แท็ก

review audi a8 2015

บทความที่เกี่ยวข้อง review audi a8 2015

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Owner Review : สาวจีนแต่งรถยนต์ไฟฟ้า 2021 ORA Black Cat ให้เป็นสไตล์รถซิ่ง

ก่อนการแปลงโฉมORA Black Cat ระหว่างการแต่งรถORA Black Cat หลังการแต่งเสร็จสมบูรณ์อ่านเพิ่มเติม:Owner Review

ดูเพิ่มเติม

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Owner Review: รถญี่ปุ่นเป็นความเชื่อมั่นที่ผมจะไม่มีวันเปลี่ยน - 2015 Honda HR-V

**บทความนี้เป็นประสบการณ์ส่วนตัวของเจ้าของ 2015 Honda HR-V และไม่จำเป็นต้องสะท้อนถึงมุมมองของ AutoFunเจ้าของรถ

Owner Review : รถยนต์ไฟฟ้ายิ่งแต่งยิ่งสนุก — 2021 Ora Black Cat

ถูกใจสีนี้มากนะครับหลังจากเพื่อนผมดูรถผมแล้ว เขาก็นำ Black Cat ของเขาไปแต่งด้วย 555+อ่านเพิ่มเติม:Owner Review

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

Owner Review : แต่ง ORA Good Cat แมวน้อยน่ารักให้กลายเป็นเสือตัวดุร้าย

ความเป็นมิตรกับสิ่งแวดล้อมและการประหยัดพลังงานเป็นเพียงหนึ่งในคุณลักษณะของนรถยนต์พลังงานใหม่ การคิดไม่จำเป็นต้องถูกกักขังโดยการคิดประจำ เกมการแต่งรถนี้จะน่าสนุกยิ่งขึ้น อ่านเพิ่มเติม :Owner Review

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง review audi a8 2015

review audi a8 2015-review audi a8 2015-Audi A8 L 2014 Long Wheelbase Exterior and Interior Review

review audi a8 2015-2006 Audi A8

review audi a8 2015-BRAND NEW 2015 AUDI A8 FULL REVIEW

review audi a8 2015-2016 Audi A8

review audi a8 2015-review audi a8 2015-Audi A8 - Dip Star

review audi a8 2015-Evolution of Audi A8 Chimes

review audi a8 2015-Audi A8 - Audi Exclusive Personalized

review audi a8 2015-2014 Audi A8 Irish Launch: A Brief Overview

review audi a8 2015-review audi a8 2015-Audi A8 Long Security Features

review audi a8 2015-Audi A8 D4 2011 | POV Test Drive #494 Joe Black

รีวิวโพสต์ review audi a8 2015

2015 #Audi #A8 L TDI ReviewWho likes it? http://ow.ly/IyU16

And here's my first ever 5-star review: On the truly luxurious 2015 @Audi A8 L sedan ... http://bit.ly/1DDthko

Audi A8 2015 Review Lord of the RingsBuy either Prada or Gucci or LV, all will hav...

2015 Audi A8 L 4.0T Quattro Tiptronic Exterior & Interior In Depth Review #Audi #A8

Globe & Mail's First Drive Review: 2015 Audi A8 preview: Subtlety, thy name is Audi http://fw.to/6VOLlxf

2015 Audi A8 Sedan Full Review With Images

2015 Audi A8 hybrid review and price -

2015 Audi A8 L Security Review - This is information about 2015 Audi A8 L Security Review

Audi A8 L Security 2015 release date and review

2015 Audi A8 L TDI Diesel Full Review, Start Up, Exhaust

รีวิว Q&A review audi a8 2015

Which sedan should I buy, Mercedes S-Class or Audi A8? I have bought S-Class if it were last year but this year's Audi distracts my mind.

There are not to many Audi A8 around versus the S class Mercedes. Mercedes S class is the expensive line and they really have improved the design since 2015. I personally owned a S class in 2012 and traded it for a E 63 AMG M157 5.5-liter V-8, which makes 518 hp and 516 lb-ft of torque in the E ….made in Germany, It had the DTC 7 speed transmission. The S class is not really a city car so if you drive extensively on highway it is the best of the best…in that class and size. Note: I would not buy a S series if you live where snow is present many weeks per year as the snow creates some issues to avoid in that series. Audi A8 :This is a new model in 2019 and new models are famous to default in the first years. I would not spend that money until they correct the first group of issues; Wait until 2020 models if you consider a Audi A 8. Mercedes is a very solid car that has a reputation to respect as that they do constantly. Audi A8 Reviews | Audi A8 Price, Photos, and Specs | Car and Driver 2-2018 Mercedes-AMG S-Class 4MATIC Sedan

When will electric cars be better than gasoline ones?

I was going to comment on Michael Barnard's answer, but I think offering an answer that rebuts his points is probably better. So here we go. First, I appreciate Mike's love for the Model S, but his answer - like a lot of popular praise for Tesla's product line - is very selective in the way that comparisons are made. Second, let's talk about how much people actually spend when they buy a new Model S. CNBC reported that the average transaction price for a new Model S was $93k, and this was reported before the debut of the "D", which likely increased that figure (see Tesla cars are worth more used than new , the transaction price stat is buried in the middle of the article). Let's just say for sake of argument that we're talking about a $100k luxury vehicle. Three, let's also assume that a person is open to a wide range of vehicles when they have $100k to spend (which is true in my experience). Now, let's go thru Mike's list: 1. Passenger capacity - Someone with $100k to spend and passenger capacity on the brain doesn't buy a sedan - they buy an Escalade, a Yukon Denali, Navigator, etc. Sedan buyers aren't usually interested in people hauling, so I'm not sure that the two rumble seats in the Model S are a huge "get." I'd say that's a minor feature, in fact, and I'd love to see the take rate on this option (i'd guess it's miniscule). Anyone who knows, please comment. 2. A P85D+ is a monster in the acceleration department. It's easily the quickest sedan available. Of course, it's also $125k. If I'm concerned about acceleration, I have lots of options at $125k, all of which are better racing vehicles. A Z06 Vette, for example, costs about $90k, leaving me enough money to buy a truck and a trailer to haul it from race to race. Or lots of money for brakes and tires. But yes, if I need a sedan and want incredible performance, the P85D+ is the winner. This is the best argument for buying a Tesla Model S in my opinion...provided you've got $125k lying around. 3. A low center of gravity does not always make for a great handling car. Most people talk about "lateral g" and feel when assessing a vehicle's handling ability. But the real metric used to determine a car's handling ability is to compare it's lap time to similarly powerful vehicles. The world standard race course is called "Nurburgring", and unfortunately the Model S can't complete a lap at this track without overheating. If the vehicle was capable of doing a lap at full speed, we'd have a lap time, and then we could compare it to other sedans. But right now we don't have the key data point we need to really evaluate the car's handling using the world standard. Considering the 4600lbs curb weight of the Model S, I'd say handling isn't really a strength of the vehicle. Not to mention, you can't actually race it without going into limp mode. 4, 5, and 6 are all correct, and all sort of the same point: The Model S doesn't burn hydrocarbons (at least directly) for fuel. That's a pretty huge benefit. 7. If a person with $100k to spend is worried about cargo capacity, they don't buy a sedan. But yes, if someone buys a Model S, they can jam a little more crap in it. I'd say this is a nice benefit, but not a game changer for people buying this type of vehicle. 8. Safety is universally excellent at the $100k price point. The Tesla's rating is great, but it's not a substantial difference. You probably won't die in a car that costs $100k unless you're really unlucky or really driving hard. I doubt that luxury car buyers choose the Model S because it's slightly better in some test than some other car...they're all very safe. 9. Price is where Mike's answer starts to collapse. I can purchase a diesel A8 - which is more luxurious and has nearly 900 miles of driving range - for $10k less than the average Model S transaction price. I can also buy a dozen sporty sedans with more luxury features for tens of thousands of dollars less than the typical Model S. The Model S isn't "cheap" per se, and it certainly doesn't have to be. It offers a lot of great technology, and frankly I'd be worried if it was actually less costly than a similarly sized (and similarly equipped) sedan. But since the Model S isn't really luxurious (see below), it's not fair to compare it straight across to an S-Class, A8 Sedan, etc. 10. Mike's statements on range are very misleading. First, the maximum range of a Model S with an 85kWh battery pack is 265 miles according to the EPA, and Tesla doesn't recommend charging your battery pack more than 80%. So the "real world" max range of a Model S is actually closer to 200 miles, and if it's a particularly hot or cold day, or if you're driving it hard, that number falls to 150 miles. Second, a diesel A8 has nearly 900 miles of range (max). Most gas-powered vehicles have a maximum range of 400 miles. Frankly, this is a HUGE difference, and it goes a long way towards explaining why consumers are still buying A8s, S-Class M-B, BMW 7-series, etc. every day. The Model S can't go more than 200 miles without a charge, at least if you follow Tesla's battery recommendations...and that's if everything goes perfectly. Finally, some other factors Mike forgot: 11. Luxury features. The Model S isn't nearly as luxurious as similarly priced cars from Audi, M-B, or BMW. I'd argue that the Model S isn't even as luxurious as a Platinum F-150. But don't take my word for it - from Car & Driver's 2015 Tesla Model S P85D - First Drive Review : Luxurious isn’t how we’d describe the Model S’s interior. Austere and simple is more like it. Aside from the massive touch screen in the middle of the instrument panel, and the attractive gauge display, there’s not much wretched excess here The Model S is a luxury car compared to a Toyota Corolla - or even a Toyota Avalon - but it's not a freaking S-class. Sit inside both if you don't believe me. The difference is stark. 12. Reliability/durability. There are some big concerns about Tesla's ability to build reliable and durable vehicles. From problematic drive units to dead battery packs to all sorts of little issues with units tested by Edmunds.com (see 2013 Tesla Model S Long-Term Wrap-Up ) and Consumer Reports (Consumer Reports' Tesla Model S Has More than Its Share of Problems) , reliability is a big question mark. Say what you will about the gas-guzzling S-Class, or BMW 7-Series, or Audi A8, but they have a much better record for reliability than the Model S...and the Lexus LS puts them all to shame. 13. Resale value. Currently, demand for the Model S is strong enough to support very high resale value for the Model S. The car is clearly winning the resale value comparison as of today. However, please note that electric car resale value is a moving target. The Leaf was enjoying high resale value, for example, but the recent drop in gas prices - combined with slowing demand for the vehicle - has caused resale values for the Leaf (and the Volt) to plummet: Resale Prices Tumble on Electric Cars Could this happen to the Model S? I guess we'll wait and see. But resale values for Lexus, Mercedes-Benz, BMW, and Audi are pretty consistent year in and year out. I'd hesitate to say that about the Model S. 14. Convenience. Here's the comparison that makes or breaks the Model S. If you own your own home, can afford to have a charger installed in your garage, don't have a commute that strains your battery pack, and have a gasoline vehicle you can use for long trips, the Model S is incredibly convenient. If you can't add a charger to your garage, or you don't have a garage, or regularly bump up against the practical driving range of a Model S, or don't have a "spare" gas-powered car lying around (as many Model S owners do)...the car isn't nearly as attractive as something like the diesel A8 sedan I mentioned before. Before all you Musk-rats attack me, please understand my point: The Tesla Model S is a great car, but it is not "clearly" better than gas cars. It might be better for you, but it's not better for everyone. Not everyone can afford the damn thing, and even people who can might choose another vehicle (and often do). The question asked is vague, but I don't think the person asking was wondering if electric cars were better than gasoline cars if you have $100k to spend and don't mind dealing with limited driving range. If you look at the bigger picture, the answer to the question is: Who knows. It all depends on how battery technology evolves in terms of increasing energy density and decreasing costs. It could be 5 years, could be 10 years, and could be never.

Why do people like Audis?

I’m an Audi brand Specialist since 2015, I drive them on daily basis due to my line of work & I don’t own one, But I do own a Volkswagen Jetta. Volkswagen Passenger Cars owns, Audi, SEAT, ŠKODA, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Commercial Vehicles, Scania and MAN. Prior to my current Jetta I owned over 10 BMW and 1 Mercedes. BMW was my favorite brand until they started adding too many cars in their model lineup to attract different clients based on needs and budget and not focusing on a reliable solid product that used to be identified as Drivers car and those characters started to fade off after the introduction of all #’s Series 1,2,3,4,5,6,7 and coming soon 8 series along with the X series models that started as one model X5 and now there is nearly X1 , X2, X3, X4, X5 , X6 and coming soon X7 Instead of having the previous original 3,5,6,7 series and have best features and options in the flagship 7 series, now it looks like Long , medium, Short Sausages designed cars with little to unnoticeable interior which again lacks the Original BMW solidness and amazing features and designs in the past X model line up is BMW all wheel drive system which lacks its major purpose which is driving the car in various terrains mostly off road , mud , snow and it seems like that X drive system is horrible and doesn't function as it suppose to based on several online videos and reviews. After year 2002 BMW reliability went to the drain and I mean way too many issues ans problems and right around the 50K miles mark BMW parts start to fail which is when the warranty is over then and the parts are too expensive and its too early for a so called one of the best engineered vehicles doesn't stay solid any more. Audi also is the leading car manufacturer that first Introduced LED front head lights and other manufacturers followed. Audi Quattro system is phenomenon; makes the car handles and stick to the road allowing the driver a lot more confidence and control in tight turns and twisty roads in all kinds of weather and most terrains and I never felt the Quattro system advantages until i was driving a 2017 Audi A7 on a rainy day and I like to turn off traction control and all the nannies and have a nice little play and I’m used to doing that and I do know how to control the car so “i don’t suggest or recommend for any person to do that” because there is a lot of variations that comes in play when you drive a car in the rain with Traction control off; one of these variations would be spinning the tail of the car sideways, under steering and over steering and eventually can lead to loss of control and crashing and hurting your self and other drivers/pedestrian you share the road with. The way the A7 reacted to the rain and how it got back to a straight line made me very impressed on how the Quattro system provides superb handling and control . Audi resale value is a lot better than BMW and Mercedes. Audi is the leading company with the Virtual cockpit technology with the best and highest screen resolution and software upgrade which has Apple/Android car play which basically mirrors your phone to the vehicle. Audi connect and Audi App are very helpful tools that allows you to monitor a lot of features in your Audi around the clock 24/7. Last but not least all Audi comes with standard natural leather interior that goes through 50 plus times of inspection to insure durability and solid finish other brands it come with leatherette not natural leather. Audi history is filled up with progress and Achievements and race wins. 2018 Audi A8 will be the first car that is 100% autonomous and this will put us to leading company entering new era in future automotive. Audi means listen in Latin; that said there’s a book about Audi which explains everything Audi been through from the beginning till now. The Audi emblem with its four rings identifies one of Germany's oldest-established automobile manufacturers. It symbolizes the amalgamation in 1932 of four previously independent motor-vehicle manufacturers: Audi, DKW, Horch and Wanderer. These companies form the roots of what is today AUDI AG. If you are considering an Audi, Come see me (j/k) go test drive an Audi and do research and pick your favorite model and it would be one of the wisest choices you have made. Thanks for asking such Question and I hope that my answer helps and shed some light on future prospective Audi Clients.

หน้าหลัก