แท็ก

audi e tron incentives

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron incentives

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ดูเพิ่มเติม

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

รีวิวโพสต์ audi e tron incentives

#ElectricCar: Audi Q6 e Tron Electric SUV Chrysler e AWD CT Electric Car Incentives Today's Car News ... http://tinyurl.com/mfvnu7e

30 % lower price = 5 X marketEarly majority begin to look at Ev´sTesla will lower prices on all models through 2019Audi E tron low range/high price /low volume/ Status car vs practical Rapid increasee in legislative incentives due to falling EV pricesDemocratization

รีวิว Q&A audi e tron incentives

Tesla received almost 14,000 Model 3 orders in Europe. Do you think if this trend continues that Tesla can challenge Mercedes and Audi in the long run?

4500 of those are in Norway alone. Here, Tesla is already among the most popular car brands. Last month, Tesla sold four times as many cars as Mercedes and ten times as many as Audi. Model X was the second most sold car model in the country, just behind VW Golf. Model S sold fourth most. Electric cars are so popular here because of extremely strong incentives. They’re exempt from purchase tax, VAT, road tax, parking fees and toll payments. In addition, you avoid having to pay for gas of course, and there are fewer movable parts that can break. Having an electric vehicle is just much cheaper here. If other countries introduce similar incentives, Tesla can not only challenge Mercedes and Audi, but absolutely crush them. The question is what happens when traditional car manufacturers introduce competitive electric cars on the market. We already have cars like Nissan Leaf, BMW i3, Renault Zoe and Hyundai Ioniq, which are all very popular. But those aren’t premium cars. Jaguar I-Pace is the first car to really challenge Tesla, being a premium electric vehicle. It is selling very well, quickly becoming one of the most popular cars in Norway. Mercedes is launching its electric model EQC these days, and Audi is doing the same with its e-Tron Quattro. Competitive premium electric cars with the traditional German luxury feel will be a big challenge to face for Tesla.

How much does it cost to charge your Tesla car?

TL/DR: $8.00 to 13.50, compared to $40 of gasoline. I do not own a Tesla, but I own a 2019 Chevy Bolt, which has a 60kwh battery, and an 2019 Audi e-Tron, which has a 95kwh battery. The Bolt can get me almost 300 miles on a charge, and the Audi gets me around 210, both in nice weather. The major reason is the Audi is considerably heavier (almost 3 tons) as has a lot more luxury stuff attached. The Bolt costs me around $8 to fill, and the e-tron, around $12.50. This is at home, with a Level 2 AC charger. The comparative gasoline purchase is around $40. At a commercial DC charger, I get charged around $13.50, for a 45 minute session, which gets me from around 30% to 80%. Some chargers are just as expensive as gasoline, and are seldom used by the masses. Many public chargers are subsidized, others are not. The market will adjust downward as more EVSE infrastructure is installed. So why the big difference in cost? $8 vs $40 seems like a big deal. Gasoline has higher distribution costs than electricity, and a lot of the price if a gallon of gas ( or a liter of petrol) is due to the taxes placed upon it. At present, municipalities, states, electric companies, and even the federal government are offering rebates, tax credits, and other incentives to get people to go electric. Thus will like change, as government realizes that EVs marker growth means a lack of tax revenue, revenue typically used for infrastructure maintenance. So, costs will go up, to some degree.

Is Tesla's slashing prices a desperate move to show increased orders before the company raises more debt? With shrinking US incentives, an aging product line and new competitors, there have been reports of strong pressure to boost deliveries.

Is Tesla's slashing prices a desperate move to show increased orders before the company raises more debt? With shrinking US incentives, an aging product line and new competitors, there have been reports of strong pressure to boost deliveries. What Tesla is doing is actually keeping the price for the customers approximately similar. If they got the car before the first July, it was a a bit cheaper. $3750 tax incentive is better than $1875, but once the company drops the price by $1000, it puts off the pressure from sales, especially in the base version which comes for roughly $39.000. Tesla is doing half the step toward customer’s expectations. And the claim about an ageing product line and new competitors? This is laughable. No, absolutely no competitor comes even close to Tesla when it comes to EV technology. Model S and X got upgraded with more efficient motors just a few months ago. Autopilot got two major releases since the original version. Hyundai Kona, Kia Niro and Nissan Leaf are no competition to Tesla’s main product which is the Model 3. Jaguar i-Pace is no new product. It sells, but nothing special with the exception maybe in Norway. And Audi e-Tron and Mercedes Benz EQC, their mid-range electric SUVs? Actually, they won’t take sales from the Model X, they will more likely attract a different type of customers. Wealthy, searching for luxury, but not really wanting a car for road trips. More likely a silent luxury car for daily errands and the longest drive will go to the nearest airport. That type of customers. Those cars are not a real competition to Tesla either, they will take in-house customers from Audi Q5 and Q7, BMW X5 and X7 and Mercedes Benz GLC. It is the Tesla Model X which is disrupting their sales, not vice versa.

How far away, in terms of years, will the automotive market develop pure electric cars that provide legitimate electric car competition for Tesla?

Well, let’s see. Jaguar i-Pace is inferior in rapid charging. And it is thirsty. Audi e-Tron is a competitor to the Tesla Model X, but the production is still on hold and even when it rolls out, it will be in low volume. A lot of high performance CCS 2.0 charging stations still need to be built, both in Europe and in USA. Porsche Taycan will be performance-wise a Tesla Model S P100D or DL competitor - but essentially it will appeal to a different set of customers, meaning sport cars beyond $100k. And it will have the same charging problems as the Audi e-Tron. VW claims to go fully in, but we don’t know whether in 2022 or 2025. Their competition will be the Tesla Model 3 and Model Y, having the same tax incentives in Europe. Well, in USA it actually might have a big advantage over Tesla if the current tax credits stays the same. It would be a really stupid idea for America to go against its own, American company, but hey, it’s not me who writes the laws. But on equal terms - by 2022 a few competitors might actually catch up or at least get close, most of them coming from VW. The big question is whether they will be able to produce the volume to lower the cost. By then, Tesla will produce (in USA and China combined) about a million EVs per year. Being concentrated on only a few models (S,3,X,Y, Roadster 2), it will make them at a really low cost. And (quite likely) it will still have an advantage in the Supercharger network. Catching up there takes up a lot of work - and a lot of money.

How worried should Tesla be about competition from the Porsche Taycan?

I’ll only add that Tesla customers in the USA no longer get a $7500 tax credit on purchase. Any credit at all will be phasing out in under one year from now. This was triggered by Tesla selling 200,000 vehicles. Conversely, Porsche Taycan, Audi E-tron, Jaguar i-Pace, MB EQC customers qualify for the $7500 rebate on rollout and until EACH manufacturer hits 200,000 EV sales. This is bad timing for Tesla as incentives have a huge effect on customers and these models are serious contenders. I hope Elan and company can weather the storm. The Terrible Timing of Tesla's Expiring $7,500 Tax Credit

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron incentives

  • Q

    ปีที่เปิดตัวของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ลูกชาย คนเล็ก

    มีปีที่เปิดตัวและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ถุงลมฝั่งคนขับของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Keawjai Chaihong

    มีถุงลมฝั่งคนขับและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ความจุห้องสัมภาระท้ายของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Ratchaburi

    มีความจุห้องสัมภาระท้ายและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก