แท็ก

show me audi a8 2016

บทความที่เกี่ยวข้อง show me audi a8 2016

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

พาชม 2020 Bangkok International Motor Show การจัดงานแบบ New Normal ที่ดูไม่เหมือนเดิมในปีนี้

2020 Bangkok International Motor Show (บางกอก อินเตอร์เนชั่นแนล มอเตอร์โชว์ ครั้งที่ 41) เปิดให้เข้าชมอย่างเป็นทางการแล้วตั้งแต่วันที่

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ดูเพิ่มเติม

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Bangkok International Motor Show ยอดจองยังไม่พุ่ง ด้าน 'Mazda-Toyota' ยังมาแรง

2020 Bangkok Internation Motor Show (บางกอก อินเตอร์เนชั่นแนล มอเตอร์โชว์ ครั้งที่ 41) ยอดจองรถยนต์ยังไม่พุ่งตามคาดการณ์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Fast Auto Show Thailand 2020 เดินหน้าจัดงานต่อเนื่องกระตุ้นยอดขายรถ

Fast Auto Show Thailand 2020 (ฟาสต์ ออโต้ โชว์ ไทยแลนด์ 2020) ประกาศเดินหน้าจัดงานสู้ตลาดรถยนต์ขาลง แม้จะต้องเลื่อนการจัดงานมาปลายตุลาคม

รถยุโรปเตรียมเฮ หลังสัญญานดี Geneva Motor Show เตรียมกลับมาจัดงานอีกครั้งต้นปี 2022

เนื่องจาความกังวลด้านความปลอดภัยและการดูแลผู้จัดงานและผู้เข้าชมงานรวมถึงหนึ่งในงานแสดงรถยนต์ที่ใหญ่ที่สุดในโลกอย่าง Geneva Motor Show

2020 Bangkok International Motor Show บทพิสูจน์การจัดงานแสดงรถยนต์ยุค COVID-19 และ New Normal

2020 Bangkok International Motor Show (2020 บางกอก อินเตอร์เนชั่นแนล มอเตอร์โชว์) คืองานแสดงรถยนต์ที่จัดขึ้นเป็นงานแรกในยุคของโควิด

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Owner Review : Honda CR-V 2016 ขับสบาย แต่ในความคิดเห็นส่วนตัว พลังแรงม้าแค่ 153 ไม่ค่อยแรงเท่าไหร่

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของ 2016 Honda CR-V และไม่จำเป็นต้องสะท้อนถึงมุมมองของ AutoFun

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง show me audi a8 2016

show me audi a8 2016-show me audi a8 2016-2006 Audi A8

show me audi a8 2016-Audi A8 last to run with the W12 engine

show me audi a8 2016-Audi A6 2016 door panel removal

show me audi a8 2016-Audi Quattro vs BMW xDrive in Snow ❄️ 😛

show me audi a8 2016-Door handle removal Audi 2015 2016

show me audi a8 2016-BMW vs Audi - Drift Compilation 2017

show me audi a8 2016-2016 Audi A8 Sport Detail Documentary 2016 UsA

show me audi a8 2016-show me audi a8 2016-CORVETTE Z06 VS AUDI S8 $1400 STREET RACE!! FIGHT ALMOST BREAKS OUT!!!

show me audi a8 2016-Audi MMI & Virtual Cockpit 2018 | Audi A4 B9 MMI Tour | Vlog 5

show me audi a8 2016-show me audi a8 2016-The Fix for Creaking Brakes

รีวิว Q&A show me audi a8 2016

When do you think Teslas will become common cars?

They won’t until Tesla starts acting like a common car manufacture. If you want to build boutique cars for a niche market (luxury electric cars) then you can run like a niche car manufacture. However if you want to sell a car for the masses you need to build a car for the masses. Since Tesla began around 2008 they have sold just over 200,000 cars in the US. That’s 10 years to sell 200k cars across all 4 models they’ve had. Last year Ford and GM each sold nearly 1 million trucks, just trucks. Last year Toyota sold just over 2.4 million vehicles in the US, 24 times more vehicles in one year than Tesla has managed in its 10 year life. So no, Tesla is no where even close to being considered a mass manufacturer of cars. BMW, which Tesla is often compared to, sold just over 300k vehicles in the US in 2017. Still more cars in one year than Tesla’s whole existence. That last stat brings up the big problem. Tesla is being compared to vehicles it has no business being compared to. Tesla model S falls under the S Class, Grand Saloon, or Full Size Luxury segments (all the same depending on who labeled the chart.) Tesla is marketed as a luxury car on purpose, people pay a premium for luxury and margins are higher allowing them to hide some cost of the expensive electric platform. They are in the largest class/ segment which allows more room for the huge battery. When compared to others in the class the numbers are completely skewed. My primary vehicle is a 2006 Ford diesel, not the typical Tesla owner. When I started looking at Tesla it had nothing to do with luxury and everything to do with being electric. Up until the Chevy Bolt in 2017 if you wanted a long range electric vehicle Tesla was the only option. I bought a leaf to same fuel and maintenance on the truck but the 84 mile range wasn’t always enough. Even the upgraded 120 miles in 2016 would barely have been enough. The only option was a brand new bolt which no one was making deals on or a Tesla. So if I wanted a long range electric, Tesla was the only option. I didn’t want to be considered a full size luxury buyer because I wasn’t shopping for a full size luxury car. I wasn’t comparing an Audi A8 vs BMW 7 series Vs Tesla. I was looking at long range electric vs Toyota Corolla. But for the simple fact that Tesla is in that luxury class I’m thrown in with those people I have no desire to be in with. So because I bought one of the only electric vehicles on the market I’m now “crushing the competition” that I never had. This is why I laugh when people post sales numbers of BMW 7 series vs Tesla, it’s not a competition Tesla didn’t convert 7 series owners in to Tesla owners. Most people owned a 3-series, Accord or smaller car than a 7-series BMW and wanted an electric car. Or they were like me and would never consider any of the Tesla “competition” because there was none. The competition was between economy, Honda and Toyota had everything I wanted for features and if they had a 250 mile EV I’d have bought it. Not even Lexus or Acura, because “luxury” was never the competition. And the same holds true for the model 3. Most people are comparing an Accord to the 3, not a BMW 3-Series to a Model 3. So someone trades in their civic or accord and all of a sudden they’re a premium midsize car buyer who chose Tesla over BMW and Tesla is now crushing the competition, when they’re not, it wasn’t a competition between brands it’s a competition between gas and electric. Because of all these factors Tesla seems to have its head in the wrong place, and the biggest killer of why Tesla isn’t, and won’t be common car is service. Tesla doesn’t have dealerships and that’s a whole other discussion, but in the Houston area there are 2 “service centers” as they call them. In the 4th largest city in the country there are only two places I can take my car, and I believe only 7 in the whole state of Texas. Look up a map of service centers in the US and you realize there is no coverage for most of America. So coverage is problem 1. The next issue is availablity. I had a parking brake failure on my car which is horrible because there isn’t a transmission locking the car in place. So with out a parking brake the car can roll on its own. I was told 6 days before someone could look at it, 6 days before something as important as my car staying out when parked could be assessed. Problem 3 is when I got the car in to be looked at, the said it was X part failure and 30 minutes to fix, but they ordered the wrong part. WTF does that even mean? You service cars all day every day and you “ordered” the wrong part? I was told this was a common part, so why was it ordered? Come to find out they don’t keep any real inventory of parts in stock at the service centers, everything is ordered for each specific job. So I need brakes, I have to schedule an appointment and they have to order the parts? I take my truck to any of the 25 local dealers or any number of 3rd parties and I get service same day. Hell I can have an engine and transmission for my truck same day if need be. So not stocking parts. Why aren’t we stocking parts? Well that’s Problem 4, they don’t have them. Tesla can’t seem to build spare parts. My windshield is crack and it’s $1,546 for Tesla to replace, my truck, about $250. Great, well, remember I bought a “luxury” car. However on the quote it tells me the windshield isn’t in stock or even available for the service center to order and they have no timeline on when it will be in stock. So I have a busted windshield Tesla can’t provide a replacement. Imagine if you got into a wreck and needed parts, well that happens and people cars sit at body shops literally for months on end waiting for parts. A local person just posted it took 2.5 months to get their car back from a fender bender, other cars are 6+ months and going, and some body shops simply aren’t accepting any more Teslas because Tesla is taking months to get parts out and they are simply sitting on these shops lot. Problem 5: on top of parts availability is parts restriction. Meaning Tesla restricts the parts you can purchase. I want an engine for or my truck I call ford and give them the part number they order me an engine. Can’t donthat with Tesla, I want a battery or motor they simply won’t sell me one. I lost the center cap on my wheel the first day I owned the car and thougt oh well I’ll just buy another. Well Tesla wouldn’t even sell me that piece of plastic until my “My Tesla” account was activated, I had to provide the VIN, and show that I owned that particular car (they usually verify through My Tesla). But that’s crazy, I need to provide a VIN even if I have the part number only a Tesla owner or approved body shop can order any parts, certain parts have to be order by the approved body shop and some parts can’t be ordered at all. I can walk into any car dealer, give them a part number and walk out with my part. They may ask for a VIN to verify the part is the correct one for the car but I’ve never been denied buying parts for a vehicle whether I own it or not. That brings us to problem 6, ownership, Who really owns the car? I constantly have software updates I don’t want pushed on me and it changes the features of the car from when I bought it. And if I have any problems with the car Tesla refuses to acknowledge anything until I do up date. I’ve been having problems with the main screen/ computer since Feb and I keep getting told it’s the software and updating will fix it. Well, about 6 updates later and still not solved, meanwhile all the features I bought the car for are getting changed around or neutered. It’s not really my car Tesla seems to think it’s theirs and they’ll just everything around via software and give the owner no choice. This also means I have no choice in who works on the car, with Tesla restricting parts to the owner and Tesla approved body shops there’s no 3rd party approval. The most that could be done is the owner buying/supply things Tesla allows the owner to buy and then providing them to the mechanic, but they’re still limited by the parts shortage and no mechanic wants to wait days for the most basic of parts. Sure my car is awesome and if you not have issues or get in a wreck most of these problems don’t apply. This model works great for Tesla who “dominates” a niche market of the luxury EV which it’s been the only player so of course they’re crushing the competition, they’re the only team on the field. However, none of these things would fly in the mass market. MOST Tesla drivers have the time and money to deal with these issues or pay $175/hr for maintenance from Tesla. A family of 4 in the middle or lower class can’t and won’t be able to deal with any of this. The mass market and a niche are in no way similar. Pretty much every Tesla owner I talk to spend 3–$5,000 on the car for opti-coat paint correction and ceramic whatever protection as soon as they bought the car. Again, great for boutique manufacturing but most people are lucky to even was their car once a month, we’re talking about two opposite side of the spectrum, and there’s nothing wrong with that. Ferrari, Lamborghini, etc sell less than 10k a year for generations and they are very successful. If Tesla wants to become a common car they need to work for the common driver. Autopilot this or supercharger that is all great to sell a car but no one will buy another if they have to drive across town every time there’s an issue. I pass 3 or 4 Ford dealers and countless independent shops on the way to Tesla. Tesla might not like the dealership model but that’s no excuse for the lack of service. Tesla has only sold 200k vehicles in its entire existence and they have this number of service related problems, what will happen when they start selling 250k cars yearly like they claim will happen by 2019? Selling the cars won’t be what makes Tesla a common car, servicing them for common people will be. If Tesla gets their head in the right place they will be a household name in another 3-5 years.

Tags

หน้าหลัก