แท็ก

audi e tron gas mileage

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron gas mileage

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ดูเพิ่มเติม

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

รีวิวโพสต์ audi e tron gas mileage

And this is no ordinary Audi. A new dynamics that is starting to happen and I really hate is tech guys who now think they are car experts. Nobody buys an Audi RS5, RS6, RS7 , and now RS e tron for gas mileage or range.Tesla is the Toyota of electric cars.

No, if you want electric you go get a Tesla Model X or Audi E Tron. And about the gas mileage, if you want a nice V8 rumbling under the hood you have to expect bad mileage.

รีวิว Q&A audi e tron gas mileage

How much does the electricity cost to charge the battery on a Tesla in terms of $/mile for “typical” around town driving? How does this cost compare with the equivalent cost for a gas powered vehicle?

Around town an EV needs about 1/4 kWh to go a mile. That is a pretty good estimate for almost any of the currently available mid size EVs, including the Tesla model 3, VW ID4, Ford Mustang Mach E, Hyundai Ioniq, Volvo Polestar, Audi e-tron, and many others. In the USA using average off-peak rates, that costs about $0.03/mile Gas prices vary a lot by region and season, and the gas mileage cars get varies more than the electric consumption of the current crop of EVs, but if you assume $3.00/gallon and 30 miles per gallon, the fuel cost is $0.10/mile.

How much can a person save from switching to an electric car in a year?

Ignoring the cost of a new vehicle, my Chevy Bolt can get me up to 300 miles of city driving off of a charge. For me, that’s around two weeks of driving. A level 1 charge takes all weekend, and cost me less than $9.00. I can charge with Level 2, in probably 8 hours, same cost, at home. Price goes up a bit if using a public charger, and a DCFC charger will get it done in 45 minutes. At a cost of around $13.50. Some public chargers are almost as expensive as gas, and others are free. A comparative tank of premium gas would cost me around $42, in my old car (Audi A4). This dynamic has some caveats. In the winter, when it is cold, about 30% of my power budget is for heating the cabin. Hot summer can eat up my range as well, but not as bad, at least where I live. Additionally, a lot of that cost differential for the gasoline is taxes. As more and more electric cars come online, tax revenues will drop, and some new usage-based method for paying for roads will be enacted. That’s the Bolt. An Audi e-Tron has a 95kwh battery, compared to the Bolt’s 60 kWh battery, and there is a whole lot more overhead on a luxury car. The e-tron is rated at around 240 miles on a charge, which is close to the Bolt’s rating. I’m able to get more miles out of the Bolt because it is lighter. The e-tron’s curb weight is something like 5750 pounds. The e-tron on the highway, at 70+ mph starts eating the juice big time. In all cases, your mileage may vary. I’m more aware of regenerative braking, especially in the Audi. I drive it a lot more conservatively that the Bolt. EditReplyJeff LeeOriginal Author · 2m ago

What is Charlie Cheever's dream car?

I'm pretty happy with my current car because it's low key and gets good gas mileage and has been reliable for me. But I think the spirit of the question probably means something more exciting. Some possibilities: Porsche 911 Turbo Tesla Roadster Car that drives itself. Others have suggested the Audi e-tron and 2013 Nissan GT-R as cars I should consider, but I haven't evaluated them yet. I am looking forward to cars that can drive themselves, but I've heard it will take about 20 years for this technology to make it into mass production. I also really like energy efficiency, and so a Tesla electric car would probably be near the top of my list, though I haven't really looked into how efficient, reliable, or performant they are, so I don't know if this would stay on my list of dream cars or not. I do think the Tesla roadsters look cool. Growing up, I always really liked the Porsche 911 Turbo, but it doesn't seem very practical, so I'll probably never get one. Some other things that I'd like that the cars I've listed don't have: low maintenance, ability to drive in conditions like snow and mountains.

Keeping all other features and functionalities aside, why is that Jaguar's I-Pace, Audi's e-Tron and now Porsche's Taycan, cannot compete with Tesla cars in terms of Range (EPS)?

Who says they cannot compete? Some of the claimed range is true, some is marketing, some is measured under very controlled conditions and will never be achieved in real use. There are several surveys and tests of real range by unbiased organisations or publications that give better figures. The same is true of claimed gas mileage for ICE cars. Anyway, electric cars are still at an early stage of development..

What are the pros and cons of petrol and diesel engines?

The situation today is very different from what it was.. So here are the positives about diesel. 1. Diesel is no longer dirty or loud. Thanks to new engine technology and the mandatory transition to ultra-low sulfur diesel, today's diesel cars run quietly, and don’t spew black smoke all over the road. 2. More power. There’s a reason trucks run on diesel: The fuel provides more torque, which means more towing power and more power off the line. Audi’s new 3-liter TDI diesel engine (used in the A6 and A7) produces 428 pound-feet of torque. The 3-liter TFSI gasoline engine generates 325 pound-feet. 3. Germans do it. In 2011, diesel car sales made up 51.8% of the European market, according to the U.S. Department of Energy . In Germany, 41.9% of cars sold that year ran on diesel. 4. Diesel cars hold their value better than gasoline cars. According to research firm ALG , compact diesels held 63% of their value after 36 months. For gasoline cars, the number was 53%. Hybrids, 55%. Alec Gutierrez, a senior market analyst at KBB, said that’s partly because there are fewer diesel cars on the market, so used ones command higher prices. They are also “tremendously fuel efficient,” Gutierrez said, a big selling point when gas prices are high. “Demand is outpacing supply,” he noted. 5. You go to the pump a lot less often. Diesel may cost more than regular gasoline (about $0.24 more per gallon, per AAA’s current figures ) but it’s much richer in energy — between 25% and 30% richer. The new BMW 328d (d for diesel) gets better mileage than the gas-powered Smart fortwo coupe. And it produces 180 horsepower, compared to the Smart’s measly 70. 7. If you’re buying a fancy car, diesel fuel isn’t actually more expensive. The current national average price for premium gasoline is $3.866/gallon. For diesel, it’s $3.876/gallon. So for anyone driving a luxury ride, gas costs just as much, and you need a lot more of it. 8. The price premium over a gasoline car is lower than for a hybrid or electric car. Per figures from LMC Automotive, cars running on diesel cost $2,500 more than the cars with a gasoline internal combustion engine, on average. For a hybrid, the difference is $4,100. For a fully electric car, it’s $13,000. All three types of vehicles will save you money on gas, but you'll overpay the least for the diesel. 9. It’s easy to find a place to fill up. The big problem with electric cars is that the public charging infrastructure is just beginning to be built. But because diesel has been a common fuel for trucks for decades, it’s available at nearly 50% of American gas stations. 10. Diesels win the 24 Hours of Le Mans. Since 2006, every car to win the famous endurance race — the Audi R10 TDI, Peugeot 908 HDi FAP, Audi R15 TDI plus, Audi R18 TDI, and Audi R18 e-tron quattro — burned diesel on the way to first place. Read more: 10 Reasons You Should Buy A Diesel Car

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron gas mileage

  • Q

    คานเหล็กด้านหน้ารถของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    disornr

    มีคานเหล็กด้านหน้ารถและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    รูปแบบเกียร์ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    พรพรพร

    มีรูปแบบเกียร์และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    On SaleของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Virat Wongsawai

    มีOn Saleและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก