แท็ก

audi uk used a8

บทความที่เกี่ยวข้อง audi uk used a8

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากฝั่งยุโรป ส่ง 2020 Audi A4 (อาวดี้ เอ4) รถซีดานสายสปอร์ต ที่มีการออกแบบทันสมัย

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

ถ้าเอ่ยถึงค่ายรถยนต์หรูหนึ่งในนั้นต้องมี Audi ค่ายรถยนต์ชื่อดังจากเยอรมัน ที่มักจะมาพร้อมความหรู โดดเด่น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

ที่ค่ายรถพยายามจะเข็นออกมาเพื่อตอบสนองมาตราการลดมลภาวะของหลายประเทศ แต่ก็ต้องดูกันในระยะยาว ว่าจะใช่คำตอบของอนาคตหรือไม่Audi

ข้อดีข้อเสียที่ควรรู้ก่อนถอย Audi A4 Sedan

เมื่อเอ่ยถึงรถซีดานระดับพรีเมียมแล้ว และชื่อ Audi (อาวดี้) จะติดมาด้วยแน่นอน และหนึ่งในรถรุ่นที่หลายคนสนใจก็ต้องมี

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ดูเพิ่มเติม

Audi Thailand รับหวั่น 'หนี้เสีย-โควิดรอบสอง' กระทบเศรษฐกิจครึ่งปีหลัง

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศตัวเลขผลการดำเนินงานที่เยี่ยมยอดในประเทศไทย ด้วยการรักษาอัตรการเติบโตเอาไว้ได้ที่

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

รถไฟฟ้าพรีเมียมได้หรือไม่ แต่ก่อนจะไปวิเคราะห์ AutoFun จะพาไปรู้จัก Audi e-tran GT ว่าดีไซน์ การออกแบบ

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ประกาศยืนยันว่าพวกเขาพร้อมที่จะเดินหน้าทำตลาดรถยนต์รุ่นใหม่อีกหลายรุ่นในปีนี้

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q2 ก่อนเป็นเจ้าของ

Q21.Audi Q2 รูปลักษณ์ภายนอกดูดีAudi Q2 ได้ออกแบบภายนอกให้เป็นรูปทรงเรขาคณิต มีความเป็นสปอร์ตผสานความเป็นกราฟฟิค

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รวมข้อดีข้อเสีย Audi A5 Coupé ที่ควรรู้ก่อนเป็นเจ้าของ

A5 Coupé ให้ก่อนตัดสินใจข้อดี Audi A5 Coupé1.Audi A5 - ดีไซน์เรียบหรูดูทันสมัย Audi A5

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q8 ก่อนยกให้เป็นรถคู่ใจ

Audi Q8 รถยนต์ครอสโอเวอร์ที่มาพร้อมความเป็นเอกลักษณ์สไตล์ Audi ด้วยชื่อแบรนด์ก็บ่งบอกแล้วว่าต้องหรูดูดี

Review : Audi Q7 3.0 TDi ไซส์ยักษ์แรงกระชากใจ ในราคาถูกกว่า Benz และ BMW ทำได้ยังไงกัน ?

ทดสอบคันจริง Audi Q7 45 TDi Quattro S Line2020 Audi Q7 (อาวดี้ คิว7) เอสยูวีไซส์ยักษ์ใหญ่ ปรับโฉมใหม่ล่าสุด

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 (อาวดี้ Q2) SUV ขนาดกะทัดรัดจากค่ายหรู ด้วยราคาที่ถูกกว่าค่ายใหญ่อย่าง BMW และ Benz เลยทำให้

แบงค์บอกต่อ Audi แคมเปญ 0% แถมช่วยผ่อนคนละครึ่งหลายรุ่น และ Mitsubishi Outlander PHEV แพคเกจดูแล 5 ปี

แบงค์บอกต่อ มาดูแคมเปญ Audi (อาวดี้) ประเทศไทย หลังเปิดตัว 2021 Audi TT ใหม่ (อาวดี้ ทีที) กับ Mitsubishi

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi Q3 รถที่หลายคนอยากเป็นเจ้าของ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถหรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi Q3 รถอเนกประสงค์รุ่นเล็กดีไซน์หรูที่มีความเป็นสปอร์ตมากขึ้น

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A7 รถหรูดีไซน์เด่นก่อนเป็นเจ้าของ

Audi A7 (อาวดี้ เอ 7) Sportback รถซาลูนสุดหรู หนึ่งรถยนต์หรูจากค่ายเยอรมัน ที่มีดีไซน์อันเป็นเอกลักษณ์

พาชม Toyota Hilux AT3 อัพเกรดกระบะออฟโรด ฟาดกับ Ford Ranger Raptor ได้เลย

Toyota Hilux AT3Toyota UK ในประเทศอังกฤษจับรถกระบะ Toyota Hilux (โตโยต้า ไฮลักซ์) โฉมใหม่มาแปลงโฉมอัพเกรดศักยภาพการลุยทางออฟโรดฟัดกับ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รีวิว Q&A audi uk used a8

Why isn't the European Union asking the UK for a good trading deal when they need the UK’s billions in imports as much as the UK needs theirs?

Have you ever heard of the term “rules of origin”? It’s interesting because, even if we end up with a full free trade deal with the EU, with zero tariffs between ourselves and the continent, they’ll still have to stop buying some stuff from us. This is because a lot of the goods produced in Europe with British parts in them are then exported to other countries but in order to be exported under free trade deals as “made in the EU”, a certain percentage (often 55% by value) has to actually be made in the EU. i.e. A lot of our current exports to the EU will disappear even with no tariffs and enough newly hired customs staff (on our side and theirs) to avoid severe queuing at the borders. Something as simple as brake pads made in the UK (by a third party such as Delphi) being used in german cars. They may be a tiny percentage of the final car, but if that car is currently 60% by value made in the EU, but 7 or 8% of that is coming from the UK and they need the number to be above 55% made in the EU in order to still export around the world under the EU’s free trade deals, they literally have no choice but to drop some UK parts from their vehicle production. Similarly, cars made in the UK will have to come up to 55% made in the UK in order to be sold across the world under the free trade deals we’ll be signing. The slight problem there is that apparently our factories are averaging something around 25%, by value, made in the UK because we have spent the last 26 years in a single market. Even something as quintessentially British as the Morgan roadster, handbuilt in the UK, is using a Ford engine that is imported. Morgan may be above the 55% level anyway, but if they’re not, they might have to either try and persuade Ford to build some Cyclone V6 engines in the UK, or, alternatively, re-engineer the car to use an engine that is built in the UK instead of their current engine. Rolls Royce uses a BMW engine, Bentley has the opposite problem, in that VW builds their W12 engines (since 2014), used by Bentley, in the UK, but exports them for use in the Audi A8. If the UK car industry survives Brexit, it might actually be good for the steel industry and the parts manufacturers in the UK, as UK car companies will be searching to try and get their UK built percentage up to allow them to export under free trade deals. That’s the possible long-term gain from Brexit - we just have to survive the actual Brexit process in one piece without our manufacturers going bust.

If a soldier became rich overnight would he be allowed to leave the army or allowed to stay in it?

In the British Army, soldiers can buy themselves out (unless they are on operations) which can be sorted very quickly, and the price doesn’t go up the richer you are. I would not expect the military to have an issue with a lotto winner in the ranks. In a related story, I was once a member of a reserve unit where the recruitment area was The City of London. The UK equivalent of having an army reserve unit at the top of Wall Street. Consequently the unit had bankers, lawyers and accountants as privates and NCOs. The unit also had a certain lineage so various members of the aristocracy were also NCOs - so Private Sir John Smith or Cpl Lord of Smithfield John Smith could be seen occasionally. But it was the banker, lawyers and accountants that mostly had the wealth, corporals driving Aston Martins, Troopers with Audi A8s and lots of “I can’t come in for training as I stuck in NY/HK/Paris”. NCOs earning 1/2m a year and another 1/2m in bonus weren’t unusual. Sure many earned a lot less, but a few earned a lot more. No real need for lottery tickets. For many years the Duke of Westminster was a TA officer. His worth was £10 billion or so at his recent and too-early death. Occasionally he would use his money to buy extra equipment for his unit. He could easily have bought the national lottery. Back in the 70s, a non Guards Officer - Royal Signals as I recall - was sent to a Guards Battalion. The Guards Officers are known to spend more than their salary in Mess bills - that is to say drink and food. When the Bleep turned up at the Guards they asked him how much he usually paid in his old mess bill - say a few hundred pounds (in 2019 money) and that’s what they charged him every month - rather than the thousands he should have paid.

If you don't own a Tesla and can afford it, what's stopping you?

Several reasons. Putting all financial considerations to one side: I don’t want either a huge sedan or a large SUV. Simply too big for my use cases. Especially in the UK, where parking is scarce and the roads aren’t big. The Model S is a big car. I wouldn’t buy a Merc S-Class or Audi A8 either. Lack of charging infrastructure at home. I’m lucky enough to have off-street parking. But there’s nowhere to plug it in. Other people in the UK are in an even worse position - they don’t even know where they will be parking each day (they might know the rough set of streets, but it all depends what is free when they get back home from work) Range anxiety. It’s very rare that I would need to do more than 300 miles in one go. But that’s not to say it never happens. It’s quite rare, but more common than the prior example, that I’d have to do do 200 miles then 200 miles again shortly after, with no guarantee that I’d be able to plug it in at the halfway point. Yes, being able to charge every night (if point [2] above was solved) would satisfy 99% of my driving needs. But I don’t want to have to have a second car (or rent) for the other 1%. The car needs to fulfil all of my annual needs! If the need takes place less than annually (moving house etc, so need a van) I’d be OK with renting. Tesla can solve [1] through more designs. And I am very interested to see how the Model 3 does. But I think that factors [2] and [3] will be very hard to solve for many potential British customers. That doesn’t mean that Teslas are not great cars. It just means they’re not for me (and likely, many other British people). If I was in the market for a large, expensive luxury car (I’m not) I’d be much more likely to go for a Volvo V90 or an Audi A6 Avant. All that said, I’ve never driven a Tesla so maybe the driving experience is so good it gets around my quibbles. Here’s a short video review from my favourite UK car reviewer. He liked it! And I am definitely seeing more of them on the roads. I reckon on my Cheshire commute, I see 2 Teslas, a BMW i3 and maybe 2 Nissan Leafs every single day.

Why do some British statesmen use Mercedes' instead of nationally produced Rolls' on public occassions?

I’m not sure if they do. When we see Ministers leaving Downing Street they seem to have Jaguars, some BMW’s, Range Rovers and Land Rover Discoveries. I have also seen people carriers used to collect Ministers from their homes. I don’t remember seeing a lot of Mercedes (and no Audi A8s) I have seen shots of UK politicians arriving at EU headquarters or UN meetings in Mercedes, but they will have been provided by the hosts. Cars for Ministers in the UK are provided from a Pool, and so the Minister will simply book a vehicle and driver when required (or his staff will). Attempts are being made to reduce costs for official cars, but whether they will try and stuff Ministers into Ford Fiesta’s is a matter for conjecture. The Prime Minister has apparently a bullet proof Jaguar, and as Head of State HM the Queen has a pair of unique Bentleys. As only 2 were built they must be amongst the World’s rarest cars. Of course the Leader of the Opposition does not even merit a car Although next year he may be given a front mudguard!

With sky-high fuel prices largely to blame for the proliferation of small cars on UK roads, will electrification finally allow British consumers to afford to run larger vehicles?

This attitude possibly comes from a misunderstanding and cultural differences. In the UK size and quality are not synonymous. If you want to drive a large car you can. There are plenty of used S class Mercedes, Jaguar XK’s, BMW 7 series and Audi A8’s. They tend to be cheap because the running costs are quite high. Not just fuel, but tax, insurance and so on. Then there is the problem that they do not fit into a lot of garages, are tricky to park, and often you have to drive round for a while looking for a space big enough, having passed several spaces you could have got a smaller car into. So most people consciously look for smaller vehicles, and if you can get 50mpg while cruising at 80mph on a motorway then all to the good. Generally in the UK (and much of Europe) smaller cars are preferred because they better suit the local roads, car parks, garages and so on. What exactly is the point of having a car larger than you need anyway?

หน้าหลัก