แท็ก

audi e tron hp

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron hp

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ดูเพิ่มเติม

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

รีวิวโพสต์ audi e tron hp

Cars: Supercar:Audi R8 Replacement Might Be A 650 HP Electric e-tron- #cars

2018 Audi e tron Electric All Wheel Drive RS version w 500 hp @OEVAorg @shelbyboyy

8 E-2016 Audi Audi the TRON: meet 456 HP electric super racing future

2017 Audi Q7 e tron 3 0 TDI quattro 373 HP Powerful Plug in Hybrid Drive System: via @YouTube

I liked a @YouTube video from @autotopnl Audi Q7 2017 E Tron Quattro 374 HP Acceleration 0-200 km/h Audi

AMAZING !! Audi e tron Vision Gran Turismo | with 815 hp: via @YouTube

Audi E Tron GT looking sharp!! The E Tron GT puts out 590 hp with a 0-60 time of 3.5 seconds! Surely a car worthy of Tony Stark Comment below Hot or Not?? Follow: @EVMotorsClub1 ..Don't forget to smash that…

I liked a @YouTube video Audi PB18 e tron 765 HP | Next Gen Audi Electric Supercar | sliding driver seat | car

Ich habe ein @YouTube-Video von @autotopnl positiv bewertet: Audi Q7 2017 E Tron Quattro 374 HP Acceleration

2019 Audi S8 due this year with 4 0 liter twin turbo V8, A 621 hp S8 E Tron could follow: via @YouTube

รีวิว Q&A audi e tron hp

If you believe that Tesla is five years ahead of the competition, does that mean that their products and prices from five years ago would be market competitive today, and is that true?

If you believe that Tesla is five years ahead of the competition, does that mean that their products and prices from five years ago would be market competitive today, and is that true? OK, let’s look at the 2015 Tesla range and see how it stacks up against the current offerings. The Tesla 2015 Model S came in three basic variants, the 70D, 85D and 90D. All were dual motor (although I believe that there was a single rwd version of the “85”), all wheel drive vehicles and were mostly differentiated by the different battery capacities and trim levels. The model range covered a price from $75,000 to $105,000, with engine power starting at 329 hp all the way to 691 hp for the P85D, and had a range that varied from 240 miles to 270 miles, depending on battery pack and model specification. Reviews of the day were rather effusive, with The Car Connection saying, “The 2015 Tesla Model S has no direct competition; the electric luxury hatchback is the benchmark among its kind in a market with more than 20 plug-in models. It's likely the most advanced car on the planet.” The Model X came in 75D, P90D or P100D variants, once again all were dual motor driven and mostly differentiated by the different battery pack capacities. At the time of its launch, it was the quickest and most aerodynamic SUV on the market, yet was still a seven seater. Prices ranged from $132,000 for the 90D with 257 miles range, to $142,000 for the P90D with 250 miles range. Performance was otherworldly, with 11.7 second quarter mile times from the P90D possible, putting it well inside the normal super car territory. Now lets look at the current competition, starting with the lovely Jaguar I-Pace. The current offering costs between $71,000 and $82,000 for a vehicle with 394 hp on tap and a claimed range of 253 miles…. Sounds rather familiar to the 5 year old Model S, doesn’t it? (although to be fair the current base model S is actually cheaper by a few hundred dollars than the base I-Pace) Perhaps the Audi E-Tron can fare better. Not bad looking, but a bit fussy and fiddly to my mind, but anyway that’s purely subjective, lets look at the basic specs. The E-Tron costs between $78,395 and $84,295 for this particular variant, and boasts of 355 hp with a range of only 204 miles. This looks to be rather less than what Tesla was offering 5 years ago, which seems strange. Perhaps the all new, all singing Polestar 2 can fare better. This is the new automotive line established by Volvo, who wish to make significant inroads into the EV market with fresh designs. The Polestar 2 is aimed at a lower market and as such starts at $61,200 for the base model, which is the only available model at the moment. It has a 201 hp motor mounted front and rear which gives a lively performance similar to the 2015 Model S. The 78 kWh battery gives the car a 233 mile range, which once again is right back at 2015 Tesla levels. Now it can be said that at $61k it’s substantially cheaper than the 2015 model S was when it was released, but it now has to compete with $39,190 to $56,190 Model 3s that offer ranges from 263 miles to 353 miles. Another point that has not been mentioned until now is the fact that Tesla has been continually expanding its Supercharger network which is something that no other manufacturer has even attempted. The sheer fact of this system of fast charging depots exists means that Tesla could easily operate with reduced range than the competition, yet they consistently offer more. Look, I’m really pleased that cars like the I-Pace, E-Tron and Polstar 2 exist, and I would absolutely love to own any one of them because they are all really great cars that are absolutely superior to their ICE brethren. The fact of the matter is that these manufacturers are aiming at an ever receding target that Tesla represents, and it’s no good if your model in development can only match the competitions current model in production when they are one or two development cycles ahead of you. (Vehicle prices and specs taken from Car and Driver magazine)

Do you think Turkey's new TOGG electric car is better than Tesla?

Do you think Turkey's new TOGG electric car is better than Tesla? No. Not even comparable. Tesla has more than a decade of experience, TOGG has a prototype. Even Porsche with its Taycan has bitten the dust, 201 miles EPA range vs. 330–370 miles of the Tesla Model S / Performance while being equally sized, having a slightly smaller battery, significantly worse efficiency - and still being significantly more expensive. TOGG’s car (with its bad aerodynamics, comparing to Tesla) will be a competitor to the Audi e-Tron, Mercedes Benz EQC and/or Jaguar i-Pace. How good it will do against those it is there to be seen once the car can be properly tested - by independent journalists and actual EV experts like Bjørn Nyland who has driven (and properly tested) pretty much any EV. Give that prototype to him - and let’s wait what he will find. And let’s give him credit - he tries to get the best out of every EV, praise where it is good (comfort, soundproofing, features), but he won’t shy away from telling where the car needs improvement(s) or simply isn’t as good as the competition. But don’t get me wrong. 200 HP (2WD) or 400 HP (4WD), range up to 300 miles (probably WLTP and not according to EPA), charging up to 80% in 30 minutes - these stats are OK. Just don’t try to declare every newcomer EV as “superior to Tesla” and you will be fine.

Is Tesla cars’ design one of the major factors that makes people buy a Tesla?

Not anymore. At first it certainly was. This is what electric vehicles looked like before Tesla came along. This is the Th!nk City, a Norwegian EV that was in production between 2001 and 2012. It had a range of 160 km, 46 hp and a top speed of 110 km/h. Now, you may or may not like the design, but I would hardly call it sexy. This is a 2010 model Buddy, another Norwegian car (don’t ask): Let’s just face it. EVs pre-Tesla were tiny, slow and not particularly good-looking. And here is what the Tesla Model S looked like when it was introduced in 2012: It had a range of around 400 km and over 400 hp, 7 seats, good storage capacity, was affordable and it looked amazing compared to every other EV that had come before it. It totally blew people away. Fast-forward a decade, and the Model S looks like this: Pretty much the same car in terms of design. It’s undergone a couple of facelifts, but nothing drastic. The current Model 3 looks like this: More of the same really, just a bit smaller. And here is the current Model X: Again, the same design just in a different size. At this point, the design of Tesla cars have become a bit, dare I say it, boring. There is really no innovation in the design department. Meanwhile, the competition among good-looking EVs have become quite stiff. Here is the Audi e-Tron: The Jaguar I-Pace: And of course the Porsche Taycan: These days, I would say people don’t buy Teslas for their design, but for the technology and the incredible performance. When I talk to Tesla owners, they talk mostly about the software and the cool features of the car. The design is neutral, and no one would look twice if they saw a Tesla at this point.

What car does Captain America drive in Avengers: Endgame? Is it the Audi e-tron sportback?

Above is the E-Tron GT concept car. That is the one you are questioning about. It made its debut at the LA Auto Show. With current spec performance of 0–62.1 MPH in 3.5 seconds, 0–124.3 MPH in 12 seconds, and a range of 248 miles it should have more than adequate performance and range. Electric motors have 590 HP equivalent power. The GT may be the conservative member of the family. PB18 Concept has current spec of 0–62,1 in 2 seconds 300+ mile range and 15 minute recharge at an 800 volt charging station. From other pictures it looks only to have one seat though. It would be a street race car. They will also have an SUV. As that is already showing pricing on their web site and they are taking reservations, it is closer to market than the other two. One third of Audi offerings will be electric by 2025. Audi will not be the only other competition for Tesla. More info is at Audi e-tron | The first purely electric SUV from Audi | Audi USA

Are electric cars faster in zero to sixty MPH tests than cars with internal combustion engines?

The top 10 fastest BEVs from 0–60 mph currently, are: Honda Clarity: 8 sec, 161 hp, 25.5 kWh, 89 mi Mercedes-Benz B250e: 7.9 sec, 177 hp, 36 kWh, 87 mi BMW i3: 7.2 sec, 170 hp, 33 kWh, 114 mi Chevrolet Bolt: 6.3 sec, 200 hp, 60 kWh, 91 mi Audi E-Tron: 5.5 sec, 355 hp, 95 kWh, 204 mi Jaguar I-Pace: 4.5 sec, 394 hp, 90 kWh, 292 mi Tesla Model 3: 5.6 sec, 250 hp, 75-80 kWh, 310 mi Tesla Model Y: 3.5 sec, 280 mi Tesla Model X: 2.8 sec, 60-75 kWh, 289 mi Tesla Model S P100D: 2.5 sec, 259/503 hp F/R, 100 kWh, 315 mi The new Tesla Roadster (coming soon): 7,376 pound-feet of torque (at wheels) 0-60 mph, 1.9 sec (fastest production car in the world for 0–60 mph) 0-100 mph, 4.2 sec 1/4-mile, 8.8 sec (faster than other production cars) 250+ mph top speed 620 miles highway range Please look up the top 10 fastest production ICE cars with the same data as above to compare. Thanks. ADDENDUM In case, you felt only BEV cars can achieve the above performance numbers, I forgot to mention the Tesla Semi (tractor or bobtail) time from 0–60 mph is 5-seconds. Someone said that’s faster than the Alfa Romeo Giuila. ADDENDUM 2 Just came across this article related to the question: Gas-powered vs. Electric Cars: Which Is Faster?

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron hp

  • Q

    พวงมาลัยหุ้มหนังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ตี้ดี๊ด๊าปาทังกี้ปาทังก้า

    มีพวงมาลัยหุ้มหนังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    นาฬิกาแบบดิจิตอลของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    kedkor

    มีนาฬิกาแบบดิจิตอลและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    รูปแบบเกียร์ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    พรพรพร

    มีรูปแบบเกียร์และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก