แท็ก

audi e tron type 2

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron type 2

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

ของมันต้องมี!? 2022 Honda Civic Type R อาจมาพร้อมหน้าตาแบบนี้

ภาพเรนเดอร์ 2022 Honda Civic Type R2022 Honda Civic Type R (2022 ฮอนด้า ซีวิค ไทพ์ อาร์) คือหนึ่งในรถคอมแพ็กต์สมรรถนะสูงที่น่าติดตามมากที่สุดในยุคเปลี่ยนผ่านจากเครื่องยนต์สันดาปสู่ระบบขับเคลื่อนไฟฟ้าความเคลื่อนไหวของ

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

e-tron ได้หรือไม่ก็ต้องรอดูกันต่อไป แต่ก่อนที่จะไปวิเคราะห์ ทาง AutoFun จะพาไปรู้จัก Lexus UX ก่อนที่จะกลายเป็น

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

จะมีรูปลักษณ์ไม่ต่างจากรุ่นต้นแบบที่เห็นนี้มากนัก โดยหลังจากเปิดตัวรุ่นตัวถังซีดานแล้ว ยังจะมีรุ่นแฮทช์แบ็ก และตัวแรง Type

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

ดูเพิ่มเติม

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GT Concept ในงาน Los Angeles Auto Show หลังจากที่มีการเปิดตัว Audi e-tron Quattro และ รถอเนกประสงค์

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

เอ็มจี) เปิดหน้ากระบะที่ได้รับการปรับโฉมใหม่ MG Extender (เอ็มจี เอกซ์เทนเดอร์) หลังจากที่เปิดตัวเมื่อ 2

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi e-tron Sportback 55 quattro S Line ราคา 5.299 ล้านบาท ขับเคลื่อนด้วยขุมพลังมอเตอร์ไฟฟ้า 2 ตัว ที่ให้กำลังสูงสุดถึง

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

"ซิลิโคน" จะเป็นทางเลือกใหม่ในการผลิตแบตเตอรี่รถยนต์ไฟฟ้าให้ อึด ทน นาน กว่าเดิม

ทำให้รถมีน้ำหนักเบาตาม จึงสามารถทำให้ขับเคลื่อนได้ด้วยพลังงานน้อยลง เลยสามารถประหยัดเวลาได้มากกว่าเดิม2.

เปิดภาพเรนเดอร์ 2022 Honda Civic Type R เติมเต็มความสปอร์ตแบบวัยกลางคน?

ฮอนด้า ซีวิค) รุ่นโปรโตไทพ์ไปแล้วล่าสุดมีเรนเดอร์ภาพคอมพิวเตอร์ให้กลายเป็นเวอร์ชั่น 2022 Honda Civic Type

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

3จากการรายงานของ Norwegian Road Federation (OFV-กรมการขนส่งนอร์เวย์) ในปี 2020 รถที่ขายดีที่สุดคือ Audi

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

จะพบว่ารถพลังไฟฟ้ามีสัดส่วนยอดขายเพียง 1% เท่านั้นสมาคมยานยนต์แห่งนอร์เวย์ (OFV) ระบุว่ารถพลังไฟฟ้าที่มียอดขายสูงที่สุดในปี 2020 คือ Audi

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Audi (อาวดี้) เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ให้เลือก 2 รุ่นซีดาน 4 ประตูรูปทรงเพรียวบางพร้อมแนวหลังคาที่ต่ำและเส้นสายสไตล์

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

พร้อมการตกแต่งที่เข้มขึ้น สปอร์ตขึ้นPorsche Taycan2021 ปอร์เช่ ไทคาน ออกรุ่นย่อยใหม่ล่าสุด รุ่นพื้นฐานขับเคลื่อน 2

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิวโพสต์ audi e tron type 2

Current contenders for next car:1) BMW M235i2) BMW 328d3) MK7 Volkswagen Sportwagen TDI4) Jaguar F Type S5) BMW 135i6) BMW E46 325i Wagon7) BMW E30 318i8) BMW E36 M39) Mazda Miata10) Lexus CT200H11) Audi A4 E TronThoughts??

Audi发布Auto Union Type C e-tron电动玩具车: Filed under: 精彩杂录在今年2月3~8日的德国纽伦堡国际玩具博览会(International Toy Fair in Nurember... http://aol.it/ft8sM6

รีวิว Q&A audi e tron type 2

Will electric vehicles ever become prevalent in the United States?

Yes, I think it’s inevitable that EVs will become the most common vehicle type in the US. The transition will take time, but it’s inevitable. As an EV driver, I find that the convenience of plugging in at home is just too great. The only barrier is cost and the availability of EVs in certain categories, like the pickup truck and off road vehicles. Cost is coming down, charging infrastructure is building out, and the number of models available is increasing rapidly. In fact there are so many new EVs out there, it’s hard to keep track. Here are some on sale today: Tesla: Model S,[1] Model X,[2] Model 3,[3] Model Y[4] MINI SE[5] Porsche Taycan (2 models)[6] [7] Audi e-tron (3 models)[8] Peugeot E-208 [9] XPeng E7[10] MG ZS[11] BMW i3[12] Chevrolet Bolt[13] Honda Clarity Electric,[14] E[15] Nissan Leaf (multiple models) [16] Fiat 500e [17] Ford Mustang MACH E (available for ordering) [18] Volkswagen e-Golf, e-UP[19] Kia Niro,[20] Soul EV[21] Hyundai KONA,[22] Ioniq [23] Jaguar i-Pace[24] Mercedes EQC[25] Polestar 2[26] If I omitted something, leave a comment. Yes, I know not all of them area available in the US. Footnotes [1] Model S [2] Model X | Tesla [3] Model 3 | Tesla [4] Model Y | Tesla [5] https://www.miniusa.com/model/electric-hardtop.html [6] Porsche Taycan Turbo - Porsche USA [7] Porsche Taycan 4S - Porsche USA [8] Audi e-tron | The first purely electric SUV from Audi | Audi USA [9] All-new PEUGEOT e-208 | The 100% electric city car from PEUGEOT [10] 【Xpeng P7】Price,Pictures,Specs_Intelligent Electric Coupe_Official [11] https://mg.co.uk/mg-zs/ [12] BMW i3 All Electric Compact Sedan [13] 2020 Chevy Bolt EV [14] Honda Clarity Series | Honda [15] Honda e [16] 2020 Nissan LEAF Range, Charging & Battery | Nissan USA [17] Fiat Reveals an Even Cuter Electric 500 with Doubled Battery Range [18] https://www.ford.com/suvs/mach-e/2021/ [19] The new e-up! | Models | Volkswagen UK [20] 2020 Kia Niro EV - Crossover SUV Pricing & Features [21] Kia e-Soul | Electric CUV | Kia Motors Worldwide [22] Hyundai KONA Electric | HyundaiUSA.com [23] 2020 Hyundai Ioniq Electric [24] 2020 I-PACE | Electric SUV | Jaguar USA [25] 2020 Mercedes-Benz EQC Review, Pricing, and Specs [26] Pure progressive performance | Polestar

Should I buy a Tesla car in 2019?

This is very critical moment of decision to buy or not to buy a Tesla . As I am a person who within 1 month is going to have Model S Raven 2019 Long Range, and as a Tesla lover since I made first test drive of model S at 2016 and always read about Tesla news and their development, and about another EV cars, I feel that I am the right person to answer this question. This question is is so critical because we are living at a period where German car companies are aware of the Electric Car Revolution and promising to produce new EV cars. New cars has been announced since 2009 and some of them are already released: • Audi E-Tron • Jaguar I-Pace • Mercedes EQC (and other EQS or EQA) • VW ID - 3 • Porsche Taycan Turbo Some of them to be released in the next two - three years: Mercedes EQS Audi E-Tron Sportback, E-Tron GT E-Tron Quattro: Audi E-Tron - Revenge of the E-Tron - 2010 Audi E-Tron news - Frankfurt show: Audi E-Tron - 2009 (You can note from the above two links that it is so funny to see that German companies [Audi in particular]have very futuristic ideas since 2009 but the only realistic car that came this year was just the usual E-Tron) they can make whatever cars that make you surprise and happy that they are coming soon! But the are not taking it seriously. They are just dreams and concept cars. Volkswagen I.D. series - Wikipedia : VW ID-Crozz VW ID-Vizzion VW ID-Roomzz Tesla Y model So if you asked me two years ago I will definitely say yes buy a Tesla car, but for now (end of 2019) your question has to be answered depending on your situation (economical and future plans) So if you are asking what is the best car now with the best price? My answer will definitely be: Tesla model 3, it is the best time to buy a Tesla model 3. Tesla Model 3 - Wikipedia But if you have extra 30.000€ and able to pay about 70-100.000 € for model S (and considering that you may loose 30-50% of the model S price within 4-5 years from now, just like every other car), and I say maybe because one statistic showed that Tesla model S cars hold their prices over time (just like iPhones) Tesla vehicles still hold values better than competition on used market, study shows - Electrek But even though you will enjoy a luxurious car with best of its type and that would lasts many years. But if you have the patience to wait about 3 years to see the next generation of Tesla cars and maybe German cars mentioned above (this also can lead to better concurrence and better technology, better motors, better Autopilot, better batteries that can charge quickly, better car interiors, more futuristic and luxurious and lower prices), if you don’t need a car now then it is better to wait, but don’t buy in any case an ICE (Internal Combustion Engine) car. The advantages of buying a Tesla Model S now are: * According to Elon Musk there will be rise in Tesla prices when they are fully automated (FSD full self driving). * You get free lifetime supercharging this was announced 3 Aug 2019 (this opportunity can end soon, and last time they offered that was in old models between 2012 and 2015) * The model S is made of Aluminum , and looks so great and futuristic so non the body get corrosion or old modeled * The new Version (Raven) is capable of quick supercharging about 150 kWh , so when the version 3 of superchargers available everywhere you won’t need more than 20 min to fully charge your car. * Elon Musk already announced that there won’t be and change in design of model S or X. this means if you are considering buy a Tesla then buy it now, either 3 model or S model. But if you are waiting for better quality than Tesla with better price then you have to wait 2-3 years (even though Tesla is upgrading their functions, quality, design, and prices) , after three years you have to compare the next coming cars with the new Tesla. Tesla Model X 100kWh Dual Motor Performance Ludicrous 5dr Auto Finally if you find my article was useful to make a decision of buying a Tesla car, please use my Referral Code: Free Supercharger Miles This will give both us 1500 km of free supercharging at Tesla supercharging station In addition to the Supercharging bonus, owners who refer Tesla sales get entered into drawings to win a Tesla Model Y or a new Tesla Roadster (neither of which is on the market yet). If you’re a Tesla owner with unlimited free Supercharging, then you get additional entries into the car giveaways for each referral. Model Y giveaways are (or will be) held monthly, while Roadster drawings will be held once per quarter (four times per year). Please push ”Upvote” button if you like the article and share it with your friends 🙏🏻😊.

Robert Llewelyn really likes the Mercedes EQC. What would you rather buy, a Tesla Model X or the new Mercedes?

Robert Llewelyn really likes the Mercedes EQC. What would you rather buy, a Tesla Model X or the new Mercedes? It is comfortable and it is quiet. It’s a Mercedes, built at the standards of the brand. With a 80 kWh battery - which is fairly small for a car of that size. Tesla Model X has 100 kWh while having a significantly smaller drag and better efficiency. And the EQC has a really annoying voice control. It’s range seems to be OK for people whose longest drive is to the airport to go for a vacation. And that’s also its target audience. Rich, probably older people who don’t mind if the rapid charge takes some time, on par with the Jaguar i-Pace. Significantly worse than Audi e-Tron. Which adds range slower than the Model X. And the range is probably 2/3 of a Tesla Model X 100D. If you almost never make any road trips, the car is OK. Otherwise, if you like this brand, wait for the version with the 110 kWh battery, that one is rumoured to come in 2021 - which probably means 2022. Me, personally? If I’d have to decide between those two, I’d go with he Tesla. The Mercedes EQC seems to have a very high consumption for an EV. A problem of all Tesla competitors, including Jaguar and Audi. Actually they will will have a battle among themselves, not against Tesla. All of them target a different type of clients. Which car would I buy if it were my money? If I would want an a really practical car, the Model X. If I would just want to show off at the golf club since that would be my second car anyway - the Mercedes.

What are some of the battery-electric vehicles with the best range on full charge coming in 2020 in order of lowest to highest range?

There’s all sorts of speculation, of course. As far as maximum range, prior to release, you mostly have to infer that from the design and proposed price, since lithium battery, electric motor and other BEV technologies are constantly evolving. A list of new BEV models that are just being released, are coming out soon or have been credibly mentioned includes: Tesla Model Y (75kWh compact hatchback SUV versions of popular Model 3) (range ~300 miles) Tesla Roadster II (200kWh AWD supercar) (range 620+ miles) Fiat 500e (V2) Renault Zoe (52kWh - G3) (range 325 miles NEDC) Nissan Leaf e+ (62kWh) (range 215 miles) Mercedes EQC SUV (range 220 miles / 290 miles WLTP) Mercedes EQS Sedan Volvo Polestar 2 (range 275 miles) Volvo XC40 BEV (similar to Polestar 2) (range 275 miles) Ford Mach E Electric “Crossover SUV” Hyundai Ioniq “Long-Range” (range 200+ miles) Honda e BMW iX3 Electric SUV BMW i4 BMW i5 BMW Vision iNext Faraday Future FF-91 Byton EV SUV Fisker EMotion Rimac C_Two Mini Electric Peugeot e-208 Lotus Type 130 “Evija” Lightyear One Aston Martin Rapide E DS 3 Crossback E-Tense Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.Crozz SUV Volkswagen ID.Buzz / Cargo Minivan Audi e-Tron SUV Sportback (new version of original e-Tron SUV) Audi e-Tron Q4 (sporty 4-door compact SUV) Audi e-tron GT (much shared with Porsche Taycan) Porsche Taycan (formerly Mission-E) Porsche Mission E Cross Turismo Porsche Macan Electric SEAT el-Born Skoda Vision E SUV (other MEB- and PPE-based BEV models from VW/Porsche/Audi/SEAT/Skoda) (Korean and Japanese automakers are surprisingly under-represented here) (many new BEV models by Chinese automakers, mostly for domestic market) **************************************************** Workhorse W-15 Pickup (range 80 miles) Bollinger B1/B2 Pickups (range ~200 miles) Rivian R1S SUV Truck (range 240-410 miles) Rivian R1T Pickup (range 230-400 miles) Tesla Pickup (range ~400–500 miles) Atlis XT Pickup (range 500 miles) Ford F-150 Electric Pickup GM Electric Pickup (full-size Chevrolet, GMC or GM?) Mercedes EQV Electric Van (range ~250 miles) Future electric cars: Upcoming EVs on the road soon

Why does Tesla not lead the market of electric vehicles in Europe?

Why does Tesla not lead the market of electric vehicles in Europe? Europe is a significantly different market than USA. It is more densely populated. Travel distances are shorter. People in different countries are of different nationalities, which means that most of us don’t have relatives across the whole Europe either. Having a range of 500+ km (300+ miles) or even much more is far less important than in USA. I’ve just had a debate with a guy who protested that 180 km isn’t a short trip and he is right. Medium trips start at 150 km (100 miles) and long trips start at 400 km (250 miles). US citizens might double these numbers. In contrast to US citizens, people aren’t used to travel to holidays over distances of 1500+ km (1000 miles) by using a car; while some use a train (since the railroad network is far better than in USA), we either travel considerably shorter - or we fly. Europe has its own automotive industry which started to build decent EVs too: Volkswagen, Audi, BMW, Renault, Peugeot. And last but not least, once we look at the list of most sold EVs in 2020 (*), it goes like this, which clearly shows that the market is more diverse: Renault Zoe - 99,261 Tesla Model 3 - 85,713 Volkswagen ID.3 - 56,118 (sold since September 2020) Hyundai Kona - 47,796 Volkswagen Golf - 33,650 (on its way out) Peugeot e208 - 31,287 Kia Niro - 31,019 Nissan Leaf - 30,916 Audi e-Tron - 26,454 The Zoe hit the sweet spot: it is a small compact, but still beyond a city car (roughly the size of the Renault Clio which is also very popular), has decent range as a commuter - and it has a 22 kW onboard AC charger, very useful for people who cannot charge at home, but can charge somewhere on some public Type-2 charger decently fast. While it is still a commuter, it can make 300 km with a single charging stop (taking about 45 minutes) and it can make 500 km with 3 stops in about 7 hours. Far from good, but it can do it if you have some patience, and early adopters have it. So, while it is a compromise and the first car only for some people, it is actually a fairly good second car. And it is significantly cheaper. We like hatchbacks and crossovers more than sedans - and the Tesla Model Y isn’t offered in Europe yet, only the Model 3. Once it gets produced, it will face the competition from Volkswagen ID.4 and Skoda Enyaq . While Tesla may have superior performance, Europeans aren’t even nearly as impressed with 0–60 mph times as US citizen are. It’s more like “0–100 km/h in less than 4 seconds? OK, nice. And?” If you will go through the list - people prefer smaller cars, sales of VW ID.3 will show this in 2021 even more because it will also take most of sales of its older uncle, the VW e-Golf, most likely becoming the most sold EV in Europe. And last but not least - people are used to European / German fit and finish, a topic which is known to need some improvements at Tesla. As a result - while Tesla doesn’t have problems with sales in Europe, it didn’t produce the vehicle which would be in the perfect for the European market. Yes, the Model Y will most likely sell better than the Model 3, but what is actually needed is also a vehicle in the “Golf” / compact / (smaller) crossover class. Tesla simply needs to build one (or more) vehicles which will be more suitable for the European market. A Model 3 + Model Y in a smaller package. (*) Plug-in electric vehicles in Europe - Wikipedia

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron type 2

  • Q

    ฝาครอบล้อของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Keawjai Chaihong

    มีฝาครอบล้อและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ประเภทยางรถยนต์ของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    lina_love_peace

    มีประเภทยางรถยนต์และรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบ Auto Brake HoldของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Kaewhom

    มีระบบ Auto Brake Holdและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

เพจ & แท็กยอดนิยม

หน้าหลัก