แท็ก

audi a8 suv lease

บทความที่เกี่ยวข้อง audi a8 suv lease

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

ดูเพิ่มเติม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Audi Q2 2020 เป็นหนึ่งในรถ SUV ครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก และด้วยความที่เล็กกะทัดรัด ดีไซน์ดูดี บวกกับชื่อแบรนด์ที่การันตีความหรู

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

6 สิ่งที่เรารู้เกี่ยวกับ McLaren Artura ไฮบริดราคาเมืองนอกแค่ 7 ล้านบาท ลุ้นเปิดราคาไทยพรุ่งนี้!!!

ปีขายโรงงานที่อังกฤษล่าสุดทางแมคลาเรนเอง ได้ทำการขายโรงงานผลิต, พัฒนาเทคโนโลยี, และบุคลากรให้กับบริษัทอสังหาริมทรัพย์ Global Net Lease

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

10 รถ SUV ขายดีที่สุดในโลก ประจำปี 2019

10 รถ SUV ขายดีที่สุดในโลก ประจำปี 2019ปฏิเสธไม่ได้เลยว่า รถยนต์ประเภท SUV ในตอนนี้นั้นเรียกได้ว่าเกือบจะครองตลาดรถยนต์โลก

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

ยลโฉม Honda SUV e:prototype หรือนี่จะเป็น Honda HR-V เวอร์ชั่นไฟฟ้า!

Honda SUV e:prototypeHonda เผยโฉมครั้งแรก รถเอสยูวีไฟฟ้า Honda SUV e:prototype (ฮอนด้า เอสยูวี:อี โปรโตไทพ์

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

Review: Subaru Outback 2019 SUV สายลุย

Subaru (ซูบารุ) ค่ายรถจากแดนอาทิตย์อุทัย ส่ง Subaru Outback 2019 (ซูบารุ เอาท์แบค)รถอเนกประสงค์ SUV สายลุยลงตลาด

วิดีโอรถยนต์ที่เกี่ยวข้อง audi a8 suv lease

audi a8 suv lease-audi a8 suv lease-Audi Q3 II Sportback 2020 | POV Test Drive

audi a8 suv lease-AUDI Q8 50 2020 QUATTRO S LINE HIGHLIGHTS & ACTIONS | By #CdRas

audi a8 suv lease-Test Drive Audi Q8 2019 de Salt Lake City a Tulleride

audi a8 suv lease-audi a8 suv lease-Adventure Begins Here | Audi Flatirons

audi a8 suv lease-The amazing 2019 Audi #Q8RoadTrip

audi a8 suv lease-2020 Audi S8 - Progressive Luxury and Dynamic Athleticism !

audi a8 suv lease-The NEW Audi Q8 - A New Kind of Luxury SUV

audi a8 suv lease-audi a8 suv lease-2019 audi q8 50 tdi 0 200 kmh

audi a8 suv lease-Audi Q3

audi a8 suv lease-2021 Audi RS Q8 Impressive Luxury SUV Drive, Interior & Exterior

รีวิวโพสต์ audi a8 suv lease

Lease maar: Audi A8 of Mercedes-Benz S-Klasse Als je vaker in je auto zit dan in je bureaustoel. Ook in de hogere klasse heeft de komst van de SUV veel stof doen opwaaien. Voorheen kocht je een S-Klasse, wilde je echter luxe en van de gebaande paden afga…

รีวิว Q&A audi a8 suv lease

Are German automobiles so much better than U.S. cars that they are really worth the premium?

The middle of the lineup of most German cars really don’t have that much of a cost premium over many American cars these days. They’re all pretty expensive, and only the higher end of the 3 German luxury manufacturers (BMW, MB, Audi) are really much more expensive. Porsche is a totally different story, and VW competes directly with the American companies and other volume manufacturers almost model for model (well almost). Its important to note, that German luxury cars sold in the US tend to have higher trim levels, or at least historically had been, than are sold in most other markets in the world. The US up until recently was the worlds largest single car market, only recently surpassed by China in terms of total units sold per year. But the US is still the richest market (some of the models sold in China are $7K US or so). So many manufacturers sell more highly trimmed versions of the same car in the US: The extra leather or wood might only cost them $400 in production costs, but they charge $4000 more for the car. Us Americans will overpay for just about anything. Now, on to the actual question. Are they better, no, not in the least…. because there’s 100 different ways to measure “better”. Are they more complicated? Absolutely. Overengineered? Most definitely. Filled with impractical gadgets and features? OMG are they (my Mercedes E550 Cabriolet has a neck heater…. you read that right, a NECK HEATER, for warming your neck when the top is down on cool days). I’ve owned every single German brand at one point or another (have Audi, MB and Porsche as of this writing), and they love their goofy gadgets. At the high end, the Germans are pretty obsessive. MB S Class, Audi A8, BMW 7, are all a breed apart, mostly because the designers, product planners and engineers don’t really care what the car costs to make or sell. But just about everything else in their product lines competes with Ford, Toyota/Lexus, Jeep, Nissan/Infiniti, Honda/Acura, etc. People cross shop all the time. Heck, the last new SUV we got we cross shopped almost every brand that had a full size SUV that had a nice interior. While SRP (suggested retail price) were about the same for things like the Jaguar F-Pace, Mercedes GL, and Jeep Grand Cherokee, the lease rates were HALF for the Jeep, so Grand Cherokee it was (nicest SUV I’ve ever owned, and we owned 15 or so) And the final, mostly amusing question: Whats an American car anyway? BMW, VW, and Mercedes all build cars in the US, lots of cars in fact. With parts made in the US, by US suppliers. Here’s some non obvious data: BMW makes more cars in South Carolina than in any other single plant they own (more than 400,000 per year). They export about 70% of those cars OUT of the US. Mercedes makes about 300,000 in Alabama and exports most of them. The rough data interestingly is that German “brands” sold about 1.5 million cars in the US in 2018, but only about 35% were actually IMPORTED from Germany. VW ONLY makes their Atlas in the US, and the Passat made in the US is exported to many markets around the world. And unless you really study or pay attention to the markets, these oddball factoids aren’t obvious. So hopefully this shed some light on your question. I think its fair to say that unless you want a giant S Class or Audi A8, the rest of the German cars are about the same as all the rest.

How do Americans rank Benz, BMW, Audi, and Porsche in the order of social status?

I live in a relatively affluent part of South Florida, where many well-off people have retired, have ample income to spend on luxury cars, and where the seasonal residents are also affluent since they most likely have two homes in different states, so there is a fairly high concentration of luxury vehicles on the road, in those particular brands. I travel the roads and highways extensively every day, and see what is bought, driven, and where, and by whom. Having worked in the auto retail business for a number of years, I know and recognize models, not just brands. A big Benz C, L, or S class sedan imparts considerable social status, as do the G series SUVs, particularly the AMG variants, which have better bragging rights at the local golf and country club and at the gated community where the owner probably reside. Smaller Benzes are more common, can be leased easily, and have not got much social status. However, a Benz S class Sports car, either hardtop or convertible has considerable social status. New to the upscale trendy set, particularly females, often with school age children, are the new smaller crossovers, like the GlA which is trending with the smaller sized CUV’s from Audi as well. In money in your face cities like Miami or New York City or Beverly Hills, the big G class SUV ( which is built to go virtually anywhere) is a high status symbol which will likely never see any type of off pavement use unless the pseudo- countess driving one accidentally runs onto the grassy median while turning into the high dollar shopping venue. A GLS may be seen occasionally, but only a MB purist is going to know what it really is. Audis, particularly the Q7 SUV or A7 Sedans rank right up there in social status with the Benzes, and are also fairly well represented on the roads. The A8 is also right up there. The R8 is a supercar, with very high social status, but rarely seen on the road. BMW 5 and 7 series sedans, and the X5 Suv have high social status. Any M model is going to appeal only to the automobile cognoscenti who know performance cars. X3’s are common and not really high social climbers. When you get to Porsches, there are a substantial number of 911 Carreras on the road, with automatic high social status among both younger and older generations, and the Panamera, the Cayenne, and lately the Macan are well represented among the monied set of car owners. All have high social status. Since these are all imports, and German automobiles, it’s difficult to categorize or rank them in terms of social status, since the models I mentioned all do very well and are recognizable as high end luxury vehicles with considerable social status or brand/ category value compared to American or Japanese luxury vehicles. Probably being German still gives these four brands an edge in brand/social status appeal, again depending on the models as the upscale buyers do recognize the status of the higher model value status vs the the more common models in each brand. I would rank or categorize them in two sets of buyers, Mercedes Benz/BMW, and Audi/Porsche, both running pretty much neck and neck in the social status ranking race. The models mentioned here are not the best selling luxury models, those are usually a model step below the models mentioned here, but they are sold and driven and visible enough to have considerable weight in the social status hierarchy among a very affluent and knowledgeable driver/owner base who can basically afford anything they want. Lexus, Cadillac and Infiniti are also very much up there in social status, the number of black Cadillac Escalades is multiplying rapidly since the most recent redesign, and the SRX is popular as an SUV/Crossover and has social status comparable to Audi or Benz or BMW. The big Infinitis, like the QX 80 and QX60 definitely have a high level of social status, and the QX70, while not real common, has a uniqueness that gives it a higher social status than its price level would indicate. (Surprisingly enough, the Hyundai Genesis is making inroads on the Benz and BWW and Porsche Audi luxury market, and the Germans and Japanese and Americans better be ready to meet that challenge combining luxury and affordability and wise use of tangible assets.

What is the best, low(er) maintenance luxury car?

Originally answered: What luxury car is easiest to maintain? If I wanted to buy a car, say, up to the $200k range. What are my options if I want something that is low maintenance and robust? I drove a Nissan Maxima for like 6-7 years during high school/college years and literally didn't do anything to maintain it aside from the regular oil change, maybe 1-2 other repairs over that period. Could I get away with that with a luxury car? I'm brand agnostic, open to anything. You're kidding, right? First of all, "luxury cars" in that price range are basically limited to Rolls and Bentley models -- neither is going to be "maintainable" or "reliable" in any normal sense; rather they more or less come with an expectation that they will be regularly and expensively maintained at the dealership. Other cars at $200K are super-cars and are not even suitable for consideration as regular transportation, let alone reliable regular transportation; folks with these in the garage also have a new Range Rover, and/or BMW, and/or some other more practical vehicle for weekday driving. In other words, if maintainability is really a concern to you, you have no business looking at $200K cars. What you want is to sign a longer-term lease on a BMW M6 (~130K purchase price) or an Audi A8 L ($90-120K) where all maintenance is included for the term of the lease. These cars may not be trouble-free but when there is trouble they are going to pick it up, leave you a loaner, and bring it back fixed and detailed. If you are thinking something more sporty (and are willing to give up some comfort and lots of utility) you can do the same thing with an Audi R8 or Nissan GT-R (both under $120K; again, you'll want to use the extra to put a nice SUV in the garage next to them for when it rains).

Tags

หน้าหลัก