แท็ก

the audi a8 sedan

บทความที่เกี่ยวข้อง the audi a8 sedan

สื่อญี่ปุ่นยังอยากได้ ไทยละจะขายไหม Subaru Levorg ชนะรางวัล Car of the Year Japan 2020-2021

Subaru ประกาศชัยชนะรางวัล Japan Car of The Year 2020-2021 ด้วยรถ Subaru Levorg (ซูบารุ เลอวอร์ค) ใหม่

2020 Audi A4 Sedan ความคุ้มค่าราคา 2.499 ล้านบาท กับค่าตัวที่หายไป 2 แสนบาท

Audi A4 (อาวดี้ เอ4) ดูเหมือนจะเป็นรถยนต์นั่งขนาดเล็กที่ค่าย Audi Thailand นั้นไม่ค่อยได้ให้ความสำคัญในการทำตลาดอย่างต่อเนื่องในช่วงที่ผ่านมา

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Review: 2021 New Mazda2 Sedan รถยนต์สไตล์คนเมือง

Mazda (มาสด้า) หนึ่งในค่ายรถยอดนิยมในไทยส่ง Mazda 2 Sedan(มาสด้า2 ซีดาน) ในกลุ่ม 2021 New Mazda2 Collection

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Review: 2020 The All-New BMW X5 ครอสโอเวอร์หรูสปอร์ตเพื่อไลฟ์สไตล์คนรุ่นใหม่

BMW (บีเอ็มดับเบิลยู) ค่ายรถยนต์จากยุโรปส่ง 2020 The All-New BMW X5 (บีเอ็มดับเบิลยู เอ็กซ์ 5) รถยนต์อเนกประสงค์

Audi ยกทัพตระกูลแรง RS บุกไทย 3 รุ่นรวด ทั้ง TT RS, RS Q8 และ RS4 Avant

(RS) พร้อมกันถึง 3 รุ่นในประเทศไทย ประกอบด้วย Audi TT RS (อาวดี้ ทีที อาร์เอส) Audi RS Q8 (อาวดี้ อาร์เอส

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

ดูเพิ่มเติม

ส่องข้อดีข้อเสีย Mazda 2 Sedan ก่อนให้เป็นรถคู่ใจ

Mazda 2 Sedan 2020 (มาสด้า 2 ซีดาน) รถซีดานขนาดเล็กที่เรียกได้ว่าเป็นตัวเด่นของค่าย Mazda (มาสด้า) ก็ว่าได้

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

The All-New 2020 Honda City SV เปิดศึกอีโคคาร์ตัวจี๊ด New 2020 Mazda 2 Sedan 1.3SP

หากมองไปที่รุ่นที่เหมาะสมที่สุดที่จะมาเปรียบมวยกันก็คงจะหนีไม่พ้นรุ่นท๊อปของเครื่องยนต์เบนซินในมาสด้า 2 อย่าง New 2020 Mazda 2 Sedan

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ส่องข้อดีข้อเสียก่อนถอย Mazda 3 Sedan

2020 (มาสด้า 3 ซีดาน) แล้วด้วยความที่ Mazda 3 Sedan เป็นรถยอดนิยม ทำให้หลายคนสนใจที่จะเป็นเจ้าของ และปีที่ผ่านมา

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

Audi A4 Sedan ด้วยดีไซน์โดดเด่นสวยหรู ทำให้หลายคนอยากจับจองเป็นเจ้าของAudi A4 Sedan เป็นหนึ่งในรถซีดานของค่าย

Audi TT RS 40 years of Quattro ฉลอง 40 ปีระบบขับเคลื่อนสี่ล้อของอาวดี้ จำกัด 40 คันเท่านั้น

Audi (อาวดี้) เฉลิมฉลอง 40 ปีเทคโนโลยี Quattro ขับเคลื่อน 4 ล้อ ด้วยการแต่งโมเดลโรดสเตอร์รุ่นดังอย่าง

Review: The New Hyundai H-1 ตัวเต็งรถอเนกประสงค์สำหรับครอบครัว

new Hyundai H-1 (เดอะนิว ฮุนได เอชวัน) เปิดตัวครั้งแรกในงานมหกรรมยานยนต์ 2019 ที่ผ่านมา โดย The new

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

2021 Honda City sedan VS Hatchback เราแนะนำให้ซื้อตัว 5 ประตูดีกว่า ด้วยสารพัดเหตุผลดังนี้

โดยไม่มีรุ่น V มาคั่นกลางเหมือนตัวถังซีดาน สรุปได้ตามตารางนี้ เปรียบเทียบราคา City sedan

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

5 จุดเด่นใน The new Hyundai H-1

ก็ทำการตลาดในไทยมาเป็น 10 ปีแล้ว ดังนั้นจึงมั่นใจในแบรนด์นี้ได้ และรุ่นใหม่ล่าสุดของซีรีย์นี้ก็คือ The

Owner Review : ผมว่าการตกแต่งภายใน Mazda 3 Sedanให้ความรู้สึกแพงกว่าพวก BMW และ Audi

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของ 2020 Mazda 3 Sedan และไม่จำเป็นต้องสะท้อนถึงมุมมองของ AutoFun

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง the audi a8 sedan

the audi a8 sedan-the audi a8 sedan-2018 NEW Audi A8 L - Audi Technologies

the audi a8 sedan-2021 Audi A8 L Luxury Sedan: The Flagship goes even Higher Tech

the audi a8 sedan-This New Audi A8 Sedan Has Level 3 Autonomous Technology

the audi a8 sedan-AUDI A8 L 2021 REVIEW - INTERIOR/EXTERIOR

the audi a8 sedan-Audi A8 L Security W12, 180 - degrees turn

the audi a8 sedan-Audi A8 L Security W12, first drive

the audi a8 sedan-Audi A8 - Dip Star

the audi a8 sedan-the audi a8 sedan-2018 NEW Audi A8 Trailer Video Debut

the audi a8 sedan-the audi a8 sedan-The Audi A8 L - It's all you. Audi is more.

the audi a8 sedan-2018 NEW Audi A8 - 'Forget the Time' Commercial Tv

รีวิวโพสต์ the audi a8 sedan

Good News: Bookings for the Audi #A8 sedan starts today with launch expected by the end of the year @grtshakers @SamirAhluwalia @AudiIN

The A8/S8 name plate is synonymous with the movie #Transporter, so I cannot use that name, I present to you John Wick as I call this car , the @audisouthafrica S6 Limousine. #Audi #A8 #S8 #Transporter , #S6 #Sedan #Limousine #Aka #JohnWick

Multifaceted personality: predictive active suspension in the A8 flagship model: Audi is now offering another high-tech innovation for the Audi A8 luxury sedan – predictive active suspension. Depending on the chosen settings, it… #Cars #Autos #Automotive

Iconic status is earned when you come to symbolize an idea and the #Audi A8 embodies the idea of what the executive sedan should be. The proof? The Audi A8 has won @WorldCarAwards's "World Luxury Car of 2018" at the @NYAutoShow. More Info: https://hubs.ly/H0bwy160

The Audi A8 flagship sedan provides lavish spaciousness and an exquisite ambience. Luxury best experienced with features including the available relaxation rear seat and Bang and Olufsen 3D sound system. #LuxuryMotorPress #Audi #A8 #Luxury #LuxuryCars #EpicJourneys

the audi A8 is the better luxury sedan out there

Thanks for paying my sons college fees and getting him the new Audi A8 e sedan broski.. and for paying my wife’s gynecology appointments, and getting me the new Audemars Piguet Royal Oak Perpetual Calendar.. shit too icy on ma wrist king wouldn’t have done it without you

2020 Audi A8: The 2020 Audi A8 is a high-tech masterpiece of a full-size luxury sedan. With… https://goo.gl/fb/7s81uL

I drove a $119,000 Audi A8 L to see if the ultra-luxurious sedan is worth the price. Here's the verdict.

It is believed that the Phua Chu Kang actor was driving an Audi A8 L, a luxury sedan that was recently released.The car can accelerate from zero to 100km/h in 5.7 seconds. He wanted to show his son a sound his car made, which only “comes out at 100km/h”.

รีวิว Q&A the audi a8 sedan

Which one is a better luxury sedan, the Mercedes-Benz S class or the Audi A8?

In Europe hands down people would say Audi. In the US most people would say Mercedes-Benz. Personally, the Audi blows it away, but resale value in the US sucks. (Photos from post below) Here’s a post from Autotrader that does a good breakdown comparison for the 2015 models.

What is the best full-size luxury sedan car among the Cadillac CT6, Mercedes-Benz S-Class, BMW 7 Series, Audi A8, or some other car? Why?

First of all, there's no list of meaningfully comparable cars that has Cadillac and Mercedes on it. I can explain! MSRP for a brand new CT6 is around $54,000. On the other hand, you ask to compare that with a Mercedes S Class, yet there's no one car called an S Class. MSRP for the S550 is $96k, the S550 4matic is $100k, the S600 will set you back $170k while the S65 will dent your account by atleast $224k. Clearly, we can not be comparing the CT6 with ANY S-class of your choice. Something about them is so different, going by the price alone. I won't get started on the BMW and the Audi, but personally I would go with 1) a Mercedes S Class (as the budget may allow) on any day, then 2) an Audi A8L, then 3) a choice BMW and 4) if things are really bad and I just have to go with anything on 4 wheels — I would call the Cadillac dealership.

Which car do you think is the best luxury sedan now, the Benz s-class, Audi A8 or BMW 7 series? Why?

S-Class, and it’s still not close. The S-Class outshines particularly in two areas: Interior design / quality, and semi-autonomous capability. I’ve waxed loquacious elsewhere on Quora as to why the interior is so special. The tl;dr: Nearly everything is leather, wood, or metal. Not much is molded plastic. And all of the details are thoughtful, from the clever “organic” speaker grilles to the placement of the color-switchable LED strips. The overall S-Class experience is very competitive with Bentley and Aston Martin. It’s a $100k car that feels like a $250k car. Mercedes has also done the best job of integrating the info & entertainment screens into the cabin. This is true from a human-factors and usability perspective as well as an aesthetic one. I also like the way the S-Class drives: It does the best job of blending cosseting comfort with athletic performance. It’s not exactly a sports car, but I think most people would be surprised at how well it stays composed when you really drive it to its limits. There is a deep reserve of capability in every mechanical system. The A8 is the #2 player here, with relatively reserved and handsome design inside and out, and decent materials quality. The real disqualifier is the engine: The only one Audi is offering in the U.S. is their 3.0L turbocharged V-6. Um. No. For $90k-120k out the door, I want it to sound better and go faster. The A7 also has ride quality that is harsher than the Mercedes, a victim of large wheels and short tire sidewalls. There is not really a payoff in athleticism, either, as this Audi continues their tradition of nose-heavy weight distribution and understeer. The 7-Series BMW is just … ugly. Too much silly chrome detailing. Too many fussy creases. And the interior is just a riot of clashing lines, with materials no better than the 5-Series. Or, for that matter, a highly-optioned 3-series. It’s a $90k car that feels like a $65k car. The BMW’s ride/handling balance is nothing special, and it’s no longer the athletic, high-feedback driver’s car that the 7-series of the 1980s and 1990s were. It *is* fast in a straight line, even with the base engine. And you can option it up to a silly-fast V-12. But I can’t quite see why you’d buy a BMW 7-series over the other two. Special mention: The Jaguar XJ Portfolio. You didn’t ask, but I love this fat bastard. It’s admittedly a generation behind the other three cars, which you particularly notice in the infotainment screens. But it’s got the 2nd-most-sumptuous interior after the Mercedes. Its exterior, designed under the supervision of the legendary Ian Callum, is considerably more attractive than the Audi or BMW. It actually does drive like a sports sedan, with real feedback through the steering, and a lively chassis that responds to weight transfer. The short-wheelbase version is $75k base, a very meaningful amount cheaper than the S-Class’s $99k entry sticker. $96k puts you in the 470-horse supercharged V-8, which has a rowdiness to it that the other three lack at that level of horsepower. Thanks for the A2A.

My family is thinking of leasing a new luxury sedan. Should we get the 2018 Audi A8 or 2018 S Class?

I would say the new Audi A8. This answer will only compare with the two German rivals (BMW 7 Series and Mercedes S Class). The A8 has always been viewed as below the S Class. I think this new generation raises the standard for what a luxury car should be (making it better than the S Class). Thanks to the new update it goes; 7 Series < S Class < A8 Why? Engine and drive train. The A8’s entry petrol engine is superior to that of both it’s competitors. It has greater horsepower and similar efficiency to entry and mid level engines of both other cars. Audi is also launching 4.0 L and 6.0 L engines for those that desire extra power. Also, the A8 is the only one out of the 3 to come with all wheel drive as standard (though this is not new). New infotainment and technology. This is where the new Audi really steps up. The old system with the small screen and the clunky buttons was a bit dated. This new revolution though, is a masterpiece. There are now 2 massive screens that blend in elegantly with the rest of the cabin, with haptic feedback to make using them while driving easier. They are well integrated and placed, so that all passengers can see them. If this wasn’t enough, there is also the virtual cockpit - high resolution screen on the dash for the driver to use with shortcuts on the steering. The infotainment is easier to use than that of the Mercedes (Mercedes has an awkwardly placed swivel wheel and a complicated menu), and has a higher resolution. Also, above the steering on the windscreen, there is a small digital speedometer, so the driver never has to take their eyes of the road while driving. The Audi also has AC vents that rotate and get covered by panels of wood when the car turns off. Moreover, there are sliding sensors to control airflow, which are much more elegant than the over sized dials in the S Class and the typical dials in the 7 Series. Something that the A8 has that its competition does not is an optional tablet for the rear passengers, to control features like A/C, blinds, media, lights, and massages. Looks. The new A8 doesn’t always turn heads but it’s much better looking than the old one. It’s sleeker, has a dominant grill, and has some really cool light features. Interior space and comfort. The A8 is the most comfortable. The long wheelbase offers a profusion of space (though the standard version is sufficient), allowing the passengers in the rear to really stretch out. There are also the optional reclining seats (some with massage functions), and the option for a heated foot massage. The seats are extremely comfortable yet provide ample back support. If you want more information or a visual aide that allows you to explore the points that I made, please watch the video that I have attached. It is by one of the most prominent (if not the most prominent) motoring journalist in today’s world.

What is the point Volkswagen introduced the Pheaton ultra luxury sedan despite having Audi(A8), Bentley (Flying Spur) and Porsche (Panamera)?

I bet they wanted to improve the image of the original brand of the WV group, which is associated with bland cheap automobiles in Europe. Also Phaeton was probably the greatest value among all cars. Also it was a great help to keep some mid-2000s Conti GTs out of junkyard for a prolonged period. Filters, wiper blades, and most of the suspension parts, wheel bearing are perfectly identical between Continental and Phaeton except they cost 4 to 12 times more expensive in a fancy Bentley package. Brake pads are only different by wear sensor plugs, but it is easy fixed unless your hands are too queer, totally worth it, because in this case you pay $90 to $140 instead of $2,600 for a Bentley pair.

หน้าหลัก