แท็ก

audi e tron night

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron night

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ดูเพิ่มเติม

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

เขาว่า"รถสีทองแดง"จะมาแรงกว่าสีขาว เป็นเพราะอะไร มาฟังนักออกแบบ Nissan Kicks e-POWER กัน

เป็นสีรถยนต์ที่ขายดีที่สุดในโลก แต่เมียน-อึน ลี (Myung-Eun Lee)นักออกแบบสีระดับโลก ผู้อยู่เบื้องหลังการออกแบบ Nissan Kicks e-Power

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

รีวิวโพสต์ audi e tron night

篠田麻里子が「ブノアさんに惚れそうです」…アウディ e-tronビジョングランツーリズモ NIGHT#audi

@Audi_Online #e-tron #quattro #concept (Q6 concept) unveiled at VAG Night – #IAA2015 - http://buff.ly/1Kmjc2X

24h Le Mans #audi #r18 #e-tron #hybrid #marcel #fässler #24hlm2k14 #night #germancar

Видео "Project CARS "Le Mans 24 hours Night race" Cars Audi R18 E Tron Quattro" (на @YouTube

I like lighsabers and cool lights so lets give it up for AUDI E TRON | NIGHT DRIVE POV | AMBIENT LIGHTING & CAMERA MIRRORS by Aut... via @YouTube

A remarkable evening last night at Invincible Drive NE 4@NCLCollege with @LloydBMW & @NewcastleAudi starring the BMW i 8 & the Audi E tron.

Night time at Ciruit De la Sarthe. Audi is looking good. E tron and Ultra look cooler in the dark. 16:30:42 to go

@bretkite Tonight's the Night ! #Audi #e_tron

Real Racing 3 Le Mans update Audi R18 E Tron night race http://youtu.be/n2jeY_5_KdM?a

Amazin night #audi #e_tron #autodayfr #portedeversailles #paris #2manydjs @ Electric http://instagram.com/p/enaMaky6oO/

รีวิว Q&A audi e tron night

Is the Audi e-tron car worth buying?

If you have cash to burn and are in for an experiment, yes!!! Otherwise I would wait a while.. why? There is very little detail on “real use”.. There is already one thing I don’t like about the car and that is that it has only a single phase charging option for “slow charging”.. my bmw i3 has the same but my car is from 2014 and only has a 20kwh battery.. I can charge my i3 every night while I sleep and is nicely preheated when I drive off.. If you drive that many miles that your 80% thru the battery “one nightsleep” won’t top-off your etron and that could be an inconvenience.. Ofcourse there are ways to make this work, but that means you have to put in extra effort.. It all depends on your specific use case.. because if you only drive 10miles a day the comment above can be ignored.. ✌ But if you are willing to be an early adopter buy it.. edit:2020 It turns out the Etron has 11kW 3phase “slow” charging..

If you drive an electric vehicle, do you miss the sound of the motor?

No. Noise is fatiguing, and you perform better when you’re not tired. Who likes taking a long trip, then taking days to recover? A gas car trip, with engine noise, road noise and the turbulent air noise buffeting the car will do that to you. Then you put your head down on your pillow at night with your ears still ringing from that din you just endured. I once crossed the US in 3.5 days. I recall the fatigue… No - driving electric takes most of that out of the picture, be it a Jaguar iPace, an Audi e-tron or whatever. You can also better hear every nuance of the music you put on too! ;)

Which car should I buy, a Maserati, Audi or BMW?

I can’t really tell why you should/shouldn’t buy a Maserati or a BMW but I can definitely tell you something about Audi. Some unknown facts (Starters) about Audi: Back in 1932, Audi Front was the first car in the Europe that offered a six-cylinder engine with front wheel drive. In 1938, the Auto Union type C reached a top speed of 431 kmh on a V16 (Can you even imagine that? 1930s and 400+ kmh?). Ever heard of Audi Quattro? One of the most successful rally model, Audi Quattro. It marked the future of AWD systems. 13 Le-Mans victory since they entered the arena in 1999. Developed a 1000hp rally car back in 80s. First brand to win Le-mans with a Diesel vehicle(R10 TDI). First brand to win Le-mans with a hybrid electric car(R18 e-tron quattro). Audi TTS was the first driver-less car to reach the top of Pike's peak at close to racing speeds in year 2010. Using dual clutch transmissions since early 80s. As of Round 10 of 2014 season, Audi has a total of 75 pole positions in DTM against 43 of BMW. In 1990 and 1991, Audi was the first brand to achieve two consecutive DTM title wins. In 2007, 2008 and 2009, Audi was the first and has so far remained the only one to achieve three consecutive DTM title wins. 12 International Engine of the Year Awards. Audi can claim to be the first car company to conduct crash test. More than Half a century ago, DKW simply rolled the subcompact F7 model down a hill in front of spectators in order to demonstrate the car's safety. Audi does not brag about its achievements. It's the brand that makes its presence felt. Look at the Tag line Audi: Truth in Engineering/ Progress through technology (Vorsprung Durch Technik) BMW: Sheer Driving Pleasure. I hope, You are not just looking for pleasure. I mean, there is much more to ask for. Legendary Quattro AWD system. This is by far the most subtle, responsive and powerful AWD system in the luxury car business. And it was carved out of never ending quest to achieve perfection not just to fill in the void. State of Art Audi Matrix LED technology, Look how far they are when it comes to progress through tech. (They even have Laser beam tech) Best in class Bang & Olufsen and Bose Sound systems Nvidia Tegra 3 processor based Google Earth SAT-NAV. (Works like a charm) The brand created a foray back in 2005 with Audi R8. Google the accolades won by the Audi R8 worldwide. Cars with Virtual Cockpit.(Audi TT, Audi A4, Audi R8, Audi Q7) Cars with 5 star NCAP ratings. Audi has a reputation for designing the best in class interiors. Audi also has a reputation of including latest cutting edge technology to its cars whether it's autonomous driving, Audi Connect, Audi Pre-Sense, Lane assist, Park Assist, Piloted Parking, Night vision, head-up display etc. I mean, there's a lot to play around. ASF(Audi Space Frame) lightweight construction which saves weight and improves torsion rigidity. FSI(Fuel Stratified Injection) technology that improves fuel efficiency without compromising performance. Audi MMI(Multimedia Interface) is best in class without any doubt. Making the present more futuristic by R&D of Audi E-tron, H-tron models. 107 years of experience and unwavering determination to achieve perfection in the Automotive industry. This list could go on and on and on and on and on and on and on........ I believe, while buying a $50,000+ car , you might be looking for a perfect blend of performance, comfort and luxury not just pleasure. And Audi turns out to be a complete package. Originally Answered:Shashank Chikara's answer to Which one is better: Audi or BMW?

Why should I buy Tesla Model X instead of Audi e-tron?

The biggest factor that could sway your decision in favour of the E-tron would be the exterior. Does this look better than this? If you really dig the E-tron's exterior, just buy it. If not, it's better to refrain. Other than subjective reasons like exterior, the Model X is superior to the E-tron in nearly every other metric but build quality and interior. Efficiency and range: The Model X has 325 miles of range with a 100 Kwh pack. The E-tron has 204 miles with the same sized pack. Charging: Model X charges at up to 200 Kwh, E-tron at 150 Kwh. Model X has On-Route Battery Warmup which cuts charge times by 50%, E-tron does not have this feature. Admittedly, E-tron charge curve maintains max charge rate for a longer period. Thus, full charge is likely faster than Model X. However, 75% of EV charging occurs at home, so that feature is pretty much useless. Performance: The E-tron does the 0–60 mile Sprint in 5.5 seconds. The Model X Long Range does it in 4.4 seconds. Top speed of E-tron is at 124 mph. Model X's is at 155 mph. Practicality: Audi's E-tron has up to 1755 litres of cargo space while Model X has a maximum of 2500 litres. Model X also seats 7 while the E-tron only seats 5. Technology: The Model X has a massive 17 inch touchscreen, with Google Maps integration, a Chromium based web browswer and Deezer/Spotify streaming. While the E-tron has a smaller screen at 10.1 inches, it has many more features than Model X. Here's an excerpt from Audi, “With the City assist package, features including the crossing assist , cross traffic assist rear as well as lane change and exit warning provide for safety. Audi pre sense 360° – the combination of Audi pre sense front , rear and side – is also on board. This system detects collision hazards within system limits and initiates targeted protective measures, from full braking to tensioning of the seat belts. Some assist systems are bundled in special packages, others are available separately. Among the latter are the night vision assist and the 360 degree cameras .” Autopilot: Audi's range of assist systems could be made obselete by Tesla's system. Rated best by Consumer Reports, it aims for Full Self Driving by late 2021. Supercharger: This is Tesla's Supercharger network. This is Electrify America's network. It's gonna take a while. And even when completed, it won't be as extensive as Tesla's Superchargers. Interior: Audi E-tron blows Model X out of the water in this category. Heated and cooled massage seats are just objectively better than Model X's “just heated" seats. However, Model X has an interior refresh coming up so it's hard to say the extent of superiority Audi would hold after Fit and Finish: Vs Nuff said. Model X recently re-tooled to improve alignment though I don't think they could go from 90s Kia to Audi perfection. Price: E-tron starts at $75,000 with tax credit. Model X starts at $84,500 without. That's definitely a plus. E-tron or Model X? That all depends on the above.

How is a Tesla going to get me through 100 miles of stop-and-go traffic that takes 33 hours when evacuating from a hurricane?

You’re probably going to get several answers pointing out that EVs are more efficient in stop and go traffic than at normal highway speed. Those answers will be wrong, at least when we’re discussing traffic that averages 3mph. (see An observation on consumption in stop and go traffic) The tl;dr of this is still going to be “just fine.” I also question the premise of the question. 33 hours seems way excessive. I don’t live on a hurricane prone continent, but this recent article talks about a 20 hour jam as an extreme that happened 20 years ago, before good procedures were in place: 4th time in 4 years: It's hurricane evacuation time in US EVs are super-efficient when going slow and steady. Maintain a steady 40kmh (25mph) and you can probably double the range of any EV. Depending on the type of Tesla, stop and go is varying degrees of disastrous. The induction motors in the big Teslas and Audi e-tron are super-inefficient at stop-and-go, and regenerative braking doesnt work. Permanent magnet motors, like those in the Tesla Model 3, Porsche Taycan and Jaguar Ipace are better. I’m going to use numbers from the Model X, which I’m most familiar with. Ancillary consumption, ie. for the computers, DRL, stereo etc. in a Tesla is about 0.25 kW, so that’s going to “cost” roughly 8.25kWh over 33 hours. (It’s pretty much the same for the Model 3) The A/C is going to be what kills us. Depending on the weather it pulls anything from 1 to 3 kW (I’ve measured it). Let’s assume an average of 2kW (we’re obviously not going to need the A/C to go full blast at night). That’s 66kWh of energy. My 75kWh battery is now drained before moving an inch. If I had a 100kWh battery I’d still have about 20kWh left for driving. This was purely creature comfort, however. If I limit my A/C to 1kW (sufficient to maintain 68F in 86F ambient temperature, so pretty good) I’m going to have spent 41.25kWh on ancillary and A/C over 33 hours. I now have about 25kWh left for driving in a Model X 75D (assuming only 66kWh available for driving from the 75kWh nominal capacity of the battery). Will 25kWh take me 100 miles? Well, that leaves me 250Wh/mi (156Wh/km) to play with. At extremely low speed that’s doable, but the stopping and going might mean that I’d need to charge for a few minutes at some point to avoid range anxiety. I can only assume that gas cars would also need to fill up in this scenario, as on average they consume about 0.6 litres of fuel per hour of idling, per litre of engine displacement. So in a 75kWh Model X, one of the shortest range Teslas, it’s going to be sketchy if you insist on creature comforts. Roll down the windows and kill the A/C, and it’s easily doable. Longer range Teslas are simply going to require fewer compromises on creature comforts.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron night

  • Q

    ระบบช่วยจอดอัจฉริยะของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ณัฐกล มุสิกวรรณวัฒน์

    มีระบบช่วยจอดอัจฉริยะและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    บอกระบบส่งกำลังของAudi E Tronหน่อย.

    kedkor

    ระบบส่งกำลัง ของ Audi E Tron มีดังนี้

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ถุงลมด้านข้างคู่หน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Pongpanot Changsan

    มีถุงลมด้านข้างคู่หน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
หน้าหลัก