แท็ก

audi e tron in black

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron in black

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

ดูเพิ่มเติม

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

e-tron ได้หรือไม่ก็ต้องรอดูกันต่อไป แต่ก่อนที่จะไปวิเคราะห์ ทาง AutoFun จะพาไปรู้จัก Lexus UX ก่อนที่จะกลายเป็น

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพราะทรงน่ารักแหวกแนว พร้อมออพชั่นหลากหลาย ตามสเปคเมืองจีนเผยว่า วิ่งได้ระยะทาง 500 กม.ต่อการชาร์จ 1 ครั้งORA Black

Porsche ยอมแบกต้นทุนสูงกว่าเพื่อผลิตในเยอรมนีดีกว่าประทับตรา “Made in China”

คันจากยอดขายทั้งหมด 272,162 คันในปี 2020 ที่ผ่านมาบริษัทรถยนต์รายอื่นอย่าง Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์), Audi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Review: Audi Q3 ครอสโอเวอร์สุดพรีเมี่ยม

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยักษ์ใหญ่ส่ง Audi Q3 2020 (อาวดี้ คิว 3) ลงตลาดรถครอสโอเวอร์ มีรุ่นย่อยให้เลือก คือ

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 น่าจับตามอง โดยในไทยเป็นรุ่นนำเข้า ชื่อรุ่นคือ Audi Q2 35 TFSI ราคาเริ่มต้นที่ 2.249 ล้านบาท

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ซึ่งเปิดตัวในประเทศไทยอย่างเป็นทางการครั้งแรกในโลก ที่ต้องรอชมภาพคันจริงแต่เขาก็ยังมีรถยนต์ไฟฟ้าสุดน่ารักอย่าง ORA Good Cat (โอรา กู๊ดแคท) ORA Black

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

รีวิวโพสต์ audi e tron in black

New q7 e-tron getting showcased in black this time? At #Goodwood @AudiUK @Audi_Online #e-tron

รีวิว Q&A audi e tron in black

What is something you noticed in Avengers: Endgame that you believe others have missed?

Ok ok my turn, you may think that it’s impossible but I have discovered a few more details than most 1. Their Cars At first glance, you might think these cars may just seem like normal cars and not think anything of them. However if you think about it it would make sense for the cars to be a little bit more futuristic. Both cars Displayed in Endgame are Audi e-tron GT 2019 concept cars. Now for five years in the future this doesn’t actually seem too advanced but it is still cool. 2. Hulk flavored Ice Cream If you don’t remember, in Avengers: Infinity War Tony Stark mentions two new Ben and Jerry’s Ice cream flavors: Hulk and Iron Man In Endgame there Is one little clip that is a nod to the Hulk flavored Ice Cream. (Who ever took this should be ashamed D:<) You can’t be 100% certain about the flavor, but I would wager that it is. 3. ‘Nuff Said & 420 This one was a little bit easier to spot, but some may not have caught this: They really went above and beyond for Stan Lee’s hippie persona, ‘Nuff Said 4. Black Hole This one is almost definitely a reach but it’s still something cool that I noticed. This is the part when Black Widow and Hawkeye travel to Vormir to get the soul stone, if you look past those clouds what do you see…? I saw a Black Hole My friend saw an eclipse Either way it’s a neat little detail. I love how they added all these neat details into Endgame, they really gave it their all. Excelsior!

What is the color of the Audi E-Tron sportback concept in Endgame that Captain America drove?

Black.

Is it true that Tesla Model 3 has many software issues? If so what are the most annoying issues?

I’ve had a Model 3 since November 2018. I fully expected the car to have bugs. The software is quite ambitious. We are beta testing a car and a car company. There will be issues. I had an issue where the screen occasionally would not come on immediately on entry to the car. It would take maybe 30 seconds and then reboot. The car was functional, but no screen for that initial period. It would happen maybe a couple times a day - most of the time it worked properly. I contacted Tesla. They did remote diagnostics and looked at the logs and their internal knowledge base. They told me it was a problem with a driver for one of the components and they were awaiting an update from the supplier. The issue continued for a couple of months. I would check in, they’d run the remote diagnostics and said again, firmware update needed. I got a little impatient, talked to a tech again (via email) and the tech escalated to Tesla engineering. The next day I got a firmware update and the problem has been fixed ever since. I was impressed. The backup rear camera occasionally is black for a second before showing the rear view. I’ve seen on the Tesla forums that this occurs to others, too. And I fully expect it’ll soon be fixed in a firmware update. I also had the screen go weird while I was driving. It was like the horizontal signal on a TV wasn’t synched. I parked when I got to my destination and rebooted the screen manually (press and hold both steering wheel buttons while pressing the brake). The problem hasn’t happened again. I’ve been pleasantly surprised at how few issues I’ve experienced and that Tesla has done a good job fixing. Over the air updates are fantastic. No trips to the dealer needed to do an update. PS. I’d like to add a few things after I’ve thought about this more. This stuff relates to the software that drives the car, versus managing the driver’s environment via the screen or other driver controls (on the steering wheel). Very impressive. Let’s start with the drivetrain software. The car drives great and a big part of that is the software that controls the motors and brake regeneration. I’ve driven in heavy snow and slush this past winter, on the stock all weather tires, and was very impressed with how the all wheel drive software worked — better than my Audi Q5 especially on icy and slushy roads. With software updates I’ve gotten more range and more power as Tesla gains more knowledge on how to better optimize its drivetrain software. For free. Look at the range Tesla gets from its battery and motors, and compare to the far less range that the Audi e-tron gets from a bigger battery, or what the Jaguar i-Pace gets. Tesla is far ahead in its drivetrain software technology. And I’ve not had any bugs whatsoever with it. Another area of advanced software is the whole range of capabilities relating to autopilot, starting with traffic aware cruise control (TACC) and all the way to navigation on autopilot and beyond with full self driving. I rarely used cruise control in my ICE vehicles. But TACC works extremely well, managing the car’s speed based on traffic. It works extremely well on the freeway, smoothly (for the most part) maintaining speed, speeding up, slowing down, or whatever as necessary. Even in city traffic or stop and go, it will stop if the car ahead stops and go again in a “normal” manner when traffic starts again. It’s much smoother than I would have expected. It doesn’t re-start for red lights or stop signs (yet). Auto steer also works suprisingly well, especially on the highway. I’m using it more and more. I remain with hands on the wheel and vigilant, but trusting it more and impressed. It’s not perfect and will get better. The next step is Navigation on Autopilot, where you enter an address and the car will do most of the driving on the highway from freeway on ramp to exit, including lane changes. Autopark, well, I’m not that impressed with it in its current state. It’s really slow and I don’t think it does a great job. That’s an area for improvement. Full safe driving? Elon talks about it a lot, and I’ll believe it when I see it. They are making progress but we’ll see…

What could explain Tesla getting outsold by the much inferior Audi E-Tron in Norway?

From Forbes.com: “As it turns out, through October 2019, Audi has sold about 17,500 e-Trons globally, compared to about 21,600 for the Tesla. According to Mostafaei, here in the U.S. market, e-Tron sales are hitting their target market with about half of customers coming from outside of the existing Audi base.” I’m a Tesla owner and had an Audi e-Tron for a day in January this year. There’s no question that the e-Tron’s interior is superior in materials and stitch quality, and Audi’s century of building cars shows in their superior fit and finish of body panels. The e-Tron’s exterior styling is also very attractive, though the lower ride height makes it appear to be somewhat indecisive if it’s an SUV or a station wagon/estate. I would prefer a taller ride height or a lower greenhouse to improve the proportions. Just my opinion and taste. While I find the Tesla Model S to be a very pretty car, I’ve never been a fan of the X and the upcoming Y in terms of styling. I didn’t like the Model 3’s looks at first, but have grown to appreciate it much more, especially in black. But I found the e-Tron’s comically busy gauge cluster on the dashboard, the gimmicky shifter, and a lot going on with the details (i.e. Is that grille necessary?). The ride quality of the e-Tron and the Tesla Model X seem to be quite equal to me, but the e-Tron is a little bit more communicative to the driver. In terms of acceleration, the e-Tron feels very sluggish compared to most Teslas, but particularly so when compared to the similarly classed Model X. I was also very disappointed in the e-Tron’s very short range. Even the most entry level Tesla Model 3 beats the e-Tron in range. But the biggest disappointment I found with the e-Tron was in it’s lack of any autonomous driving. Their adaptive cruise control was also very glitchy compared to Tesla’s system and the car seemed to veer off course quite significantly before the corrective steering kicked in, making for a rough and very unsettling drive. Overall I was impressed with the e-Tron but happy that I chose the Tesla.

Are the big car makers not responding to Tesla in a big way because they don't regard it as a threat?

They are responding to Tesla in a big way and they do regard Tesla Motors as a threat. By 2021, in Europe there will be 218 EV models for sale on new car lots. VW — 48 PSA — 23 Daimler — 21 Fiat Chrysler — 18 BMW — 17 Renault/Nissan — 17 Hyundai — 16 Toyota — 15 Volvo/Geely — 15 Jaguar/Land Rover — 13 Others — 8 Tesla — 5 Ford — 4 GM’s CEO was on the tube yesterday. “GM will not build hybrids, they are just a stop gap measure and a waste of development money. We will build EV’s only.” Just how the hell is that not “in a big way?” There are, planned or under construction, 81 battery plants to be operating by 2028. Audi e tron outsold Tesla Model 3 in Norway last month. Horrors! In the EU for the last quarter of sales, IC vehicle sales are negative and EV sales are up. Lets’ step back from “Tesla this and automaker’s that” for the simple reason that….nobody cares. The human race is subject to behavioral concepts. I don’t know why, I’ve just observed them since the 60’s. Electric vehicles are no different from color TV’s, wifi, smart phones, refrigerators. Humans have black and white TV’s and then…poof! They have color ones. Talk about robots? In 15 years if you aren’t driving an EV you’ll just be regarded as some prehistoric flip phone wielding loser. It’s how it works. We are in the blade of the hockey stick now and when we hit the handle? You’ll be gassing up your Subaru at your favorite gas station and will realize that you’re the only one there. Across the street, at the electric charging place? It’ll be freaking mobbed. All those car companies are going positively full bore at cranking out EV’s because, if they don’t? They will lose market share and get fired. In Europe? They’re going to ban IC vehicles and have already started the process. You’re on you way to work in Belgium somewhere in your VW Golf Diesel and there’s a sign where you pull off the highway to go to work. So you grab your flip phone and call the boss. “Boss? I’m gonna be late for work. I uh…I have to go buy an electric car.”

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron in black

  • Q

    ระบบบันทึกตำแหน่งเบาะนั่งของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    คน เคียงข้าง

    มีระบบบันทึกตำแหน่งเบาะนั่งและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบสตาร์ทเครื่องยนต์แบบอัจฉริยะของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Phachara

    มีระบบสตาร์ทเครื่องยนต์แบบอัจฉริยะและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    บอกโคมไฟของAudi E Tronหน่อย.

    ไทด์ ราชรี

    โคมไฟ ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก