แท็ก

audi e tron blacked out

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron blacked out

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ดูเพิ่มเติม

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

รีวิว Q&A audi e tron blacked out

What could explain Tesla getting outsold by the much inferior Audi E-Tron in Norway?

From Forbes.com: “As it turns out, through October 2019, Audi has sold about 17,500 e-Trons globally, compared to about 21,600 for the Tesla. According to Mostafaei, here in the U.S. market, e-Tron sales are hitting their target market with about half of customers coming from outside of the existing Audi base.” I’m a Tesla owner and had an Audi e-Tron for a day in January this year. There’s no question that the e-Tron’s interior is superior in materials and stitch quality, and Audi’s century of building cars shows in their superior fit and finish of body panels. The e-Tron’s exterior styling is also very attractive, though the lower ride height makes it appear to be somewhat indecisive if it’s an SUV or a station wagon/estate. I would prefer a taller ride height or a lower greenhouse to improve the proportions. Just my opinion and taste. While I find the Tesla Model S to be a very pretty car, I’ve never been a fan of the X and the upcoming Y in terms of styling. I didn’t like the Model 3’s looks at first, but have grown to appreciate it much more, especially in black. But I found the e-Tron’s comically busy gauge cluster on the dashboard, the gimmicky shifter, and a lot going on with the details (i.e. Is that grille necessary?). The ride quality of the e-Tron and the Tesla Model X seem to be quite equal to me, but the e-Tron is a little bit more communicative to the driver. In terms of acceleration, the e-Tron feels very sluggish compared to most Teslas, but particularly so when compared to the similarly classed Model X. I was also very disappointed in the e-Tron’s very short range. Even the most entry level Tesla Model 3 beats the e-Tron in range. But the biggest disappointment I found with the e-Tron was in it’s lack of any autonomous driving. Their adaptive cruise control was also very glitchy compared to Tesla’s system and the car seemed to veer off course quite significantly before the corrective steering kicked in, making for a rough and very unsettling drive. Overall I was impressed with the e-Tron but happy that I chose the Tesla.

Can you drive for Uber or Lyft with an electric vehicle?

Yes! It'd have to qualify, so no two-door Tesla Roadsters, no salvage-title Accord conversions, and no 1950's converted hot rods with no seatbelts. So a Nissan Leaf, Chevy Bolt, Audi E-Tron, Porsche Taycan, any Tesla aside from the Roadster, or any other standard electric car or SUV would be able to be registered for Uber or Lyft just the same as a Prius, and would have to meet the same requirements. If you plan to drive for either platform, I would advise make sure you go out with a full charge, and maybe figure out a place to sit and charge while waiting for rides. Either that or find a place you can park and hang out without the car “running”, draining the energy with radio, lights, climate control, etc. A Tesla Model S will qualify for Uber Black if it's black and black seats, Select for other colors. An X will qualify for XL and the Black equivalent. Can't think of it off the top of my head. Ditto tiers for Lyft. Last I checked, you're not allowed to use Tesla's Autopilot for ridesharing, per Tesla's rules. One guy actually drove his Model S for Uber, and said it was an excellent way to introduce folks to the brand. How I Used & Abused My Tesla — What a Tesla looks like after 100,000 Miles, a 48 State Road trip… I would be tickled to own a Tesla, and I would absolutely drive it for Lyft and Uber. Decreased operating costs, and the ability to drive for a higher tier would be great. And honestly the opportunity to geek out with riders over it would be the best part. Teslas are really interesting machines. Elon Musk, if you're reading this, get in touch, please. I've got a proposal for you to help boost your brand visibility, and to help me boost my laugh-line visibility.

Would you buy an electric car that isn't a Tesla?

As someone who isn’t a Tesla owner, BUT is on the search for a new daily driver and have tested out extensively Tesla. I would say…YES ABSOLUTLY. BUT it depends. I won’t buy any electric Kia or entry-level family car (Model 3) because for that price I would be happy to buy a performance vehicle or save it for something better in terms of quality and design. However, because of my lifestyle and the fact that I drive 1) very few miles and distance 2) always against the traffic flow. 3) Single and don’t need to do any family thing I could easily own a sport car or even a supercar as my daily driver with no problem. But, I could easily own an electric car too. As someone who grew up with more upscale vehicle, when I drove and tested out Tesla, I expected that it would blow my brain off because of how advance it suppose to be or it is. I was impressed, but not too impress either. I have to say that I could see why someone would easily buy another brand that isn’t Tesla: Shit quality (the biggest reason actually and something that people who have and actually appreciate luxury vehicle will understand). Ahem I remember when Tesla used to have good interior with a lot of option like any luxury car. Now, because of underproduction and high-demand they have eliminated many options, which is a major drawback for many people who are used to luxury cars. Before and After: “Vegan Leather”- okay personally, I think this should just be an option or at least offer consumer to have full and real leather. But wait they can’t. Cause of production problem. Like its still fake leather and its the same shit that most other car brands even the most cheapest one offer. Panels and attention to details is very very low. Some people, like me, appreciate and have an eye for every single components a car has and how its made and the quality. NO PREVIOUS LUXURY CAR OWNER WANT TO BE TOLD THAT “PLEASE CHECK YOUR CAR IF ANY PANELS OR PAINT IS BAD”. WE DONT EXPECT THAT. Interior design (very important if you are used to luxury vehicle) In the case of the Model 3/Y. I don’t like how simple it is, especially for the price. Like it doesn’t even have a front gauge cluster, just a big screen in the middle. It has its appeal for some people, but personally I don’t like it that much due to that fact that I like to go fast and be able to read easily without taking my eyes from the front view. Personally, I like to have some tiny details and focus on details, such as buttons and trims parts. Or thing you never notice (like the rim of a cupholder being made out of aluminum instead of plastic). Exterior design (subjective, but understandable). Model Y/3 look like a fucking frog. It isn’t beautiful at all. In addition to that, for some people it could be too quirky and not subtle. Warranty Tesla doesn’t have the best warranty for an electric car. That honors goes to Jaguar. Performance When it comes to taking it to the track or going in corners. Some people like a nimble steering and feel. Suspensions and driving I’m going to be honest but the suspension was not the best I ever driven. Lack of customization and real luxury (a big blow to Tesla) Tesla only offer 5 colors (white, black, midnight grey, blue, and red), two rims, two interior option (three for Model S/X), No sunroof option, No ambient lights, No 3D camera compared to BMW, Audi and MB, No special order request or individual premium, no personalization or changes to badges, and other things. You get it Tesla are not luxurious due to the fact that they are more catered now to the mass. Its not bad, but they have done it in a way that compromise their luxury touch for those who are used to luxury car and to the original buyers of Tesla’s. When it comes to their model as someone who is used to luxury cars, Model 3/Y personally is less luxury as more of an economy or just premium car. But not luxury. I say this because the Model Y/3 is often compared to traditional luxury car brand by car journalist due to the price. In my opinion, within Tesla, the best in my opinion is Model S/X cause its their flagship to start with. However, they have lowered their quality and their customization possibility. Now which electric car would I buy, that isn’t Tesla? Well here’s my list: Audi E-Tron Look at that beauty. I drove this SUV. For people who are transition from petrol to electric, I would say Audi is definitely the winner. Quality? Go to the dealership see one sit in one and see the difference. Its immediate. They have two body style: Sportback Normal For those who care about rear visibility and practicality its easy to guess why Audi E-tron Normal is a great choice compared to let say a Model Y. Now lets see the option they have: Oh wait. We see that they have over 5 colors! Wow! ALSO THEY HAVE INTERIOR AMBIENT LIGHT. So whats the con of this SUV?: Well to start with the price jumps super fast (German characteristic) and for the fully packed version of it, One could buy a Model S/X. Audi E-Tron GT The only problem with this car is that its slighty cheaper than the Taycan. WTF!? I want it to be the same price as the Model S or cheaper. Porsche Taycan (honestly my favourite of all the electric cars) Hey They even offer a Station Wagon version! Now this one is my favorite. Beside the performance, it offer such a great handling. I would argue even better than Tesla when it comes to corners. This is just the tip of the ice-berg on Porsche options, as Porsche have soo many options. Now the only thing I don’t like about this car is that, well they charge me for every single detail of this car, when other brand such as Tesla and even Audi comes standard. However, if you (like me), likes very very simple Porsche and want an electric car that is soo simple that it actually feels more traditional than a high-tech electric car. Configure it to the cheapest option and buy this. Jaguar I-Pace Another good contender. Its very elegant, excellent built quality (more impressive given that its a Jaguar) and also has a superior warranty over Tesla in many ways. There are many other that I won’t be mentioning that are coming in the future, but I haven’t driven or sat at it yet. Given that the US will come late in terms of Electric car model compared to Europe, there’s very few options currently. However, I think Tesla are just very weird (in a good and bad way) and that could deter people from buying one cause theirs a lot of people that like things their used to already. [EDIT] As you can see clearly I am more of a Model S/X person and I personally want something that is more close to that. For those people who argue “Tesla is a revolutionary car company ya, uuu Tesla is not trying to be luxurious, ooo u buy a Tesla for its tech.” Please understand I don’t care about the miles. Its my money and clearly for does who aren’t car people then obviously tech will be seen more of a lux. As you can see, being affordable is something that I really don’t care. What I care is “good and reasonable price”, and performance and quality overall. In summary, a well balance and well rounded car. Very german in my own opinion. I am not willing to pay over $100k or over $95k on an electric car too easily because I could get a Porsche 911 or something like that.

Are the big car makers not responding to Tesla in a big way because they don't regard it as a threat?

They are responding to Tesla in a big way and they do regard Tesla Motors as a threat. By 2021, in Europe there will be 218 EV models for sale on new car lots. VW — 48 PSA — 23 Daimler — 21 Fiat Chrysler — 18 BMW — 17 Renault/Nissan — 17 Hyundai — 16 Toyota — 15 Volvo/Geely — 15 Jaguar/Land Rover — 13 Others — 8 Tesla — 5 Ford — 4 GM’s CEO was on the tube yesterday. “GM will not build hybrids, they are just a stop gap measure and a waste of development money. We will build EV’s only.” Just how the hell is that not “in a big way?” There are, planned or under construction, 81 battery plants to be operating by 2028. Audi e tron outsold Tesla Model 3 in Norway last month. Horrors! In the EU for the last quarter of sales, IC vehicle sales are negative and EV sales are up. Lets’ step back from “Tesla this and automaker’s that” for the simple reason that….nobody cares. The human race is subject to behavioral concepts. I don’t know why, I’ve just observed them since the 60’s. Electric vehicles are no different from color TV’s, wifi, smart phones, refrigerators. Humans have black and white TV’s and then…poof! They have color ones. Talk about robots? In 15 years if you aren’t driving an EV you’ll just be regarded as some prehistoric flip phone wielding loser. It’s how it works. We are in the blade of the hockey stick now and when we hit the handle? You’ll be gassing up your Subaru at your favorite gas station and will realize that you’re the only one there. Across the street, at the electric charging place? It’ll be freaking mobbed. All those car companies are going positively full bore at cranking out EV’s because, if they don’t? They will lose market share and get fired. In Europe? They’re going to ban IC vehicles and have already started the process. You’re on you way to work in Belgium somewhere in your VW Golf Diesel and there’s a sign where you pull off the highway to go to work. So you grab your flip phone and call the boss. “Boss? I’m gonna be late for work. I uh…I have to go buy an electric car.”

Should I buy a Tesla 3 now, or wait until my 6 year old Subaru dies?

After reading a few articles of new buyers being disappointed with the build quality of Tesla I would suggest you move forward with great caution. It's bad enough that there was this buyer whose trim colour was cream at one corner and black in the other three. Tesla is still in the news for falling behind in their production schedules. At least you should consider waiting till they sort out their problems. You should also bear in mind there are rivals from the Germans like Audi's e-tron, Mercedes has EQ, and BMW'S i brand. Mainstream manufacturers like these are more experienced and will produce more reliable cars than a relatively new brand like Tesla. I still think Tesla has the potential to be a game changer IF they sort out the niggles. Trading your Subaru for an EV depending on where you live makes you eligible for grants, tax breaks or/and perks like not having to pay a congestion charge. Electric Charging stations are increasing in numbers every day so no worry there. Btw your Subaru if well taken care off is more likely to outlive you :P In fact most Japs are.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron blacked out

  • Q

    จำนวนที่นั่งของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Keawjai Chaihong

    มีจำนวนที่นั่งและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เกรดของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Tee Rayong

    มีเกรดและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    รุ่นย่อยไฟฟ้าของAudi E Tronมีออะไรบ้าง

Tags

หน้าหลัก