แท็ก

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron sound system

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

ก้านที่ฉีกแนวไปจากภาพลักษณ์พวงมาลัย 3 ก้านแบบสปอร์ตที่ได้รับความนิยมในช่วงหลายปีที่ผ่านมา คอนโซลกลางยกสูงมีสวิทช์ควบคุม BMW Operating System

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิว 2020 Audi TT Coupe รถสปอร์ตเพื่อการใช้งานในชีวิตประจำวัน

ออดี้ บริษัทรถยนต์พรีเมียมจากเยอรมนี นำเสนอ 2020 อาวดี้ ทีที คูเป้ (2020 Audi TT Coupe) ออกจำหน่ายด้วยราคา

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 น่าจับตามอง โดยในไทยเป็นรุ่นนำเข้า ชื่อรุ่นคือ Audi Q2 35 TFSI ราคาเริ่มต้นที่ 2.249 ล้านบาท

ดูเพิ่มเติม

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Review: 2020 Audi A4 สปอร์ตซีดานเพื่อผู้นำทุกไลฟ์สไตล์

A4 ยังมาพร้อมระบบเสียง Audi Sound System ที่ทำให้สุนทรีย์ในทุกเส้นทางการออกแบบภายใน Audi A4ระบบความปลอดภัย

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Review: Audi A6 Avant รถหรูสายสปอร์ต

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์ยักษใหญ่ส่ง 2020 Audi A6 (อาวดี้ เอ6) สู่ตลาดรถยนต์ประเทศไทย ชื่ออย่างเป็นทางการคือ

Review: Audi A6 Avant รถหรูสไตล์ผู้นำ

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากเยอรมันส่ง 2020 Audi A6 Avant ในรหัส 40 TFSI ลงสู้คู่แข่งด้วยราคาเริ่มต้น

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

รุ่นรถที่เกี่ยวข้อง Audi E Tron

รุ่นรถของคู่แข่ง Audi E Tron

รีวิวโพสต์ audi e tron sound system

#ElectricCar: A Peek At Audi's e tron e sound Electric Car Sound System Video ... http://tinyurl.com/7ky8pq3

รีวิว Q&A audi e tron sound system

Which car should I buy, a Maserati, Audi or BMW?

I can’t really tell why you should/shouldn’t buy a Maserati or a BMW but I can definitely tell you something about Audi. Some unknown facts (Starters) about Audi: Back in 1932, Audi Front was the first car in the Europe that offered a six-cylinder engine with front wheel drive. In 1938, the Auto Union type C reached a top speed of 431 kmh on a V16 (Can you even imagine that? 1930s and 400+ kmh?). Ever heard of Audi Quattro? One of the most successful rally model, Audi Quattro. It marked the future of AWD systems. 13 Le-Mans victory since they entered the arena in 1999. Developed a 1000hp rally car back in 80s. First brand to win Le-mans with a Diesel vehicle(R10 TDI). First brand to win Le-mans with a hybrid electric car(R18 e-tron quattro). Audi TTS was the first driver-less car to reach the top of Pike's peak at close to racing speeds in year 2010. Using dual clutch transmissions since early 80s. As of Round 10 of 2014 season, Audi has a total of 75 pole positions in DTM against 43 of BMW. In 1990 and 1991, Audi was the first brand to achieve two consecutive DTM title wins. In 2007, 2008 and 2009, Audi was the first and has so far remained the only one to achieve three consecutive DTM title wins. 12 International Engine of the Year Awards. Audi can claim to be the first car company to conduct crash test. More than Half a century ago, DKW simply rolled the subcompact F7 model down a hill in front of spectators in order to demonstrate the car's safety. Audi does not brag about its achievements. It's the brand that makes its presence felt. Look at the Tag line Audi: Truth in Engineering/ Progress through technology (Vorsprung Durch Technik) BMW: Sheer Driving Pleasure. I hope, You are not just looking for pleasure. I mean, there is much more to ask for. Legendary Quattro AWD system. This is by far the most subtle, responsive and powerful AWD system in the luxury car business. And it was carved out of never ending quest to achieve perfection not just to fill in the void. State of Art Audi Matrix LED technology, Look how far they are when it comes to progress through tech. (They even have Laser beam tech) Best in class Bang & Olufsen and Bose Sound systems Nvidia Tegra 3 processor based Google Earth SAT-NAV. (Works like a charm) The brand created a foray back in 2005 with Audi R8. Google the accolades won by the Audi R8 worldwide. Cars with Virtual Cockpit.(Audi TT, Audi A4, Audi R8, Audi Q7) Cars with 5 star NCAP ratings. Audi has a reputation for designing the best in class interiors. Audi also has a reputation of including latest cutting edge technology to its cars whether it's autonomous driving, Audi Connect, Audi Pre-Sense, Lane assist, Park Assist, Piloted Parking, Night vision, head-up display etc. I mean, there's a lot to play around. ASF(Audi Space Frame) lightweight construction which saves weight and improves torsion rigidity. FSI(Fuel Stratified Injection) technology that improves fuel efficiency without compromising performance. Audi MMI(Multimedia Interface) is best in class without any doubt. Making the present more futuristic by R&D of Audi E-tron, H-tron models. 107 years of experience and unwavering determination to achieve perfection in the Automotive industry. This list could go on and on and on and on and on and on and on........ I believe, while buying a $50,000+ car , you might be looking for a perfect blend of performance, comfort and luxury not just pleasure. And Audi turns out to be a complete package. Originally Answered:Shashank Chikara's answer to Which one is better: Audi or BMW?

Which is the best, Tesla Model Y, Audi E-tron, Mercedes-Benz EQC, or BMW iX3?

I’d say the E-tron is best, having driven it and the Model Y. The Model Y is by far the WORST car I’ve ever driven, and I’ve driven over 50 in my lifetime. Terrible suspension, poor visibility, tinny sound system, dangerous headrests, the usual bad Tesla fit and finish. No one in the US has driven the EQC or iX3 yet.

If you believe that Tesla is five years ahead of the competition, does that mean that their products and prices from five years ago would be market competitive today, and is that true?

If you believe that Tesla is five years ahead of the competition, does that mean that their products and prices from five years ago would be market competitive today, and is that true? OK, let’s look at the 2015 Tesla range and see how it stacks up against the current offerings. The Tesla 2015 Model S came in three basic variants, the 70D, 85D and 90D. All were dual motor (although I believe that there was a single rwd version of the “85”), all wheel drive vehicles and were mostly differentiated by the different battery capacities and trim levels. The model range covered a price from $75,000 to $105,000, with engine power starting at 329 hp all the way to 691 hp for the P85D, and had a range that varied from 240 miles to 270 miles, depending on battery pack and model specification. Reviews of the day were rather effusive, with The Car Connection saying, “The 2015 Tesla Model S has no direct competition; the electric luxury hatchback is the benchmark among its kind in a market with more than 20 plug-in models. It's likely the most advanced car on the planet.” The Model X came in 75D, P90D or P100D variants, once again all were dual motor driven and mostly differentiated by the different battery pack capacities. At the time of its launch, it was the quickest and most aerodynamic SUV on the market, yet was still a seven seater. Prices ranged from $132,000 for the 90D with 257 miles range, to $142,000 for the P90D with 250 miles range. Performance was otherworldly, with 11.7 second quarter mile times from the P90D possible, putting it well inside the normal super car territory. Now lets look at the current competition, starting with the lovely Jaguar I-Pace. The current offering costs between $71,000 and $82,000 for a vehicle with 394 hp on tap and a claimed range of 253 miles…. Sounds rather familiar to the 5 year old Model S, doesn’t it? (although to be fair the current base model S is actually cheaper by a few hundred dollars than the base I-Pace) Perhaps the Audi E-Tron can fare better. Not bad looking, but a bit fussy and fiddly to my mind, but anyway that’s purely subjective, lets look at the basic specs. The E-Tron costs between $78,395 and $84,295 for this particular variant, and boasts of 355 hp with a range of only 204 miles. This looks to be rather less than what Tesla was offering 5 years ago, which seems strange. Perhaps the all new, all singing Polestar 2 can fare better. This is the new automotive line established by Volvo, who wish to make significant inroads into the EV market with fresh designs. The Polestar 2 is aimed at a lower market and as such starts at $61,200 for the base model, which is the only available model at the moment. It has a 201 hp motor mounted front and rear which gives a lively performance similar to the 2015 Model S. The 78 kWh battery gives the car a 233 mile range, which once again is right back at 2015 Tesla levels. Now it can be said that at $61k it’s substantially cheaper than the 2015 model S was when it was released, but it now has to compete with $39,190 to $56,190 Model 3s that offer ranges from 263 miles to 353 miles. Another point that has not been mentioned until now is the fact that Tesla has been continually expanding its Supercharger network which is something that no other manufacturer has even attempted. The sheer fact of this system of fast charging depots exists means that Tesla could easily operate with reduced range than the competition, yet they consistently offer more. Look, I’m really pleased that cars like the I-Pace, E-Tron and Polstar 2 exist, and I would absolutely love to own any one of them because they are all really great cars that are absolutely superior to their ICE brethren. The fact of the matter is that these manufacturers are aiming at an ever receding target that Tesla represents, and it’s no good if your model in development can only match the competitions current model in production when they are one or two development cycles ahead of you. (Vehicle prices and specs taken from Car and Driver magazine)

One of the reasons given for not wanting to drive a Tesla or another EV is that it's missing the sound and feel of an engine. If this effect was simulated via a system of speakers and tactile transducers, would that help change this opinion?

There is an option on the Porsche Taycan EV that allows it play a sound when accelerating. It’s not exactly traditional engine noise: It’s a $500 option. The BMW i8 is a hybrid vehicle with a Cooper Mini gasoline engine. It has fake engine sound in “sport mode.” I personally think this video of a test drive is one of the funniest things I have seen: The Audi e-tron supposedly has noise that sounds like a space ship: Personally I didn’t pay big bucks for a gas car emulator.

What are the pros and cons of the Audi Etron vs. the Tesla Model X?

There is only one bad mark against the E-Tron, that is the range. Only 249 miles with the 95kWh (E-Tron 55). Otherwise, it’s a true luxury SUV, dead quiet on the interior at highway speeds, greater ground clearance, SiriusXM®, leather interiors, Bang & Olufsen® 3D Premium Sound System, a head-up display, Power panoramic sunroof, Apple Car Play, Android Auto, HD AM/FM radio….and you can use a roof rack. I almost bought one but we couldn’t make a deal on the lease. I currently drive a Model S 100D which is fast off the line, autonomous driving is more advanced and it has at least 300 miles of real range. But calling it a luxury car is a farce. It broke constantly for the first year of ownership and the wind and road noise over 50 mph is horrendous. The interior is all plastic and it lacks all the basic options listed above. You can’t even get an AM radio in a Tesla. That’s unacceptable. I don’t need games or a car that farts. Musk thinks he’s so clever but in reality, he’s making foolish decisions that will tank the company. The Model X is not an SUV. Tesla doesn’t make an SUV or any kind of truck. Even the model 3 feels old with that spartan robo-taxi interior that has no display behind the driving wheel.

  • เบาะหนังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีเบาะหนังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    เบาะหนังใช่
  • บอกภายนอกของAudi E Tronหน่อย.

    ภายนอก ของ Audi E Tron มีดังนี้

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    กระจังหน้าโครเมียม
    ภายนอกตัวรถตกแต่งด้วยโครเมียม
    คิ้วบันไดไม่มี่
    สปอยเลอร์หลัง
    ระบบล็อคประตูรถใช่
    กระจกมองข้างปรับไฟฟ้าใช่
    กระจกมองข้างพับไฟฟ้าใช่
    กระจกมองข้างพร้อมไฟเลี้ยวในตัว
    ที่ปรับระดับกระจกมองข้างไม่มี่
    ระบบปัดน้ำฝนอัตโนมัติใช่
    ระบบปัดน้ำฝนด้านหลัง
    เซ็นทรัลล็อคใช่
    กุญแจรีโมทพร้อมสวิตช์เปิดฝากระโปรงท้ายใช่
    ฝาถังน้ำมันปลดล็อคด้วยกุญแจรีโมท
  • คานเหล็กด้านข้างรถของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มีคานเหล็กด้านข้างรถและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    รุ่นย่อย2020 Audi E Tron 55 Quattro
    คานเหล็กด้านข้างรถใช่
หน้าหลัก