แท็ก

audi e tron new

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron new

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

ดูเพิ่มเติม

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

มิตซูบิชิ เอาท์แลนเดอร์) รุ่นใหม่ออกมาทันที โดยมีกำหนดการเปิดตัวอย่างเป็นทางการในเดือนกุมภาพันธ์ 2021All-New

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

New 2020 Audi A5 เปิดตัวในไทย 4 รุ่นย่อย เคาะราคาเริ่มต้น 2.699 ล้านบาท ถูกลง 6-7 แสนบาท

New 2020 Audi A5 (2020 อาวดี้ เอ5) รุ่นปรับโฉม เปิดตัวในประเทศไทยอย่างรวดเร็ว ที่รูปโฉมคูเป้และสปอร์ตแบ็ค

รีวิวโพสต์ audi e tron new

#Audi_PB18 E Tron EV SuperCar Concept Unveiled.Audi has previewed plans for a new range-topping electric supercar, which will serve as an eventual replacement for the second-generation R8, by taking the wraps off its new PB18 e-tron concept.

Welcome to the all new #Audi #e-tron #Sportback photos by @audi_af // @AudiOfficial //

@Foreign_Cat @tv3cat The new Audi E.Tron is available in Catalunya Red in The Netherlands ! @audi_nederland Thats awesome. I will order one next week for sure. #Catalunya

Detroit Audi e tron: Taken from Detroit Audi e tron on ZerCustomsA new version of the electric sportscar unvei... http://chilp.it/33a1d0

#Audi #e-tron #Gtechniq new car #detail finished in #Gtechniq C1/EXO v2 coatings - that'll help it… https://instagram.com/p/1e925aRpMW/

New Latest Model of Audi R e tron Gray Car on Road Way Wallpapers #new #latest #model #of #audi #r #e

I just bought the new Audi Q4 e tron

the all new fully electric Audi e tron GT.

Detroit Audi e tron: A new version of the electric sportscar unveiled in Detroit today.... [...] http://url4.eu/18Y0P

Audi A3 e tron concept | Car Review – New and Used Car Review Videos: Audi A3 e tron concept ·... #TRON #TRONLegacy

รีวิว Q&A audi e tron new

I’m wondering about getting 2021 Audi e-Tron vs a used Tesla Model S (2017/18). Model S is much more expensive new, but has everybody beat with regular OTA updates. Is the new eTron worth it?

I can’t answer the “is it worth it” part. In my view any vehicle that meets your mission has the potential of being “worth it”. I am an owner of a Tesla Model X 2017 and love the car. It was purchased for with the intent to travel and has proven to be wonderful on the trips we have been able to make with it. Part of making it wonderful is the integration of energy consumption into the trip planning and the easy to understand energy consumption graph. One basically navigates to where they want to go and the necessary stops are planned with estimated charge times for each stop. Since the superchargers are owned by Tesla the car talks directly to the charger and fees debited to your account (if one does not have unlimited supercharging as we do). What I do not know about other company offerings is how well integrated navigation is with the various 3rd-party rapid charging station providers. If I were serious about a car other than a Tesla and I still planned to travel understanding that would be high on my list. With the exception of the Lucid Air just announced Tesla is generally recognized as building the most efficient cars to operate. But I reflect back to if the Audi can meet your mission requirements and you like it then it works. If you are new to electric cars, also please take time to understand the impact of weather on range. Most of the impacts are similar to other vehicles but the effect of a cold battery is significant. The good news is that as the battery warms much of the impairment will be diminished. The battery thermal management on a Tesla is pretty good. As long as I anticipate departure I can warm the car and charge the battery 15 minutes to 30 minutes before departure and avoid much of the impairment starting out. Since not all trips are anticipated starting with a cold battery will consume extra power as the Tesla will use battery energy to heat it to a more desirable operating temperature. I mention this so you can compare how Audi performs their battery management with Tesla, assuming you live in or visit a climate where that would be of concern.

Is Tesla about to crash and burn? I keep hearing a lot of doom and gloom about Tesla. Is it as bad as they say, or fake news?

It’s not fake news, but it is a very pessimistic twist on the facts. Tesla’s first quarter for 2019 was below expectations. It probably shouldn’t have been a surprise for several reasons, but it depressed the stock. Some say Tesla has reached a “demand cliff” but they ignore the fact that all car companies slack off in the first quarter, Tesla is in transition shipping Model 3s to Europe and China, and Tesla has still not shipped the car that everyone is waiting for, the $35,000 Model 3 Standard Range. Another bit of negative news was that Tesla’s head of power trains has moved to Apple, boosting speculation of an Apple car. And in general the very long list of upcoming competitors (“Tesla killers” some say) might lead some to think Tesla was in trouble. I’ve been looking at each of these new BEV entries, and there are problems with all of them. In my mind, the best of the lot was the Audi e-tron that we understand will be released in the US around this month, but there is some terrible news about the e-tron—the EPA tested it and it has only 205 miles of range with a 95 kWh battery pack. My old Model S gets 249 EPA miles with a much smaller 75 kWh battery pack and my Model 3 gets 325 miles with a 75. There is a serious efficiency issue there. And the e-tron costs about twice as much as my Model 3. That’s not a recipe for a Tesla killer, even with its optional seat massager. It’s also an open secret that traditional car dealerships do not want to sell electric cars because it cuts into their maintenance revenue stream. There is an anecdote that someone went to one of the Audi e-tron events in the US, checkbook in hand, but stayed for two hours unable to find anyone with an interest in taking his order. He left. Update: April 15, a week after the original answer, I bought Tesla stock. I did that for a few reasons. The stock is down today ($261.27) Tesla has scheduled a major webcast on its full self-driving technology for April 22. The fact that this is happening suggests a major announcement and some breakthrough in this area which I think is important for the success of the company) Tesla announced that going forward it was not going to write leases allowing customers to buy the cars at the end. Tesla will take the cars back and use them for a future autonomous ride-sharing service. This could be disruptive for Uber and Lyft, since Tesla would have a huge cost advantage. Fiat Chrysler is paying Tesla hundreds of millions of dollars for zero emissions credits in the EU Model 3 sales in Europe have been strong It turns out that slow deliveries of Model 3 in the first quarter of 2019 were not due to a demand plateau, but a constraint on batteries. All the other EV offerings announced have one thing or another wrong with them—too expensive, poor range or poor performance. And they will never drive themselves. This video of Musk and a leading MIT autonomous driving researcher:

Why is the new Audi E-tron, announced 10 years ago, unable to drive as far as a 2012 Tesla S with similar battery capacity?

Mostly, because Audi e-tron is an SUV and Model S is a sedan. The cross section size of E-tron is much closer to Model X than to Model S. But that is not the full story, since Audi is rated 74 MPGe, and the equivalent Model X is rated 90 MPGe. It does not look like Audi engineers put enough effort into aerodynamics. It even has a grille. (A grille is a monumentally stupid thing to have for an EV, since its only function is to route air to the radiator for the engine coolant, and EVs have neither.) Or, at least, not as much as Tesla did. Reported Cd’s are 0.25 for Model X and 0.28 for e-tron, which would explain over half of the difference in MPGe.

Do you think Audi can compete to Tesla with their new e-tron electric car?

E-tron is a nice car and it competes with the Tesla Model X in the SUV space. The problem with e-tron is its embarrassingly low EPA range rating of 204 miles. It has a price advantage of costing $74,800 for the base model compared to the Model X at $89,500 (and 295 miles of range). However, once the Audi tries to compete with Tesla outside of the large SUV space, it loses both on price and range. The other generic problem with all Tesla competitors is charging. Tesla has a worldwide Supercharger network. The sites are well located, they are easy to find (car navigation system), convenient to amenities, and they have lots of charging stations in them. For the other cars, it’s a jungle. I know in Europe you have to carry a box full of different RFID chips, cards and aps because of all the competing charging vendors. With Tesla all you have to do is drive up to a Supercharger and plug in.

Why are there so many Audi e-tron with less than 10k miles listed for sale? Are they that much of a disappointment?

Audi sold 5369 e-trons in the USA in 2019. As of 20 April 2020, there are 278 very low mileage 2019 e-trons listed for sale as used on http://cars.com A large percentage are listed as having been driven under a few thousand miles. To me, that indicates that Audi dealers have been diligently promoting the e-tron . Showing it to customers, and giving test drives. Audi has ~ 290 dealerships in the USA. One demonstrator car per dealership, used for a few thousand miles and then sold as used does not seem out of line. To me, it looks like each demo car resulted in the sale of almost 20 e-trons. The demo cars are being sold discounted ~$5000 off list. So that means the dealers spent $250 of value of the demo car to make each e-tron sale. Seems reasonable to me - It is going to take some effort to get buyers to consider an all electric vehicle from a company that is new to that field. I’d call the results I see a modest initial success. But it’s early days still for Audi electrics, and 2020 is going to be a hard year to make judgements about because of the Covid pandemic.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron new

  • Q

    บอกราคาของAudi E Tronหน่อย.

    อุ้ย'เหี้ยย ส่อง

    ราคา ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    บอกขนาดของAudi E Tronหน่อย.

    กมล สุพิศ

    ขนาด ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ไฟเตือนประตู และฝากระโปรงท้ายของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีไฟเตือนประตู และฝากระโปรงท้ายและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก