แท็ก

audi e tron certified pre owned

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron certified pre owned

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ชมคันจริง 2021 Mercedes-Benz E-Class ปรับหน้าเด็ก ทิ้งดีไซน์เดิม เริ่มต้น 3.19 ล้านบาทเอง

อี-คลาส ไมเนอร์เชนจ์ใหม่ มีวางจำหน่าย 3 รุ่นย่อยด้วยราคาดังนี้ E 300 e Avantgarde

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ดูเพิ่มเติม

ชมคันจริง 2021 Audi RS 6 Avant ปลุกความแรง 600 แรงม้าด้วยราคา 9,890,000 บาท

ปัจจุบัน Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เล็งเห็นว่ารถในตะกูล Avant เป็นรถที่ตอบโจทย์ลูกค้าทั้งด้านสมรรถนะ, เทคโนโลยี

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

2020 Nissan Kicks e-POWER คอมแพ็คเอสยูวีมอเตอร์ไฟฟ้าแบบไม่ต้องชาร์จ พร้อมราคาเริ่มต้น 8.89 แสนบาท

ได้แก่ e-POWER S ราคา 8.89 แสนบาท e-POWER E ราคา 9.49 แสนบาท e-POWER V ราคา 9.99 แสนบาท และ e-POWER

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

รีวิว Q&A audi e tron certified pre owned

What do people not like about the Tesla model 3?

I can’t speak for everyone, but I’ll speak from my personal point of view. And I want to preface this by saying that the Model 3 is a very nice car, but you asked for the negatives. These are the problems I had with it: It was smaller than what I was looking for - I was looking at it as a trade-up for the Chevy Volt that I had and really liked. No gas engine to accomodate means a lot more interior room, and the pictures online made the rear-seat look cavernous compared to the Volt (of course). I really liked the Volt, but I have a 6 year old, so I was looking at options. When we got to the showroom and sat in it, it was clear right away that it wasn’t noticeably bigger than the Volt for rear seat, and maybe actually smaller. Price - yes, it’s a Tesla, and they’re trying to position themselves as a luxury sport equivalent along the lines of an Audi or BMW. The problem is, the big performance that you feel is kind of inherent in electric motors period. If you test drive a Volt (or Bolt) and compare to Tesla Model 3, it’s hard to see $15k more worth of car there. There’s just not. If it were a $3k premium for the model 3, okay, probably. At $5k it’s tough to justify - at $15k-20k we’re too far apart to even talk. The front end - the front bumper cover looks like someone is trying to smother a regular car by pulling a sheet of plastic over its face. It looks like a horror movie filmed in the World of Disney’s Cars. It kinda works on the new Model S, but on the model 3 it’s too far gone. The message is to think of it like a Porsche front end, but it’s not. Round the front more and make it less tall, make the lip more pronounced. Just adding the little lip like the Model S has would make a huge difference. According to my wife, if you squint and catch just the right color at just the right angle, the best it ever gets is ‘acceptable’. I don’t like it, she absolutely hates it, and considers it in the same league as the Nissan Cube. Center tablet. This just looks like an iPad glued to the dashboard. If you’re going to do this, just make a casing and let me use a real iPad with an app, it’ll be cheaper for you to produce and cheaper for me to replace. I’m sorry, this is just really cheap looking. At least one person was pulled over for having a laptop open in his field of view and had to prove it was attached to the car. This is a fad not peculiar to Tesla, but this is maybe the worst implementation of it I’ve seen. Lack of gauges in front of you - This is related to the center tablet. I get it, you made it cheaper to produce by only having to make one dashboard for left hand and right hand drive models. Just like the Toyota Echo did. Except the Toyota Echo was under $10k. Right now you’re doing good to get a Model 3 less than $50k out the door after taxes and fees. That’s not acceptable. Why not make a dash that has a decorative panel on it, then you can use the same instrument cluster on both sides, and just put a decorative panel over the other? Or you know what? GIVE ME A Heads Up Display. If people already get into accidents because they’re looking over to play with the radio, you’ve now forced them to look over there constantly just to see how fast they’re going. If you projected the speed and range in front of me at all times, then I could tolerate it maybe. Without it, this is dumb. (Maybe) The dashboard itself is like an art piece. I can’t tell if I like it or not, it definitely will inspire conversation. It looks like something out of a speedboat more than a car. The full width vent is an interesting concept, but without having to live with it, I can’t say for sure how I’d feel about it. My initial thought sitting in it was “That’s… weird.” Perceived Value - this is similar to price but not quite. The problem is, say that you feel this is a great car and you don’t mind the other things that are pointed out, the looks, the lack of gauges, etc. By the end of 2019, the $35k version is going to be out. Even though that’s a ways out for now, it’s going to happen while you’re still making payments for sure. Even now, more so when that happens, it’s always going to be ‘the cheap Tesla’. And it’s definitely not cheap! It’s still a good car, don’t get me wrong! But to put it in a different perspective for car people out there, remember the Porsche 944? Exactly. Actual Value - this was the showstopper for me. Go to the configurator. Pick out a Model 3 - Dual Motor - 19″ wheels - any color except for base black - upgraded interior - add AutoPilot. As of today, the price for this is $50,200 AFTER savings. (That’s if you get it within the next 2 weeks, if it’s delivered in January, the price goes up $3750) BEFORE the savings, that’s $62,000. So instead, I bought a certified pre-owned Model S, through Tesla - dual motor, not-black, 19″ wheels, upgraded interior, upgraded interior lighting, with AutoPilot, with 22k miles, 4 year warranty (just like the new ones), INCLUDES unlimited Supercharging. There’s a small ding in one door, and a scratch under the front lip where someone scraped the parking curb. I spent $52,000, and I don’t mind saying, that’s not the deal of a lifetime, that’s about average, and there were plenty of options for me at that price. Would you pay an extra $1,800 to have a fully-loaded Model S instead of a Model 3? Even though you’re not the first owner? I would. The Model S backseat IS cavernous, it has a REAL gauge cluster (did you know part of the gauge cluster shows your nav route when you’re using nav? I didn’t and that’s really cool), it has a dashboard that doesn’t look like it came out of a speedboat, and it has the front end that my wife and I both like best. The Model 3 is a good car, but I just don’t think it’s worth it right now. If you’re after electric at a $35–40k price point, look at the Chevy Bolt/Volt, the VW e-Golf, Audi A3 e-Tron, the Honda Clarity, the Hyundai Sonata-whatever it is —or wait until the cheaper Model 3 comes (and then cross shop, it may still not be as good a deal as the others). If you’re fine paying at the $50k price point, buy a used Model S or Model X - pretty much anything under 30k miles gets a 4 year warranty like new rather than the 2 year, and now you’re buying a $80k car for $25–30k less. If you simply MUST have new, and are fine paying $54k (because you won’t get it before the end of December at this point) for a car that’s going to be available for almost $20,000 less than that by the end of the year, then I don’t think you’ll be unhappy with the car at all. It’s a good car, and it’s proof that you can drive electric and not compromise… it just wasn’t a good deal for me.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron certified pre owned

  • Q

    ช่องเชื่อมต่อ USB และ/หรือ AUXของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีช่องเชื่อมต่อ USB และ/หรือ AUXและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระยะห่างระหว่างล้อคู่หลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ตี้ดี๊ด๊าปาทังกี้ปาทังก้า

    มีระยะห่างระหว่างล้อคู่หลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบกล้องมองภาพรอบทิศทางของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Ja Kamonchanok

    มีระบบกล้องมองภาพรอบทิศทางและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก