead for any bumps or uneven road surfaces, the suspension system then adjusts itself to counteract them giving the occupants a comfortable journey. connects your car to the internet, smartphone or computer. It offers an array of other services such as: Live traffic & weather updates Stolen vehicle location Collision warning Google Street View Yelp reviews Remote locking Locate your S-Class through the mbrace app News reports Facebook Access Front seats have heating, ventilating and massage options. It even has a ‘hot stone’ massage option. It is available with a twin-turbocharged 4.7-liter V8 with 455 horsepower from just 1,800 rpm all the way up to 3,500 rpm. 0-60 mph is handled in 4.8 seconds. The centre and door panel armrests are heated. Active perfuming system releases a selection of four different scents to keep any unwanted odours at bay. All the lights are LED's. Rear seat belt buckles rise gracefully as the doors are opened. Four zone climate control. Night View Assist PLUS has a pedestrian detection function. A car just beyond words..!!

What do you think of the 2019 BMW 3 series?

Pros Longer wheel base Slightly more room at the rear Updated and bigger infotainment system Although the rear is claimed to be bigger, don't expect a massive space like to Audi A8. But yes, there is a noticable increase in roominess and space Cons BMW claims better handling but to be honest, unless you take it to a track or are driving above 120kmph you can't really tell the difference. Don't expect a huge difference in handling say like that of z4 etc. Yes, there is a difference but too small to be noticed in sedated city driving or in traffic. No upgrade in the boot storage. Still the same 423lts or so as in the previous generation

In today's world of 200+ miles electric cars, why do people still buy BMW/Audi/Mercedes?

I’ll assume you’re talking about the Model S, since the Model 3 isn’t out and no one’s buying the Bolt. The Model S starts at $70k, and can easily go for $150k. The high end luxury car market at that price point is incredibly competitive and people buying these cars look for a lot more than “oh it’s electric”. For example let’s compare it to a well equipped S Class. Sure the Model S will be faster and cheaper to run in the long run, but people who buy these cars are usually older and already made their fortune. So spending on luxuries isn’t something they’re worried about at that point in their life. The S Class will be much easier for someone to get into and control with its more traditional switches. Meanwhile a large touchscreen looks cool but the average senior isn’t going to be interested in going through menus to open a sunroof. Range is another thing people have mentioned. A higher end Model S will get you a nice 500km on a single charge, which is fine when driving around large metropolitan areas, but can easily become a hindrance when needing to drive large distances. Sure you can stop at supercharger stations, but it can take 30+ minutes to charge a car and that can add up when a station looks like this: A diesel S Class on the other hand can go incredibly far on a single tank. Having driven one my personal best was 1300km on a single tank that takes a few minutes to fill up. This is especially useful for example when a business partner need to take an impromptu trip to head office for whatever reason or to close a deal in person. Time spent waiting for a car to charge because it was parked somewhere else at night is potential money lost. My last point is more of an issue that Teslas in particular have and not a general electric car inconvenience. Never mind the poor quality control, it’s not a luxury car, at least not compared to the competition from BMW/Audi/Mercedes. The interior is especially spartan and the seats feel only a little worse than the ones in the new Chrysler Pacifica minivan. Yet in the S Class, the leather is softer, the seats are more supple, the active bolstering holds you in the seats while taking a turn. And it’ll do all of that while cooling and/or heating your backside during a massage. I’m sure the BMW 7 Series and Audi A8 aren’t too dissimilar. And these aren’t just extravagants to justify a high price tag either, they all work in sync with the radar system to minimize bodily harm to an occupant. Upon detecting that a crash is imminent, the bolsters hold you in from both sides, the seat belt hold you back, and the seat readjusts itself you can land on the many airbags properly. The car even emits a high pitch tone to tense up the ear drum to reduce the chance of rupturing it in the impact. And all of this works in the background. Currently luxury car buyers have give up too many conveniences that they’ve expected cars in this price range to have. Sure there are others who want to be on the bleeding edge and are fine putting up with the downsides, but they’re not a majority. Ask yourself this: if your brand new $70k car decided to suddenly not want to unlock itself one day, would you fine waiting for the manufacturer to make an update so you can unlock your doors or would you be furious? That’s just one of the many ways Model S owners had to compromise to drive what is legitimately the first good electric car in a long time.

Is it more economical to drive a Tesla than a regular luxury car?

The biggest cost in operating a car is depreciation, not fuel. The Tesla is, of course, far more economical than a gasoline car even when gasoline costs a dollar a gallon. Gasoline would have to get to 50 cents a gallon to be competitive with the cost per mile you pay driving a Tesla. But let’s go back to the depreciation issue. There's an article here that can help: 10 Cars That Depreciate Like a Stock Market Crash Many luxury cars become junk in just a very few years. Here are the ten mentioned in the article, many of which overlap the price ranges of the Tesla Roadster, Model S, and Model X: BMW 7-series (shown above) Bentley Arnage Range Rover Cadillac Escalade Aston Martin DB7 Mercedes-Benz S-Class Maserati Coupe Audi A8 Jaguar S-Type Volkswagen Phaeton In example after example, these powerful gas guzzlers go from six-figure initial prices to four-figure listings on eBay, in just a few years. Another article shows a more typical depreciation of about 80 percent of the original value in about ten years: The Most Depreciated Cars Of The Past Ten Years So is that because they are luxury cars, or is it because they are gasoline luxury cars? Or is it because they aren’t Teslas? Consider what makes a standard luxury car depreciate. The engine wears out, even with close attention to maintenance. Sliding pieces of metal explosively past one another with oil lubricant is just not something you can do forever. In an electric car, the friction of pistons in cylinders is replaced by electromagnetic force on the one moving part, the rotor. It’s really hard to wear out an electromagnetic field. That’s why electric motors last far longer than even the best gasoline engines. Then there's the corrosion of all that steel in the body. In Teslas, the body parts are made from woven carbon fiber composite in the Roadster, and aluminum and titanium in the Model S and Model X. My Roadster is four years old, and people tell me it looks like I bought it yesterday. This is a Tesla thing and not an EV thing in general, since Tesla has opted for more expensive materials that are lighter, stronger, and do not rust. What about the battery losing capacity, though? This is the one point of weakness in the depreciation of any all-electric car like the Tesla. Time will tell how much battery capacity is lost in the various Tesla models and then how much it costs to replace the battery, given the plummeting costs of lithium-ion batteries and Tesla’s Gigafactory. My own experience is that after four years and 30,000 miles, I have lost about 12 percent of my original range of 245 miles. At this rate, it could be a decade before I have less range than a brand new Nissan Leaf, and a decade from now I suspect batteries are going to be a few thousand dollars, a little like replacing an engine block. There simply is less to depreciate in an electric car. The Tesla does not have a transmission, pollution controls, an exhaust system, a fuel pump, an oil pump, drive belts, hydraulic systems, a gas tank… (which is why a Model S has room to seat five adults comfortably with huge cargo space in the trunk in back and the trunk in front). Fewer things to break or wear out. Unlike conventional luxury cars, Tesla keeps improving its cars after they are sold. Model S drivers keep getting updates that bring them closer and closer to having a self-driving car. I have the option of upgrading my Roadster driving range to 400 miles with a new battery design. Tesla is unique in this respect: their cars keep getting better after you buy one! It's a thin market and a little too soon to tell how the value of a Tesla will hold up after a few years, but I see the range of about $67,000 to $75,000 for a Model S that is three years old. That’s not much depreciation. For my Roadster, I am almost certain I can get more money than what I paid for it. Ironically, that would make the Roadster the least expensive car I’ve ever owned, even though it had the highest sticker price!

My family is thinking of leasing a new luxury sedan. Should we get the 2018 Audi A8 or 2018 S Class?

I would say the new Audi A8. This answer will only compare with the two German rivals (BMW 7 Series and Mercedes S Class). The A8 has always been viewed as below the S Class. I think this new generation raises the standard for what a luxury car should be (making it better than the S Class). Thanks to the new update it goes; 7 Series < S Class < A8 Why? Engine and drive train. The A8’s entry petrol engine is superior to that of both it’s competitors. It has greater horsepower and similar efficiency to entry and mid level engines of both other cars. Audi is also launching 4.0 L and 6.0 L engines for those that desire extra power. Also, the A8 is the only one out of the 3 to come with all wheel drive as standard (though this is not new). New infotainment and technology. This is where the new Audi really steps up. The old system with the small screen and the clunky buttons was a bit dated. This new revolution though, is a masterpiece. There are now 2 massive screens that blend in elegantly with the rest of the cabin, with haptic feedback to make using them while driving easier. They are well integrated and placed, so that all passengers can see them. If this wasn’t enough, there is also the virtual cockpit - high resolution screen on the dash for the driver to use with shortcuts on the steering. The infotainment is easier to use than that of the Mercedes (Mercedes has an awkwardly placed swivel wheel and a complicated menu), and has a higher resolution. Also, above the steering on the windscreen, there is a small digital speedometer, so the driver never has to take their eyes of the road while driving. The Audi also has AC vents that rotate and get covered by panels of wood when the car turns off. Moreover, there are sliding sensors to control airflow, which are much more elegant than the over sized dials in the S Class and the typical dials in the 7 Series. Something that the A8 has that its competition does not is an optional tablet for the rear passengers, to control features like A/C, blinds, media, lights, and massages. Looks. The new A8 doesn’t always turn heads but it’s much better looking than the old one. It’s sleeker, has a dominant grill, and has some really cool light features. Interior space and comfort. The A8 is the most comfortable. The long wheelbase offers a profusion of space (though the standard version is sufficient), allowing the passengers in the rear to really stretch out. There are also the optional reclining seats (some with massage functions), and the option for a heated foot massage. The seats are extremely comfortable yet provide ample back support. If you want more information or a visual aide that allows you to explore the points that I made, please watch the video that I have attached. It is by one of the most prominent (if not the most prominent) motoring journalist in today’s world.

Tags

หน้าหลัก