แท็ก

audi e tron on road price in india

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron on road price in india

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Audi ยกทัพตระกูลแรง RS บุกไทย 3 รุ่นรวด ทั้ง TT RS, RS Q8 และ RS4 Avant

(RS) พร้อมกันถึง 3 รุ่นในประเทศไทย ประกอบด้วย Audi TT RS (อาวดี้ ทีที อาร์เอส) Audi RS Q8 (อาวดี้ อาร์เอส

Audi Q2 เอสยูวีไซส์เล็กสุดหรูเพื่อคนรุ่นใหม่ พร้อมราคา 2.249 ล้านบาท

Audi Q2 น่าจับตามอง โดยในไทยเป็นรุ่นนำเข้า ชื่อรุ่นคือ Audi Q2 35 TFSI ราคาเริ่มต้นที่ 2.249 ล้านบาท

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Review: Audi Q5 รถเอสยูวีสุดหรู

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์สุดหรูที่ส่ง Audi Q5(อาวดี้ คิว5) รถอเนกประสงค์ขนาดกลาง มีให้เลือกได้แก่ Audi

ดูเพิ่มเติม

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

และได้รับการขยายแท่นชาร์จถึง 10,000 แห่งทำให้สนับสนุนการขายได้มากขึ้นTesla Model 3จากการรายงานของ Norwegian Road

Hyundai x BTS เปิดตัวซิงเกิ้ล IONIQ: I’m on it โปรโมทรถยนต์ไฟฟ้า

Hyundai x BTS เปิดตัวซิงเกิ้ล IONIQ: I’m on it โปรโมทรถยนต์ไฟฟ้ารถยนต์ไฟฟ้านั้น เกิดขึ้นมาได้สักพักแล้ว

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

Porsche ยอมแบกต้นทุนสูงกว่าเพื่อผลิตในเยอรมนีดีกว่าประทับตรา “Made in China”

คันจากยอดขายทั้งหมด 272,162 คันในปี 2020 ที่ผ่านมาบริษัทรถยนต์รายอื่นอย่าง Mercedes-Benz (เมอร์เซเดส-เบนซ์), Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

รีวิว Q&A audi e tron on road price in india

What are the options for full electric car in India?

Despite the fact that the Indian government has backtracked on its 2030 electric vehicle mission, a number of automobile manufacturers in the country are pushing forward towards an all-electric future and have started releasing a slew of electric and hybrid vehicles in the country. While the list of electric vehicles is still a bit too short with just two cars currently available in the market, there are quite a few options to choose from when it comes to hybrids vehicles. If you’re currently in the market for an electric car or are considering it as a viable option for a future purchase, here’s a list of all the electric cars available in India, along with a few electric vehicles that are expected to be launched soon and a list of all the hybrid vehicles you can buy right now: Electric Cars Available in India (October 2018) 1. Mahindra e2o Plus The Mahindra e2o Plus, which is the direct successor of yesteryear’s Reva-i, is a compact four-door all-electric hatchback which is powered by a 19KW motor that draws juice from a 48-cell 11KWhr lithium-ion battery. Mahindra Electric claims that the car can run 110kms on a single charge, with the top-end variant boasting a range of 140kms, thanks to a bigger 15KWhr lithium-ion battery. In order to combat range anxiety, Mahindra has also included a patented ‘Revive’ feature which will give users an additional 5km range in case they run out of charge in the middle of a commute. The battery pack on the Mahindra e2o Plus takes about 6 hours to charge to 100 percent for the base variant, while the top-end variant with the bigger battery will take about 7 hours and 20 minutes to reach 100 percent, using the included 3KW single phase 16A charger. Mahindra also offers a 10KW 3 phase 32A fast charger, which can be purchased separately with the top-end variant, that charges the battery to 100 percent in just over an hour and a half. The Mahindra e2o Plus is available in three variants – P4, P6, and P8 – with the top-end variants featuring an Android-powered touch screen console for entertainment and navigation. The car can accelerate from 0-60kmph in 14.1 seconds and has a top speed of 80kmph. Price: Rs. 7.57-11.27 lakh (ex-showroom Delhi) 2. Mahindra eVerito The Mahindra eVerito is an all-electric version of the company’s four-door Verito sedan which is powered by a 31KW motor and a 69-cell 13.91KWhr lithium-ion battery. Much like the e2o Plus, the eVerito boasts of a 110km range, with the top-end variant going up to 140kms due to the bigger 18.55KWhr lithium-ion battery. Mahindra has also included the patented ‘Revive’ feature with the eVerioto, however, in this case, the company offers an addition 8km range in case the driver runs out of juice in the middle of a commute. Charging the 13.91KWhr battery packs takes around 8 hours and 30 minutes using the included charger, with the bigger 18.55KWhr battery taking around 11 hours and 30 minutes to charge. With the fast charger that’s sold separately, you’ll be able to charge up to 80 percent in just under one and a half hours for the regular battery and one and a half hours for the bigger battery. The Mahindra eVerito is currently available in four variants – C2, D2, D4, and D6 – with all but the lowest variant featuring the bigger battery pack. The electric sedan can accelerate from 0-60kmph in 10.7 seconds and has a top speed of 86kmph. Price: Rs. 9.5-10 lakh (ex-showroom Delhi) Upcoming Electric Cars in India 1. Audi A3 e-tron The Audi A3 e-tron is still being called as a concept car however many sources have revealed that this car will be coming to India sooner rather than later. According to Audi’s website, the car will be able to accelerate from 0 to 100 km/h in 4.5 seconds and produces up to 320 kW of power (boosting up to 370 kW). It will also have a range of 500 kilometers making this perfect for everyday use and more.The Audi e-tron Sportback also looks breathtakingly beautiful. With its extremely sporty lines, expansive panels and a tapering rear, the car is a beauty to behold. Other highlights include illuminated rings and virtual side mirrors. It looks powerful as well as elegant. Just click on the link below take a look at this car in all its beauty. You will be blown away. Tata Nano Electric Earlier this month reports revealed that Tata Motors is supplying Nano body shells to Jayem Automobiles which has sparked speculations that the companies will soon launch an electric version of the popular people’s car. The Tata Nano Electric, which is also being referred to as the Jayem Neo, is expected to start shipping sometime later this year, however, the first batch of 400 cars will be delivered to cab aggregator Ola on the day of launch. As of now, we don’t know the exact specifications of the Tata Nano Electric, but it’s speculated that the car will be powered by a 48-volt electric motor and will offer a range of 200km on a single charge. It is also speculated that the Tata Nano Electric will be launched at around Rs. 5 lakh, which will make it the cheapest electric car in the Indian market. 3. Tata Tiago Electric The pre-production version of the Tata Tiago Electric made its debut at the Delhi Auto Expo earlier this year, featuring a liquid-cooled 85KW motor which will give the car a top speed of 135kmph. The upcoming electric car will do 0-100kmph in under 11 seconds and will offer a range of over 100km on a single charge. While previously, the Tata Tiago Electric was scheduled to launch sometime in 2020, the company seems to have changed its mind and the car is expected to hit Indian roads later this year. In terms of pricing, the Tata Tiago Electric could be priced anywhere between Rs. 8-10 lakh, which will make a strong competitor to Mahindra’s eVerito sedan. 4. Tata Tigor Electric While you might spot a Tata Tigor Electric in the wild today, the company is currently only selling the electric variant of the Tigor directly to the state-run Energy Efficiency Service Limited (EESL). However, recent reports suggest that the company is mulling over plans to bring it to private buyers sometime in 2019, which is great news for the electric vehicle ecosystem in the country. The current variant of the Tata Tigor Electric which is sold to the government is powered by a 29.8KW motor which promises up to a 100km range on a single charge. Tata is currently selling the car to the government for Rs. 10.5 lakh, but since this doesn’t factor in GST, the Tigor Electric for private buyers may be priced a bit higher. 5. Mahindra eKUV Mahindra debuted the electric variant of its compact SUV, the KUV100, at the 2018 Auto Expo earlier this year. The Mahindra eKUV is powered by a 30KW motor, the same motor which powers Mahindra’s eVerito sedan, and is expected to have a range of 140km. As of now, the company hasn’t revealed any further information about the upcoming eKUV100, but it’s speculated that the car will be launched in the Indian market by the end of next year and will carry a price tag of around Rs. 8 lakh.

Can India be Tesla’s biggest market in the next decade?

Taking into consideration that Tesla has created its own niche in the electric cars segment and has flourished as one of the best electric automobile manufacturer. But, other well known car makers have also started their mission of electrification. Recently, Hyundai has been spotted testing their electric version of the Kona SUV(estimated price 20-25 lakh rs) and has said about launching either the electric or plug in hybrid version of the Ioniq sedan. Companies like Merc and Audi has already unveiled their electric version of their SUV(EQC and E-Tron) globally. Other mass market car companies like Honda, Toyota, Suzuki, Tata, etc. Also, Mahindra already has their own electric cars on road(e-verito and e2o plus). So, it's tough to answer that if Tesla will flourish in India or not. There is a possibility that it will because of the vehicles they produce. Their cars if brought through CBU route(completely built unit) then due to higher taxes in India these cars would cost more than what we expect. So, high amount of localisation is required to bring the prices down and thus, will be affordable to the people.

Is there any good on-road electric car in India?

Whatever electric cars are sold in India are all BS. They are city cars only. They are not very practical for the price tag they sport. Available cars: Mahindra e-verito - 13 Lakhs, 110–140 km per charge (goes 80 to 90 Km: true range) Mahindra e2o plus - 8–9 Lakhs (unsold stock), 100–120 km per charge (true range about 90 km) Tata Tigor EV - 10–11 Lakhs, available for taxiwalas only (commercial purpose to be precise), with subsidy of 1.62 Lakhs Used e2o - in the affordable price range, but with lesser range!!! Cars that are arriving: Mahindra eKUV 100 Tata Tiago EV Tata Altroz EV Tata Nexon EV - future (2021) Audi e-Tron (price - 1 Crore) Hyundai Kona (price - 25 Lakhs) Nissan Leaf (price - 25–30 Lakhs) MG eZS (price - 25 Lakhs)

What is the price of the Audi Q4 E-Tron in India?

The price of Audi e-tron is expected to be in the range of ₹ 1.00 - 1.50 Crore. the e-tron measures 4,901 millimeters in length, 1,935 millimeters wide and has a height of 1,616 millimeters. The five-seat SUV has a total luggage capacity of 660 liters. Two electric motors drive the electric SUV powerfully, free of emissions, and almost silently, with a system output of up to 300kW and 664Nm (489.7 lb-ft) of torque. The maximum drive torque is available within fractions of a second and provides enormous pulling power. The Audi e-tron completes the standard sprint in 5.7 seconds. Top speed is an electronically-limited 200 km/h (124 mph). The Audi drive select feature lets the driver vary the characteristics of the Audi e-tron between seven profiles depending on the driving situation, road conditions or personal preferences. The system also influences the standard air suspension with adaptive dampers. As a result, there is a vast difference between smooth rolling comfort and sporty, stable handling. The air springs adjust individually to the road conditions depending on the speed and the driver's preferences, varying the ride height by as much as 76 millimeters (3.0 in). Especially on long journeys, a lower ride height improves aerodynamics, thus increasing the range.

What is the future of electric cars in India?

With rapid urbanization, rising income, government support and policies has helped the country to become the world’s 4th largest automobile market in 2017.[1] The country also has one of the largest road networks in the world, covering more than 5.5 million kms. Due to improved connectivity between cities, towns and villages more than 64% of all the goods are transported via roads and around 90% of the country’s passenger traffic uses road network for travelling.[2] Growth in sales of automobiles contributed to the increase in the demand of oil consumption and rise in the greenhouse gases. In 2018, India is the 3rd largest importer of crude oil and around 80% of its oil needs are fulfilled through imports[3]. After China and the US, India is also the 3rd largest emitter of Greenhouse gases in the world[4]. Even the report on AQI (Air Quality Index) for the top 10 countries with the worst air pollution index shows the unhealthy air pollution level which is really alarming[5]. Under the Paris Agreement, India has pledged a 33-35% reduction in the “emissions intensity” of its economy by 2030, compared to 2005 levels. To achieve this target, India has started working in reducing its dependence on fossil fuels. Out of various initiatives, Government of India launched National Electric Mobility Mission Plan (NEMMP) 2020 in the year 2013. This initiative was launched with an aim to achieve national fuel security, providing affordable and environmentally friendly transportation and creation of employment opportunities by developing competitive & world class manufacturing facility for electric vehicles.[6] Inline with its objective, Government of India is pushing for a complete conversion of three-wheelers, scooters and motorcycles with engine capabilities of less than 150cc to electric by 2023 and 2025[7] . But there are certain challenges that are associated with the mass adoption of electric vehicles in India. Challenges: 1) One of the significant factors for the slow growth of EVs is their higher price which is around 2-2.5 times more than the similar conventional vehicles.[8] 2) The range per charge for electric vehicle is also a major concern. Higher range will need higher battery capacity and it will lead to increase in the price of electric vehicles and thus, making it unaffordable by the majority of people. 3) There is a need to develop robust charging infrastructure which is essential for the faster adoption of electric vehicles. This will also help in addressing the range-related anxiety among the people. 4) Refuelling the tank of conventional vehicles (internal combustion engine) will hardly take 5-6 minutes. Whereas, in case of EVs even the fast charging options on luxury cars like the Mercedes-Benz EQC and Audi e-tron need a minimum of 30-40 minutes for charging the batteries.[9] 5) This also require our cities, residential complex, shopping malls etc. to be designed in such a way that provide better parking facilities and sufficient open spaces with charging infrastructure to accommodate large fleet of vehicles.[10] 6) The important component of electric vehicle is its battery and currently all electric vehicles use lithium-ion batteries (LIBs). These batteries are expensive and don’t support long distance travel. 7) The critical element that are present in these batteries are lithium & cobalt. Major problem with these metals is that they are available in only few countries. 60% of the world’s total reserves of cobalt is in Congo and 65% of lithium reserves is with Bolivia and Chile. 8) China the largest producer of electric vehicles has captured more than 60% of the global battery market share. To maintain its supremacy and to become a global hub of manufacturing EVs and batteries, it has purchased the mines in Congo, Chile, Bolivia and Australia.[11] 9) In 2016, the Indian government announced that the country would skip the BS-V norms altogether and adopt BS-VI norms by 2020. Expert estimated that industry would have to spend more than Rs 60,000 crore to comply with BS-VI norms. This makes more investment in electric vehicles a challenge.[12] 10) Switching to EVs will also need skilled manpower to tackle the problems associated with it. So, the country has to reskill the large number of mechanics to make them aware of the technicalities of the vehicles. 11) Electric vehicles will also eliminate the need of various auto components like engine valves, pistons, fuel injection systems, cooling systems, exhaust pipe etc. that are used in internal combustion engine vehicles. As a result, the survival of various auto ancillary manufacturing unit could become unviable and thus it will put around 1.5 million jobs at risk.[13] Implementation of EVs need long term approach and proper planning because any haphazard and forceful decision, will have an adverse effect on automotive industries. Meanwhile, the nation should invest more in R&D to become a leader in next generation battery technology that will reduce our dependence on other countries. Image Source: https://niti.gov.in/writereaddata/files/document_publication/EV_report.pdf Footnotes [1] Automobile Industry in India [2] Road Network in India: National Highways, Projects, Govt Initiatives [3] India's oil import bill to jump by 25% in FY18 [4] The Carbon Brief Profile: India [5] World's Air Pollution: Real-time Air Quality Index [6] Implementation of National Electric Mobility Mission Plan [7] India's electric vehicle journey so far: A story of nudges and trudges [8] http://www.siam.in/uploads/filemanager/114SIAMWhitePaperonElectricVehicles.pdf [9] Opinion: India’s Electric Vehicle Challenge [10] https://www.pwc.in/assets/pdfs/publications/2018/use-of-electric-vehicles-to-transform-mass-transportation-in-india.pdf [11] Dream or nightmare: Why India should postpone its electric vehicle plans for ten years [12] Why the government is betting big on EVs, and why the gambit has automobile industry worried - ET EnergyWorld [13] Why the government is betting big on EVs, and why the gambit has automobile industry worried - ET EnergyWorld

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron on road price in india

  • Q

    ระบบกันสะเทือนด้านหลังของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีระบบกันสะเทือนด้านหลังและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เสาอากาศวิทยุแบบฝัง, สั้น หรือครีบฉลามของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Tee Rayong

    มีเสาอากาศวิทยุแบบฝัง, สั้น หรือครีบฉลามและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบป้องกันล้อล็อกของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    bankyproud

    มีระบบป้องกันล้อล็อกและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก