แท็ก

audi a8 suv 2019

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 suv 2019

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

5 เหตุผล ทำไมต้องเลือก Ssangyong Tivoli 2019

ก็ถือได้ว่าเป็นรุ่นรถ Mini SUV ที่น่าใช้รุ่นหนึ่ง โดยเฉพาะหากใครกำลังเล็งรถสำหรับครอบครัว Ssangyong

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

เปรียบเทียบข้อดีข้อด้อย Ssangyong Tivoli 2019

ปัจจุบันรถ SUV กำลังกลายเป็นที่นิยมขึ้นเรื่อยๆ ด้วยความเป็นรถอเนกประสงค์ SUV ทำให้สามารถใช้งานได้หลากหลาย

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

10 รถ SUV ขายดีที่สุดในโลก ประจำปี 2019

10 รถ SUV ขายดีที่สุดในโลก ประจำปี 2019ปฏิเสธไม่ได้เลยว่า รถยนต์ประเภท SUV ในตอนนี้นั้นเรียกได้ว่าเกือบจะครองตลาดรถยนต์โลก

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

Audi A4 Sedan ด้วยดีไซน์โดดเด่นสวยหรู ทำให้หลายคนอยากจับจองเป็นเจ้าของAudi A4 Sedan เป็นหนึ่งในรถซีดานของค่าย

ดูเพิ่มเติม

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Subaru Outback 2019 SUV สายลุย

Subaru (ซูบารุ) ค่ายรถจากแดนอาทิตย์อุทัย ส่ง Subaru Outback 2019 (ซูบารุ เอาท์แบค)รถอเนกประสงค์ SUV สายลุยลงตลาด

7 เรื่องควรรู้ก่อนซื้อ MG HS 2019

ตอนนี้ตลาดรถอเนกประสงค์อย่าง SUV กำลังมาแรงมากขึ้นเรื่อยๆ และค่าย MG (เอ็มจี) ก็ถือเป็นอีกค่ายหนึ่งที่คนให้ความสนใจ

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Audi Q2 2020 เป็นหนึ่งในรถ SUV ครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก และด้วยความที่เล็กกะทัดรัด ดีไซน์ดูดี บวกกับชื่อแบรนด์ที่การันตีความหรู

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

2019 Mazda MX 5 RF และ 2019 Audi TT Roadster คันไหนจะได้เป็นโรดสเตอร์ที่เหมาะสำหรับคุณ

และต้องการฟิลลิ่งการขับขี่ที่ ต่างไปจากรถใช้งานในชีวิตประจำวันทั่วไป วันนี้เราได้นำรถสปอร์ดโรดสเตอร์ 2 รุ่น ยอดนิยมอย่าง 2019

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 suv 2019

audi a8 suv 2019-audi a8 suv 2019-Nueva Audi Q7 🔥 La SUV alemana de 7 pasajeros se actualiza 🔥

audi a8 suv 2019-audi a8 suv 2019-Audi e-tron, el primer SUV eléctrico de Audi

audi a8 suv 2019-Desafíos AudiQ8: Carrera a la inversa

audi a8 suv 2019-Desafíos Audi Q8: Contrarreloj contra la noche

audi a8 suv 2019-Audi Q8, llega el anti BMW X6 - Prueba - Review - Test

audi a8 suv 2019-Audi Q8 2019 | YallaMotor.com

audi a8 suv 2019-audi a8 suv 2019-2019 NEW Audi Q8

audi a8 suv 2019-Audi Q3 Sportback 2021 🔥 Un crossover premium único 🔥 Prueba - Reseña

audi a8 suv 2019-Audi Q8, ¡nos colamos en su camerino! Todos los secretos del nuevo SUV

audi a8 suv 2019-The amazing 2019 Audi #Q8RoadTrip

รีวิวโพสต์ audi a8 suv 2019

2019 BMW X7, 2019 Audi A8, Iranian Lamborghini: Car News Headlines - 2019 BMW X7BMW has launched biggest vehicle yet in the form of the 2019 X7. The full-size, three-row SUV is available to order now and will start delivery next March. Audi's redesigned A8 is finally ready f...

Audi A8 i Audi e-tron SUV 2018/2019Nov volan Za Audi A8 i Audi e-tron SUV Sa šaltačima(tip tronic) Original OEM Mogućnost i ugradnje kod nas Dostupno odmah http://audizuj.se

alfa romeo suv , civic 2019 , audi a8. Jag ger en länk för gratis registrering!

Around 113 upcoming cars like BMW X7, Jeep Wrangler 2019 and Audi A8 2019 will be launched in India in 2019-2021. Among these 113 upcoming cars, there are 3 Hybrids, 22 Sedans, 59 SUV, 1 Convertibles, 5 Coupe, 1 Wagons, 20 Hatchback and 2 MUV.... http://news.t-10.in/cars2019/

Introducing the all-new 2019 Audi Q8. The Audi A8 offers a unique performance that blends sport and utility into a momentous SUV design. Contact an Audi Brand Specialist to learn more about the expectation shattering Audi Q8.

انصحك بتويوتا سوبرا ٢٢٠-٢٣٠ اذا تبغى سيدان BMW 320 or 330اذا تبغا SUV Cadillac xt4 or xt5المستعمل :BMW 730 2017-2019Mercedes E400 2017-2018Audi A8 2018Maserati quatroporte 2017-2016

Today's automotive headlines include SUV sales, the 2019 Audi A8, and Nissan Leaf batteries. http://bit.ly/2sW3ARn

金のなる木で実ったら、間違いなくこの車をキャッシュでお買い上げ。約€100,000。最近、youtubeでAudi A8、Q8ばかり観てるAudi好き。逆にLEXUSはイヤらしくてスキになれない…Audi Q8 (2019) - INTERIOR - EXTERIOR | A FANTASTIC Luxury SUV @YouTubeより

SUVs hot again, 2019 Audi A8, Nissan Leaf batteries: What’s New @ The Car Connection: SUV… https://goo.gl/fb/7eadQC

2019 Audi A8 preview: The 2019 Audi A8 is the automaker’s largest sedan, full of tech and comfort, although it now shares flagship duty with the Q8 SUV. The 2019 A8 made its debut July 11 in Barcelona, long before an on-sale date… #Cars #Autos #Automotive

รีวิว Q&A audi a8 suv 2019

When will Audi release its new car?

In the year 2019 , Audi expected to launch their 8 or 9 upcoming models for the INDIAN roads. In which they have 3 sedans , 5 SUV ,and one coupe.. 1.AUDI A6 2019 (60 LAKHS) EXPECTED DATE:-15 AUG 2019 2.AUDI A8 2019 ( 1 Cr.) EXPECTED DATE:- JULY 2019 3.AUDI Q3 2019(40 Lakhs) EXPECTED DATE:- 15 AUG 2019 4.AUDI TT 2019 ( 88 LAKHS) EXPECTED DATE:- 15 AUG 2019 5.AUDI Q2 (30 LAKHS) EXPECTED DATE:- OCT 2019 6.AUDI E-TRON (1.5 CR) EXPECTED DATE:- NOV 2,2019 7.AUDI A7 2019 (90.5 lakhs) EXPECTED DATE:- 11 NOV, 2019 8.AUDI Q7 ( may be in 2019 or in 2020) EXPECTED DATE:- NA THANK YOU!!

Will Volkswagen's electric car offerings hurt Tesla?

Not in the beginning. Volkswagen electric cars coming out in 2019 and 2020 are smaller and much cheaper cars than Tesla makes. The Audi electric SUV is not a direct competition to Tesla Model X either. VW is not putting these cars out to kill Tesla, if they are to be believed, this where VW is going and will be only making electric cars in the very near future. Electric cars from Audi, Porsche and Volkswagen will be mostly to customers who would otherwise have bought cars from VW, Audi and Porsche. Every eGolf sold will be sold instead of Golf petrol, every VW eUp sold will sell instead of a petrol/diesel smaller cars. VW is reading the market. Korean manufacturers Hyundai and Kia have already sold all EV cars they planned to make for the next years. Tesla is catching up to it’s enormous queue and you can expect to get your car in 3 months now. The big 3, Ford, GM and Fiat really need to see the writing on the wall, they really have no cars at the moment and GM refuses to sell the Bolt in Europe, despite long waiting lists, which now are most likely empty as these customers went elsewhere. In I would say 5 years time, when VW and Audi have big luxorious cars, fully electric, like Audi A6 and A8 and they will be called A6 and A8, look like their fuel brothers, and the infrastructure be in place for other cars to charge everywhere, then people will buy VW/Audi instead of Tesla or Tesla instead of the Germans.

How good is the Audi Q8 2020?

What is it? It’s Audi’s new flagship SUV, the Q8. It sits, as the number dictates, above the Q7 and alongside the brand’s other two flagships – the A8 and the R8. It’s not quite as long as a Q7 and is only a five-seater, but it’s lower and wider and built on the same wheelbase, sporting a ‘slammed’ roof that puts it in a very special niche of vehicles. It promises to set itself apart within this niche of SUV-coupés like the BMW X6, Mercedes-Benz GLE Coupe – and more recently, the Porsche Cayenne Coupe – by offering a massive array of customisation options. This is possible because the Q8 is a CBU import and Audi says no two customers will have identical-looking cars. The other side of this customisation coin, though, is a four-month waiting period, but if you’re impatient, Audi India will have a selection of pre-customised Q8s for you to choose from. What’s it like on the outside? The other thing that sets it apart is that it heralds a new wave of Audi SUV design that will soon make its way to India with the likes of the next-generation Q3 and the facelifted Q7. The pictures do not do the Q8 justice. For one, it’s larger than you think, and though it might seem like just another Audi SUV at first glance, there are so many small details that make it really special. The grille, for instance – it is the typical, massive, octagonal ‘single-frame’ Audi grille, but its pronounced frame gives it the menace of Hannibal Lecter’s muzzle. You can customize the frame, the slats and even the surrounds for the lower air intakes. The headlamps are the usual angular, Matrix LED units but their DRL design is special and, along with the tail-lamps, they do a little light dance when you unlock your Q8. The bulging rear haunches are a nod to the Ur Quattro rally car, and Audi’s take on the coupé roofline is special, because it doesn’t succumb to that curved, hunchbacked shape. Instead, it tapers gently and then slams down sharply at the C-pillar. And finally, the huge wheels and tyres (20s are standard, while the 21s seen here and 22s are optional) add to its wide, squat stance. It’s not a design I loved when I first saw it but, over the course of the day, it has yanked at my heartstrings. If you want to make a statement, this is a great way to do it. What’s it like inside? After 2019’s new A6, the interior is perhaps not as novel; but it’s no less impressive. Here too, you have a great degree of customisation at your fingertips, with a choice of 11 upholstery colours and 9 inlay trims to mix and match. Audi’s new dashboard design simply screams ‘tech’, with its winged trim finished in gloss black, seamlessly housing the dual MMI touchscreens (we’ll get back to these in a moment). The only trouble is it’s angled such that, in peak afternoon light, the reflections off it can be blinding. Fit and finish are, as ever, an Audi hallmark, and though the others have caught up, the richness of materials and the way they’re brought together in here are just about flawless.

What is the problem with Audi India?

There has been a lot of work going around inside Audi India, particularly in 2020. As most of us are aware of the launches that took place from the brand this year, ranging from the RS Q8 to the recently introduced Q2. All of this is done in order to counter the drop in demand that the German automaker has experienced in the last couple of years in India. Audi have been struggling off late to mount a challenge to the other brands coming under the “German big three”, which includes BMW and Mercedes-Benz. The automaker was in fact leading the two in terms of sales for three consecutive years, ranging from 2012 to 2015. All of a sudden the other two caught up and Audi today have fallen a bit backward in terms of strategic planning and mobility for the future. The formative years and the rise of the brand in India. Audi came to the Indian market in the 2007 model year. In fact, it was the last of the German trio to enter the Indian market, with Mercedes-Benz and BMW coming here precisely in 1994 and 2006 respectively. In an attempt to spark brand recognition and make some sort of connection with cricket-crazy India, Audi hyped up the iconic Audi 100 that Ravi Shastri had won for taking the ‘Champion of Champions’ title at the 1985 World Championship of Cricket held in Australia. Audi launched the A4 back then which remained to be its bestselling model in India for more than a decade. While the initial start was quite good, Audi came in to its zone by 2012-13. The data below signifies the cars sold by the German big three in two different time periods: Number of vehicles sold in the 2007-08 financial year (in units), Audi - 451 units. BMW - 2162 units. Mercedes-Benz - 2895 units. Number of vehicles sold in the 2012-13 financial year (in units), Audi - 9350 units. BMW - 8471 units. Mercedes-Benz - 7015 units. From the above data, we can notice the rapid strides that Audi India have taken which has reaped rewards within five years of its entry to the market. It can be credited to the automaker occupying most of the sweet spots available in the luxury market back then. Cars such as the A6, Q5 and Q7 turned out to be great success stories and the A8 was not that far behind. Their focus and strategy was almost spot on and Audi India had quite a few launches planned thereafter. One of their points in their upcoming gameplan was to give more priority to SUV bodystyles, followed by sedan and hatchback ones. This led to the launch of the much-awaited SUV, the Q3 Sport in mid-2013. The Q3 Sport was an affordable Audi which costed at around Rs.27 lakh. While rivals such as BMW and Mercedes-Benz were busy bringing in expensive, high-end hatchbacks in the form of the 1-series and A-Class respectively, Audi promoted the Q3 Sport as a very clever and affordable product instead of bringing the A3 Sportback during the day. Thus, the Q3 Sport virtually had no rivals from the other two brands for almost two years and the early mover advantage worked quite well for Audi. Back then, it looked very much like Audi had found out the winning formula and were spinning rings around the competition. The Q3 Sport was followed by regular updates for their existing models along with attractive discounts and financing schemes offered on them. Also notice the ‘top-down’ product strategy that was in place back then, which established Audi as quite an aspirational brand in India. The sharp decline and learning it the hard way. Audi came into 2015 as the leading brand of the German trio in terms of sales numbers. But what transpired thereafter turned out to be a major turning point in their India operations. Firstly, Audi barely bought forward a new model launch, with most of them being updates of existing models. Even though they were updates, the cars launched back then featured only cosmetic changes and their interiors remained more or less the same. The Q7 and A4 got a mid-cycle facelift which was a good move given the intense competition that existed. Other than that, Audi were relatively quiet and dropped down a bit in terms of their standard. There was also a lot of uncertainty going inside the Volkswagen Group when it came to their India operations. Audi back then were leading the brand surge from the group but the lack of intent from their top bosses in Germany made sure that the other two can catch up. It was not long before Mercedes-Benz got the better of Audi with their large model line-up, only bettered by Maruti Suzuki. Mercedes-Benz dispatched Audi as the best luxury car maker in India, a title which it holds on to even today. Now coming to Audi, their other models like the Q3 Sport and A6 started to feel its age and that was not a good sign. Audi realised it and planned to launch their updates as soon as possible, but the damage had already been done. One of the most important launches for them was for the next generation Q5 in 2017, which did quite good compared to the BMW X3 and the Mercedes-Benz GLC. But Audi had to rub its success to its other marquee products, which it failed to effectively do so. The Volkswagen Group were embroiled in the dieselgate controversy in 2015, which took the steam out of their brand reputation. In order to counter that, brands coming under the group such as Audi were temporarily selling their cars only in petrol, with question marks being applied over the purity of their diesel motors. Although this was a minor factor affecting the operations of Audi India, it was one nevertheless. This was a spanner in the works of Audi India along with the other brands coming under the Volkswagen Group who operated here. Audi were also replaced by Skoda last year as the brand heading the India operations of the Group, much to the dismay of their executives here. All of that reached its peak in 2019, with Audi falling far behind BMW and Mercedes-Benz in terms of sales. Number of vehicles sold in the 2018-19 financial year (in units), Audi - 4,594 units. BMW - 9,641 units. Mercedes-Benz - 13,786 units. Looking at the above data, you can notice that Audi India have lost more than half of their market share in a span of only 6 years. This kind of signifies the unforgiving nature of the Indian luxury car market and how the competition has matured over time. As always, this is not quite the end and there is always light at the end of the tunnel for any brand having their struggles, in particular Audi India. What next for Audi India and how can they counter the drop in demand? Before answering this question, it is clear that the future of Audi in India is very much secure. The brand will not look to exit our market anytime soon and it has certainly done a fair bit in bringing out a few product launches in 2020. Starting from the RS Q8 before the nationwide lockdown, Audi have launched three more products with the recent one being the Q2. If reports are to be believed, Audi are not done yet for 2020 and are planning another upcoming launch. It will be the updated S5 Sportback which was launched internationally last year. Looking at the recent launches, we can assume that Audi India are serious on taking back its crown from Mercedes-Benz as the best luxury carmaker here. There is also a lot of development going on, primarily for providing help to its sister brands such as Skoda and Volkswagen. But the main problem that Audi face is to convince the target audience, mostly the neo-rich that the brand is still worthy enough. It remains to be seen what sort of an approach will the automaker take in order to get back its charm in the market. Coming to another part of the question, how can they counter the drop in demand? In my opinion it will be wise to move outside the luxury car space in order to find new buyers, maybe by developing a new product inside out, particularly for a market such as ours. This could form a sweet spot in the market which in turn can be capitalized on the basis of being the pioneer of the space. Picture Credits: Autocar India and Indian Express. Thank you.

Tags

หน้าหลัก