แท็ก

audi e tron update 2021

บทความที่เกี่ยวข้อง audi e tron update 2021

ชมงาน BIMS 2021 ดู GWM มาแรง MG Extender หน้าใหม่ หรือ Audi e-tron GT และอื่น ๆ เรารวมไว้ให้คุณแล้วที่นี่

Bangkok International Motorshow 2021 (บางกอก อินเตอร์เนชั่นแนล มอเตอร์โชว์ 2021) เปิดตัวกันอย่างเป็นทางการแล้ววันนี้ที่

Review: 2019-2020 Audi e-tron เอสยูวีพรีเมียมพลังงานไฟฟ้า

Audi (อาวดี้) ค่ายรถยนต์หรูจากยุโรป ส่งรถเอสยูวีอเนกประสงค์หรูพลังงานไฟฟ้าอย่าง 2019-2020 Audi e-tron

แบงค์บอกวาร์ป พาชมพริตตี้งาน BIMS 2021 สวยสดใส ลืมไปเลยว่ามาดูรถ

งาน Bangkok International Motorshow 2021 นอกจากจะเป็นแหล่งรวมรถยนต์ใหม่ล่าสุด ที่ขนแคมเปญดี ๆ มาให้ดูกันแล้ว

ชมคุณสมบัติเด่น 2022 Audi Q4 e-tron รถเอสยูวีไฟฟ้าขนาดเล็กแฝงความดุดัน

2022 Audi Q4 e-tron2022 Audi Q4 e-tron และ Q4 e-tron Sportback (2022 อาวดี้ คิว4 อี-ทรอน) เผยโฉมอย่างเป็นทางการ

2021 Lexus UX300e เปิดตัวใหม่จะได้ส่วนแบ่งตลาดรถไฟฟ้าหรูจาก Audi e-tron ได้หรือไม่

เครื่องยนต์สันดาป มีการพัฒนาบนแพล็ตฟอร์ม GA-C ที่เน้นจุดศูนย์ถ่วงต่ำเพื่อการทรงตัวที่ดีขณะขับขี่ โดย 2021

ชมคันจริง 2021 Audi TT รุ่นปรับออพชั่น เพิ่มแรง แต่งสวย ราคา 3.399 ล้านบาท

อาวดี้ ทีที โฉมปรับออพชั่น2021 Audi TT (อาวดี้ ทีที) เปิดตัวรุ่นปรับโฉมใหม่ เปลี่ยนออพชั่นเล็กน้อย เน้นด้านสมถรรนะมากกว่าความสวยงาม

2021 Audi e-tron GT เตรียมบุกไทยปีนี้ พร้อมตระกูล RS อีกหลายรุ่น

ซึ่งรวมไปถึงรถยนต์สปอร์ตไฟฟ้า Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) ที่จะเปิดตัวในตลาดโลกในสัปดาห์หน้า

ควักเพิ่ม 2 แสน! ทำไมถึงควรเลือก 2020 Audi e-tron Sportback มากกว่า e-tron สแตนดาร์ด

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) รุ่นใหม่เปิดตัวลุยตลาดบ้านเราแล้วด้วยราคา 5.299

เปิดตัว 2021 Audi RS e-tron GT ราคา 6.39 ล้านบาท สเปคนำเข้าฝาแฝด Taycan

2021 Audi e-tron GT (อาวดี้ อี-ตรอน จีที) รถยนต์ไฟฟ้ารุ่นล่าสุดจากเยอรมนี ที่เปิดตัวในเยอรมนีเมื่อเดือนก่อน

พาชม 2020 Audi TT RS สีส้ม Pulse Orange 400 แรงม้า เจ้าของค่าตัว 5.299 ล้านบาท

All-New 2020 Audi TT RS (2020 อาวดี้ ทีที อาร์เอส) เปิดตัวในประเทศไทยด้วยฝึมือของอาวดี้ ไทยแลนด์ และทำราคาแบบหยุดโลกที่

ดูเพิ่มเติม

Audi Thailand ปรับกลยุทธ์ฝ่า COVID-19 เน้นเพิ่มสินค้า-ทำราคาสู้-ปรับบริการรับลูกค้า

Audi Thailand (อาวดี้ ประเทศไทย) ปรับแผนงานฝ่าวิกฤต COVID-19 เน้น 3 นโบายหลัก เพิ่มความหลากหลายของสินค้า

นอร์เวย์ผงาดชาติแรกยอดขายรถพลังไฟฟ้าแซงรถเครื่องยนต์สันดาป – แล้วเมืองไทยล่ะ?

e-tron (ออดี้ อี-ทรอน) ทำได้ที่ 9,227 คันแซงหน้าแชมป์เก่าอย่าง Tesla Model 3 (เทสล่า โมเดล 3) ซึ่งทำยอดขายได้

รวมราคารถยนต์ไฟฟ้าในไทย ทุกรุ่นในปี 2021 ต้อนรับการมาของ ORA Good Cat

Lexus UX300eLexus UX 300 e ราคา 3,490,000 บาท2021 เลกซัส ยูเอกซ์ 300 อี รถครอสโอเวอร์ขนาดเล็ก ที่มีจุดเด่นด้านดีไซน์เปรี้ยวสุด

ฟังเหตุผล ทำไมรถล้ำ ๆ อย่าง 2022 Mercedes-Benz EQS ยังใช้กระจกมองข้างแบบดั้งเดิม

ผลการศึกษาพบว่าการดูภาพหน้าจอที่แสดงผลด้านหลังหรือด้านข้างตัวรถจะทำให้ผู้ขับขี่ส่วนใหญ่เวียนศีรษะ”กระจกมองข้างดิจิทัลใน Audi

รวมรถ EV เปิดตัวใหม่ในงานมอเตอร์โชว์ 2021 ราคาเริ่มตั้งแต่ 3 แสนกว่าจนถึงหลายล้าน

งานบางกอกมอเตอร์โชว์ 2021 มีรถใหม่เปิดตัวเป็นแบบพลังไฟฟ้าล้วนหลายรุ่น เป็นสัญญาณที่ทำให้รู้ว่าเทรนด์รถใส่มอเตอร์จะมาเร็วกว่าที่คาดคิด

อาวดี้เตรียมเปิดตัว 2021 Audi e-tron GT พร้อมสู้ Porsche Taycan ได้หรือไม่?

Audi e-tron GTสำหรับ 2021 Audi e-tran GT ที่กำลังจะมาถึงนี้จะมีความสามารถเพียงพอที่จะสู้คู่แข่ง Porsche

เปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback ค่าตัว 5.299 ล้านบาท จำกัดโควต้า 15 คันในไทย

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ทรอน สปอร์ตแบ็ก) เปิดตัวอย่างเป็นทางการในไทย

2021 Audi RS Q3 Sportback ยืนยันมาไทย 19 ก.พ. นี้ คาดราคา 5 ล้านกว่าบาท สู้กับ Mercedes-AMG เต็ม ๆ

2021 Audi RS Q3 Sportback (อาวดี้ อาร์เอส คิว3 สปอร์ตแบค) เอสยูวีท้ายลาดพื้นฐานจาก Audi Q3 จะมาขายไทยวันที่

เป็นไปได้? ผู้บริหาร Audi ชี้รถพลังไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่เล็กลงในอนาคต

ซีอีโอ Audi (อาวดี้) ออกมาให้ความเห็นว่ารถยนต์ไฟฟ้าจะมีแบตเตอรี่ขนาดเล็กลงในอนาคต เมื่อเทคโนโลยีการชาร์จไฟและจุดชาร์จไฟมีพัฒนาการก้าวหน้ามากขึ้นจากการแข่งขันด้านพละกำลังทั้งแรงม้าและแรงบิดของรถเครื่องยนต์สันดาปในอดีต

สำรวจความนิยมแบรนด์รถยนต์ในแต่ละประเทศ ใครยืนหนึ่ง? อันดับสองค่ายใดมาชมกัน

ขณะที่ Chevrolet (เชฟโรเลต) เป็นแบรนด์ยอดนิยมในอียิปต์ ส่วน Toyota ครองส่วนแบ่งตลาดเกือบ 100% ในเยเมนAudi

Audi e-Tron รุ่นย่อย Premium ใหม่ ราคาถูกลง 10% ตัดออพชั่นอะไรบ้าง?

Audi e-Tron รถครอสโอเวอร์พลังไฟฟ้าล้วน ซึ่งทำยอดขายไม่ดีนักในสหรัฐอเมริกา จึงได้ออกกลยุทธ์ใหม่ เปิดตัวรุ่นล่างสุดที่มีราคาเอื้อมถึงง่ายขึ้น

Audi เดินหน้าเข้าสู่ยุครถยนต์ไฟฟ้าเต็มตัวภายใน 2035 หลัง Audi e-tron ขายได้ 9,227 คัน ขึ้นอันดับ 1 ใน Norway

2035ซึ่งจะมีการแจ้งแผนออกมาในอีกไม่กี่เดือน พร้อมสถานะของโรงงานที่จะต้องเปลี่ยนไปผลิตแบบไฟ้าแบบเต็มตัวยอดขาย e-Tron

ยอดขายรถยนต์ไฟฟ้าในนอร์เวย์ พ่งสูงเกือบ 90% เอาชนะเครื่องยนต์ดีเซลและเบนซินที่แรกในโลก

e-tron (อาวดี้ อี-ทรอน) 9,227 คัน แซงเจ้าของตำแหน่งปี 2019 อย่าง Tesla Model 3 (เทสล่า โมเดล 3) 7,770

2020 Audi e-tron Sportback จ่อลุยเมืองไทยสัปดาห์หน้า คาดราคาทะลุ 5.3 ล้านบาท

บริษัท ไมซ์สเตอร์ เทคนิค จำกัด ผู้จำหน่ายรถยนต์ Audi ในประเทศไทยเตรียมเปิดตัว 2020 Audi e-tron Sportback

Review 2020 Audi e-tron Sportback รถไฟฟ้าเสียบปลั๊ก 5.299 ล้านบาท ครบทั้งแรงทั้งหรูแบบไร้คู่แข่ง

2020 Audi e-tron Sportback 55 quattro S line (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) รถยนต์ไฟฟ้าทรงเอสยูวีคูเป้จากค่ายสี่ห่วง

ชมคันจริง 2020 Audi e-Tron Sportback ขายไทยในราคา 5.299 ล้านบาท มีดีแค่หลังคาลาดลงรึเปล่า?

2020 Audi e-tron Sportback (อาวดี้ อี-ตรอน สปอร์ตแบ็ค) เปิดตัวขายในไทยแล้วด้วยราคา 5,299,000 บาท เป็นรถเอสยูวีพลังไฟฟ้าล้วน

Audi เปิดตัวรถยนต์ไฟฟ้าสปอร์ตรุ่นใหม่ 2022 Audi e-tron GT และ Audi RS e-tron GT เริ่ม 3,621,000 บาท

Coupe คือ 2022 Audi e-tron GT (อาวดี้ อีทรอน จีที) เริ่ม 3,621,000 บาท และ Audi RS e-tron GT (อาวดี้

จับตา 10 รถใหม่เตรียมเปิดตัวปี 2021 รุกตลาดโลก หลายรุ่นเข้ามาขายเมืองไทยด้วย

Honda HR-V (ฮอนด้า เอชอาร์-วี) เจนเนอเรชั่นใหม่เดิมทีมีกำหนดเปิดตัวในประเทศญี่ปุ่นในเดือนมีนาคม 2021

เผยโฉม 2022 BMW iX รถเอสยูวีไฟฟ้าที่ดีที่สุดเวลานี้? เบียด Audi e-tron

BMW Operating System เจนเนอเรชั่นใหม่ซึ่งข่าวระบุว่าผลิตด้วยวัสดุคริสตัล BMW iX Audi

แบงค์บอกต่อ CX-5 ลดเหลือ 1,160,000 บาทกับ Audi อัดดอกเบี้ย 0% ก่อนงาน Motor Expo 2020

Mazda และ Audi นำรถมาลดราคา และขนแคมเปญงาน Motor Expo 2020 เพื่อให้ลูกค้าได้ออกมาจับจองกันก่อน พร้อมแล้ววันนี้Mazda

รีวิวโพสต์ audi e tron update 2021

Hey in the next update can u add more sedan cars in the game like ; 2021 BMW M4 Competition, 2021 BMW M3 Competition, 2021 Mercedes Benz S Class, and also Audi E Tron GT game plz and thx

รีวิว Q&A audi e tron update 2021

How will VW produce more electric vehicles than Tesla by the end of 2020?

The answer how is very simple. By introducing in 2019 a car that will out-compete the Tesla Model 3 in price / performance and prepare the production line so it will exceed the production numbers of Tesla. This means, produce at least 30.000 EVs per month, starting on first January 2020. This means - a car that is practical as the VW Golf, the same build quality, matches the Model 3 in performance (similar range and similar rapid charging speed) - and all of this at a much lower price than the Model 3 since VW won’t have the Autopilot and OTA updates. It’s more than 5 years behind Tesla in technology, probably 10. In essence - a Kia e-Niro replica with a 60 / 80 kWh battery, 100 kW real-life CCS rapid charging speed and at least 20% lower price than the Tesla Model 3. That one, at a rate of at least 30.000 cars per month (sustained rate) would be a Tesla killer. Actually, not a killer, but a serious competitor. And of course VW would need to have a battery supply that can match these production numbers. VW cannot wait too long, somewhere in 2020 the Tesla factory in Shanghai will start with its production, increasing the production numbers of Teslas to close to 50.000 cars per month by the end of 2021 - or at least somewhere in 2022. And that’s the whole strategy which VW needs. You asked how. But will VW do it? Of course not. Currently they are producing the e-Golf which is two classes inferior to the Model 3, VW e-UP is a small city commuter, and they are starting the production of Audi e-Tron which will go in low-production because it is to expensive for the price which they announced. They will sell it at a loss. Nobody can produce 30.000 cars per month if each car looses money. Tesla makes theirs at 20%+ margin. Update 1 (April 2019): There is some hope that VW will get to up to 40.000 electric cars across the whole VW group, including all models (VW, Audi, Seat, Porsche, Skoda) once LG Chem finishes it’s battery company in Poland, but this may be in best case scenario somewhere in 2022. Tesla splits it’s numbers across 3 models: Model S, 3 and X. Soon coming the Y. Who knows how many brands and models will VW group introduce. With having them in low production numbers, they will (once again) shoot in their own foot. Update 2 (June 2019): According to specifications. the VW ID.3 is 4,26 m long. That the class of VW Golf which is one class lower than VW Passat or Audi A4 which competes to Model 3. And that fairly small ID.3 is supposedly competing with Tesla Model 3? Update 3 (October 2019): This answer is already a bit dated, but I will leave it as it started in March 2019. Just a small update: the VW ID.3 with the medium battery has in Germany a “recommended” price of 40.000 to 50.000 Euro, depending whether it has VW’s version of adaptive cruise control and auto-steering or not (and a few minor details). This is Tesla Model 3 price range. At these prices VW should forget to sell a serious amount of them. People are not stupid. They will go for the Model 3 - either the SR+ or LR. The first one beats it with technology, the second doesn’t do just that - it is in a different league.

Is Tesla the best option for an electric car or should I wait for more choices from different car manufacturers?

Is Tesla the best option for an electric car or should I wait for more choices from different car manufacturers? I understand this question as “will in near future a competitor offer more bang for the buck”? And the answer is - no. Note: the answer was written in April 2019. Read the update at the end. Currently the Tesla Model 3 is the market leader. Soon it will be accompanied by the Model Y. If you are looking Hyundai (Kona), Kia (e-Niro), Nissan (Leaf 2.0 and Leaf 2.0 Plus) or Chevrolet (Bolt), for the same money they offer less. The first two also have delivery problems. Audi e-Tron and Jaguar i-Pace need rapid chargers that are capable to charge with a speed of at least 100 kW, the e-Tron can make usage of 175 kW - chargers which are currently still very uncommon. Once installed, they will quite likely offer electricity at a higher price than Tesla. Porsche Cayman will be able to use 350 kW chargers, but Porsche didn’t demonstrate a single charging session (update: it can charge at up to 270 kW, but only for a few minutes). Tesla recently introduced the Supercharger V3 which enables to use 250 kW and that one will be rolled out across the USA in 2019 (late 2019 also in Europe). Jaguar i-Pace, Audi e-Tron and Mercedes Benz EQC may offer more luxurious interiors, but they offer a far inferior long range capability. Model S and X are still champions in their class. Let’s not forget - all competitors mentioned before are more “thirsty” than Teslas. Focusing more on design than performance almost all of them need 15 –30% more energy than comparing Teslas. Very soon Tesla will update the Model S P100DL (now called Ludicrous Performance) which puts the Taycan in the bag in performance, it should charge in about the same time after the upgrade - while still probably being significantly cheaper. I like the Taycan styling too, but I would really want to know if you would be willing to pay a 20% premium just because of the styling. And Tesla Roadster 2, where the styling is just a matter of personal taste will wipe away with any competition. VW will come with a I.D. / NEO which should supposedly be a cheaper platform, but it will probably offer less and actually compete with cars that even today are not on par in technology (Nissan Leaf 2.0 40 kWh, Hyundai Kona 39 kWh). With batteries that will offer the same range as the current standard (60 kWh and above) I highly doubt that they will be competitive to Tesla Model 3 and Model Y in price. So in essence, I don’t see any competition coming which would be a better choice in the foreseeable future. Not 2019, not 2020 and quite likely not in 2021 either. Update, February 2021 This answer was written in April 2019. Now we have 2021 and yes, there are several alternatives, already available or expected at some moment in 2021. Tesla Model 3 Tesla Model Y Tesla Model S Tesla Model X Audi e-tron BMW iX3 Mercedes EQC Polestar 2 and its cousin Volvo XC40 Volkswagen ID.4 and (on the same platform) Skoda Enyaq Ford Mustang Mach-E Nissan Ariya Hyundai IONIQ 5 Most of them are coming in different battery sizes and a standard (or optional) 4WD. Not to mention some smaller EVs: Volkswagen ID.3 (in 3 battery sizes), the “triplets” (same technology, but different design) Peugeot e-208 / Peugeot e-2008 SUV / Opel Corsa-e , the still decent, albeit slightly dated (for their class) Korean triplets Hyundai Kona Electric , Kia e-Soul and Kia e-Niro and the updated Hyundai IONIQ Electric , BMW i3 and Renault Zoe ZE50 , commuters and cars for short road trips. I don’t mention city cars since they are in a totally different league. You can look them up in the EV Database . Everybody has to decide where he will want to drive since Tesla still has a significant advantage when it comes to road trips. Supercharger | Tesla is far better than Electrify America or IONITY EU , not to mention that Teslas can use the competing charging network (if needed) either directly or with an adapter (in USA) - it doesn’t work vice versa since other manufacturers refuse to pay a fee to Tesla. Another point is software and online software updates (which only some competitors offer) and the Autopilot, which may not be at Tesla’s level. Tesla is also still leading in efficiency, generally also in range and in most cases also in charging speed (added range in 15–20 minutes). But yes, alternatives are here. Some good, other only decent, but yes, now customers have choices, especially if they are willing to get into Tesla’s price range. Back in 2019, there were (almost) none. For new updates as they will come, read in the comments section.

Why are electric cars not popular in India?

Electric car market isn’t growing as much in India as other countries because of two primary reasons - 1. Cost 2. Lack of infrastructure Cost Currently electric cars cost about twice than their ICE counterparts and India is a price sensitive market. Although over the course of ownership (let’s say 10+years), electric cars will be much cheaper than ICE cars but initial cost of investment is too high and Indians don’t necessarily foresee long term monetary gains and focus primarily on what’s visible in front of them. Lack of infrastructure New cars are first adopted by urban dwellers and majority of urban dwellers live in apartments with currently no means of installing a charger. Some housing colonies don’t even allow owners to install a charger on their parking space. Some apartments who do allow, lack space to do so. Although companies are setting up charging networks, it’s very convenient in my opinion to visit charging stations every week and wait for an hour or so to charge your vehicle and that is only if you have fast chargers available. If the fast chargers aren’t available, then I don’t think people will wait 5–6hrs every week in order to charge their vehicles. It will be terrible waste of time. Other factors such as range anxiety, fear of battery costs too deter people from buying electric cars. One other factor is that auto companies and car dealers don’t like electric cars at all. Reason ? Electric cars are more reliable and need very few repairs over the years. To give you a perspective, a drive-train for an ICE car has roughly 2000+ moving parts whereas an EV just has 20. [1] Plus, electric cars hamper their chances of getting commissions from lubricant industry via engine-oils, gear-oils and other such stuff. So you won’t be seeing companies enthusiastically working on EV’s and neither you’ll see dealers enthusiastically keen on selling them in India. India desperately need Tesla who single handedly changed the entire EV scenario in the world. Big automakers who were rather not so enthusiastic on making electric cars were forced to embrace the electrification because of Tesla. Ford launched Mustang Mach-E [Source: https://www.ford.com/suvs/mach-e/2021/ (https://www.ford.com/suvs/mach-e/2021/ )] BMW’s working on their new long range electric vehicle i4 [Source: BMW’s electric i4 sedan finally shown off in concept form (BMW’s electric i4 sedan finally shown off in concept form )] Audi’s new gen eTron will be ready by 2021 [Source: New Audi e-Tron Launch Edition REVEALED - Price, specs, and electric car range (New Audi e-Tron Launch Edition REVEALED - Price, specs, and electric car range ) ] India needs something like Tesla (or Tesla itself) to captivate people’s mind and kickstart EV adoption in the country. Footnotes [1] SAP BrandVoice: Seven Reasons Why The Internal Combustion Engine Is A Dead Man Walking [Updated]

Which is better, Asphalt 8 or 9?

[Update (2021–03–19): This answer is pretty old now, and it is very likely that this is quite outdated. A9 has gone through some more significant updates. Some events have been good. Some have been s***. But, it's a lot different from when I first wrote this answer. So, other than my point about time investment, which is still applicable, take the rest of my answer with a grain of salt. Thanks for reading.] I would like to say, neither (personal opinion). But, that was mainly because I didn’t have the time to play those 2 games for many, many hours, on a daily basis. When Asphalt 9 had not been released, I was not fond of Asphalt 8 that much. It felt like, it was not very rewarding for the amount of time invested on it. I used to play 2–3 hours daily, at that time. I kind of started playing it at the wrong time, when college end semester exams were a few weeks away. But, it was really fun in the beginning. I remember how much I used to enjoy the game until an update came with the “Mercedes SLK special edition” car. That changed a lot of things, at least from my perspective. It changed from “a variety of cars which were competitive at a particular car rank” to “one car is the king, and it stays the king in particular rank ranges, even after so many updates”. The Audi R8 e-Tron special edition is such a good example for this. That car is so good, but, it ruined the fun of Multiplayer experience. If you didn't have those set of “Kings"(cars), you were sure to not come 1st in 98% of the races (random figure I pulled out of my head. Don't take this number too seriously. xD) Then, after a long wait, I got a chance to play Asphalt 9. And…..I was ….totally……disappointed. It's graphics are, without doubt, amazing. But, the gameplay wasn't thrilling enough for me. -Nitros in the air….not a fan of it. -360 knockdowns….looked fun in the beginning, but became more of an annoyance later on. -Nitro speed. This was the most upsetting. I remember how thrilled I was when I used the perfect nitro in Asphalt 8, and tried to play with the Lykan Hypersport (the fastest car I had in that game). It was so awesome. But, in Asphalt 9, it's not the same feeling. Cars with Nitro on don't feel the same. They don't feel fast. They didn't for me, at least. Yeah. Yeah. I know. I know. its not always about the speed. And, tbh, I agree with that. They included things like the speed slowing down while taking turns, which, I think, wasn't there in A8. I appreciate that they tried to make the game feel as real as possible. But, it is a Game. It’s okay if some concepts still remain fictional. According to me, they should have removed the knockdowns concept from MP, and only kept it in career. The air nitro speed boost was a good idea. But, reducing speed on turns is not (sounds stupid) I know. I've lost interest in these 2 games. And, I am most probably heavily biased against them. Idr having felt as much rage for any other game that I played as I did when I played A8 and A9. That, and combined with how very little rewards you get, even if you are a average or above average player, really ruined it for me. There were so many moments when I felt like throwing my phone at the wall, after playing these 2 games. I ended up mostly throwing them at the bed/sofa. xD (phew!!!) I think I now hate these 2 games with a passion. I'm sorry if you are a fan of these games, and if my answers hurt you in any way. Believe me, I didn't mean to offend any one of you. These are just my personal views on it. I won't deny it. I am a noob. An average player at best. But, I think I deserve more rewards than what I was offered, for playing the number of hours that I did at that time, despite having college, despite having exams. Sorry for the loong answer. This answer is probably gonna be irrelevant by the time I post it. In my opinion, Asphalt 8 was better, but only slightly. You are probably better off not playing either, if you don't have the time to play these games for many many hours per day. Thank you for reading. Have a nice day.

I’m wondering about getting 2021 Audi e-Tron vs a used Tesla Model S (2017/18). Model S is much more expensive new, but has everybody beat with regular OTA updates. Is the new eTron worth it?

I am biased as I own a 2014 Tesla model S. The big advantage of Tesla over Audi is their network of superchargers. Check supercharge.info to see how many and where they are. The Tesla supercharger network always works and is easy to locate. The car tells you where they are.

FAQs ที่เกี่ยวข้อง audi e tron update 2021

  • Q

    กระจกมองข้างปรับไฟฟ้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    มานพ ดอนบุญไทย

    มีกระจกมองข้างปรับไฟฟ้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ที่วางแก้วน้ำด้านหน้าของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    กมล สุพิศ

    มีที่วางแก้วน้ำด้านหน้าและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม
  • Q

    ระบบป้องกันการลื่นไถลของรถของAudi E Tronมีอะไรบ้าง

    Ja Kamonchanok

    มีระบบป้องกันการลื่นไถลของรถและรุ่นย่อยของAudi E Tron ได้แก่

    อ่านเพิ่มเติม

Tags

หน้าหลัก