แท็ก

audi a8 6 cylinder

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 6 cylinder

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

สมรรถนะเป็นอย่างไร2018 Audi e-tron GT Conceptเมื่อช่วงปลายปี 2018 ค่ายรถหรูอย่าง Audi ได้เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้า

2019 Mazda MX 5 RF และ 2019 Audi TT Roadster คันไหนจะได้เป็นโรดสเตอร์ที่เหมาะสำหรับคุณ

ด้วยเหตุผลในเรื่องของราคาที่ไม่ต่างกันมากนัก โดย Mazda MX 5 ราคาจำหน่ายอยู่ที่ 2.9 ล้านบาท ในขณะที่ Audi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ชมคันจริง 2021 Audi RS 6 Avant ปลุกความแรง 600 แรงม้าด้วยราคา 9,890,000 บาท

ปัจจุบัน Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เล็งเห็นว่ารถในตะกูล Avant เป็นรถที่ตอบโจทย์ลูกค้าทั้งด้านสมรรถนะ, เทคโนโลยี

ดูเพิ่มเติม

2020 Audi A4 Sedan ความคุ้มค่าราคา 2.499 ล้านบาท กับค่าตัวที่หายไป 2 แสนบาท

Audi A4 (อาวดี้ เอ4) ดูเหมือนจะเป็นรถยนต์นั่งขนาดเล็กที่ค่าย Audi Thailand นั้นไม่ค่อยได้ให้ความสำคัญในการทำตลาดอย่างต่อเนื่องในช่วงที่ผ่านมา

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

New 2020 Audi A5 เปิดตัวในไทย 4 รุ่นย่อย เคาะราคาเริ่มต้น 2.699 ล้านบาท ถูกลง 6-7 แสนบาท

New 2020 Audi A5 (2020 อาวดี้ เอ5) รุ่นปรับโฉม เปิดตัวในประเทศไทยอย่างรวดเร็ว ที่รูปโฉมคูเป้และสปอร์ตแบ็ค

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 6 cylinder

audi a8 6 cylinder-audi a8 6 cylinder-Cómo quitar el núcleo del calentador. Reemplazo del núcleo del calentador del Volkswagen Passat B6 y CC

audi a8 6 cylinder-Большой гид по обновлённому двигателю 1.6 TDI (EA288) для VW, Skoda, Seat, Audi

audi a8 6 cylinder-2004 Audi A6 C6 [3.0 V6 TDI 225 HP] | POV Test Drive #829 Joe Black

audi a8 6 cylinder-audi a8 6 cylinder-2020 Alpine A110 acceleration 0 to 258 km/h

audi a8 6 cylinder-Audi A6 C6 door panel Removal

audi a8 6 cylinder-audi a8 6 cylinder-Error Code P0301: Cylinder One Misfire Detected? Causes and How to Fix It

audi a8 6 cylinder-I Straight Piped My Cheap, Luxury V12 BMW Limo...

audi a8 6 cylinder-A8 Autoroute / E80 Autostrada - Driving from France to Italy.

audi a8 6 cylinder-La historia de Volkswagen W12: el superdeportivo que pudo

audi a8 6 cylinder-desmontaje de la culata del motor del audi q7 3.0 tdi

รีวิวโพสต์ audi a8 6 cylinder

From outside standard car, from inside full of technologie. #Audi A8 perfect limousine. 6-cylinder engine 3.0TDI or 3.0TFSI is enough for right agility.

#Audi A8 L W12 : In 4.6 seconds up to 62 mph - 12 cylinder, 500 PS .. #dream #car #evo

600hp Volkswagen W-12 Preview: Super efficient 12-cylinder, 6.0L mill headed for Bentleys and Audi A8 is among... http://bit.ly/1cVajQY

In Detroit have shown new Audi A8: Originally Audi A8 it will be equipped 6 and 8-cylinder turbodiesels in volume ... http://bit.ly/7q4hsB

4154031160 Air Suspension Compressor Fit For Audi A8 – 6/8 Cylinder---Brand New

1 a 6 cylinder & 1 an 8. 8's are for men, anybody can push a 6. 8's faster RT @SKMusic What's the difference between a Audi A6 and Audi A8?

Audi A8-V6 2012 6 Cylinder 16,500 Automatic Sedan 4 Wheel Tan Brown 4 Door Gasoline 555222721: http://bit.ly/LVTZ25

@nicholas_bapst @bapst15 @k_parm15 @grooms_ryan @amb_georgee the 6 cylinder Acura TL or the Audi A8 or volkswagen 1.8 liter turbo will killu

Air Suspension Pump Compressor Fits For Audi A8 D3 6/8 Cylinder 4E0616007B

Front Air Springs(2pcs) + Air Compressor Pump(1pc) For Audi A8 S8 6/8 Cylinder

รีวิว Q&A audi a8 6 cylinder

Are 5-cylinder car engines something to avoid or were some good ones made?

Huh? Are 5-cylinder car engines something to avoid or were some good ones made? Why would you avoid an engine because of the cylinder count? I currently have 3 vehicles (ignoring motorcycles and classics) and 2 have 5-cylinder engines, one has 4 cylinders. 2 are cars with 5 doors, and one is a truck (with 4 doors) 2 are made in Germany, and one in Belgium. Can you figure out what they are? Hint: the only Benz in the group is the 4-cylinder. Answer below. Comments on 5-cylinder engines in the 1970s, Mercedes needed some more “ooomph” for their 240D sedans. Probably due to weight gain with changing safety regulations. So they added another cylinder, and we got the 300D model, which became legendary for its reliability! In the 1980s, VW/Audi made 3 diesel engines with 4, 5, and 6 cylinders. In general: 4 cylinder diesels went into VWs 5 cylinder diesels went into Audis 6 cylinder diesels went into Volvos (Volvo still sells vehicles with VW engines. The top-of-the-line XC90 is the one with the optional VW TDI instead of the Volvo diesel) Audi cars used 5-cylinder engines from the 1980s to today. My 1992 Transporter Double-cab 1-ton crew-cab truck (the actual last VW truck sold new in North America) has a 2.5 L 5-cylinder engine, which is a longer stroke version of Audi’s 2.2 L engine, using a taller block. The same engine was used in the Eurovan passenger and camper vans. The VW Eurovan also came with a 5 cylinder diesel engine. The VW Crafter Van used the same diesel engine, and its twin, the Freightliner/Mercedes/Dodge/Mercedes Sprinter, also used a Mercedes 5 cylinder diesel. Mercedes also sold a version of the Eurovan, but running a Mercedes 5 cylinder diesel as one engine choice. VW also built a VR-5 engine, slotting it in-between the VR-4 (1/2 of a Passat W-8 engine, or 1/4 of a Bugatti Veyron engine) and the VR-6 (1/2 of the W-12 of the VW Phaeton and Audi A8). So, it has 2 banks of cylinders, but a single head with twin cams. image courtesy of Engine Labs Back to my vehicles: The 4-cylinder is a Benz B200 made in Germany The 5-cylinder truck is a VW Transporter, also made in Germany The car is a Volvo V50 wagon with the non-turbo 2.4 L 5-cylinder engine, and it was built in Belgium. All 3 of them are gas powered and FWD. But one is a 5-speed manual, one a 5-speed A/T, and one a CVT. The truck makes sweet sounds from a straight-pipe exhaust behind the catalytic converter, and the Volvo is 100% stock, but makes music past 5,000 RPM, past the 6,000 RPM red-line, to nearly 7,000 RPM. Seems it has no rev limiter, no traction control, and no ESC. (It would do smoky burnouts all day long if you were so inclined.) The only engine that makes sounds close to a straight 5 is a V-10. And those are way out of my budget, so I’ll enjoy my 5 cylinder contraptions. They’ve each proven extremely reliable, with nothing but routine maintenance.

Why do we not use a diesel engine in a sports car?

Why do we not use a Diesel engine in a sports car? There are actually a handful of them available for several years, but unfortunately they are out of most people’s budget. Petrol engine is always lighter than a comparable Diesel engine of the same capacity, and much more so in the past. And petrol (gasoline) engine revs higher and at a much faster rate than a Diesel engine. That is why petrol engines are more desirable in a sports car. But don’t forget that Diesel engines produce much higher torque than petrol engines, which helps in moving the vehicle easier from a full stop, even from low RPMs. And the introduction of a turbocharger (and Intercooler - Wikipedia ) to Diesel engines make them produce comparable power to similar size petrol engines, albeit still at lower RPMs. So in effect, the much higher torque and similar horsepower will make a Diesel-engined car accelerate as fast as a petrol engined one. The Diesel engine itself has grown lighter, therefore bringing down the total weight of the car. Long time ago, Diesel powered cars were much heavier than their petrol models and hence, combined with the much lower power output, gave the negative notion that Diesel powered cars are slow. But no more of that. Just take a look at the Diesel powered sports cars available in the showrooms now: currently there are at least 10 fast cars that use Diesel engines (The fastest diesel cars on sale ): Porsche Panamera 4S Diesel BMW 435d xDrive Audi A8 4.2 TDI BMW 335d xDrive Bentley Bentayga Diesel Audi SQ7 Audi A6 3.0 BiTDI BMW 740d xDrive Audi A4 3.0 TDI BMW 640d All those cars can carry you and 4 passengers comfortably and safely but still have acceleration figures that can match any sports car out there, and don’t forget that they are all powered by “the humble” Diesel engines. So, in my opinion, the low number of sports cars that use Diesel engines only come down to one factor - sound. No matter how strong and fast a Diesel engine is, the sound it produces while accelerating through the gears cannot match the aural (some might say feral) sweet sound of a strong sporty petrol engine, especially the 6 cylinder variants and above. But if you’re talking about pure sports cars, as in roadsters/cabriolet just for 2 people, then as far as I can tell there is none available, well, none that really captivates the heart like Mazda Miata, a lightweight roadster with a perfect weight distribution and excellent handling, for example. But it has a petrol engine. VW, Audi and Peugeot might have tried rolling out Diesel powered cabriolets before but people are just not really buying them. The reason is such sports cars have to be ultra-light weight to be nimble and people buying them are even more interested in hearing the lovely vocals coming out from the engine, than engine performance itself. So a Diesel, no matter how refined or quiet, just won’t do in a small sports car.

Why, as an Audi owner, do you prefer your car over a Mercedes or a BMW? While Mercedes has aesthetics and BMW has performance, what unique aspect sets the Audi apart?

As having owned both a BMW (7 series) and a few Audis (A8, A4 and A3 currently). First MB since I have no ownership experience. Until fairly recently, MB aesthetics weren’t all that aesthetically pleasing to my eye and price point. The 2003 7 Series was not all that pleasing aesthetically either but as far as comfort and build was concerned, I liked it a lot. We used to make 2–3K mile road trips for holidays every year and it ate up the highway miles with ease. Plus it was huge so we could pack a lot of stuff and the dogs with no problem. The only drawback was that it was a heavy car with rear-wheel drive. Most road conditions, not a problem. Slightest bit of snow on the road and she slid very easily making it a little unnerving. Audis don’t have that problem. I thought the build quality and aesthetics of any of my Audis were better than BMW or MB. I never felt unnerved in any weather conditions driving my Audis. In fact, the A8 felt more stable and tighter build than my BMW. My A4 had a 6 cylinder manual transmission and wanna talk about performance, it was a little rocket going down the road. I don’t think you can go wrong with any of these brands. It’s all a matter of what feels and looks right to your eye.

What's the nicest car I can drive without looking like a rich jerk?

Volkswagen Phaeton. How about big Passat that's almost like Bentley? I think OP's question was the same one posed by former VW Chairman Ferdinand Piech. He wanted to drive a VW but he wanted a luxury car so he had a VW made on the same platform as the Bentley Flying Spur and Audi A8. (Volkswagen group owns both Bentley and Audi.) It can be had with a massive 6 liter W12 cylinder engine. Is there a business case to be made for 12 cylinder luxo barge for the modest VW brand? Of course not, but it's good to be the king or this case Chairman of the company.

Which car would you choose between the S class, 7 series, Jaguar XJ, and Audi A8?

My personal choice would be the BMW 7 series. Out of the four, S class and 7 series would stand out as the best( my opinion) I will choose 7 series because i prefer driving my own car and the BMW gives an excellent ride quality. It has a 6 cylinder engine with 2993cc.( top end model has 6592cc). It has 8 gear automatic transmission. It has 8 gear automatic transmission with dual cluth and sports mode. The BMW gesture control mode is first in the business. Standard features come aplenty on the new BMW 7-Series. On the base 740i trim alone, you get adaptive LED headlights, 19-inch wheels, parking sensors for the front and rear, automatic high beams, power-folding side mirrors, seats that are heated and power-adjustable 10 different ways, a rear-view mirror that automatically dims, and chic, well-stitched leather inside of the cabin. There is also the standard iDrive system for all of your infotainment needs and plenty of standard safety features, including blind-spot monitoring with rear cross-traffic control and lane departure warning. Adaptive Air Suspension is another feature we can use for off roading. It has got cool infotainment system Other good thing about the 7 series is the remote control parking. The interiors are refined and of top quality. Driving this car would be real fun with it's crazy pick up and punch. The 7 series gives us sportiveness with luxury. But the new grill is a big thumbs down. All the four are very good cars bit if you like to be chauffeured you have to choose the S class.

Tags

หน้าหลัก