แท็ก

audi e tron used 2018

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron used 2018

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

Audi ผู้นำด้านยนตรกรรมรถยนต์ที่มีชื่อเสียงมาอย่างยาวนาน ส่ง 2020 Audi A8 (อาวดี้ เอ8) ด้วยราคาเริ่มต้น

ดูเพิ่มเติม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ขายดีทุกที่เว้นไทย Nissan e-Power ขายเกินครึ่งล้านคันแล้วทั่วโลก

Nissan (นิสสัน) ได้ประกาศยอดขายรวมรถยนต์เทคโนโลยี e-Power ที่คว้ารางวัลเทคโนโลยีแห่งปีมาแล้ว ขายทั่วโลกได้

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

สมรรถนะเป็นอย่างไร2018 Audi e-tron GT Conceptเมื่อช่วงปลายปี 2018 ค่ายรถหรูอย่าง Audi ได้เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้า

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

รีวิว Q&A audi e tron used 2018

Why does a new 2019 Tesla Model X cost $90,000 and what is the resale value of the 2018 models?

Because there is no competition. Not just because the E-Tron is not out and the i-Pace is very limited. The Model X is a 7-seat Electric vehicle with distinctive styling, a luxury interior, unbeatable electronics, unbeatable acceleration (0–60 in 2.7–4.6 sec), unbeatable interior room for its size, unbeatable range (250 or 325 miles) for an electric SUV, and the coup de grâce - an extensive and excellent charging network. For where we are right now in the world, this vehicle is worth the money you spend, if what it offers is your priority. The E-Tron is a 5-seat SUV with a paltry 256 hp combined, can do a claimed 5.5 sec 0–60 with “boost” (whatever the hell that is) has a top speed of 124 mph, and has Audi’s “touchscreen system” that appears to be a far cry from the integrated, updateable design that Tesla pioneered. There is no charging infrastructure, and its range is a claimed 205 miles. Oh, and it costs ~$80,000 The i-Pace exists (yay Jaguar!), has a range up to 234 miles, is a 5-seater, very small in the interior, 0–60 in 4.5 seconds, average electronics compared to the Tesla, but nice styling. All in all, a great effort by Jaguar, one of the few car companies that gets it. Price ~$85,000. So you see, the Tesla, when compared to its actual competition, is very competitive. However, it’s thrilling to see some actual contenders in the market. What about the gasoline powered 7-seat luxury market? All models comparably equipped to Tesla. And they all have 0–60 times in the 6–8 second range. In other words, they are pigs to drive. Audi Q7 - ~$77,000 MB 450 GLS - $93,000 Escalade - $88,000 (!) Or maybe you were thinking that all of these prices are RIDICULOUS to spend for a car/SUV. I understand that. In that case, for the regular 7 seat SUV market (new) we have: 2019 Honda Pilot - $51,000 VW Atlas - $40,000 These cars are in a completely different category. They offer nowhere near the luxury and features of the vehicles above, but they are much more affordable. Finally, there is this: Chrysler Pacifica Elite - $45,000 I hope this helped! Good luck finding a used 2018 Model X. 2016s are going for &70,000-$80,000.

Has Tesla missed its opportunity to mass produce and sell cars due to increased competition from the big car manufacturers?

Are you sure you shouldn’t have written the question the other way around? In my opinion it would be better this way: “Have big car manufacturers missed their opportunity to produce and sell EVs due to increased competition and high manufacturing volumes from Tesla?” OK, just to inform you (and those who are willing to read more): there is no serious competition to Tesla's cars. Not now, not in 2019 and highly unlikely in 2020. I have high doubts about 2021. That’s as far as I am willing to predict. Nissan Leafs (all versions including 2018) have no thermal management and therefore have heavy long range problems. The old ones have also battery degradation problems. VW e-Golf has a nice interior, but in EV aspect it pretty much shares the Leaf destiny. A short-to-mid range commuter car. Renault ZOE is a small car with an odd AC rapid charging system which is in process to become obsolete. A nice small commuter EV, but nothing more and by current standards it is actually a fairly old model. BMW i3 has a rather small battery. And the car is small too. Hyundai Ioniq is a nice EV, but the battery should have been twice as big. On long trips it needs annoyingly many charging stops. Without that flaw, it could actually become a (close) Model 3 competitor, at least in some aspects, but the production has come to a crawl because of a battery shortage. Chevrolet Bolt has a nice 60 kWh battery, but charges quite slow. The car isn't big enough for a family either. Hyundai Kona EV pretty much shares the size with the Bolt, consumes a bit less, has a slightly bigger battery, charges significantly faster, actually a quite nice smaller EV. The catch with it are production numbers. Supposedly they will make only 20.000 cars per year, maybe even less in 2019 due to the battery shortage. Kia Niro EV shares Kona's story, it’s a nice EV, but with similar (low) production numbers. And European competitors? Jaguar i-Pace looks nice and has a fairly good ground clearance, but consumes more than the big Tesla Model X while the interior only as big as the smaller Model S. Add to this a charging speed that is about 30% slower than a Tesla Supercharger and you get the picture. And - there will supposedly be only 15.000 built in 2019, and a significant part of them will go to Google Waymo for fleet duty status. For a consumer market, that's practically nothing. Audi E-Tron? A nice, but very big EV with a battery that's too small for its consumption; charging speeds and production numbers are yet to be seen, quite likely they will be low too (comparing to Tesla), like with i-Pace. And Mercedes Benz EQC? Currently still only a project, first cars should be delivered in 2020. And the main competitor will actually be Audi, not Tesla, since it shares e-Tron's philosophy: nice, big, but expensive and meant for wealthy people whose only long travel is - to the airport. With Porsche we know only the name and the voltage which should be used, which in essence means - the car doesn’t even exist. For comparison: Tesla is currently producing about 20.000 Model 3s and about 3.000 Model S and X (each) - per month! So all brand-name "competitors" struggle to compete (except maybe in some interior features or materials) with the Model S and X while they all forgot that they should compete with the Model 3! That one is the in-house Tesla Model S “killer”. In that case, the Kia Niro EV might be a competitor, but it is outclassed by the Tesla in some features and even more in production numbers by a 10:1 ratio. So in essence - Tesla has no serious competition - it is the other way around. Tesla Model 3 is in the process of ramping up production to outsell any other car in the US market with the exception of a few pickups. All cars, not only EVs ! And with pickups excluded, Tesla Model 3 is currently number 4 in monthly sales in USA. September 2018 YTD U.S. Passenger Car Sales Rankings – Best-Selling Cars In America So in short, give me a break with your “Tesla missed the opportunity to mass produce and sell cars …” - when it actually sells more than all competitors, I mean, their ICE models, yet alone (almost non-existing) EVs !

Do you recommend driving a battery-only electric vehicle (e.g. Nissan Leaf, Tesla) for an extended road trip in the USA? What's your experience with charging and hotel?

So I am half way on a 4,500 mile road trip from Virginia to Idaho, Colorado and back. I drive a Tesla Model 3 Long Range. Some things have happened since I got my car in August of 2018. One was the change in maximum Supercharger output from 120 kW to 150 kW. My charging has typically ramped up to 143 kW. The second thing is that Tesla has issued some firmware updates for the cars to increase charging speed. The end result for my trip is that the charging has gone quickly. If I charge while eating a meal, the car is ready to go long before we’re finished eating, and that even applies to fast food. What I found is that meals and restroom breaks actually take longer than I thought they did, with the car sending me messages that it’s finished charging before I get back, Many Tesla Superchargers are located at hotels or next to them. Most are reasonably close, but looking at our charging needs for the trip, I didn’t select any hotels because they were adjacent to Superchargers, but most ended up being within 2 miles. Some electric cars with lower range and slower charging are not suitable for long trips. An example is a Chevrolet Bolt that charges at a maximum of 55 kW. I saw one data point for the Nissan Leaf: 80% in 45 minutes (100 kW charger) using CHAdeMO, but the problem is that 100 kW CHAdeMO chargers are rare—most are 50 kW. A Fiat 500e is another EV that you would never want for a long trip. An Audi e-tron would be OK.

Does Tesla have a 4-5 year lead on competitors?

There’s a Robert Heinlein story in which an engineer travels back in time, and thinks he’ll be able to invent all sorts of things. Eventually, frustrated when all his inventions prove impossible, he declares “You can’t railroad until it’s time to railroad.” The General Motors EV1 was an attempt to EV before it was time to EV. That failed. Tesla came out with electric vehicles at just about the first time when they were possible. It was, just barely, time to EV. Tesla may have even jumped the gun just barely before it was time to EV. In 2020, we’ll see electric vehicles such as the Jaguar I-Pace, Audi e-Tron, Mercedes EQC, Volvo XC40 Recharge, Ford Mustang Mach-E, and others. I’ve driven the I-Pace and e-Tron, and find them better cars than anything Tesla is making, although the computers and software are better in a Tesla. The fact that they are even close in quality says to me that Tesla doesn’t have a lead. It’s finally time to EV. Electrify America and EVGo and others are building are charging infrastructure that, at least in New England, is as useful as Tesla’s supercharger network. GM has self-driving ability to rival Tesla’s autopilot, and Waymo has been testing self-driving Jaguar I-Paces since 2018. Tesla doesn’t have an insurmountable lead in cars, chargers, or software. What Tesla has built is a new American car company, with sales growing at 50% a year, and customers who love their products. That’s pretty amazing. The fact they don’t have a multi-year technology lead shouldn’t detract from what Tesla has done. Tesla is the first major new American car company founded since Chrysler nearly a century earlier.

Is it true that Tesla Model 3 has many software issues? If so what are the most annoying issues?

I’ve had a Model 3 since November 2018. I fully expected the car to have bugs. The software is quite ambitious. We are beta testing a car and a car company. There will be issues. I had an issue where the screen occasionally would not come on immediately on entry to the car. It would take maybe 30 seconds and then reboot. The car was functional, but no screen for that initial period. It would happen maybe a couple times a day - most of the time it worked properly. I contacted Tesla. They did remote diagnostics and looked at the logs and their internal knowledge base. They told me it was a problem with a driver for one of the components and they were awaiting an update from the supplier. The issue continued for a couple of months. I would check in, they’d run the remote diagnostics and said again, firmware update needed. I got a little impatient, talked to a tech again (via email) and the tech escalated to Tesla engineering. The next day I got a firmware update and the problem has been fixed ever since. I was impressed. The backup rear camera occasionally is black for a second before showing the rear view. I’ve seen on the Tesla forums that this occurs to others, too. And I fully expect it’ll soon be fixed in a firmware update. I also had the screen go weird while I was driving. It was like the horizontal signal on a TV wasn’t synched. I parked when I got to my destination and rebooted the screen manually (press and hold both steering wheel buttons while pressing the brake). The problem hasn’t happened again. I’ve been pleasantly surprised at how few issues I’ve experienced and that Tesla has done a good job fixing. Over the air updates are fantastic. No trips to the dealer needed to do an update. PS. I’d like to add a few things after I’ve thought about this more. This stuff relates to the software that drives the car, versus managing the driver’s environment via the screen or other driver controls (on the steering wheel). Very impressive. Let’s start with the drivetrain software. The car drives great and a big part of that is the software that controls the motors and brake regeneration. I’ve driven in heavy snow and slush this past winter, on the stock all weather tires, and was very impressed with how the all wheel drive software worked — better than my Audi Q5 especially on icy and slushy roads. With software updates I’ve gotten more range and more power as Tesla gains more knowledge on how to better optimize its drivetrain software. For free. Look at the range Tesla gets from its battery and motors, and compare to the far less range that the Audi e-tron gets from a bigger battery, or what the Jaguar i-Pace gets. Tesla is far ahead in its drivetrain software technology. And I’ve not had any bugs whatsoever with it. Another area of advanced software is the whole range of capabilities relating to autopilot, starting with traffic aware cruise control (TACC) and all the way to navigation on autopilot and beyond with full self driving. I rarely used cruise control in my ICE vehicles. But TACC works extremely well, managing the car’s speed based on traffic. It works extremely well on the freeway, smoothly (for the most part) maintaining speed, speeding up, slowing down, or whatever as necessary. Even in city traffic or stop and go, it will stop if the car ahead stops and go again in a “normal” manner when traffic starts again. It’s much smoother than I would have expected. It doesn’t re-start for red lights or stop signs (yet). Auto steer also works suprisingly well, especially on the highway. I’m using it more and more. I remain with hands on the wheel and vigilant, but trusting it more and impressed. It’s not perfect and will get better. The next step is Navigation on Autopilot, where you enter an address and the car will do most of the driving on the highway from freeway on ramp to exit, including lane changes. Autopark, well, I’m not that impressed with it in its current state. It’s really slow and I don’t think it does a great job. That’s an area for improvement. Full safe driving? Elon talks about it a lot, and I’ll believe it when I see it. They are making progress but we’ll see…

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron used 2018

  • Q

    บอกภายในของAudi E Tronหน่อย.

    Tagg Kittisak

    ภายใน ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบกันสะเทือนด้านหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีระบบกันสะเทือนด้านหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบควบคุมการเปลี่ยนเกียร์ที่พวงมาลัยของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Virat Wongsawai

    มีระบบควบคุมการเปลี่ยนเกียร์ที่พวงมาลัยและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก