แท็ก

audi e tron photos

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron photos

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

เพิ่มความเป็นไฟฟ้าที่ดูแลง่าย จึงทำยอดจองเยอะมาก ต้องต่อคิวรอนานเป็นปี ด้วยราคาขายเพียง 2.29 ล้านบาทAudi

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

ๆ ร้อน ๆ ก็คือ Audi Q5 (อาวดี้ คิว5) ที่มาพร้อมชุดแต่งเอสไลน์ ทั้งภายในและภายนอก รวมไปถึงช่วงล่างที่ได้รับการปรับแต่งใหม่

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ดูเพิ่มเติม

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

'รถไฟฟ้าทุกคันในปัจจุบันดูเหมือนกันไปหมด' นายใหญ่ BMW ย้ำต้องสร้างความแตกต่างเมื่อเวลามาถึง

แม้ว่าคู่แข่งมากหน้าหลายตาจะเดินหน้าเปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าบนแพลตฟอร์มของตัวเองกันอย่างต่อเนื่อง ไม่ว่าจะเป็น Audi

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

Premiumสำหรับ 2021 Lexus UX300e ที่เพิ่งเปิดตัวนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าสุดหรูจาก Audi

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ไม่มีส่วนประกอบที่เป็นอันตรายต่อธรรมชาติ เช่น ของเหลว กรด หรือตะกั่ว จึงปลอดภัยต่อมนุษย์และสิ่งแวดล้อมAudi

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

270 นิวตันเมตร ระยะทางการวิ่ง 217 กม. 2021 Lexus UX300eLexus UX 300 e

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

โดยเฉพาะสปอยเลอร์หลังในตัวแบบเชิดขึ้นที่บั้นท้าย เครื่องยนต์จะใช้เทคโนโลยีของ Subaru บล็อก 4 สูบนอน ขนาด 2.4 ลิตร ไม่มีระบบอัดอากาศAudi

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

รีวิว Q&A audi e tron photos

How strong is China’s copying ability?

China economy find it’s niche in mass manufacturing and when you have most of the parts available, How hard will be to finish an already successful product in market This lead to huge market of copying in Chinese economy Coming from automotive background, I would bring point where Chinese not only copy already available cars from market but Chinese court of law dismiss the case when automotive giants register the concern Chinese Knockoff: BYD S8 Original Design: Mercedes-Benz CLK The BYD S8 looks a lot like the Mercedes CLK.Handout The 2006 Mercedes-Benz CLKHandout, Mercedes-Benz Chinese brands. But there’s nothing original about the S8, first seen in 2007. It’s a blatant knockoff of a 2000 to 2009 Mercedes-Benz CLK convertible. Chinese Knockoff: Landwind X7 Original Design: Land Rover Range Rover Evoque The LandWind7 looks suspiciously like the Land Rover 2014 Range Rover Evoque DynamicDavid Booth, Driving Imported luxury SUVs are a hot commodity in China. But with import duties and whatnot, they tend to be a bit expensive for the average Chinese new car buyer. So SUV design rip-offs are plentiful. Witness the Landwind X7, a near-Xerox copy of the current Land Rover Range Rover Evoque luxury compact SUV. Ironically, Landwind became the first Chinese automaker to sell its cars in Europe, starting with the X6 SUV in 2005. But the company hasn’t had the chutzpah to sell its X7/Evoque knockoff on the Continent — yet. Chinese Knockoff: Brilliance V5 Original Design: BMW X1 The Brilliance V5 is a bad imitation BMW X1.Handout, Brilliance 2013 BMW X1 xDrive35i.Derek McNaughton, Postmedia News The Brilliance V5 is a great example of the convoluted business relationships that make up the Chinese auto industry. It’s obvious to anyone with eyeballs that the V5 is a design rip-off of BMW’s X1 compact SUV. But Germany’s BMW seems OK with that. Primarily because Brilliance China Automotive Holdings holds a 50% stake in BMW Brilliance , a joint venture that produces, distributes and sells BMWs (including the original X1) in China. Chinese Knockoff: Dong Feng Motors EQ2050 HMV Original Design: AM General Humvee Dong Feng Motors EQ2050 HMV or Hummer?Supplied, Wikimedia Commons Hummers were the first to see the effects of a tough market.File photo, CNS Although there may be more, there are at least three Chinese automakers making civilian knockoffs of the original AM General Humvee (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle). Many of these Chinese rip-offs are crudely built from copied Humvee parts, from the chassis to the transmission to the diesel engine. The Dong Feng EQ2050 HMV (High Mobility Vehicle), based on an imported AM General Hummer H1 chassis, is just such a copycat. Chinese Knockoff: Lifan 330 Original Design: Mini Cooper The Lifan 330 looks very "inspired" by the Mini Cooper.Handout, Lifan The Mini 5 Door.Graeme Fletcher, Driving BMW’s Mini Cooper is already a pricey proposition here in North America, so a cheap, Chinese rip-off makes a lot of sense. That’s where China’s Lifan Motors steps in with its 330. First seen in 2008 as the 320, the Mini Cooper knockoff has been so popular it was facelifted in 2013 to keep up with the original Mini Cooper’s design evolution, and is now called the 330. Amazingly, Lifan sells its Cooper copycat in other countries outside of China with lax copyright infringement laws, such as Peru and Russia. Chinese Knockoff: Rayttle E28 Original Design: Renault Twizy Rattle E28 or a Renault Twizy?Handout, Rattle Formula One German triple world champion Sebastian Vettel poses with Renault ZE's director Benoit Treilhou and drives a Renault Twizy electric car at French carmaker Renault 'ZE' test center in Boulogne-Billancourt, near Paris.Patrick Kovarik, AFP / Getty The Renault Twizy is a truly revolutionary mode of transport. On sale in Europe since 2012, it’s an all-electric 1+1 urban vehicle meant to deal with congested city traffic in a practical and inexpensive (prices start at around $12,000) way. Unfortunately, the Twizy is not available to Chinese customers. But no worries, because China’s Zhejiang Litong New Energy Automobile Corporation has stepped in with its Rayttle E28, a near clone of the original French car. Chinese Knockoff: BYD S7 Original Design: Lexus RX BYD S7Handout, BYD 2006 Lexus RX 350Handout, Lexus Perhaps China’s BYD should change its name to BYDR, as in Build Your Dream Rip-offs. Like its BYD S8/Mercedes-Benz CLK design rip-off, BYD’s S7 is a full-on copycat of the Lexus RX crossover. At least BYD isn’t cloning a recent RX. The S7 is a near copy of the second-generation 2003 to 2008 Lexus crossover. Credit to BYD, you can get an S7 with seven seats, unlike the five-seat RX. And while the Lexus only came with a V6, the BYD rip-off is powered by a turbocharged four-cylinder. Chinese Knockoff: Hawtai B35 Original Design: Porsche Cayenne The Hawtai B35 was designed in the likeness of a Porsche Cayenne.Handout, Hawtai Porsche Cayenne V6 6MPHOTO: Derek McNaughton, Driving For Chinese buyers who can’t afford a real Porsche Cayenne, there’s the Hawtai B35. Hawtai is a Beijing-based automaker that partnered with Hyundai between 2002 and 2010 to manufacture the Korean automaker’s cars in China. One residual from that relationship is the Hawtai B35 SUV, a Porsche Cayenne design rip-off built off a first-generation 2000 to 2006 Hyundai Santa Fe platform. Chinese Knockoff: CH Auto Lithia Original Design: Audi R8 e-tron The Lithia is a blatant Audi R8 rip-off.Archive, SondAuto 2010 Audi R8 V10Handout, Audi Apparently, China’s CH Auto is sort of like a Bertone or Pininfarina, an independent company that designs, engineers and builds prototypes before they go into production. However, unlike those Italian design houses, CH Auto doesn’t bother with anything like, say, an original idea. Take for instance the Lithia, a direct rip-off of Audi’s R8 e-tron electric supercar. Seen at last year’s Beijing show, the Lithia allegedly can be driven up to 150 kilometres on lithium-battery power alone — “allegedly.” Chinese Knockoff: Shuanghuan Auto Noble Original Design: Smart ForTwo The Shuanghuan Auto Noble takes comes "inspiration" from the Smart fortwo.Handout, Shuanghuan Auto Smart fortwoHandout, Smart Source: AutomotiveGuide

Are there no rear/side view mirrors to the latest truck released by Elon Musks' Tesla? They are not visible in the photos.

Are there no rear/side view mirrors to the latest truck released by Elon Musks' Tesla? Is it even legal?They are not visible in the photos. Well, to answer your question we must first tackle the biggest question that is in everybody’s mind: Is the Cybertruck a production-ready vehicle or a concept? I suspect that what was revealed by Tesla on 21st November was just a first look at their new pickup truck concept, contrary to what they have claimed. I believe the outrageous styling was a very clever marketing tactic which would grab people’s attention. Also the broken glass windows. I think Tesla will make some changes to the Cybertruck in order to make it more conventional so that it appeals to more than a niche segment of customers. I don’t have much knowledge about legal requirements for rear view mirrors, but I think they will be an addition, among other things, when the Cybertuck officially goes on sale in another 2 years. Look at what happened with the Audi e-tron. The concept had futuristic rear view cameras on the sides instead of mirrors. But those were dropped in favor of conventional mirrors. Or, Tesla might just be more determined to bring the future to us and what we have seen is the actual version of the Cybertruck that will be sold in another 2 years, sans mirrors. Personally, I hope its the latter. For more of my thoughts on the Cybertruck, read my article: Tesla Cybertruck: Is the future finally here?

How far away, in terms of years, will the automotive market develop pure electric cars that provide legitimate electric car competition for Tesla?

I would say it is about six months in the past. The Jaguat i-Pace appeared at dealerships last fall. Jaguar I-Pace - Wikipedia Volvo's performance line, Polestar, will be all electric, and will start delivering cars in few months. Polestar - Wikipedia So will Posche's Taycan, formerly called the Mission E. Porsche Mission E - Wikipedia So will the Audi e-tron. 2020 Audi e-tron Reviews | Audi e-tron Price, Photos , and Specs | Car and Driver Those are all luxury performance cars, designed to compete with or exceed Tesla. There are of course many other electric cars sold now that are more mainstream, and there will be even more very soon. VW is committed to transitioning away from ICE to electric in all 300 models in its 12 brands by 2030. Volkswagen Group MEB platform - Wikipedia

From the range and performance results of Audi's e-tron and Taycan, can we conclude that any existing car company will never catch up Tesla in the area of BEV? If not, who will be the first that break the current situation?

Range is mainly a function of battery technology, and while Tesla currently has a substantial lead it’s conceivable that other companies will get a hold of new battery chemistry that outclasses Tesla. That said, once the entire field of EVs offers ranges of 300 miles or more customers who might have come to the rational conclusion that a Tesla was the superior choice will now have other choices, especially when the charging network expands to accommodate the Age of the EV. Performance is also up for grabs but I think that only a certain subset of buyers really cares about it, especially once they’ve encountered the sports car like acceleration from 0–30mph in a lowly Nissan Leaf. 0–30 is what counts most in daily driving, and pretty much all EVs beat ‘legacy’ vehicles here easily. My personal guess is that the VW group will be the first to catch up with Tesla if scale is the relevant factor. They’ve acknowledged that the future is electric and are commanding their R&D to act accordingly. Importantly, they’re developing using a shared platform which frees loads of capital that would otherwise be spent on numerous designs. (Of course, that guess is a little loaded because VAG represents several brands). Here’s my photo of a VW ID on camouflaged display at a showroom in Berlin this summer. The ID is promising to be an EV for the masses.

If there was no such thing as a Tesla, which electric car would you buy?

Good question! Currently I would choose a model 3 if it had a hatch. So I’m waiting for the model Y (like many others) until it’s sold in Germany. I had to do more thinking about the answer than I expected first. It wasn’t so obvious and easy. I’m not into SUVs so I wouldn’t buy an Audi e-tron or a Mercedes EQC or a Jaguar i-Pace or one of the others. (I don’t see the Model Y as an SUV although they call it a cross-over.) And anything more expensive is beyond my budget. A couple of slightly smaller cars remain and a bigger one. Corsa-e, Skoda Enyaq, Honda e, Renault Zoe, Nissan Leaf and the e-Vito. The Corsa seems a quite practical car. Refreshingly normal but a bit too small, like the Renault. The Skoda looks real nice thought I don’t overly love the fake grill. The Honda e is a bit too life-stylish too me but has some real good ideas. And I guess it’s a bit too small for me, but I would definitly have a closer look. The e-Vito gets a bit expensive if you add enough options and there are a lot of options available but not those I would like to order (like a trailer hitch). I like it because it’s the biggest thing you can buy but as spacey as it is inside, it’s not bigger outside than most SUVs and you can still squeeze it in any parking lot here around. VW ID3 or 4? The ID4 is too much SUV for me and I don’t really like the exterior nor the interior of the ID3 but I appreciate that it’s not an SUV. Maybe I should see it in real, photos are sometimes misleading. I would like to see a Sion, and that might become my favorite if they can ever make it to market. And I really like the idea of the microlino but I definitely can’t see that as my only car. But I guess the Polestar 2 would be the first car I would have a closer look at.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron photos

  • Q

    ระบบกันสะเทือนด้านหน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    ไทด์ ราชรี

    มีระบบกันสะเทือนด้านหน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    เบาะผ้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Tee Rayong

    มีเบาะผ้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ช่องเชื่อมต่อ USB และ/หรือ AUXของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กินเที่ยวทะลุโลก

    มีช่องเชื่อมต่อ USB และ/หรือ AUXและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก