แท็ก

audi e tron clearance

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron clearance

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ดูเพิ่มเติม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

รีวิว Q&A audi e tron clearance

What is your review of the MG Hector 7-seater?

British company MG Motors recently introduced its upcoming SUV in India. This 5 seater SUV is the company's first product in India. It will be launched in India this June. This car booking will start in the first week of June. According to a report by Autocar India, the company will also launch a 7-seater variant of this car in the Indian market. The 7 seater variant of this SUV will be made available for sale in India next year. Not much change in the 7 seater variant, the company will introduce the third row of seats in this car. This car comes with large dimensions so that it can be easily added to the third row. The car was recently introduced. This car comes with the largest boot space in its segment. The boot space of the car is 587 liters. That is, the third row of seats can be easily added to this car. There will be no need to change this car much to add a third row. The 7-seater variant of the car will be based on the Baujon 530 SUV which is already available in the Chinese market. The MD and CEO of MG Motors India said, 'Technically we cannot call it 7 or 8 seater due to its dimensions, but the third row of seats will be added to the hectare. At the same time, BS6 emission norms will be effective. Luxury carmaker Audi unveiled its new coupe-styled electric SUV E-Tron Sportback prototype at the Geneva Motor Show. The production version of this electric SUV introduced in orange finish will also come in almost the same look. Let us tell you about this new electric SUV from Audi ... Sporty look Audi e-Tron Sportback is built on the platform with e-Tron Quattro. It will also have the same engine as the e-Tron Quattro. It is a 4-seater SUV with a sporty look. It has a digital rearview camera, 23-inch alloy wheels, LED full-beam headlights, new DRLs and LED tail-lamps. Power This electric coupe-SUV has three motors. Their combined output generates 503hp power and 800Nm torque. Charge 80% in 30 minutes The company introduced its first car in India yesterday. Talking about the dimensions of this car, its length is 4,655mm, width 1,835mm and height is 1,760mm. The Veele base of this car is 2,750mm. The car's ground clearance is 192mm. The price of the company's 7 seater variant may be slightly higher than the regular variant. It is believed that the price of 7 seater SUV will be around 25 lakh rupees. After the launch of this car in India, it will compete with Tata Cassini (Harrier's 7 seater variant), Toyota Fortuner, Ford Endeavor and Skoda Kodiaq.

Has Tesla missed its opportunity to mass produce and sell cars due to increased competition from the big car manufacturers?

Are you sure you shouldn’t have written the question the other way around? In my opinion it would be better this way: “Have big car manufacturers missed their opportunity to produce and sell EVs due to increased competition and high manufacturing volumes from Tesla?” OK, just to inform you (and those who are willing to read more): there is no serious competition to Tesla's cars. Not now, not in 2019 and highly unlikely in 2020. I have high doubts about 2021. That’s as far as I am willing to predict. Nissan Leafs (all versions including 2018) have no thermal management and therefore have heavy long range problems. The old ones have also battery degradation problems. VW e-Golf has a nice interior, but in EV aspect it pretty much shares the Leaf destiny. A short-to-mid range commuter car. Renault ZOE is a small car with an odd AC rapid charging system which is in process to become obsolete. A nice small commuter EV, but nothing more and by current standards it is actually a fairly old model. BMW i3 has a rather small battery. And the car is small too. Hyundai Ioniq is a nice EV, but the battery should have been twice as big. On long trips it needs annoyingly many charging stops. Without that flaw, it could actually become a (close) Model 3 competitor, at least in some aspects, but the production has come to a crawl because of a battery shortage. Chevrolet Bolt has a nice 60 kWh battery, but charges quite slow. The car isn't big enough for a family either. Hyundai Kona EV pretty much shares the size with the Bolt, consumes a bit less, has a slightly bigger battery, charges significantly faster, actually a quite nice smaller EV. The catch with it are production numbers. Supposedly they will make only 20.000 cars per year, maybe even less in 2019 due to the battery shortage. Kia Niro EV shares Kona's story, it’s a nice EV, but with similar (low) production numbers. And European competitors? Jaguar i-Pace looks nice and has a fairly good ground clearance, but consumes more than the big Tesla Model X while the interior only as big as the smaller Model S. Add to this a charging speed that is about 30% slower than a Tesla Supercharger and you get the picture. And - there will supposedly be only 15.000 built in 2019, and a significant part of them will go to Google Waymo for fleet duty status. For a consumer market, that's practically nothing. Audi E-Tron? A nice, but very big EV with a battery that's too small for its consumption; charging speeds and production numbers are yet to be seen, quite likely they will be low too (comparing to Tesla), like with i-Pace. And Mercedes Benz EQC? Currently still only a project, first cars should be delivered in 2020. And the main competitor will actually be Audi, not Tesla, since it shares e-Tron's philosophy: nice, big, but expensive and meant for wealthy people whose only long travel is - to the airport. With Porsche we know only the name and the voltage which should be used, which in essence means - the car doesn’t even exist. For comparison: Tesla is currently producing about 20.000 Model 3s and about 3.000 Model S and X (each) - per month! So all brand-name "competitors" struggle to compete (except maybe in some interior features or materials) with the Model S and X while they all forgot that they should compete with the Model 3! That one is the in-house Tesla Model S “killer”. In that case, the Kia Niro EV might be a competitor, but it is outclassed by the Tesla in some features and even more in production numbers by a 10:1 ratio. So in essence - Tesla has no serious competition - it is the other way around. Tesla Model 3 is in the process of ramping up production to outsell any other car in the US market with the exception of a few pickups. All cars, not only EVs ! And with pickups excluded, Tesla Model 3 is currently number 4 in monthly sales in USA. September 2018 YTD U.S. Passenger Car Sales Rankings – Best-Selling Cars In America So in short, give me a break with your “Tesla missed the opportunity to mass produce and sell cars …” - when it actually sells more than all competitors, I mean, their ICE models, yet alone (almost non-existing) EVs !

Why is the the Jaguar I-Pace so inefficient when compared to the Tesla Model X?

I could make an argument about a worse Cd (0,29 comparing to 0,24) and worse electric parts, which is both true. But I’d say it has a different mission and a different target population. Elon Musk’s target and the whole idea behind Tesla was the Model 3. Not the S and not the X. He wanted to make a mass-market reasonably affordable car which could evenly compete with all ICE cars for 99% of customers in that class. And he succeeded. To make that, he needed an existing Supercharger network and a big factory for batteries and for the cars. Back in 2010, he didn’t have the money for that. This is why he started with the luxury sedan Model S. Everything had to be good as possible (maybe with some details about the interior). Good range, high charging speed, good efficiency. The car had to be sleek and sexy to make good sales, and with its price he got the money to build the charging network and make preparations for the Fremont factory. The Model X was just bigger car with the double edged sword / gimmick of the falcon wing doors. They make the car cool, but they are a technical challenge. What is more important, the car is based on the Model S and it is still very streamlined with a Cd of 0,25. Long story short, all Teslas are made to be as good EVs as they can currently be. Jaguar i-Pace has a different mission. It is a car for wealthy people who want to show that they are eco while still driving in a luxury car. They want to be “dynamic”, so the car has a higher ground clearance and a crossover look. But the electric part is not the primary target, it is the secondary. These people won’t do many long road trips and if they will do, they have (more) time. They will relax and enjoy the easy ride. If the car may need an hour on a rapid charger (instead of 40 minutes), it won’t be a deal breaker for them. tl;dr These cars have a different mission and different customers. Teslas are everybody’s cars (for those who can afford them). Jaguar’s i-Pace is a car for those who are in their lives already in the stage where they can take it easy and enjoy and like that tiny bit of luxury. They overlap, but in essence they target a different population. I haven’t seen tests of the Audi E-Tron or the Mercedes Benz EQC, but I am pretty convinced that they will pretty much share the philosophy of Jaguar. Yes, they may take a small share of the Tesla Model S and X market, probably 10%, possibly 20%. But they will also open a new market for real luxury EVs, which is good, but this is a small, premium market. But they will merely scratch on Tesla which will make the most revenue on the Model 3, probably some 70%, maybe even 80%. That few percent in the Model S and X sales will be only a scratch.

Do you think that Porsche all-electric SUV is going to be a serious competition to Tesla cars?

A challenger - yes. It’s easy to be a challenger. A serious competition to Tesla Model X? I doubt, especially if it is another crossover. It it will be a real SUV with enough ground clearance, that’s another story. Porsche needs to look at the whole story: charging infrastructure, consumption, range, charging speed, over-the-air updates. And price. When all of this is competitive - yes, sure. But in the near future, a serious competitor? Quite likely - no. It may become an Audi e-Tron competitor, but this will be then an in-house competition.

Which station wagon can replace my VW Jetta TDI?

Going to stay with US models since I’m familiar with those, if you’re somewhere else you’ll have a lot more options since American buyers seem to despise wagons. Looking to stay w/ VW Group? From cheapest to most expensive: No longer available with the diesel engine, only the 1.8T- Golf Sportwagen: Want it w/ AWD and a more off-road look (higher ground clearance and wheel arch cladding)? The Golf Alltrack: Ready to move up in the VAG? Audi Allroad is the only Audi A4 variant available in the US: The A3 Sportback E-tron is a niche player: Volvo V60 is a really nice option, especially if you go nuts and get the Polestar version: Staying with Volvo, the bigger V90 is just gorgeous in my humble opinion: There are also some other options, including the Subaru Outback (more a crossover these days), Mercedes E-class, BMW 3-series wagon, etc. If you want to go older (out of production) you can add the Cadillac CTS wagon, the Dodge Magnum, etc. Most of the other cars like these I would consider hatchbacks, like the Subaru Impreza, Ford Focus, the new Chevy Cruze, Golf/GTI, etc.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron clearance

  • Q

    ระบบนำทางของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    อ้อม เผ่าทอง

    มีระบบนำทางและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ที่พักแขนตรงกลางเบาะหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    คน เคียงข้าง

    มีที่พักแขนตรงกลางเบาะหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    บอกโคมไฟของAudi E Tronหน่อย.

    ไทด์ ราชรี

    โคมไฟ ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก