แท็ก

audi e tron 50 epa range

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron 50 epa range

ชมคันจริง 2021 Range Rover Evoque Lafayette Edition ราคา 4.199 ล้านบาท แต่มีแค่ 3 คัน

เรนจ์โรเวอร์ อีโวค เปิดตัวรุ่นแต่งพิเศษในไทย2021 Range Rover Evoque Lafayette Edition (เรนจ์ โรเวอร์

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

ดูเพิ่มเติม

รวมข้อดีข้อเสีย Land Rover Range Rover Velar ก่อนเป็นเจ้าของ

Crossover SUV ทำให้หลายคนสนใจ และอยากมีสักคัน แต่ก่อนจะให้ Land Rover Range Rover Velar เป็นรถคู่ใจสายลุย

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รู้จักข้อดีข้อเสียก่อนเป็นเจ้าของรถสายลุย Land Rover RANGE ROVER

Land Rover Range Rover1.ภายใน Range Rover ตกแต่งหรูหราการออกแบบภายในของ Land Rover Range Rover ใช้วัสดุคุณภาพสูง

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

รองรับการนั่งโดยสารของผู้โดยสารตัวใหญ่ได้สะดวกสบายยิ่งขึ้น รูปลักษณ์จะถูกอัพเกรดความโฉบเฉี่ยว ขุมพลังขับเคลื่อนจะมีทั้งเครื่องยนต์เบนซินและไฮบริดMazda CX-50เมื่อปีที่แล้ว

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

Electric (ฮุนได โคนา) ที่ไม่รู้ขายได้กี่คันแล้วชุดแต่ง 100 ปีMazdaMazda (มาสด้า) ชูโรงด้วย Mazda BT-50

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิว Q&A audi e tron 50 epa range

If it weren’t for Tesla, would major automakers have started developing their electric vehicles later?

If it weren’t for Tesla, would major automakers have started developing their electric vehicles later? Actually I think they would, but everything would go more like slow, evolutionary, baby steps path. City cars or short-range commuter cars. You know, Mistubishi iMiEV, Nissan Leaf, BMW i3, Renault ZOE. Or shortcuts like cars that were converted to electric, e.g. VW e-Golf and e-Up or /god forbid/ the Ford Focus with the big box for the battery in the trunk. It’s getting worse: compliance cars without rapid charging: Fiat 500e (a city car). And a car I cannot imagine it exists: a full sized family sedan, Honda Clarity with a length of 4,89 m - this almost matches Tesla Model S - with a laughable 25,5 kWh battery (Tesla offered until recently 75 or 100 kWh, now only the latter) - with no rapid charging. Charging time - at least 3,5 hours. And a 89 miles EPA range. A car that was obviously not meant to be sold, not even leased. It exists to sit in the shop or even more likely, be on the price list, nothing more. A car that is obviously to be sold only as a plugin hybrid. Tesla showed with its whole series that EVs are long range cars, ready to replace ICE cars. Not in 10 years, not in 5 years, today. Actually, since 2012. Every competitor (even in 2019) is still dragging its feet, either their range is not sufficient or their charge rate is too slow, and this includes Jaguar i-Pace, Audi e-Tron or Mercedes Benz EQC. They either didn’t get it or (most likely) didn’t want to get it. They should have some smart people, at the end of the day they are installing 350 kW rapid chargers which in theory beat Tesla’s 150 kW or even the newer V3 250 kW chargers. But one thing is what the chargers offer, the other is what those cars can take. Only Audi e-Tron charges at about 140 kW, Tesla Model 3 LR (funny, on the same chargers, technically from the competition) charge at up to 190 kW. There are maybe, but just maybe two exceptions: Hyundai Kona and Kia e-Niro. Actually the last one is a fairly decent competitor to the Tesla Model Y - within its limitations. Guess what, they are produced in almost laughable small numbers. So to answer your question - yes, they would, but at least a decade if not more later. The German automotive industry was thinking until recently that it could sell its overpriced hybrids in the next decade. Things are starting to move. Toyota and Honda seem to be stuck in R&D in hydrogen fuel cells. All those will change their course in the coming few years. Without Tesla all this would happen in 2030–2035. Roughly a decade later. If not more. Quite possibly some would first start with hydrogen and postpone EVs to 2040–45. Maybe we would even see a war-of-the-currents between hydrogen and BEVs in the forties. Now nothing of this will ever happen. Tesla Model 3 crushed all those crazy ideas, some companies just won’t admit that the war is already over. Including Nikola hydrogen trucks are rumoured to suddenly “optionally” offer electric trucks too. The basic specs for the Nikola One are very heavy hydrogen tanks (I guess a ton if not more) for 100 kg of hydrogen, 300 kW (150+ kg?) of fuel cells and a massive 320 kWh (about 2 ton) battery acting as a buffer - with an almost insane range, but 3 times the running cost. Just compare, about 5 kg of Hydrogen (the price in Germany roughly 50 Eur, subsidised) vs. 100 kWh of electricity per 100 km. Even at German high prices of electricity, a BEV truck is at least two times cheaper to run. And the whole system is not even nearly a lightweight. Basically - this is a battery electric truck with an on-board hydrogen charger / range extender. Quite likely they will drop the whole hydrogen part and install a bigger battery instead. Now it is simple and clear: either some company will produce a lot of pure EVs in 2030 - or it is gone, following Kodak and Nokia. Once great, but later not existing anymore. End of the story.

Will the Audi E-Tron eventually outsell the Tesla Model X?

Will the Audi E-Tron eventually outsell the Tesla Model X? Which year are we talking about? Today, near future or 2025? Well, let’s see, the Tesla Model X with the 100 kWh battery (95 kWh available to the user) has an EPA range of 295 miles (Wikipedia) or 325 miles in the recent, newest, upgraded version, according to Tesla. Audi E-Tron with the 95 kWh battery (84 kWh available) has an EPA range of 204 miles. If we account a few percent for degradation of the battery, less-than-ideal road conditions and higher freeway speeds and subtract 25% from the range of each car to get to real-life ranges, we get to 325 (-25%) = 244 miles for Model X and 153 miles for the E-Tron. That’s the range on which customers can actually rely on. If we get to winter conditions, subtract another 10–15%. Not only the E-Tron isn’t in the same league as the Model X, it actually disqualifies itself as a reasonable choice for this class / price segment. It will get only customers who absolutely don’t want a Tesla and absolutely want an Audi. At those differences in performance and range I don’t think that there are many. Yes, Audi does charge faster up to 80% (which is good) and it left a few percent more as safety in the battery to make it last longer, they could have “unlocked” a few percent more at the top, but still - its not even a competitor, yet alone a car that could outsell the Model X. This extra charging speed gets nullified by a much higher consumption, so as a result the Model X actually charges faster, especially if the user mostly charges on Superchargers in the (most common) 10% - 70% state of charge region. Leave aside that Tesla’s Supercharger is already up and running and Electrify America is still building it, it has the Autopilot that will have full self driving capability in a couple of years and it has over-the-air updates. The final point is - Tesla can produce as many Model X as it wants, it has no shortage of the 18650 battery cells. Audi - in contrast - has a shortage of their battery cells. I was asking whether we talk about the year 2025. Yes, by then Audi could start from scratch, massively redesign the car and give it a 130+ kWh battery. But these wouldn’t be the cars we are are talking about today. Edit: I have seen information that initial sales in Spain, Netherlands and Norway were quite good; but actually I am not surprised - first, it is a new car which some people like because it is new and second - it offers some features that Teslas don’t. Let’s not forget - the Model S is available since 2013 and Model X since late 2015. Many people who wanted those already have them. Norway has mostly roads with a speed limit of 80 km/h (50 mph) and people who bought the e-Tron obviously don’t drive very far very often and at those speeds the e-Tron can probably make close to those 300 km. But we are talking about 500, maybe close to 1000 cars per month. Globally. Early birds. Update 1: I wrote all of the above in May 2019. Now the opinion became a fact-based opinion. In US sales the Model X outsells the e-Tron at a ratio between 2:1 and 3:1. Final Update: Monthly Plug-In EV Sales Scorecard: July 2019 In Europe the E-Tron might have a slight home advantage, but don’t think that it is able to flip the ratio. Side note - Audi just recently announced another version of the e-Tron. With battery with 71 kWh gross capacity. Not 120 kWh, but 71 kWh. Less power, slower charging. I don’t think that this will boost sales. For this size and price category this is laughable.

How can Audi offer a 90+ kWh battery cheaper than Tesla can?

For one thing Tesla probably makes a good bit more profit on its cars than Audi will make on the e-tron. The average margin of a Tesla car is over 25%, and that’s weighted down by the Model 3, meaning that the Model S, which would be the only Tesla with a battery pack as large as the E-tron would be well above 25%. That margin number is before accounting for ZEV credits.[1][2] For reference, the average margin of a luxury care is 10–15% (lower for other cars). Other answers suggest that the e-tron is being sold at a loss (before carbon credits). The e-tron presumably doesn’t come with autonomous driving hardware that is standard on all Tesla cars. It has less acceleration and a lower top speed than the Teslas.[3] What’s odd about the e-tron and the new Jaguar I-PACE is why they don’t get more range from their larger batteries. The Tesla Model 3 gets 310 miles of range from its 75 kWh battery, while the e-tron looks to have an EPA range of 204 miles with a 95 kWh battery (supposedly this has been increased to 270, but the EPA website doesn’t have this). The Tesla Model S Long Range (100 kWh) battery 373 miles. If we put battery capacity aside and just look at range, the Tesla Model 3 long range AWD model blows the e-tron away with much greater range (and acceleration and top speed), and a considerably lower price. To get an e-tron with a premium stereo, glass roof, heated seats, etc. will cost $81,000. The AWD Model 3 long range would be around $48,990. Update: Audi has introduced it e-tron 50 with a 71 kWh battery pack with a starting price of $55,000 in some countries. EPA range numbers are not available, but the will be under 200 miles for sure. Footnotes [1] TSLA 3Q18 Update Letter | Tesla Model S | Revenue [2] What is ZEV? [3] https://www.caranddriver.com/news/2019-audi-e-tron-quattro-electric-crossover-ev-photos-info

Why should I buy Tesla Model X instead of Audi e-tron?

Let’s say when to buy an e-Tron, this is easier. do you live in USA? If yes, you will be almost certainly be limited to the range of the e-Tron which is 204 miles according to EPA, which means about 150 miles at highway speeds. It can charge at up to 150 kW, but those chargers are rare and will stay like this for a year or two. There are some 50 kW CCS chargers, but for a car with an usable battery of 84 kWh this means top-ups of at least 1 hour, probably more, meaning that for long trips you must have plenty of time, the car is “thirsty” - significantly less economical than the Model X. If this doesn’t bother you and some more premium interior is more important, the e-Tron may be the car for you. Tesla Model X has more space, can have up to 7 seats, consumes less and has especially in the 100 kWh version a lot more range - about 50% more. Although it (currently) can charge at up to 120 kW, this will change with over-the-air updates. Even if the e-Tron can get to a HPC rapid charger, Tesla almost makes this up with lower consumption. Tesla already has a dense network of Superchargers which cover most of USA and Western and Central Europe, offering the ability to make long road trips without a problem. And Tesla has the Autopilot with the ability to become (optionally) fully self driving in a couple of years. So yes, if you live in suburbs of some bigger city and the longest trip is to the local (international) airport and you don’t care about the autopilot - the e-Tron may make some sense. Or you live in Norway where almost the whole country has a speed limit of 80 km/h (50 mph) which results in relatively small consumption - and once again don’t really make very long road trips. In any other case - it’s the Tesla Model X. Highly preferable with the 100 kWh battery because (let’s admit) - it’s a big car. A SUV/crossover. The 75 kWh battery is too small to make it work as designed. Edit: I almost forgot towing capability. Yes, both cars can tow some trailers (while the Model X can take bigger ones), but with the e-Tron you will run out of your battery so fast that it will become a real pain because towing adds roughly 50% to the consumption. With the Model X you will be able to tow for some 200 miles and with some 30+ minutes breaks (from Supercharger to Supercharger) it will still be able to do some road trips in a reasonable time. So if you consider towing, the Model X is the clear winner. This video shows Model X, towing a 2250 kg (5000 lb) boat, uphill. Well, I like that video, especially after the 5:00 mark. Just watch it :)

What would motivate you to buy a Tesla electric car in 2020?

What would motivate you to buy a Tesla electric car in 2020? 1. It would be a good local charging infrastructure where you can charge an EV almost everywhere (like Netherlands has) - this would be the biggest motivation. Richard Petek's answer to Which country has the best electric vehicle (EV) charging infrastructure? Amsterdam, Netherlands. Source: Plugshare.com 2. Of course it is the purchase price of good EVs like Tesla Model 3 or Model Y. I know that those cars pay off themselves with lower charging cost and significantly less maintenance, but it would take about 15 years for me since I don’t drive a lot. But on the other hand I don’t want a car with a small battery wehre I would need to make annoyingly many charging stops to get somewhere. One stop every 2 hours is excellent, one every 1,5 hours is somewhat OK, one every 1 hour of driving on a freeway is simply an annoyance too much. 3. Range. Range isn’t really an issue anymore. Any car that has an EPA range of 400 km (250 miles) is OK - for those who don’t know it, this is the range at approximately 90 km/h (55 mph). At freeway speeds of 120 km/h (75 mph) this drops to 300 km (roughly 200 miles), in winter this drops to 250 km (160 miles). Since nobody drives from 100% to 0%, it actually requires charging stops every 150–200 km (100–130 miles). While for some people this might be a problem, for me this is already OK. Of course, a bit more won’t hurt either, so a Model 3 / Model Y Long Range is even better at that point. 4. Rapid charging speed That’s the point where most EVs differentiate. Teslas are great, all charge at 120 kW and more, some go for a short time to 200 kW or even more. Even the cheapest Model 3 SR+ can briefly go to 170 kW. No current competition does that - with the exception of the extremely expensive sports car Porsche Taycan (which is, by the way, the most inefficient EV on the market) and the quite expensive Audi E-Tron, which is fairly inefficient too. Teslas really have no competition, so that’s the point where Model 3 and Model Y really shine. For those who want to nitpick, yes, Audi e-Tron is a competitor, but it has significantly less range. And it is expensive. The only non-Teslas might be the new kids on the block, the Peugeot e-208 and the Opel Corsa-e . Both are in the B- / supermini segment which should supposedly charge at up to 100 kW. If this is true, they should be an interesting smaller alternative (mostly for the European market), if not, they are just another marketing miss. We’ll see. Last note: just a few days ago has the Ionity rapid charging network significantly risen its charging prices - to EUR 0.79 per kWh (including VAT). IONITY - WHERE & HOW Luckily there is Tesla which charges on its Supercharger network significantly more reasonable prices, on average only 40% - 50% of it. Tesla Supercharging Tesla shows the way that the only way to really go electric is - Tesla. Everybody else just shies away its customers.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron 50 epa range

  • Q

    ระบบเสริมแรงเบรกของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    จิ๊ป คับ

    มีระบบเสริมแรงเบรกและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ฝาครอบล้อของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Keawjai Chaihong

    มีฝาครอบล้อและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบเบรกด้านหน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    disornr

    มีระบบเบรกด้านหน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก