แท็ก

audi e tron iphone

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron iphone

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

ดูเพิ่มเติม

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

แบงค์บอกต่อ Peugeot ใจดีออกรถแถมฟรี iPhone และ Subaru ดอกเบี้ย 0%

แบงค์บอกต่อสัปดาห์นี้ กับ Peugeot (เปอร์โยต์) ฉลองครบรอบ 210 ปี สิงห์ฝรั่งเศส แคมเปญเดียวกับ Motor Expo 2020 แถมฟรี iPhone

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Samsung เริ่มพัฒนากุญแจอัจฉริยะ ให้คุณเปิดประตูรถจากมือถือได้ ร่วมกับ Audi, BMW, Ford และ Genesis

รวมถึงควบคุมอุณหภูมิได้จากมือถือสิ่งที่น่าสนใจคือ ซัมซุงกำลังพัฒนา Digital Key หรือกุญแจอัจฉริยะ ร่วมกับ 4 ค่ายรถยนต์ใหญ๋ Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

รีวิวโพสต์ audi e tron iphone

3am in Paris. Louvre session // iPhone snapshot : @arnaudtaquet // #audi #a3 #e-Tron #paris #arnaudtaquet

#audi #r18 #e-tron #etron #quattro #real #racing #realracing #3 #iphone #5 #car #24h du #mans

audi e tron Wallpaper #Iphone #Wallpaper #Cars #Car #At #Concept

Audi E Tron 2020 Iphone #AudiETronWallpaperIphone https://getwalls.io/309082/

What does it mean more comfortable? surround sounds like a somebody put my old iPhone in the shoebox, and quality finish or you freaking kidding me? Why don’t you take 15 minutes to go to one of the groups for Audi E Tron owners and see the nightmare,

Audi A3 e tron concept: Cables for Audi AMI MMI USB iPad iPhone iPod… YoutubeCars.TV

Had a great day scouting for new locations for #Audi and the new #A3 #E-Tron with vityok ! iPhone… http://instagram.com/p/qUawODABav/

La TECNOLOGIA di AUDI E Tron Sportback 50 PLAY da GALAXY A31 andreagale #tecnologia #o #a #technology #tecnolog #tech #n #iphone #software #informatica #brasil #internet #empresas #smartphone #seguran #apple #samsung #android #qualidade #inova #celular #…

En direct du Mondial de l'auto (Iphone) #6 #mondialdelautomobile Découvrir #Audi Concept Quattro& #Audi Concept E Tron

Yes go ahead and drive the car it’s a piece of shit it doesn’t accelerate well it sounds like a iPhone in a shoebox end it cost a lot more i’m grateful for every single person who wasted money on this Audi E Tron because they sacrifice a lot just to go electric with Audi

รีวิว Q&A audi e tron iphone

Will Tesla hurt the German automotive industry?

In my personal experience, yes, but is just the beginning… Before my first Tesla (P90D) in late 2015, I owned the following: 2013 BMW M5 2010 BMW X5M 2007 Porsche Cayenne S 2003 Audi Allroad 1999 Audi A6 4.2 I now own a Tesla Model 3 Performance and have a reservation for a Model Y. I bought my Tesla(s) for many reasons, but mostly the ear-to-ear grin-making acceleration. I don’t believe I’m alone and in fact, would guess that at least half of current Model 3 owners have previously owned another luxury car brand (German or otherwise). In fairness, that level of impact is probably more like a “poke in the eye” kind of hurt to the big German automakers, but shows the way the market is moving. Would you see the likes of VW, which includes Audi/Porsche, going all-in on EV if they didn’t feel the same? They know - adapt or become extinct. Bet everything on EVs: Inside VW's $91 billion strategy shift Audi’s latest adaptation attempt, the e-Tron, is more sexy and refined than a Tesla in my opinion, but is still relatively slow, lacks adequate range, has a limited charging infrastructure and is way behind in tech (self-driving, OTA updates, app control, …). I estimate it will be 5+ years before they come close to catching up. Side note: It will be interesting to see how it sells compared to the Tesla Model Y. I’m envisioning it like BlackBerry (e-Tron) vs iPhone (Model Y). By then, Tesla will likely “hurt” Uber/Lyft with an autonomous taxi fleet. Shipping companies will convert to autonomous semi-trucks distributing products coast to coast. In 10-20 years, mass transit will be disrupted by autonomous EV buses that are everywhere. We likely won’t need light-rail or subways just like we no longer need land-line telephones today. This IS the path we are heading down and Tesla is in the proverbial autonomous driver’s seat - pun intended. Tesla will continue to gain market share and improve the tech they’ve already built. They will unapologetically make the big dogs learn new tricks and we, the public, will benefit from it. I’m hopeful that someday, they will actually make a “better” Tesla, but to do so, need to think less like automakers and more like technologists. One final bit to share: Tesla released ALL of their 200+ patents years ago: All Our Patent Are Belong To You Not a lot of people know this and was a big factor in my buying a Tesla. They recognize they can’t manufacture enough cars alone to combat the global warming crisis we face and welcome other competitors to join the cause. They’re on a mission to save the world - not take it over.

Why is the Audi R8 so special?

1. The flagship petrol model is the V10 Plus, producing 449kW and 560Nm and capable of sprinting to 100km/h in 3.2sec, to 200km/h in 9.9sec and has an official v-max of 330km/h. It is three-tenths quicker to 100km/h than the outgoing gen-one V10 Plus. 2. The regular V10 model produces 397kW and 540Nm and, with its claimed 3.5sec 0-100km/h performance, is as quick in a straight line as the old range-topping Plus version. 3. Both engines feature dual (direct and indirect) fuel injection and dry sump lubrication, while also new is a ‘coasting’ function that disengages drive off throttle and above 55km/h as a fuel conservation measure. 4. As predicted, both versions will be seven-speed twin-clutch only and fitted with new Quattro drive system capable of transmitting up to 100 per cent of torque to either axle. 5. Official stats confirm that at 1454kg dry weight for the V10 Plus, the new breed is lighter than the outgoing range, with savings of up to 50kg depending on the variant. 6. Perhaps the biggest R8 news is that the electric e-tron version has been given a green light for series production. After a false start with a first-generation R8 e-tron, engineers have overcome the primary issues of battery range and weight to put the fully electrified supercar into series production. Crucially, the e-tron brings with it proper high-performance credentials: 340kW and a whopping 920Nm, with an acceleration claim of 3.9sec for the 0-100km/h sprint. 7. The e-tron will also be Audi’s only road-going rear-drive production car. 8. Recent advances in lithium ion technology for its load-bearing battery assembly effectively doubled the maximum range of the stillborn prototypes, with the R8 e-tron offering up to 450km between charges. The capacity of the battery has blossomed from 49kWh to 92kWh while energy density has also doubled to 154Wh/kg. Using e-tron’s onboard Combined Charging System, which allows charging with direct and alternating current, Audi claims that the battery can be fully charged in “significantly less than two hours”. 9. Other e-tron engineering features include an electromechanical braking system that provides high-energy recuperation and a ‘targeted’ torque vectoring system to govern output across the rear axle. While it’s yet to be confirmed if the R8 e-tron will be sold locally, it’s available for order to European customers this year. 10. Audi has also updated its R8 LMS racecar in preparation for 2016 competition, which shares around 50 percent of its parts with the road-going R8, produces 430kW from a V10 engine that’s “virtually identical to the series-production engine” and weigh in at 1225kg. Pic Source - My iphone

Should I buy a Tesla car in 2019?

This is very critical moment of decision to buy or not to buy a Tesla . As I am a person who within 1 month is going to have Model S Raven 2019 Long Range, and as a Tesla lover since I made first test drive of model S at 2016 and always read about Tesla news and their development, and about another EV cars, I feel that I am the right person to answer this question. This question is is so critical because we are living at a period where German car companies are aware of the Electric Car Revolution and promising to produce new EV cars. New cars has been announced since 2009 and some of them are already released: • Audi E-Tron • Jaguar I-Pace • Mercedes EQC (and other EQS or EQA) • VW ID - 3 • Porsche Taycan Turbo Some of them to be released in the next two - three years: Mercedes EQS Audi E-Tron Sportback, E-Tron GT E-Tron Quattro: Audi E-Tron - Revenge of the E-Tron - 2010 Audi E-Tron news - Frankfurt show: Audi E-Tron - 2009 (You can note from the above two links that it is so funny to see that German companies [Audi in particular]have very futuristic ideas since 2009 but the only realistic car that came this year was just the usual E-Tron) they can make whatever cars that make you surprise and happy that they are coming soon! But the are not taking it seriously. They are just dreams and concept cars. Volkswagen I.D. series - Wikipedia : VW ID-Crozz VW ID-Vizzion VW ID-Roomzz Tesla Y model So if you asked me two years ago I will definitely say yes buy a Tesla car, but for now (end of 2019) your question has to be answered depending on your situation (economical and future plans) So if you are asking what is the best car now with the best price? My answer will definitely be: Tesla model 3, it is the best time to buy a Tesla model 3. Tesla Model 3 - Wikipedia But if you have extra 30.000€ and able to pay about 70-100.000 € for model S (and considering that you may loose 30-50% of the model S price within 4-5 years from now, just like every other car), and I say maybe because one statistic showed that Tesla model S cars hold their prices over time (just like iPhones) Tesla vehicles still hold values better than competition on used market, study shows - Electrek But even though you will enjoy a luxurious car with best of its type and that would lasts many years. But if you have the patience to wait about 3 years to see the next generation of Tesla cars and maybe German cars mentioned above (this also can lead to better concurrence and better technology, better motors, better Autopilot, better batteries that can charge quickly, better car interiors, more futuristic and luxurious and lower prices), if you don’t need a car now then it is better to wait, but don’t buy in any case an ICE (Internal Combustion Engine) car. The advantages of buying a Tesla Model S now are: * According to Elon Musk there will be rise in Tesla prices when they are fully automated (FSD full self driving). * You get free lifetime supercharging this was announced 3 Aug 2019 (this opportunity can end soon, and last time they offered that was in old models between 2012 and 2015) * The model S is made of Aluminum , and looks so great and futuristic so non the body get corrosion or old modeled * The new Version (Raven) is capable of quick supercharging about 150 kWh , so when the version 3 of superchargers available everywhere you won’t need more than 20 min to fully charge your car. * Elon Musk already announced that there won’t be and change in design of model S or X. this means if you are considering buy a Tesla then buy it now, either 3 model or S model. But if you are waiting for better quality than Tesla with better price then you have to wait 2-3 years (even though Tesla is upgrading their functions, quality, design, and prices) , after three years you have to compare the next coming cars with the new Tesla. Tesla Model X 100kWh Dual Motor Performance Ludicrous 5dr Auto Finally if you find my article was useful to make a decision of buying a Tesla car, please use my Referral Code: Free Supercharger Miles This will give both us 1500 km of free supercharging at Tesla supercharging station In addition to the Supercharging bonus, owners who refer Tesla sales get entered into drawings to win a Tesla Model Y or a new Tesla Roadster (neither of which is on the market yet). If you’re a Tesla owner with unlimited free Supercharging, then you get additional entries into the car giveaways for each referral. Model Y giveaways are (or will be) held monthly, while Roadster drawings will be held once per quarter (four times per year). Please push ”Upvote” button if you like the article and share it with your friends 🙏🏻😊.

Is Tesla far ahead of the competition or will the rest of the automotive industry catchup quickly?

Tesla has no competition, period. If you want electric car then Tesla is your only reasonable choice. Audi e-tron is very ordinary, Jaguar I-pace looks amazing but doesn’t have wow factor Tesla created. They are both ordinary cars which happen to be electric. Reminds me first touchscreen Nokia’s when iPhone came out… Is Tesla ahead of other manufacturers in terms of building cars or delivering better value for money? Nope. It actually can’t match “traditional” budget European manufacturers in build quality, refinement, costs or comfort. It doesn’t matter as they are not really in competition with it. Someone who buys £20k-£30k car won’t suddenly up its budget 2x to buy cheapest Model3, especially that fuel/services savings are overinflated and have no chances of compensating extra purchase costs during its lifetime. Actually that’s not true - you can go full Californian and spend all money on car and sleep at someone’s sofa or in vehicle while desperately trying to pay it off ;)

Why is the Audi A3 e-tron cabin noise 80DB at 100 km/h? Is it normal cabin sound level with winter tires. I used a few iPhone sound meter apps to check this.

That's probably pretty normal. All the electric or hybrid and diesel cars have special low rolling resistance tires on them and they're loud as hell. I remember by 2015 Sportwagen TDI was like that too.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron iphone

  • Q

    พวงมาลัยหุ้มหนังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ตี้ดี๊ด๊าปาทังกี้ปาทังก้า

    มีพวงมาลัยหุ้มหนังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    บอกมัลติมีเดียของAudi E Tronหน่อย.

    กฤตกร มานะดี

    มัลติมีเดีย ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ถุงลมด้านข้างคู่หน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Pongpanot Changsan

    มีถุงลมด้านข้างคู่หน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก