แท็ก

audi e tron quattro range

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron quattro range

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

Review: Audi A8 ซีดานหรูสไตล์ผู้นำ

6.799 ล้านบาทในรุ่น Audi A8 L 55 TFSI quattro Premium และ 7.999 ล้านบาทในรุ่น Audi A8 L 55 TFSI quattro

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi A6 Avant ก่อนเป็นเจ้าของ!

พรีเมียม และเทคโนโลยีที่ทันสมัย 2020 Audi A6 Avant ก็เป็นหนึ่งในรถยนต์ที่ Audi มาพร้อมมาตรฐานความเป็นรถหรู

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

ราคาพิเศษ หรือเลือกผ่อน 0% 7 ปี ไม่มีบอลลูน (A1, Q2, A8, Q5, Q7 45 TDI quattro, Q8 และ TT Roadster)

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

ดูเพิ่มเติม

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ส่องข้อดีข้อเสีย Audi A8 ซีดานลักชัวรี่สไตล์ผู้นำ

Audi A8 นี้ก่อนตัดสินใจเป็นเจ้าของข้อดี Audi A81.ห้องโดยสารนั่งสบายภายในของ Audi A8 มีความกว้างขวาง

Audi เปิดตัว 2021 Audi TT สเปคใหม่ พร้อมแคมเปญดอกเบี้ย 0% 5 ปีไม่มีบอลลูนกับอีก 10 รุ่นฮิต

Audi (อาวดี้) ประเทศไทยนำ Audi TT Coupé (อาวดี้ ทีที คูเป้) และ Audi TT Roadster (อาวดี้ ทีที

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

รวมข้อดีข้อเสีย Land Rover Range Rover Velar ก่อนเป็นเจ้าของ

Crossover SUV ทำให้หลายคนสนใจ และอยากมีสักคัน แต่ก่อนจะให้ Land Rover Range Rover Velar เป็นรถคู่ใจสายลุย

Audi TT RS 40 years of Quattro ฉลอง 40 ปีระบบขับเคลื่อนสี่ล้อของอาวดี้ จำกัด 40 คันเท่านั้น

Audi (อาวดี้) เฉลิมฉลอง 40 ปีเทคโนโลยี Quattro ขับเคลื่อน 4 ล้อ ด้วยการแต่งโมเดลโรดสเตอร์รุ่นดังอย่าง

รู้จักข้อดีข้อเสียก่อนเป็นเจ้าของรถสายลุย Land Rover RANGE ROVER

Land Rover Range Rover1.ภายใน Range Rover ตกแต่งหรูหราการออกแบบภายในของ Land Rover Range Rover ใช้วัสดุคุณภาพสูง

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi e-tron Sportback 55 quattro S Line ราคา 5.299 ล้านบาท ขับเคลื่อนด้วยขุมพลังมอเตอร์ไฟฟ้า 2 ตัว ที่ให้กำลังสูงสุดถึง

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Q5 35 TDI quattro ราคาอยู่ที่ 3,399,000 บาท เครื่องยนต์ดีเซล และ Audi Q5 45 TFSI quattro S line เครื่องยนต์เบนซิน

รู้จักข้อดีข้อเสีย Audi TT รถสปอร์ตคูเป้สุดหรู

ไม่ว่า Audi TT จะออกมากี่รุ่นก็ยังคงโดดเด่นเป็นเอกลักษณ์ดีไซน์ล้ำแบบ Audi สไตล์ Super Car ที่เอาใจคนรักความเร็ว

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

Audi เปิดตัวเอสยูวีโหด 2021 Audi RS Q3 Sportback เคาะ 4.75 ล้านบาท ถูกกว่า Mercedes-AMG GLC

Audi (อาวดี้) ประเทศไทย เปิดตัวรถรุ่นใหม่รวดเดียว 3 รุ่น นำทัพด้วย 2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

รีวิวโพสต์ audi e tron quattro range

The fully electric Audi Quattro E Tron RS GT world premiere !! 472kms range, Top speed 250 mph 0-100 in 3.3 seconds !! 23 minutes for a full charge #gamechanger

Audi has unveiled Q4 e-Tron and Q4 e-Tron Sportback electric SUVs Both are available in three variants with the following driving range :--Q4 35 e-tron- 341 km/charge -Q4 40 e-tron- 520 km/charge -Q4 50 e-tron Quattro- 497 km/charge

#audi #e-tron #quattro concept 300 MI range 0 - 60 in 4.6 secs

Quattro x Quattro To celebrate the launch of our new range of ultra high quality print, canvas and jigsaw products we are re-working some of our most iconic images from the last ten years.First up is the #Audi #e-tron #Quattro #LeMans win from 2012 … http://bit.ly/2F7kGCu

Consensus seems to be: the Audi E Tron Quattro (€80k?) or the Hyundai Kona long range (€45k?). Both waaaaaay behind Tesla in software I'd guess.

#Audi #e-tron quattro concept - 400 km range laden in minder dan 30 min. https://instagram.com/p/7nvsg_BG40/

#ElectricCar: Audi confirms more 'realistic' range of 250 miles for the e tron quattro puts car in a Faraday cage ... https://goo.gl/qrCAzE

Audi Launches A6 e-tron Concept With A 435 Mile Range And 470Hp (Photos) #a6 #a6_e-tron #a7_sportback #audi #concept #e-tron_gt #electric_vehicle #porsche #quattro

#Audi #e-tron quattro concept - de #tesla #modelx killer - 500 km range, maar dan wel een mooi… https://instagram.com/p/7nvisHhG4k/

The term '#e-tron' will soon be as familiar in #Audi's range as #TDI or #quattro, as the German automaker makes http://tinyurl.com/mulfpgy

รีวิว Q&A audi e tron quattro range

Should I buy a Tesla car in 2019?

This is very critical moment of decision to buy or not to buy a Tesla . As I am a person who within 1 month is going to have Model S Raven 2019 Long Range, and as a Tesla lover since I made first test drive of model S at 2016 and always read about Tesla news and their development, and about another EV cars, I feel that I am the right person to answer this question. This question is is so critical because we are living at a period where German car companies are aware of the Electric Car Revolution and promising to produce new EV cars. New cars has been announced since 2009 and some of them are already released: • Audi E-Tron • Jaguar I-Pace • Mercedes EQC (and other EQS or EQA) • VW ID - 3 • Porsche Taycan Turbo Some of them to be released in the next two - three years: Mercedes EQS Audi E-Tron Sportback, E-Tron GT E-Tron Quattro: Audi E-Tron - Revenge of the E-Tron - 2010 Audi E-Tron news - Frankfurt show: Audi E-Tron - 2009 (You can note from the above two links that it is so funny to see that German companies [Audi in particular]have very futuristic ideas since 2009 but the only realistic car that came this year was just the usual E-Tron) they can make whatever cars that make you surprise and happy that they are coming soon! But the are not taking it seriously. They are just dreams and concept cars. Volkswagen I.D. series - Wikipedia : VW ID-Crozz VW ID-Vizzion VW ID-Roomzz Tesla Y model So if you asked me two years ago I will definitely say yes buy a Tesla car, but for now (end of 2019) your question has to be answered depending on your situation (economical and future plans) So if you are asking what is the best car now with the best price? My answer will definitely be: Tesla model 3, it is the best time to buy a Tesla model 3. Tesla Model 3 - Wikipedia But if you have extra 30.000€ and able to pay about 70-100.000 € for model S (and considering that you may loose 30-50% of the model S price within 4-5 years from now, just like every other car), and I say maybe because one statistic showed that Tesla model S cars hold their prices over time (just like iPhones) Tesla vehicles still hold values better than competition on used market, study shows - Electrek But even though you will enjoy a luxurious car with best of its type and that would lasts many years. But if you have the patience to wait about 3 years to see the next generation of Tesla cars and maybe German cars mentioned above (this also can lead to better concurrence and better technology, better motors, better Autopilot, better batteries that can charge quickly, better car interiors, more futuristic and luxurious and lower prices), if you don’t need a car now then it is better to wait, but don’t buy in any case an ICE (Internal Combustion Engine) car. The advantages of buying a Tesla Model S now are: * According to Elon Musk there will be rise in Tesla prices when they are fully automated (FSD full self driving). * You get free lifetime supercharging this was announced 3 Aug 2019 (this opportunity can end soon, and last time they offered that was in old models between 2012 and 2015) * The model S is made of Aluminum , and looks so great and futuristic so non the body get corrosion or old modeled * The new Version (Raven) is capable of quick supercharging about 150 kWh , so when the version 3 of superchargers available everywhere you won’t need more than 20 min to fully charge your car. * Elon Musk already announced that there won’t be and change in design of model S or X. this means if you are considering buy a Tesla then buy it now, either 3 model or S model. But if you are waiting for better quality than Tesla with better price then you have to wait 2-3 years (even though Tesla is upgrading their functions, quality, design, and prices) , after three years you have to compare the next coming cars with the new Tesla. Tesla Model X 100kWh Dual Motor Performance Ludicrous 5dr Auto Finally if you find my article was useful to make a decision of buying a Tesla car, please use my Referral Code: Free Supercharger Miles This will give both us 1500 km of free supercharging at Tesla supercharging station In addition to the Supercharging bonus, owners who refer Tesla sales get entered into drawings to win a Tesla Model Y or a new Tesla Roadster (neither of which is on the market yet). If you’re a Tesla owner with unlimited free Supercharging, then you get additional entries into the car giveaways for each referral. Model Y giveaways are (or will be) held monthly, while Roadster drawings will be held once per quarter (four times per year). Please push ”Upvote” button if you like the article and share it with your friends 🙏🏻😊.

If there was no such thing as a Tesla, which electric car would you buy?

If there was no such thing as a Tesla, which electric car would you buy? First - if there was no Tesla and Elon Musk in the previous decade, the move to electric vehicles would go half the speed or even less. The rest of the industry saw EVs just as short-range commuter cars. Tesla is the only one which really pushed the ability to go on long road trips and rapid charge really fast. But if you ask for Tesla’s alternatives - today? End of 2020? Which could be the next best alternative? Instead of Tesla Model S Long Range ? Porsche Taycan 4S Plus . Instead of Tesla Model S Performance ? Porsche Taycan Turbo or Porsche Taycan Turbo S In either case, the alternative has less range and is significantly more expensive, but the ride and interior materials are said to be a bit better. Instead of Tesla Model X Long Range ? Audi e-tron 55 quattro Instead of Tesla Model X Performance ? Audi e-tron S 55 quattro Audi offers better soundproofing, but consumes a lot more and has significantly less range - and has space only for 5 and not for 7 people. Instead of Tesla Model 3 Standard Range Plus ? Well, it doesn’t have a direct competitor since it is a sedan. In this case the closest competitors by price are Hyundai Kona Electric 64 kWh and Kia e-Niro 64 kWh , both being crossovers, both offering slightly more range, but show their disadvantage on longer trips since they rapid charge at only half the speed. Tesla Model 3 Long Range or Tesla Model 3 Long Range Performance don’t have a close competitor either, the closest could be the Polestar 2 , but it seems to be inefficient almost like an Jaguar i-Pace - and rapid charging speed is about half the speed of a Tesla, especially at colder temperatures. Instead of Tesla Model Y Long Range ? Polestar 2 , but while the build is good, (as explained) it lacks the efficiency, range, rapid charging speed and it has no heat pump. Tesla Model Y Long Range Performance ? Audi e-tron Sportback 55 quattro . The build is good, it comes close to the performance and even rapid charging speed, but it has less range and more importantly - it is significantly more expensive. The alternatives to Model 3 and Model Y are also the Volkswagen ID.3 , Volkswagen ID.4 or Skoda Enyaq iV (all coming in many variants), but most of them are not on the market yet. Smaller cars? Opel Corsa-e , Peugeot e-208 and Peugeot e-2008 SUV are cheaper, but their smaller size, shorter range and slower charging (roughly at the speed of the Kona and e-Niro) don’t make them a Tesla competitor, more like an alternative. When it comes to the software updates, charging network, autonomous driving or a vision of it, there are no alternatives, just more or less near approximations.

Which upcoming electric cars are most likely to challenge Tesla in 2019/2020?

Here is a list of some cars I have found: All of the ranges (miles) are estimates. 2019 Jaguar I-Pace (220 Miles) 2019 Audi E-Tron Quattro (275 Miles) 2019 Kia Niro EV (200–300 Miles) 2019 Hyundai Kona EV (242 Miles) Do note that all/most of these are SUVs. Visit THIS LINK to see the detailed info and pictures. Thanks, Yagna (Yogi) Patel

Why do some Tesla owners brag about the extensive supercharger network?

If one wants convenient long-distance travel in an electric vehicle, there are four requirements: Long range Energy efficiency Fast charging Charging network Tesla has the best combined score in that test. It’s why I had no hesitation taking a trip from central Virginia to Yellowstone National Park, Denver and back in my Model 3. It’s why driving from here to the Houston Astrodome in a Porsche Taycan 4S 93 kWh (a really fast charging car) takes two hours longer, an Audi e-tron 55 Quattro Sportback takes two and a half hours longer, and an Hyundai Kona takes 3 hours longer than my Tesla. (Numbers from A Better Route Planner.) I’m sure back during the transition from horse-drawn carriages to automobiles, having places to buy gasoline was a big deal too.

Why is the Audi e-tron able to charge much faster than a Tesla?

Part of the e-tron’s charging speed is an illusion. Let me give an example. Let’s say that I fill a glass of water at my sink and it takes 8 seconds. Now let’s fill a 1000 gallon tank with a fire hose and it takes 2 minutes. So which is faster, 0–100% in 8 seconds or 1–100% in two minutes? Would you say that my kitchen faucet fills faster than a 500-gallon-per-minute firehose? You wouldn’t say that. That’s not as extreme as comparing a Tesla Model 3 with an Audi e-tron, but there are similarities. Usually when Audi publishes charging comparisons, they compare going from 0 to 100% in their car and in the Tesla car. What is not apparent is that the Audi only has 204 miles of range, compared to the Tesla which, depending on model, might have 370 miles of range. The other trick that blurs the comparison is the display of a charging curve. Audi does two things with the curve. First they show the Tesla along its entire charge cycle, and stretch the Audi curve to match it, when in fact the Tesla had already added as much range as the Audi much earlier in the curve. You can see in this charging curve illustration from Audi that the Tesla Model 3 (the dark gray curve that starts out on top) only goes to about 88%. I’m assuming that Audi is using the Tesla Model 3 Standard Range Plus in the test because of they way they cut it off. If they had used the Long Range model, Tesla would have done better, and if Audi had used their Quattro 50, they would have done worse. The other thing has to do with how lithium-ion batteries charge—faster at first and then a lot slower at the very end. Tesla cars charge much closer to the top than an Audi does, so the charge curve shows the Tesla charging very slowly at the end. Audi doesn’t charge to the full capacity of the battery, so that slow charging region is hidden. They top off at 96% (which they call 100%). If I recall correctly, if you take a Model 3 Long Range Tesla at a V3 Supercharger (250 kW) and compare charging it from 0–204 miles (the max on the Audi) at an Ionity 340 kW DC fast charger, the Tesla finishes first. To be fair, I’ve been talking about the size of the tank in terms of range, rather than energy. The Tesla looks much better because it’s more energy efficient. If we talked about how much energy the battery can hold, then the e-tron does charge faster (although they still don’t charge their battery all the way). That difference probably comes from a more efficient cooling system. Tesla Model 3 charges faster than Model S for just that reason, a more efficient cooling design. To me, the important question is which car gets from Point A to Point B the fastest, and which car spends more time charging to get there. YouTuber Bjørn Nyland runs what he calls the 1000 km challenge with various cars. The Audi e-tron Quattro 55 completed 1000 km in 10 hours 15 minutes. The e-tron 50 took an hour longer. His Model 3 took 10 hours even. Here is his spreadsheet: Nyland notes that the e-tron 50 was tested in wet cool weather, and he estimates between 11:15 and 11:30 for dry roads in summer. The data doesn’t cover what would happen with Tesla V3 Superchargers. Here is the complete list of Nyhand 1000 km challenge videos . The point is that any advantage e-tron has in charging speed is lost due to its lower energy efficiency. In the real world, the Tesla spends less charging time and gets you there faster.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron quattro range

  • Q

    ถุงลมด้านข้างคู่หน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Pongpanot Changsan

    มีถุงลมด้านข้างคู่หน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เข็มขัดนิรภัยสำหรับผู้โดยสารตอนหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    เมธาสิทธิ์

    มีเข็มขัดนิรภัยสำหรับผู้โดยสารตอนหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ไฟส่องสว่างภายในห้องโดยสารของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Tagg Kittisak

    มีไฟส่องสว่างภายในห้องโดยสารและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก