แท็ก

build a audi a8

บทความที่เกี่ยวข้อง build a audi a8

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

2021 Mercedes-Benz A-Class เปิดตัวรุ่นประกอบในไทยราคาลดลงกว่าล้านจะชนะ BMW 2 Series ได้หรือไม่?

Mercedes-Benz A-ClassMercedes-Benz A-Class ภายนอกMercedes-Benz A-Class รถยนต์ขนาดกะทัดรัด ได้เผยโฉมครั้งแรกในงาน

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ดูเพิ่มเติม

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

เทียบรถหรูรุ่นเล็กหลัก 2 ล้านบาท เลือก Mercedes-Benz A-Class หรือ BMW 220i Gran Coupe?

2020 Mercedes-Benz A-Class (เมอร์เซเดส-เบนซ์ เอ-คลาส) และ 2020 BMW 220i Gran Coupe (บีเอ็มดับเบิลยู ซีรีส์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

รู้จักจุดเด่นจุดด้อย Mercedes-Benz A-Class ก่อนให้เป็นรถคู่ใจ

Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์) ด้วยอย่างแน่นอน และรถรุ่นที่น่าจับตามองอีกรุ่นก็คือ Mercedes-Benz A-Class

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Mercedes-Benz A-Class และ Mercedes-Benz GLA รุ่นผลิตไทยเปิดตัวลุยกลางพฤศจิกายน

Mercedes-Benz A-Class (เมอร์เซเดส-เบนซ์ เอ-คลาส) รถยนต์นั่งซีดานขนาดเล็กและ Mercedes-Benz GLA (เมอร์เซเดส-เบนซ์

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง build a audi a8

build a audi a8-build a audi a8-EM @ CES 2019: Audi

build a audi a8-build a audi a8-Quattro Post and Quattro Corner - Dialogue

build a audi a8-2018 Audi S6 Greyline SC Premium Features | New Design Exterior and Interior | Cars Zone

build a audi a8-2006 Audi A8

build a audi a8-Audi A8 - Audi Exclusive Personalized

build a audi a8-2019 Audi A8

build a audi a8-BUILDING AN M3 BMW IN 8 MINUTES!

build a audi a8-build a audi a8-I Straight Piped My Cheap, Luxury V12 BMW Limo...

build a audi a8-2018 Audi A8 best Audi A8 build ever

build a audi a8-Tuning My Dad's Audi S6! Worth it?? (Unitronic Stage 1+, 0-60, Launch Control)

รีวิวโพสต์ build a audi a8

Met a local at sheetz the other night and his flawless #Audi #A8. Love the build man! @aimgaina8 #flossin #bask...

This advert for an Audi A8:We’ll put over 30 pictures up but each will be very close to a different item on/in the car so you have to build a picture of the whole car in your mind I just found a great car on Auto Trader:

review says The 2013 Audi A8 remains a top pick among luxury sedans thanks to its impressive performance, comfort, high-tech features and impeccable build quality.See more:https://goo.gl/Q9FoTF

2011 Audi A8 is new alternative for executive luxury, but at a cost: Project To Build 1,000mph Car On Schedule A... http://bit.ly/dOxkBC

What happens when you have 28 spare #Audi #A8's sitting around? You build a giant LED scoreboard for the #Soccer... http://fb.me/6EsAE8Zcs

Mam help me find a good job, so that i can build a house and buy a Audi A8 and R8, please

#ProgressIs learning from your past, as a people, a civilization, to create & build a better future. Audi A8. http://audi.us/ProgressIs

@dj_cham your not juelz you will never get a audi a8. Build a bridge n get over it

Hi maam,can you help me find a good job so that i can build a house for my family and to achieve my dream cars Audi A8 and R8,thanks.

I mean I would not drive a noisy, inefficient, vibrating ICE even if it was given to me for free.I drove the Audi A8 because it was the best mass produced car that engineers could build.Now I drive a Tesla.

รีวิว Q&A build a audi a8

What are the top reasons for not buying Audi cars?

Here is a list of the last 10 cars i have owned and I have owned and driven many more trust me. BMW m5 e39 2003 Mercedes e55 2003 BMW 730d 2007 S320 cdi 2007 Ls460 2007 Audi a8 4.0 tdi 2003 (I still own) Audi a8 4.2 tdi 2005 Audi a8 w12 2006 Audi a8 4.2 tdi 2014 (lease) Volkswagen touareg v10 2005 (I still own) As you can see from my list I have owned many audis since switching over to the audi a8. Here are the reasons for sticking to the audi a8 in my case: The audi interior was amazing The torque from the diesel OMG you need to feel it to believe it Audis and vw (same brand trust me) are well build and more solid than Mercedes and BMW so please keep your beemers and mercs parked up Quattro is legendary the best in class My a8 twin turbo with 550+ ftlb of torque can give me 39mpg on a run The transporter 3 audi a8 pushed me to make the decision. To answer your questions what are the reasons not to buy an audi, IN my opinion there are NONE. Maybe if I had to say at gun point they are expensive to put right especially in electronics but they haven't put me off Mo

Why, as an Audi owner, do you prefer your car over a Mercedes or a BMW? While Mercedes has aesthetics and BMW has performance, what unique aspect sets the Audi apart?

As having owned both a BMW (7 series) and a few Audis (A8, A4 and A3 currently). First MB since I have no ownership experience. Until fairly recently, MB aesthetics weren’t all that aesthetically pleasing to my eye and price point. The 2003 7 Series was not all that pleasing aesthetically either but as far as comfort and build was concerned, I liked it a lot. We used to make 2–3K mile road trips for holidays every year and it ate up the highway miles with ease. Plus it was huge so we could pack a lot of stuff and the dogs with no problem. The only drawback was that it was a heavy car with rear-wheel drive. Most road conditions, not a problem. Slightest bit of snow on the road and she slid very easily making it a little unnerving. Audis don’t have that problem. I thought the build quality and aesthetics of any of my Audis were better than BMW or MB. I never felt unnerved in any weather conditions driving my Audis. In fact, the A8 felt more stable and tighter build than my BMW. My A4 had a 6 cylinder manual transmission and wanna talk about performance, it was a little rocket going down the road. I don’t think you can go wrong with any of these brands. It’s all a matter of what feels and looks right to your eye.

What makes luxury cars so costly?

Many great answers are already provided. So, to make things more interesting, I would turn the question around: what makes the mass-market cars so cheap? Some of the cost-cutting measures, such as simplified mechanicals, lower-quality materials, and less sophisticated electronics are obvious. Economics factors, such as amortization of development and tooling costs over much larger production volumes are less obvious, yet well-understood too. A factor much less understood by the car-buying public is how expensive it is to build a light and thus well-accelerating and well-handling, yet very safe car. Let’s take Honda Fit as a safety baseline (Kia Soul is similar in this regard). If such car is T-boned by an SUV at 35 MPH, a serious or life-threatening injury is virtually guaranteed for its occupants. Now let’s take a Mercedes S-class, BMW 7-series, Audi A8, or Lexus LS produced during the last 20 years or so. A crash like the above would be rather uneventful for its occupants. There are documented cases of S-class occupants surviving a side impact from a freight train moving at close to full speed. Likewise, drivers routinely just open a door and walk away from high-end Porsches and Ferraris they crashed into trees or boulders at 120+ MPH. So, significant part of a proper luxury car cost goes into providing the-best-available-at-the-time safety. Opposite to this is called a near-luxury car, which just adds leather and options to an otherwise not overly safe base platform.

What do foreigners think of China?

I moved to China from New Zealand, and knew nothing about it. I expected a place like North Korea. And then I landed in Shanghai. It was mind blowing. It was beautiful. Huge, shiny buildings like from a science fiction movie, vast highway systems full of big, powerful, modern cars (I’ve never seen more Porsche Cayennes, Audi A8s, and Buicks in my life), and every now and then, elegant, old mansions and fantastic looking restaurants and shops. My life was completely changed by this experience. I spent several years in China, met my wife there, and had an absolutely amazing time. I have never been back to New Zealand since, but to China many times. For me as a European, especially Shanghai and Beijing are absolute epiphanies. The energy of these huge, ancient, beautiful cities makes me high. I need to go there at least twice a year to get my fill. I’d say China is like we Europeans imagine America. Just with a big smile, quite a bit of dust, and lots of weird food that tastes unbelievable if you can master the chopsticks. And I love the electric scooters. I can’t believe we don’t get them in Europe. It’s brilliant.

What is the highest speed you have ever driven in a car?

Driving from Sydney to Perth via the Eyre Highway . It is 1,000 miles long, has the longest stretches of straight road in the world, and there is 300 miles between service stations. The traffic is regular, but one can often go for 30 minutes or more without seeing another vehicle. We also get plenty of these: Road trains are common on the Eyre Highway. I was driving a Audi A8, a 4.2L V8 with a speedo that looks like this: 300km/h is 186 mph for my American friends. So, coming up behind a road train, my common practice was to shift to sports mode and pass the truck quickly and safely. From an initial speed of 110 km/h the Audi would hit 160 (100 mph) about half way along the truck, and this is generally where I would stay until after overtaking, when I would drop back to normal highway speed. However, if the road was particularly straight, and particularly clear, well, sometimes that foot would just stay planted. The speedo would then be around 200 by the time I was passing the front of the truck. Now Audis, especially the A8, are a great high-speed cruising car. Built and designed for the unlimited speed Autobahns in Germany. 200km/h feels like about half that speed in, say, a Toyota. However, it is not a purpose-built supercar by any means, and just doesn’t have the aerodynamics for really high speeds. At 240 plus, the front end becomes light, and I really need to stay centred on the road, because I do not want to start drifting down the cambre and have to correct for that. 260 feels scary, and is also about where the transmission finally changes into top gear. As the needle pushes 280 it still feels like the engine has more to give, though speed is building slowly at that stage. But there is almost no feeling in the steering, and the car feels quite unstable. Also at that speed, it’s amazing how quickly the previously dead straight road to the horizon runs out of straightness. There is no way I would even consider taking the mildest of curves at that speed. So that was it, a bit over 280 km/h, or 175 mph. Why? Because it was absolutely exhilarating.

Tags

หน้าหลัก