แท็ก

audi e tron monthly lease

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron monthly lease

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

ดูเพิ่มเติม

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

รีวิว Q&A audi e tron monthly lease

What do Tesla owners coming from Audi/BMW/MB think of their car? How does it compare in comfort? Do you miss a luxury feel?

In the past 2 decades, I’ve owned 5 Mercedes Benzes, 5 Porsches, 2 Jaguars, and a variety of Mazdas, Chevys, Fords, Toyotas, and a Lexus. My wife and I each drive a Tesla Model 3+ and an Alfa Romeo Giulia TI (with Performance Package). While the Model 3’s interior is not up to par with the European luxury brands, it doesn’t feel cheap like the Ford or Chevys. It’s just more spartan and less glitzy, a little less sound deadening from road and wind noise. With that said, I’m not planning on going back to the European luxury brands any time soon. 2 months ago, I test drove the Audi e-Tron SUV and was impressed with the luxurious seats and trim, but the dashboard and console looked like a disorganized mess. Buttons and dials everywhere, with no logic in the arrangement. The pistol grip shift lever was unnecessarily gimmicky. The Audi AI Adaptive Cruise Control (their version of Autopilot) was primitive in comparison to Tesla’s. When the lease on my Alfa runs out, I’ll be shopping for I’ll likely be shopping for another Tesla (maybe the Y or Cybertruck if they ever get the styling correct)… or maybe the Rivian but I haven't driven one yet, I’ve just seen one from the outside at a trade show.

Between Audi, BMW, and Mercedes-Benz, which brand has the best affordable car?

All of these manufacturers make good cars, some are often fun to drive and pleasant to ride in. My wife and I have have owned vehicles from each of them, none passed 100K miles w/o needing very expensive maintenance despite adhering to the manufacturer’s service recommendations. If you want one and are willing to pay a premium over similarly sized Hondas, Toyotas, Hyundai, lease it when you see a good deal or buy it if you are as effective a negotiator as my late grandfather. Don’t forget to buy comprehensive, collision & gap insurance or you might find you owe the lease company BIG bucks if the car has been in an accident. Because of a predicted repair bill of close to $10,000 my wife sold her 8 yo BMW 335D at 88K to one dealer and leased an Audi A3 e-Tron for 3 years. The 335 was more fun to drive (rear wheel vs front wheel drive, more responsive steering), and had a larger trunk which we found useful. The Audi’s all electric range of ~25 miles is more than adequate for us - she buys gasoline every month or two, the battery is charged by previously installed solar panels. Extremely important her son wanted her to buy an Hybrid EV - the Audi has a 1.4 liter gas engine that comes on when needed. A decade ago a co-worker bought a low end Mercedes 4 door. I thought he paid about twice as much as a similar Honda Accord, though the Merc might have been closer in size and power to a Civic. He loved it, last time I saw him he was planning to visit family in Germany, buy a bigger Mercedes and spend a month or so traveling around Europe with his wife. If JPM is reading this, I’m talking about you. Having driven in Italy and France I’ve come to the conclusion that I never want to drive in Europe - the likelihood of coming across very narrow streets is close to 100%. Having been driven around much of Portugal last April, often in a Mercedes mini-van, by a local driver, I was delighted to sit back and watch as he negotiated ancient roads. If one lasts long enough the benefits of deferred gratification can be very pleasant. As to “the best”, what are your criteria? W/o knowing it is impossible to make a useful comparison. As I often say de gustibus non disputandum est.

What is it about Tesla that drives you crazy?

Your question happens at the right time. In a few months I am scheduled to replace my car as my lease is coming to an end. I would like to reduce my carbon footprint and for that reason alone I am considering a Tesla. I made already several trips to look at them, test drive them, etc. I would only consider the model X which in its cheapest version will set me back by about $100k. Every time I sit inside I am really stunned: the quality of their interiors is basically nonexistent. I clearly want it, but the price to me seems out of sync with reality for what I am getting. I can get a new BMW X5 with all the options I like for about $65k. Insurance for either the model X or the BMW X5 quoted to me are basically the same. So, I am left with the tax deductions and the saving on fuel. Considering how much I drive each year, it might take 5–6 years to break even. And then I do not like the way they look. The only Tesla that, as far as I am concerned, looks nice is the model S which I am not considering as, given my size, I am better off inside a slightly bigger car. But interiors are, again, nothing to brag about. If the Tesla X looked like the X5 and had the same interiors, I would not have any second thoughts about pulling the trigger, but with those interiors…. I am having second and third thoughts, maybe even fourth ones, instead. I checked the new Audi e-tron… Looks better, as far as I am concerned, but it is behind Tesla in many other respects. If only I could just use my bicycle! Or my inline skates!

Is Tesla about to crash and burn? I keep hearing a lot of doom and gloom about Tesla. Is it as bad as they say, or fake news?

It’s not fake news, but it is a very pessimistic twist on the facts. Tesla’s first quarter for 2019 was below expectations. It probably shouldn’t have been a surprise for several reasons, but it depressed the stock. Some say Tesla has reached a “demand cliff” but they ignore the fact that all car companies slack off in the first quarter, Tesla is in transition shipping Model 3s to Europe and China, and Tesla has still not shipped the car that everyone is waiting for, the $35,000 Model 3 Standard Range. Another bit of negative news was that Tesla’s head of power trains has moved to Apple, boosting speculation of an Apple car. And in general the very long list of upcoming competitors (“Tesla killers” some say) might lead some to think Tesla was in trouble. I’ve been looking at each of these new BEV entries, and there are problems with all of them. In my mind, the best of the lot was the Audi e-tron that we understand will be released in the US around this month, but there is some terrible news about the e-tron—the EPA tested it and it has only 205 miles of range with a 95 kWh battery pack. My old Model S gets 249 EPA miles with a much smaller 75 kWh battery pack and my Model 3 gets 325 miles with a 75. There is a serious efficiency issue there. And the e-tron costs about twice as much as my Model 3. That’s not a recipe for a Tesla killer, even with its optional seat massager. It’s also an open secret that traditional car dealerships do not want to sell electric cars because it cuts into their maintenance revenue stream. There is an anecdote that someone went to one of the Audi e-tron events in the US, checkbook in hand, but stayed for two hours unable to find anyone with an interest in taking his order. He left. Update: April 15, a week after the original answer, I bought Tesla stock. I did that for a few reasons. The stock is down today ($261.27) Tesla has scheduled a major webcast on its full self-driving technology for April 22. The fact that this is happening suggests a major announcement and some breakthrough in this area which I think is important for the success of the company) Tesla announced that going forward it was not going to write leases allowing customers to buy the cars at the end. Tesla will take the cars back and use them for a future autonomous ride-sharing service. This could be disruptive for Uber and Lyft, since Tesla would have a huge cost advantage. Fiat Chrysler is paying Tesla hundreds of millions of dollars for zero emissions credits in the EU Model 3 sales in Europe have been strong It turns out that slow deliveries of Model 3 in the first quarter of 2019 were not due to a demand plateau, but a constraint on batteries. All the other EV offerings announced have one thing or another wrong with them—too expensive, poor range or poor performance. And they will never drive themselves. This video of Musk and a leading MIT autonomous driving researcher:

Is Tesla far ahead of the competition or will the rest of the automotive industry catchup quickly?

Is Tesla far ahead of the competition This is a fact. […] or will the rest of the automotive industry catchup quickly? That takes a more nuanced answer, because it has more factors in it. The rest of the automotive industry pretends to - but in reality, it doesn’t look that it really wants to. You can ask me about VW in 2022, but for now there are many words and not many visible actions. Competitors first didn’t have the range. Well, now some have got closer, but still only closer. Yes, they may have more range than a 6 years old Model S 60 or the cheapest Model 3 Standard, but get my point. Charging speeds are not on par or not even close (with one or two exceptions, I’ll come to that later). Some started with cars that were in a different league (Ranault Zoe, BMW i3) - and give them bigger batteries. A turbo-charged beetle is still a beetle. In some cases the technology is deliberately inferior. Nissans Leaf 2 plus still doesn’t have any liquid cooling of the battery. One rapid charge per day and the battery overheats. And in some cases they actually produce a decent EV, Kia e-Niro (and its smaller cousin Hyundai Kona). Slightly cheaper, not really competitors of the base Model 3 Standard Plus, but decently close. The catch: they produce them in laughably small numbers, less than 2000 cars per month. Tesla makes about 5000 Model 3 per week - in Q2 2019 it produced 24.000 of Model 3 per month. Jaguar i-Pace is decent, with good interior, but nothing more. Now I will come to the (previously announced) creme de la creme of competitors: 2019 Audi E-Tron, premium crossover/SUV. And I am not joking, the car is not that bad, it has premium interior and good sound proofing. But. It charges on par with Tesla Model S and X - which is good. The battery is just slightly smaller than in a Tesla (95 vs 100 kWh). That’s good too. But - it has an abysmal efficiency, mostly due its bad aerodynamics. Teslas S and X 100 have ranges of 300–375 miles, Audi e-Tron has an EPA range of 204 miles, mostly because of bad performance on freeways. You guess that Audi would fix this issue, correct? Well, just recently it announced a new version - with a 71 kWh battery. Yes, you are hearing right - not 120 kWh, which would mitigate the problem, but 71 kWh. So they are not even trying. I don’t know who the target population is - if there is any. If I am speculating, maybe some top management people where the company will buy (or lease) a fancy and quiet car - for daily errands and a drive to the nearest airport. Or some older people who never travel. Or some really rich people where this is the second car - next to an Audi Q7 or BMW X7. tl;dr The remaining industry is pretending to catch up with Tesla. Once you get in the class where Tesla makes its cars (sedans or premium sedans and crossovers, price range of $40k - $120k) and compare car vs. car, one on one, you will select a Tesla over a competitor in a ratio of 10:1. And this single one will be because you like some specific detail on the competitor - or you simply dislike Teslas. And I didn’t even start with Autopilot and all future upgrades that it will get. Oh, by the way - Tesla has a market share well over 80% of EVs in USA. That’s what I said. Well, competitors might get close to Tesla by 2022 if they really wanted to. Now what I see, I don’t expect that this would happen before 2025. By then, Tesla will be able to produce about 1,5 million cars per year. That’s Audi-region and on the path to get close to BMW. Somebody made a metaphor: Tesla is like a gazelle, running in front of some gorillas. By the time they catch it it will be a gorilla too. A brand, a market, a charging network, profitable and leading in R&D. Case closed.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron monthly lease

  • Q

    ระยะห่างระหว่างล้อคู่หน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ไทด์ ราชรี

    มีระยะห่างระหว่างล้อคู่หน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ประเภทยางรถยนต์ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    lina_love_peace

    มีประเภทยางรถยนต์และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบช่วยจอดอัจฉริยะของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ณัฐกล มุสิกวรรณวัฒน์

    มีระบบช่วยจอดอัจฉริยะและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก