แท็ก

audi e tron iihs

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron iihs

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ดูเพิ่มเติม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เผยระบบครูสคอนโทรลแปรผันทำคนขับละเมิดกฎหมายจราจรมากขึ้น เพราะอะไร?

ผลสำรวจของสถาบันประกันความปลอดภัยบนถนนของสหรัฐอมริกา (IIHS) ระบุว่า ระบบล็อกความเร็วแบบแปรผันหรือ Adaptive

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

รีวิวโพสต์ audi e tron iihs

2019 Audi E‑Tron becomes first electric car to earn IIHS Top Safety Pick Plus — RoadshowFollow on Instagram: https://bit.ly/2pZiKVU

特斯拉輸了!Audi e-tron拿下美國IIHS首款最高安全評價電動車

2019 #Audi #e-tron SUV is the first #BEV to earn 2019 #IIHS Top Safety Pick+ rating

#Audi’s #E-Tron becomes first #electriccar to win @IIHS_autosafety’s top #safety award: #driving #electricvehicles

รีวิว Q&A audi e tron iihs

If you had your children in the car, would you drive a Tesla on autopilot?

I would not ride in or drive a Tesla using Auto Pilot. From test drives by Forbes and other publications. Here are comments by objective, professional test drivers with no ties to Tesla. Also you must read the Consumer Reports review of the system. No traffic engineer disputes that any system which has lane control, auto braking, hands off steering which includes some 15 manufacturers and numerous models will encourage or even induce certain drivers to fall asleep and/or become distracted. Search the net and you will find scathing reviews by some testers. Two clicks on the stalk switches on full auto-pilot, which adds steering control. Forbes, “Tesla's steering control is good, but you still may find yourself disengaging in a number of circumstances on the highway. Merging -- either onto a new highway, or when two lanes compress down to one -- is still not ready for prime time, and can sometimes (but not always) result in sudden movements that erode confidence in the system. I also find it disconcerting when a car in an adjacent lane starts drifting towards the line, and possibly into my lane. A human driver would drift the same direction to create more space, and if the other driver drifts further, evade, honk and/or brake. As you should when you are in complex territory, I have taken the wheel and not let the Tesla show what it will do. Even if it just drives on, it is not comfortable to be driving in very close proximity to the car in the next lane. “Disengaging autosteer does not disengage TACC -- you must tap the brake for that -- which can cause a surprise if you steer into a clear lane and find yourself suddenly speeding up. I find it counter-intuitive for a disengage action to cause acceleration. “I've also seen the car get very close to tree limbs encroaching on the lane, which won't hurt you but you don't want to hit at speed. It doesn't make you comfortable to see your vehicle get close to anything. “Tesla advises not to use Autopilot in construction zones, and indeed it is uncomfortable to use it even in the left lane when there is no shoulder.” (Drivers will no doubt forget this admonition which appears in the owners manual which nobody reads after the initial purchase - if at all) “Tesla has had problems with stationary objects. Serious problems, like running into a construction barrier wall which closed off a lane, after an SUV in front moved out of the way to suddenly reveal it. Unlike Autopilot, a full-self-driving car would have to handle such construction issues.” Note that in this situation a “cheap” Honda Civic would automatically brake - as would dozens of other cars with much cheaper and simpler driving assist characteristics) Even though no TACC handles these sorts of things, the Autopilot can sometimes lull people into thinking it might be better than it is on stopped objects that don't look like traditional vehicles. That's why we've seen Teslas in the past tragically hit the broadside of a left-turning truck (the older version, some time ago) as well as, fatally, the crash barrier in the gore of an off-ramp . (I drive past that very off-ramp frequently, sometimes with Autopilot on but watching carefully. As expected, the car now understands that off-ramp well since Tesla HQ is just 10 minutes away.) Those impacts were the driver's faults for not sufficiently monitoring the Autopilot or using it where they should not, but they reveal the things that need to be done to get to full self-driving. “Many people don't realize as well that Autopilot does not see things like traffic lights or stop signs. Those are up to the driver. That's not a steering function, but oddly with ordinary cruise control you would not expect it to see these things, and with Autopilot's other sophistications, you can get fooled into thinking it might. A full-self-drive car would need to be "many 9s" perfect at this -- and it's quite a leap to get to perfect in one year from not doing it at all. Autopilot shows a display of the other cars and road users it sees. (Actually, the car shows this at all times, and you can use it as part of your blind spot check, though you should not use just this.) The display shows a fairly intermittent perception system, which frequently winks out or jumps, and I have multiple times seen it have trouble identifying cyclists on my right. I am particularly bothered by how it performs on lane merges. When a human sees two lanes merging into one, and the road is clear, she will typically drift into the center of the two lanes, driving along the dashed line for a while until it vanishes and they are in the center. I've observed Autopilot stay between the lines and then suddenly shift to the middle when the vanishing line goes away. Humans in general will "ignore the lines" when the road is clear and it is safe to do so, in order to get a smoother ride. Highway merges are also problematic. Driving in the right lane on autopilot (as you must do to exit using "Navigate on Autopilot") can be problematic because the car will brake fairly hard to let in cars merging into your lane from the on-ramp. Very courteous, but jarring for people in the Tesla. It is also quite sudden when it decides to abort a lane change because it detects somebody coming up in the destination lane. Possibly a wise choice, but with their longer perception horizon, humans are much better at this. Humans, of course, also often assert our way into lane changes, expecting the oncoming car to slow -- which they generally do -- and only doing a sharp pull back when it is clear they are not slowing. While this strategy is understandable for safety reasons, good algorithms must find a way to both drive safely and provide a smooth ride.” Remember NEVER believe any representation made by Mr. Musk or Tesla regarding their cars - never. Yet another example - did you know that if you owned a 2017 Model S it failed to qualify as a Insurance Institute Highway Safety (IIHS) recommendation or award winner? From Cars.com. It took until 2019 for the Model 3 to match the Audi e tron EV SUV or the 2019 Hyundai Nexo Hydogen fuel cell/ electric for safety EXCLUSIVE of the auto pilot featuer. It took Tesla 2 years to among other things, improve its headlights which IHHS found problematic. For context- the requirements for “brightness and color” on cars made in the ’60s were far below what they are today. So, I purchased four new halogen headlights for my 1968 Cougar for 80$ plus tax free shipping. Armed only with a screwdriver it took me 25 minutes to install the new lights - each bulb replaced still works and two are 52 years old they are in storage just in case - delivery came within 48 hours of my on line order. I could have gone cheaper and paid 60$ for the same bulbs BUT the glass does not have the “Ford” logo so the new lights would not appear to be pure stock ie look exactly like the car did when purchased. Tesla took two years to “redesign” headlights which had been roundly criticized by the auto press and IHHS! Why so long? Not a priority and not enough cash when you can’t meet quotas for cars or the 50% of the car that Tesla actually makes. 45 -50% of every Tesla is outsourced. I wouldn’t ride in or drive the car in Auto pilot mode unless I was on a race track for the sole purpose of testing the system. Make no mistake, it is in a beta phase. Innocent pedestrians and drivers of other cars will get hurt or killed and for their attorneys the use of the Auto Pilot will/has been a compelling factor in litigation.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron iihs

  • Q

    ความจุห้องสัมภาระท้ายของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Ratchaburi

    มีความจุห้องสัมภาระท้ายและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบความปลอดภัยอัจฉริยะของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีระบบความปลอดภัยอัจฉริยะและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบกระจายแรงเบรกของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Ratchaburi

    มีระบบกระจายแรงเบรกและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก