แท็ก

audi a8 10 cylinder

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 10 cylinder

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

รวม 10 รุ่นรถจากประเทศจีน ที่โดดเด่นจนทำให้เรารู้ว่า พวกเขาไม่ได้มาเล่น ๆ

ทัดเทียมกับรถยนต์ของชาติอื่น ๆ ไปรถยนต์ Xiali ขอขอบคุณภาพจาก คาร์นิวส์ไชน่าวันนี้ บอริสจะพาชมรถยนต์จากประเทศจีน 10

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ดูเพิ่มเติม

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

ซึ่งรุ่นย่อย Premium ใหม่นี้จะมีแบบตัวถังให้เลือกระหว่างท้ายตัดธรรมดา หรือท้ายลาด Sportbackความแตกต่างภายในAudi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

พาชมคันจริง 2020 Audi A4 Avant ไมเนอร์เชนจ์ ราคา 3.399 ล้านบาท เจาะสเปคเปลี่ยนเยอะทั้งคัน

อาวดี้แบรนด์พรีเมี่ยมจากเยอรมัน นำเข้ารถ Audi A4 Avant โฉมไมเนอร์เชนจ์ใหม่มาขายแล้ว มีชื่อสร้อยรุ่นย่อยว่าเป็น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

น้ำมันดีเซล B10 ห้ามเติมรถหลายรุ่น เผยรายชื่อรุ่นในไทย รถยุโรปรับแค่ B7

ไปดูรายชื่อทั้งหมด พร้อมสาเหตุและวิธีการแก้ไขกันน้ำมันดีเซล B10 คืออะไรดีเซล B10 คือการผสมไบโอดีเซลลงไปในน้ำมัน 10%

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 10 cylinder

audi a8 10 cylinder-audi a8 10 cylinder-Mercedes-Benz Guard

audi a8 10 cylinder-BRUTAL SOUND BATTLE - AUDI VS BMW - WHO IS BETTER

audi a8 10 cylinder-Audi Forum Ingolstadt – muzeum automobilů

audi a8 10 cylinder-audi a8 10 cylinder-FM3 Audi R8 Quattro V10 ( Germany ) 1080p

audi a8 10 cylinder-378 KMH Audi RS6 - Fastest Audi Ever (1057HP)

audi a8 10 cylinder-audi a8 10 cylinder-Luxury Car Audi S8 Plus 2016 - Full Acceleration 0 to 310 KMH

audi a8 10 cylinder-Björn um Sechs! #3 - Zylinderkopf Planfräsen! | Philipp Kaess |

audi a8 10 cylinder-W engine | Wikipedia audio article

audi a8 10 cylinder-Audi a8 d3 oil change

audi a8 10 cylinder-Blue Oyster bangerrace Emmen, Destruction Derby! Audi A8 2.3 5 cilinder

รีวิวโพสต์ audi a8 10 cylinder

#WheelDeal, Dallas: 2005 #Audi A8 L Quattro. 136K, automatic, 8 cylinder, $10,999. #CoolRide http://ow.ly/GHBGe

Nice Air Compressor Pump 02-10 for Audi A8 D3 6/8 Cylinder 4E0616007B 4154031160

Air Suspension Compressor for Audi A8 D3 10-12 Cylinder 4E0616005E 4E0616005G

for Audi A8 D3 Diesel 10 Cylinder Air Absorber Compressor Pump 2004 4E0616007C

Air Compressor Pump 1pc + Air shock 2pcs For Audi A8 D3 4E S8 10-12 Cylinder

This morning I got to drive my friend 2013 AUDI A8 quattro V10.... NICE Rare expensive Didn't know they had a 10 cylinder @Tillman_40

รีวิว Q&A audi a8 10 cylinder

Why do we not use a diesel engine in a sports car?

Why do we not use a Diesel engine in a sports car? There are actually a handful of them available for several years, but unfortunately they are out of most people’s budget. Petrol engine is always lighter than a comparable Diesel engine of the same capacity, and much more so in the past. And petrol (gasoline) engine revs higher and at a much faster rate than a Diesel engine. That is why petrol engines are more desirable in a sports car. But don’t forget that Diesel engines produce much higher torque than petrol engines, which helps in moving the vehicle easier from a full stop, even from low RPMs. And the introduction of a turbocharger (and Intercooler - Wikipedia ) to Diesel engines make them produce comparable power to similar size petrol engines, albeit still at lower RPMs. So in effect, the much higher torque and similar horsepower will make a Diesel-engined car accelerate as fast as a petrol engined one. The Diesel engine itself has grown lighter, therefore bringing down the total weight of the car. Long time ago, Diesel powered cars were much heavier than their petrol models and hence, combined with the much lower power output, gave the negative notion that Diesel powered cars are slow. But no more of that. Just take a look at the Diesel powered sports cars available in the showrooms now: currently there are at least 10 fast cars that use Diesel engines (The fastest diesel cars on sale ): Porsche Panamera 4S Diesel BMW 435d xDrive Audi A8 4.2 TDI BMW 335d xDrive Bentley Bentayga Diesel Audi SQ7 Audi A6 3.0 BiTDI BMW 740d xDrive Audi A4 3.0 TDI BMW 640d All those cars can carry you and 4 passengers comfortably and safely but still have acceleration figures that can match any sports car out there, and don’t forget that they are all powered by “the humble” Diesel engines. So, in my opinion, the low number of sports cars that use Diesel engines only come down to one factor - sound. No matter how strong and fast a Diesel engine is, the sound it produces while accelerating through the gears cannot match the aural (some might say feral) sweet sound of a strong sporty petrol engine, especially the 6 cylinder variants and above. But if you’re talking about pure sports cars, as in roadsters/cabriolet just for 2 people, then as far as I can tell there is none available, well, none that really captivates the heart like Mazda Miata, a lightweight roadster with a perfect weight distribution and excellent handling, for example. But it has a petrol engine. VW, Audi and Peugeot might have tried rolling out Diesel powered cabriolets before but people are just not really buying them. The reason is such sports cars have to be ultra-light weight to be nimble and people buying them are even more interested in hearing the lovely vocals coming out from the engine, than engine performance itself. So a Diesel, no matter how refined or quiet, just won’t do in a small sports car.

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

My personal choice would be the BMW 7 series. Out of the four, S class and 7 series would stand out as the best( my opinion) I will choose 7 series because i prefer driving my own car and the BMW gives an excellent ride quality. It has a 6 cylinder engine with 2993cc.( top end model has 6592cc). It has 8 gear automatic transmission. It has 8 gear automatic transmission with dual cluth and sports mode. The BMW gesture control mode is first in the business. Standard features come aplenty on the new BMW 7-Series. On the base 740i trim alone, you get adaptive LED headlights, 19-inch wheels, parking sensors for the front and rear, automatic high beams, power-folding side mirrors, seats that are heated and power-adjustable 10 different ways, a rear-view mirror that automatically dims, and chic, well-stitched leather inside of the cabin. There is also the standard iDrive system for all of your infotainment needs and plenty of standard safety features, including blind-spot monitoring with rear cross-traffic control and lane departure warning. Adaptive Air Suspension is another feature we can use for off roading. It has got cool infotainment system Other good thing about the 7 series is the remote control parking. The interiors are refined and of top quality. Driving this car would be real fun with it's crazy pick up and punch. The 7 series gives us sportiveness with luxury. But the new grill is a big thumbs down. All the four are very good cars bit if you like to be chauffeured you have to choose the S class.

Is it more economical to drive a Tesla than a regular luxury car?

The biggest cost in operating a car is depreciation, not fuel. The Tesla is, of course, far more economical than a gasoline car even when gasoline costs a dollar a gallon. Gasoline would have to get to 50 cents a gallon to be competitive with the cost per mile you pay driving a Tesla. But let’s go back to the depreciation issue. There's an article here that can help: 10 Cars That Depreciate Like a Stock Market Crash Many luxury cars become junk in just a very few years. Here are the ten mentioned in the article, many of which overlap the price ranges of the Tesla Roadster, Model S, and Model X: BMW 7-series (shown above) Bentley Arnage Range Rover Cadillac Escalade Aston Martin DB7 Mercedes-Benz S-Class Maserati Coupe Audi A8 Jaguar S-Type Volkswagen Phaeton In example after example, these powerful gas guzzlers go from six-figure initial prices to four-figure listings on eBay, in just a few years. Another article shows a more typical depreciation of about 80 percent of the original value in about ten years: The Most Depreciated Cars Of The Past Ten Years So is that because they are luxury cars, or is it because they are gasoline luxury cars? Or is it because they aren’t Teslas? Consider what makes a standard luxury car depreciate. The engine wears out, even with close attention to maintenance. Sliding pieces of metal explosively past one another with oil lubricant is just not something you can do forever. In an electric car, the friction of pistons in cylinders is replaced by electromagnetic force on the one moving part, the rotor. It’s really hard to wear out an electromagnetic field. That’s why electric motors last far longer than even the best gasoline engines. Then there's the corrosion of all that steel in the body. In Teslas, the body parts are made from woven carbon fiber composite in the Roadster, and aluminum and titanium in the Model S and Model X. My Roadster is four years old, and people tell me it looks like I bought it yesterday. This is a Tesla thing and not an EV thing in general, since Tesla has opted for more expensive materials that are lighter, stronger, and do not rust. What about the battery losing capacity, though? This is the one point of weakness in the depreciation of any all-electric car like the Tesla. Time will tell how much battery capacity is lost in the various Tesla models and then how much it costs to replace the battery, given the plummeting costs of lithium-ion batteries and Tesla’s Gigafactory. My own experience is that after four years and 30,000 miles, I have lost about 12 percent of my original range of 245 miles. At this rate, it could be a decade before I have less range than a brand new Nissan Leaf, and a decade from now I suspect batteries are going to be a few thousand dollars, a little like replacing an engine block. There simply is less to depreciate in an electric car. The Tesla does not have a transmission, pollution controls, an exhaust system, a fuel pump, an oil pump, drive belts, hydraulic systems, a gas tank… (which is why a Model S has room to seat five adults comfortably with huge cargo space in the trunk in back and the trunk in front). Fewer things to break or wear out. Unlike conventional luxury cars, Tesla keeps improving its cars after they are sold. Model S drivers keep getting updates that bring them closer and closer to having a self-driving car. I have the option of upgrading my Roadster driving range to 400 miles with a new battery design. Tesla is unique in this respect: their cars keep getting better after you buy one! It's a thin market and a little too soon to tell how the value of a Tesla will hold up after a few years, but I see the range of about $67,000 to $75,000 for a Model S that is three years old. That’s not much depreciation. For my Roadster, I am almost certain I can get more money than what I paid for it. Ironically, that would make the Roadster the least expensive car I’ve ever owned, even though it had the highest sticker price!

What are some current production 12 cylinder engine cars?

To get you started, here’s an article on the “Top 10 12 cylinder cars for 2016” they are : Audi A8 LW12 Aston Martin Vanquish Bentley Continental GT Speed Ferrari F-12 Berlinetta Ferrari FF Lamborghini Aventador LP 700–4 Mercedes AMG SL65 Mercedes Maybach S600 Rolls Royce Ghost Series II Rolls Royce Phantom The Top 10 12-Cylinder Cars For 2016 Limiting this list to those that are available today (2016), I would add the BMW 7 Series-which is available with a 12 cylinder. There are also some cars that you may consider as current production, but are probably better classified as custom or extremely limited production..like the Pagani Huayra That’s all I can come up with off the top of my head…I’m sure there are probably more.

Are 5-cylinder car engines something to avoid or were some good ones made?

Huh? Are 5-cylinder car engines something to avoid or were some good ones made? Why would you avoid an engine because of the cylinder count? I currently have 3 vehicles (ignoring motorcycles and classics) and 2 have 5-cylinder engines, one has 4 cylinders. 2 are cars with 5 doors, and one is a truck (with 4 doors) 2 are made in Germany, and one in Belgium. Can you figure out what they are? Hint: the only Benz in the group is the 4-cylinder. Answer below. Comments on 5-cylinder engines in the 1970s, Mercedes needed some more “ooomph” for their 240D sedans. Probably due to weight gain with changing safety regulations. So they added another cylinder, and we got the 300D model, which became legendary for its reliability! In the 1980s, VW/Audi made 3 diesel engines with 4, 5, and 6 cylinders. In general: 4 cylinder diesels went into VWs 5 cylinder diesels went into Audis 6 cylinder diesels went into Volvos (Volvo still sells vehicles with VW engines. The top-of-the-line XC90 is the one with the optional VW TDI instead of the Volvo diesel) Audi cars used 5-cylinder engines from the 1980s to today. My 1992 Transporter Double-cab 1-ton crew-cab truck (the actual last VW truck sold new in North America) has a 2.5 L 5-cylinder engine, which is a longer stroke version of Audi’s 2.2 L engine, using a taller block. The same engine was used in the Eurovan passenger and camper vans. The VW Eurovan also came with a 5 cylinder diesel engine. The VW Crafter Van used the same diesel engine, and its twin, the Freightliner/Mercedes/Dodge/Mercedes Sprinter, also used a Mercedes 5 cylinder diesel. Mercedes also sold a version of the Eurovan, but running a Mercedes 5 cylinder diesel as one engine choice. VW also built a VR-5 engine, slotting it in-between the VR-4 (1/2 of a Passat W-8 engine, or 1/4 of a Bugatti Veyron engine) and the VR-6 (1/2 of the W-12 of the VW Phaeton and Audi A8). So, it has 2 banks of cylinders, but a single head with twin cams. image courtesy of Engine Labs Back to my vehicles: The 4-cylinder is a Benz B200 made in Germany The 5-cylinder truck is a VW Transporter, also made in Germany The car is a Volvo V50 wagon with the non-turbo 2.4 L 5-cylinder engine, and it was built in Belgium. All 3 of them are gas powered and FWD. But one is a 5-speed manual, one a 5-speed A/T, and one a CVT. The truck makes sweet sounds from a straight-pipe exhaust behind the catalytic converter, and the Volvo is 100% stock, but makes music past 5,000 RPM, past the 6,000 RPM red-line, to nearly 7,000 RPM. Seems it has no rev limiter, no traction control, and no ESC. (It would do smoky burnouts all day long if you were so inclined.) The only engine that makes sounds close to a straight 5 is a V-10. And those are way out of my budget, so I’ll enjoy my 5 cylinder contraptions. They’ve each proven extremely reliable, with nothing but routine maintenance.

Tags

หน้าหลัก