แท็ก

audi a8 thermostat replacement

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 thermostat replacement

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

ดูเพิ่มเติม

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

ในราคาขายเพิ่มขึ้นจากเดิม 1 แสนบาทเป็น 3,399,000 บาท ไปดูว่ามีความเปลี่ยนแปลงอะไรเพิ่มขึ้นมาบ้าง2021 Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 thermostat replacement

audi a8 thermostat replacement-audi a8 thermostat replacement-To restore a junk car / BMW 520D F10

audi a8 thermostat replacement-Замена термостата двигателя CASA на АУДИ Q7 2008 AUDI Q7 3,0 дизель

audi a8 thermostat replacement-2015 Audi Q7 TDI Diesel Coolant Leak Fix, Parts List and Tools. VW

audi a8 thermostat replacement-DTC Audi P0030 Short Explanation

audi a8 thermostat replacement-Blower unit removal Take Two: Audi 2.7 Bi-Turbo. Ep18.

audi a8 thermostat replacement-audi a8 thermostat replacement-Audi Q7 TDI Diesel Quattro Transmission Service, Asian 8 Speed, Fluid and Filter Change

audi a8 thermostat replacement-Audi Q7 TDI 3.0 Diesel Coolant Leak. Found The Leak and The Parts. A6 A7 A8 Q5 VW Touareg.

audi a8 thermostat replacement-#010(2) replacement thermostat exhaust gas recirculation (Audi.Vw.Porsche)

audi a8 thermostat replacement-audi a8 thermostat replacement-Fuse box location and diagrams: Audi A8 / S8 (D4/4H; 2011-2017)

audi a8 thermostat replacement-Fuse box location and diagrams: Audi A4 / S4 (B8/8K; 2008-2016)

รีวิว Q&A audi a8 thermostat replacement

What’s cheaper to maintain a Porsche Cayenne or a Land Rover LR4?

That's a really difficult question to answer and requires a little bit more specific information. So for example if you are going to exclude the cost of any repairs that are necessary then they're probably almost the same. is this because vehicle manufacturers are really just assemblers and for example a company called ZF makes a few different kinds of Transmissions like the HP 19 and HP 24 and those are in the vast majority of all BMWs, Volkswagen all wheel drive vehicles, Audi's, Land Rovers, Jaguars, Volvo's, basically nearly every European Vehicle made from the late 90s to the current time. With a standard automatic transmission has a variation of one of those two transmissions that comes in front wheel drive, rear wheel drive, and all wheel drive configurations. They're both going to use the same suppliers for their braking system which would be Brembo, Zimmerman, Pagid, and a few others. They're both likely going to have ZF or TRW steering racks, the air, fuel, and cabin filters will be Mann, Mahle, or other similar manufacturers. Similarly with spark plugs the main companies that Automotive companies use are Bosch, NGK, ACDelco, and Denso. NGK make the best spark plugs in my opinion and so even though they're Japanese it's a rare situation where nearly all European Vehicles use NGK spark plugs rather than Bosch now. The engine electronics of both, especially if direct injection, will be made by Bosch or Siemens. The sensors will be made by the same companies, the fuel pumps will both be VDO, as well as the guages most of the time. Essentially Automotive manufacturers really only build the body and the engine of their vehicles the majority of the time and they manufacture very little of anything else. Like many other Industries at this point the vast majority of Automotive businesses that manufacturer Parts have been bought up by parent corporations and so at this point there's 10 or less major automotive corporations in the world and nearly all other brands fall under them. If we were comparing a Japanese or Korean vehicle to either these vehicles or an American vehicle then they would share far fewer Parts, however with American Vehicles especially they are using a ton of European components now as well. Both of them use Pentosin fluids for brake fluid, transmission fluid, coolant, differential oil, etc. Both of them are going to generally use Continental belts for any timing belts or accessory belts. Water pumps will be graf, geba, or Mahle. Lemforder suspension components, a Swedish company I believe supply most of the suspension components. Bilstein is generally the OEM strut provider for any performance or luxury European vehicle. The light assemblies will be Hella which I believe is owned by Bosch as well now. Interiors are often Recaro. what I think probably gives the Cayenne The Edge is the fact that the Cayenne, the Audi Q7, and the Volkswagen Touareg are all essentially the same vehicle and share many of their components. This greatly reduces the cost of Designing and Manufacturing a vehicle and if you look in the right places online for the parts it drops the cost of the parts as well. It doesn't mean they're exactly the same, for example the Cayenne will have a better Brembo braking system than the Touareg does especially the turbo version. I don't believe the Land Rover has a similar situation, however, I had a 2001 BMW X5 that was essentially a Land Rover underneath because back then BMW owned Land Rover and benefited greatly from their off-road capabilities. I have a degree in Machining as well as being a mechanic so to shed some light on parts cost basically when a manufacturer has to setup to run on New part it takes time and money to get setup to run that part and then obviously the more you run the cheaper it becomes. Not only is Land Rover sort of a niche vehicle that for sure sells less than the three models of Volkswagen Audi group products that share components with the Cayenne, I'm not going to look up the statistics but I would be willing to bet that those three models combined probably sell 10 times more vehicles than the Land Rover does. Another thing to keep in mind is if you're going to need work done you need a shop that knows that model of vehicle, depending on where you live find any Land Rover expert could be problematic other than going to the dealership. neither of these cars are vehicle that you can just roll into a major national chain like Meineke or Pep Boys and have worked on because they don't have the scan tools or the experience it will cost you much more money if you try to do this then just paying the money at the dealer because he'll throw Parts on your vehicle that are garbage aftermarket junk and end up charging you just as much money and then it won't even fix it because the parts are bad out the box or weren't even the problem in the first place. My scan tool to do BMW was $15,000 and then to add Porsche was another $15,000, that company is the only company I know of that makes a dealer equivalent Land Rover scan tool software and you guessed it it costs $15,000. The Cayenne on the other hand, although for some things does need that super expensive autologic program, does share some systems with VW and Audi and you can get a much cheaper scan tool for them from Ross-Tech: Home If I had any advice for you it would probably be to forgo the Cayenne and get the Audi or Volkswagen instead. The parts will definitely be cheaper, you can use the cheaper scan tool that I linked you above which is actually affordable, And certain models are exactly the same. For example the model that they called the V6 is actually the VR6 3.6 l which is a 15 degree Bank V6 with 1 cylinder head that is used in Volkswagen Passat, and a variant of the R32 VR6 which is actually a variance of the 2.8 VR6 is that date back to the early 1990s in Volkswagen and Audi vehicles and they're Bulletproof, they were initially designed to be diesel engines and they can support over 400 horsepower without needing any engine internal modifications done. The V8 non-turbo engine is also going to be the same engine you can get in various years of Touareg and Q7 which is a 4.2 L V8. Those engines are A variation of the 2.8 L and 2.7 turbo V6 engines used in the A4, A6, Passat, A8, and S4, in a similar manner to how Chevrolet made the 4.3 Vortec V6 using the same Pistons, rods, and other internal components that the 5.7 liter or 350 small block used. They actually use the same valves, timing Adjusters, and other components even as the 1.8 turbo. Because Volkswagen, and Porsche share so many of these designs in which the parts are often the same exact part, and if not it's the same design but we just maybe with a different timing belt length for example, drastically cuts down on the amount of problems they have. Think about it like this, the 2.8 liter V6 came out in the late 80s early 90s, even though they later went to to cams in each had instead of one, the timing belt water pump setup with the thermostat remain nearly identical when they switched to the 30 valve 2.8 liter in the late 90s, and then they made the 2.7 liter turbo which was again and identical setup with an identical valve arrangement with the exception of sodium-filled exhaust valves, and then the 4.2 liter V8 again is the same so for 30 years nearly they've been running in the same exact setup with slightly different parts but arranged exactly the same so they I have eliminated all the issues with it. You can get under any Audi carlate 90s to current as well as 98–04 Passat, and suspension setup is visually indistinguishable across the A4, A5,A6, and A8. And the A3 is identical to the Jetta, Golf, GTI, and New Beetle. They might change the spring rates warehoused if the shocks or struts are, or put larger brake rotors on but those things aren't going to cause malfunctions because it doesn't change how the stresses from driving the vehicle are absorbed by the components. So to sum it up if you can't afford the turbo Cayenne, and you're going to be buying one that has an engine that the Q7 or Touareg share, you're probably better off just buying the Audi or the Volkswagen. The portion might be slightly more impressive to some people but honestly the Q7 is still an extremely nice and impressive vehicle unless you're running with millionaires as friends. there are some expensive things about these vehicles, for example a brake job even on a Touareg is over $1,000 in Parts at wholesale cost. The center driveshaft bearing 10 to fail and you'll get a thumping or clunking noise when the wheel is turned to full lock in a parking lot that sounds like it's coming from the rear end and there are companies that make a replacement Center bearing but when I tried to just do that to a couple of customer Vehicles they ended up coming back later having failed less than a year later and I ended up having to warranty it and put the thousand-dollar drive shaft in any way. if you're buying used you absolutely should spend the $100 to have a pre-purchase inspection done at a shop that specializes in Volkswagen, Audi, and or Porsche before you buy the vehicle. I would often get customers that did not heed my advice and would be in tears in my customer room because their dad or their husband or whoever used to be a Chevy mechanic in the 80s and thought that he could do the buyer's inspection and these vehicles have almost nothing in common with other vehicles even a really good mechanic who specializes in American cars will miss a ton of things because they don't know to look for them and they're not common problems on other vehicles. Get it inspected by a German Master Tech or a shop that is very highly regarded for European vehicles and preferably German vehicles.

How can you tell when an auto mechanic is lying to you about the work your vehicle needs?

It's really hard to say and this will totally depend on your knowledge of your car and it's maintenance history. My advise is this: If you have a good knowledge of your car and its maintenance record you will know straight away.. for example say you changed the brakes 2 months ago and the mechanic is now saying they need changing you know he is lying because you only replaced them a while ago…. If he says you need a new thermostat but the car temp sees to be fine then you know he is lying BUT what if you don't know any thing about your car and it's maintenance history? Then..ALWAYS get a second or third opinion never settle for the first mechanic diagnostic you receive. I have come across my fair share of car mechanics when my German cars had gone wrong. I had this one mechanic charge me £150 for two k&n air filters for my audi a8(took to air filters twin turbo model). So I paid my trusted mechanic of 5+ years. The same day I got the car I had this error on my dashboard of a sensor so I had to remove the airfilter housing to get to it…. I thought why not open up the housing to see if they had been changed and I couldn't belive my eyes it was the same dirty filter covered in black debris. I thought maybe he forgot and only changed one, oh how wrong was i, the other side was just as bad.From this moment on I promised Id do all mechanical work myself. Mechanics generally speak to you like you do not know what you are doing, they will be adamant that you will need it doing but TRUTH is you NEED to be confident to not give in. Say to your mechanic you will seek a second opinion before making your decision(that should set him/her up ;))

Tags

หน้าหลัก